Toppie,

Duidelijk en snel.

Gemakkelijk en probleemloos!

Het aanvragen van een visum ging gemakkelijk en probleemloos. Ik snapte alleen de vragen over de beroepen en geboorteplaatsen van mijn vader en moeder niet. Ik ben 67 jaar en mijn ouders leven al lang niet meer. Daarom een 9 in plaats van een 10.

Gedetailleerd, duidelijk, en snel

Gewoon duidelijk en ze doen wat ze zeggen.

Goede opvolging proces van aanvragen

Vanaf begin tot einde van proces snelle en goede opvolging.

Lekker snel!

Je wordt goed door het formulier heen begeleid!

Snel en makkelijk online

Dit is al de tweede keer dat ik mijn visum aangevraagd hebt en beide keren ging het heel makkelijk, duidelijk en snel . Hele bijzondere en effectieve ervaring wat nog vele keren gaat herhalen en zeker aan te bevelen!!!!!

Netjes op tijd en correct afgehandeld!

Snelle service!

Op maandag aangevraagd, op woensdag goedgekeurd, op donderdag visum binnen. Hoe snel wil je het hebben, super! Duidelijke site en communicatie. Een aanrader!

Duidelijk, snel en volgens afspraken

Uitleg en voorbeelden zijn duidelijk.

alles naar tevredenheid afgehandeld

Alles heel duidelijk wat ik aan moest leveren. Verder alles perfect verlopen. Mijn visum ruim op tijd binnen.

Supersnel

Supersnel en goede communicatie.

De handleiding voor het uploaden van foto en paspoort is niet duidelijk.

Men moet de foto na te hebben geupload bijsnijden. Nergens ervaar je wanneer dit juist is gedaan en dat er een teken komt dat de foto, of paspoort kan worden geupload. Dit is verwarrend en niet duidelijk. Kan veel beter. Als dit in orde zou zijn beveel ik aan.

Duidelijk en goede terugkoppeling!

Het visum voor India voor mijn echtgenoot en mijzelf is netjes, snel en duidelijk geregeld. Via de site was t een koudkunstje alles in te dienen. Er was iets niet juist, ik kreeg een mail hier over en kon het eenvoudig aanpassen. Prima!

Hartl 🙏 dank

snel en goed

spoepel op de site en binnen de termijn

Geweldig snel

Dank u wel voor de goede en snelle service van. Vink

Prima en snel geregeld

Beter via deze wijze dan de chaotische 'officiele' website gebruiken.

duidelijke Nederlandse uitleg

Er is een duidelijke Nederlandstalige uitleg bij elke vraag, dus makkelijk om zelf het visum te regelen vanachter de computer. Binnen 2 dagen visum binnen

Prima en snelle afhandeling

Duidelijke stappen om tot indiening van de aanvraag te komen. Vervolgens zit binnen enkele dagen het visum in de mailbox.

wij zijn heel erg tevreden

heel goed

Wij zijn zeer tevevreden over VisumIndia.nl

Contact met medewerkers per e-mail of telefoon werd snel en correct beantwoord. Visum hadden wij ook binnen 3 dagen binnen.

snel en betrouwbaar. Voor mijn USA visum zal ik ook van hen gebruik maken.

snelle en betrouwbare levering van het visum!

Goed maar uploaden paspoort niet makkelijk

Keurig snel antwoord en kreeg gelijk bericht over uploaden paspoort niet oké. Maar eind goed al goed

Snel, makkelijk en goede prijs/kwaliteit

Snel, makkelijk en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Snelle methode

Beter kan niet! Dank u.