Prima product

De levertijd was langer omdat de picknicktafel nog gemaakt moest worden. De tafel is stevig en mooi! De levering verliep goed. Wij zijn tevreden!

Had in het verleden al aanvaring mee

Super content van jullie picknickbanken! Ook als het regent zijn ze toch droog, door de banken die je kan naar boven klappen, top product!

Snelle levering en pracht tafel

er werd netjes per mail verteld wanneer de picknicktafel kwam, bezorger uiterst vriendelijk, hielp mee de tafel achterom te sjouwen. Hele goede kwaliteit, chapeau voor Rockwood!

Springerig hout

Betreft picknicktafel bi color We werden goed geholpen met de bestelling en de picknicktafel kwam ook snel. Bij het in elkaar zetten bleek dat er van een lat die onder het tafelblad zit een stukje hout mist. Daardoor kijkt je tegen een stuk schroef aan. Niet fraai. Verder is het hout niet zo mooi. Er zijn gedeelten van het hout die omhoog krullen waardoor we gelijk moesten schuren om geen kapotte kleding te krijgen.

Beste Annemarie, Zou u hiervan foto's kunnen sturen naar onze klantenservice, dan bekijken we deze en gaan we proberen het op te lossen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Team Rockwood

Mooie bank

Mooie kwaliteit, lekker groot

Dank u wel! Veel plezier van de tuinbank 2.00m

Geen contact mogelijk

Na levering en montage van de tafel gemeld dat er een zitdeel heel scheef zit. Ook bij montage diverse latten gespleten omdat er geschroefd is zonde voorboren. Totaal geen reactie op e-mails...... Update 2-7-20 Eindelijk de toezegging dat ze op 8-7 de tafel komen ruilen.

Super nice good quality kinder picknicktafel

Love it, strong and good quality. Well worth the money. My son loves it :-)

Een zeer robuust picknicktafel waar je heerlijk aan kunt eten en borrelen.

Sinds de tafel binnen is hebben we ieder mogelijk moment aangepakt om er van te genieten.

Ja de Douglas Big foot is daar uitermate geschikt voor! We vinden het ook altijd leuk om daar een leuke foto van te ontvangen... Veel eet en borrelplezier!

Kwaliteit voor weinig geld!

Na lang zoeken en overwegen bij Rockwood een picknickset besteld. hier hebben we geen spijt van! -1e klas hout -zuiver van maat -recht en foutvrij -simpel te monteren -netjes geleverd en verpakt -mee bestelde beschermhoes zit als gegoten!!! Dit overtreft al mijn verwachtingen!!!

Bedankt Martijn voor deze fijne complimenten!

Prima tafel!

Picknicktafel van 2,5 meter aangeschaft. Mooi hout en ook voor kinderen is tafelblad goed om aan te zitten. Prijsverhouding en kwaliteit is goed.

Mooie tafel, ontwerp mag wel iets robuuster

Het is een mooie tafel, maar hij wiebelt van links naar rechts omdat het bald en de zittingen alleen met schroeven vast zitten. Dat moet wel iets robuuster voor 400eur lijkt mij. Dus of twee schuine balkjes onder het blad er bij doen tegen het wiebelen. En de zittingen konden ook niet mooi gemonteerd worden, die steken nu een cm uit, zou ik anders ontwerpen zodat het 1 geheel is.

Beste Marc, We kunnen u 2 schuine balkjes toesturen? En zou u ons een foto kunnen toesturen van de montage van de zittingen, dan bekijken we die. En misschien kunnen we dat ook nog wel oplossen... Met vriendelijke groet, Team Rockwood

snelle service en goede kwaliteit

Wij hebben een kinderpicknicktafel besteld, die zeer snel werd geleverd. De tafel was makkelijk in elkaar te zetten. Het hout is van goede kwaliteit en de kinderen zijn heel blij met hun eigen picknicktafel!

Ja hoe leuk is dat! Een eigen picknicktafel voor de kids. Veel plezier ervan!

Uitstekende tafel!

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Alles was naar verwachting.

De picknicktafel is geweldig!

Kort geleden heb ik een picknicktafel besteld van 3 meter. Mijn bestelling kwam op tijd en in een mum van tijd had mijn man hem al in elkaar gezet. We zijn heel erg tevreden en zitten nu vaker in de tuin. Iedereen die de picknicktafel ziet wilt gelijk weten waar we hem gekocht hebben.

Zeer goed en mooie picknicktafel

Zeer tevreden over de douglas picknicktafel. Zit heerlijk en staat top in onze tuin

Prima service.

Mooie picknicktafel. Snel in elkaar te zetten en prima kwaliteit.

Prima picknicktafel helemaal conform.

Heel tevreden met kwaliteit hout/constructie en levering aan huis. Ook het in elkaar zetten volgens schema was een succes.

Super goede producten

Een schitterend mooie tuinbank

Mooie picknicktafel, snel geleverd!

Ik bestelde op donderdag een picknick tafel van 3 meter lang . De tafel werd op maandag op afgesproken tijd geleverd. Hij was makkelijk in elkaar te zetten en staat nu te pronken op onze gemeenschappelijke steiger bij ons schip. Direct met de buren een drankje gedronken op anderhalve meter afstand, dat ging perfect bij deze lange tafel, veel positieve reacties van andere buren, dus heel blij en tevreden met de aankoop, bedankt!

Een hele mooie bank

Wij hebben de bank van 1,80 besteld echt een mooie bank. Nu kunnen we lekker voor ons huis heerlijk zitten. Echt een top product. Levering echt supersnel.

Top product en goed in elkaar gezet.

Goede kwaliteit snel geleverd.

Heerlijke picknickbank om lang na te tafelen

Picknicktafel besteld en al snel bericht over de levering. Keurig geleverd en we zijn zeer tevreden over het eindproduct. Een stevige strakke picknicktafel waar we met veel mensen aan kunnen eten en lang kunnen natafelen.

Goed tevreden

Tuinbank besteld. Redelijk snel bezorgd via een transportbedrijf. Geen problemen mee gehad. Kwaliteit van tuinbank is goed. Degelijk en stevig. Mooi materiaal en kleur.

Mooi degelijk materiaal.

Mooi pakket en makelijk in elkaar te zetten en degelijk. Echt naar wens.

Prachtige picknicktafel, verkleurt wel snel

Hele mooie tafel, perfecte afmetingen, mooie afwerking. Enige nadeel is dat de tafel erg snel verkleurd