Alles was heel duidelijk

Helemaal prima!

Vlotte afhandeling en prima status update.

Snel en correct

Goede informatievoorziening tijdens aanvraagproces, een boven verwachting snelle afhandeling en aanlevering benodigde document.

Super snel geholpen zelfs zonder spoed aanvraag binnen een paar uur

Makkelijk in te vullen en Super snel geholpen zelfs zonder spoed aanvraag binnen een paar uur

Duidelijk en eenvoudig de aanvraag indienen. Snelle afhandeling.

Gemakkelijk en gewoon goed geregeld

Het koste mij weinig moeite om de esta te regelen en te betalen.

Supersnelle service

Duidelijke uitleg bij het invullen, goede toelichting en visum enkele uren later al ontvangen, top geregeld!

Makkelijk, duidelijk en snel

Snel en effectief. Aanvraag verloopt duidelijk en je wordt er attent op gemaakt om de ingevulde gegevens nogmaals te controleren.

Bijzonder snelle service

Zeer snelle en acurate afhandeling.

Makkelijke website, snel geregeld en met Ideal betalen

Makkelijke website, snel geregeld en met Ideal betalen

Accuraat

Het invullen van de Esta-verklaring was gemakkelijk en de respons was snel en accuraat.

Duidelijk, snel, precies wat ik nodig had

Had hem binnen een uur!

Makkelijk in te vullen

Duidelijke en heldere uitleg

snel, helder, makkelijk en duidelijk

eenvoudig proces met invullen, snelle afhandeling als je alles invult.

Een super snelle afhandeling van de aanvraag

Een bijzonder gebruiksvriendelijke website. De nederlandstalige tekst maakt het invullen van de gevraagde gegevens wel heel erg gemakkelijk. Na het verzenden van de aanvraag werd de goedkeuring van de ESTA’s reeds na enkele uren ontvangen. Een dergelijke snelle afhandeling van zaken heeft mij ten zeerste verbaasd en verheugd! Ik herinner mij dat, bij een jaren geleden - via een ander kanaal - gepleegde aanvraag, de afhandeling enkele dagen in beslag heeft genomen.

Snel en duidelijk

De site om de Esta aan te vragen was makkelijk te gebruiken en de uitleg extreem duidelijk. Het verwerken ging ook veel sneller dan verwacht!

Gemakkelijk , snel maar ook duurder

Inschrijfformulier eenvoudig en niet al teveel werk ; binnen 5 uur had ik al respons Wèl € 20 duurder dan via esta.cbp.dhs.gov waarbij t wat langer duurt maar slechts $ 21 kost . Bijna helft goedkoper dus ( kwam ik helaas te laat achter )

Makkelijk in te vullen en snel uitslag!

De informatie was makkelijk in te vullen en de uitslag kwam al binnen een dag.

prettig

na eerdere niet zo makkelijk verlopen ervaringen met de aanvraag van ESTA ging het deze keer perfect. heel soepel en duidelijk.

Snel geholpen en een effectief systeem

Snel geholpen en een effectief systeem

TOP

Zeer snelle behandeling en duidelijke en overzichtelijke communicatie

Snel

unexpectedly fast

Very satisfied. Got my ESTA approval unexpectedly fast, the same afternoon I applied for it! Thanks!

perfect

perfect