Uitstekend en snel

Prima, duidelijk, snel. Ik vind het wel best prijzig.

Prima service ga zo door

Kan je rustig aan je reis beginnen geen stress over je papieren

Duidelijke vraagstelling.

De informatie die werd gevraagd, is duidelijk, in niet-ambtelijke taal, omschreven.

Zeer snel geregeld

Heldere website, gemakkelijke manier of af te rekenen.

Prima, gemakkelijke bediening van de website, heldere toelichting waar nodig, en op gemakkelijke manier af te rekenen.

Helder en snel

Het formulier is duidelijk en eenvoudig in te vullen. Eerst kreeg ik een sms- je dat t ontvangen en in behandeling was en een uur later had ik mijn ETA binnen!

snel geregeld

Binnen 24 uur was mijn eTA aanvraag verwerkt en toegezonden! Fijn!

Snel geregeld

gewoon goed

Duidelijke site en snel ontvangen. Dank.

Geweldig snel en heel duidelijk

De dame aan de telefoon was heel vriendelijk en mijn spoed verzoek was binnen tien minuten ingediend! Ik was blij verraste en kan nu gelukkig toch met kerst bij familie zijn !!

Gebruiksvriendelijke website en snelle service

Erg makkelijk om een ETA aan te vragen, en was ook snel binnen.

Ging erg makkelijk

Binnen 5 minuten was de vragenlijst door lopen en binnen een uur had ik een positieve bevestiging in mijn mailbox

Oké

Heel snel geholpen

heel snel geholpen.

Zeer snel afgehandeld

duidelijk formulier

Super snel en geweldig

Leuke ervaring en snel behandeld.

Vlotte service

Wij hadden binnen enkele uren onze visum!!

Topsnelheid

Waarom werken niet alle grote instanties zo?

Alles goed gegaan

Zou alleen een telefoon nummer van u willen daar ik van meerdere een aanvraag krijg en ik niet weet welke de echte is graag antwoord of tel nummer Gr mevr Thea Schenk

Easy registration

Happy with Co2 reduction price. Deffenetly woth it. Other then that very fast and reliable

Duidelijke site

Invullen beroep, kun je niet zelf iets invullen, je moet hier kiezen en dan staat je eigen beroep er niet bij.

Eenvoudig en snel

Heel prettig en buitengewoon snel.

Toegankelijke website, in het NL. Alleen jammer dat je daarvoor het dubbele tarief betaalt

Wij hebben gewoon gegoogled op ETA Canada en kwamen uit op deze site. Aangezien alles er betrouwbaar uitzag, hebben wij de aanvraag ingevuld. Toen we bij de betaalpagina kwamen zagen we pas dat we per persoon € 19 moesten betalen (ipv Can.$ 7), echter toen hadden we al zoveel tijd in het formulier gestoken dat we door zijn gegaan. De forse meerprijs (het dubbele) laat toch een vervelend gevoel achter. Dus kijk even goed naar welke site je gaat, als je de officiele Canadese overheid site wil, met lagere kosten, even doorscrollen.

Duidelijke taal, vlotte afwikkeling

Een duidelijk en goed begrijpelijk aanvraagformulier. Ook fijn dat het in de nederlandse taal is. Een vlotte afwikkeling van de aanvraag. Fijn!