nog geen visums

ik heb de visums nog niet

goed en snel

voor de eerste keer aangevraagd en alles is goed gegaan alles was goed en duidelijk.

Positief

Snelle verwerking van de aanvraag.

Super snel gerecheld

Kost wel een paar centen, maar goed en snel gerecheld

Grote klasse.

Heel klantvriendelijk en een razendsnelle verwerking van de aanvraag. Complimenten

Redelijk

Pas na het invullen van alle gegevens (4 personen) blijk dat je geen aanvraag kan doen voor een combinatie van paspoort houder en ID kaart houders. Dus in een 2de poging alle gegevens nogmaals moeten invullen. Bij het " toevoegen" van een 2de reiziger moet bij het kiezen van b.v. ID meteen al gemeld worden dat hiervoor een aparte aanvraag voor gestart moet worden en dan het niet mogelijk een aanvraag te combineren voor een combinatie van paspoort houder en ID kaart houders. verder goed dat er een SMS bericht verstuurd wordt dat de aanvraag is afgehandeld en dat bij geen mail je de spam folder moet checken. Stonden ze inderdaad in.

heel eenvoudig en vlot

goede en snelle service

duidelijke website, gemakkelijk in gebruik, zeer snelle reactie. prima

Zo gepiept

Prettig alles wekt dus geen ergenis

Bij de inschrijvingen ik moest er 11 aanvragen bleek op het laatst dat ik diegene met een ID kaart niet samen op kon geven met personen met een paspoort verder had ik een probleem met het uit printen ik heb dit via de e.mail gemeld en meteen per omgaande werd het opgelost uitstekend

Vlot en makkelijk

Makkelijk in te vullen en alles verliep vlot.

Zeer snel!

De spoedaanvraag die ik heb gedaan was top!

Ik ben zeer tevreden over de spoedaanvraag, omdat het zo soepel en snel voor mekaar was via mijn mobieltje. Binnen 1 kwartier was de klus geklaard. Een echte aanrader!

gebruiksvriendelijk

snelle verhandeling, direct mail voor bevestiging

Super snel geregeld, waren alle dienstverleners maar zo, TOP!

Je klantwaardering via mediakanalen verspreiden mag best

Zeer snel!

Zeer snel

Super eenvoudig en snel!!!

Het ging snel en was zelfs voor mij die geen pc ervaring heeft erg simpel,bedankt

super

super verlopen

Alles ging prima

Alles was zeer snel klaar

Mijn visum aangevraagd en binnen een kwartier had ik ‘m in mijn mailbox.

Snel en correct

Bij de aanvraag werd ik er op geattendeerd dat er een spoedaanvraag moest worden gedaan. Netjes en eenvoud.

Geweldig en Snel

Binnen 2 uur mijn visum Top