Geweldig snel en heel duidelijk

De dame aan de telefoon was heel vriendelijk en mijn spoed verzoek was binnen tien minuten ingediend! Ik was blij verraste en kan nu gelukkig toch met kerst bij familie zijn !!

Gebruiksvriendelijke website en snelle service

Erg makkelijk om een ETA aan te vragen, en was ook snel binnen.

Ging erg makkelijk

Binnen 5 minuten was de vragenlijst door lopen en binnen een uur had ik een positieve bevestiging in mijn mailbox

Oké

Heel snel geholpen

heel snel geholpen.

Zeer snel afgehandeld

duidelijk formulier

Super snel en geweldig

Leuke ervaring en snel behandeld.

Vlotte service

Wij hadden binnen enkele uren onze visum!!

Topsnelheid

Waarom werken niet alle grote instanties zo?

Alles goed gegaan

Zou alleen een telefoon nummer van u willen daar ik van meerdere een aanvraag krijg en ik niet weet welke de echte is graag antwoord of tel nummer Gr mevr Thea Schenk

Easy registration

Happy with Co2 reduction price. Deffenetly woth it. Other then that very fast and reliable

Duidelijke site

Invullen beroep, kun je niet zelf iets invullen, je moet hier kiezen en dan staat je eigen beroep er niet bij.

Eenvoudig en snel

Heel prettig en buitengewoon snel.

Toegankelijke website, in het NL. Alleen jammer dat je daarvoor het dubbele tarief betaalt

Wij hebben gewoon gegoogled op ETA Canada en kwamen uit op deze site. Aangezien alles er betrouwbaar uitzag, hebben wij de aanvraag ingevuld. Toen we bij de betaalpagina kwamen zagen we pas dat we per persoon € 19 moesten betalen (ipv Can.$ 7), echter toen hadden we al zoveel tijd in het formulier gestoken dat we door zijn gegaan. De forse meerprijs (het dubbele) laat toch een vervelend gevoel achter. Dus kijk even goed naar welke site je gaat, als je de officiele Canadese overheid site wil, met lagere kosten, even doorscrollen.

Duidelijke taal, vlotte afwikkeling

Een duidelijk en goed begrijpelijk aanvraagformulier. Ook fijn dat het in de nederlandse taal is. Een vlotte afwikkeling van de aanvraag. Fijn!

Zeer duidelijke site

Zeer duidelijke. Site.Helder en gebruiks vriendelijk

Easy en snel

Eenvoudig aan te vragen. Snelle afhandeling en ontvangst visum

Prima.

Gezien onze ervaring van vorig jaar met de toegang tot de USA hebben wij uw organisatie nu wederom ingeschakeld om de toegang tot Canada te regelen. Wellicht zullen wij in de toekomst wederom gebruik maken van uw organisatie. In ieder geval bedankt voor de snelle afwikkeling.

perfect

spoed aanvraag uitstekend verzorgd

Snel en makkelijk

Probeerde het eerst zelf in te vullen om te besparen, maar dit gaat wel zo gemakkelijk, is het zeker waard 😊

Snel en zorgvuldig

Prima geregeld maar wel kostbaar voor een e-mail 🥴

Prima geregeld maar wel kostbaar voor een e-mail 🥴 Je moet het wel hebben 😔

netjes en snel

prima en snel

Erg gemakkelijk de site en heel snel de toestemming binnen.

Wij gaan dit jaar naar west Canada en moeten daar voor een Eta aanvrage indienen. Alles in te vullen ging gemakkelijk vooral omdat er meerdere pasagiers op een formulier een aanvrage kunnen doen. Binnen enkele minuten kreeg ik al een mail dat het goedgekeurd was. Ongelovelijk hoe snel alles is gegaan. Hartelijk dank en chappoo !!!

Duidelijk snel

Duidelijk en snel in te vullen. € 19,95 is een redelijke prijs. Ik had voor mezelf een ETA aangevraagd en hiervoor USD 80 betaald. Via: Tour-CA.com Ik heb nog een vraag. Is deze ETA automatisch gekoppeld aan het paspoort, of moet ik bevestigingsdocument ook meenemen?