Stevige en degelijke Picknicktafel

Een aantal weken hebben wij onze Picknicktafel in de vorm van een bouwpakket ontvangen. Communicatie met betrekking tot leveren was zeer prettig. Afspraken worden nagekomen. Het monteren van de tafel ging vrij vlot, mede door de bijgeleverde beschrijving. De tafel is behoorlijk zwaar, wat met zich meebrengt dat hij met een flinke storm ook niet van zijn plaats afkomt (wij kunnen dat weten, we hebben al een paar keer aardig noodweer gehad). De tafel heeft zijn natuurlijke oneffenheden, wat hem ook uniek maakt. De tafel kan naar wens worden gebeitst, maar je kan hem ook gewoon grijs laten worden. Wij denken daar nog even over na. Mooi grijs is ook niet lelijk.

Snelle levering, prima service

De picknicktafel arriveerde sneller dan verwacht en aangekondigd. Hij is ter plekke vakkundig en snel in elkaar gezet. Al veel plezier van gehad.

Voldoet volledig aan de verwachting

Mooi hout, stevige picknick tafel, duidelijke beschrijving, makkelijk in elkaar te zetten

perfect

het is een prachtige picknicktafel. makkelijk te monteren en blijft mooi!!!

De plantenbakken zijn heel mooi en stevig! Ook werd ook heel goed en snel geholpen toen ik nog een vraag had. Jullie hebben er een tevreden klant bij!!

Mooie stevige picknicktafel

Mooie stevige tafel. Makkelijk in elkaar te zetten (gaten al voorgeboord). Ook goede communicatie over planning en levering.

Kwaliteit, mooi en stevig

Goede kwaliteit, mooi hout en een mooie set, goed stevig. Alleen het in elkaar zetten viel iets tegen doordat de plaatjes wat anders eruit zagen dan de werkelijkheid, maar het is wel gelukt!

Prachtig mooie tafel : )

Top tafel, top geleverd

Fijne picknicktafel besteld. Keurig en snel geleverd. #aanrader

top

Na aanschaf tafel deed men niet moeilijk om de tafel op een ander adres te bezorgen in verband met een verassing. Super fijn! Tafel ziet er degelijk uit en gaat hopelijk heel lang mee

Mooie tafel maar niet vriendelijk om zelf in elkaar te zetten

Het zelf monteren van de tafel was een drama. De voorgeboorde gaten zaten niet op gelijke hoogte waardoor de pennen niet makkelijk te plaatsen waren. Zeer frustrerend. Daarnaast zou het handig zijn als op de beschrijving rekening gehouden wordt met eventuele leuningen die je plaatst. Nu hebben wij de tafel volledig in elkaar gezet en konden wij vervolgens bepaalde onderdelen weer verwijderen omdat de rugleuning geplaatst moest worden. Er brak ook nog een blokje af. Teleurstellend voor de prijs van de tafel.

Super snelle levering en klantgericht

Bestelling geplaatst en werd vervolgens nagebeld over het verdere verloop van het verkoopproces. Binnen 5 werkdagen geleverd. Zelfmontage was zeer prima te doen met 2 man.

Zeer mooie picknicktafel!

Mooi ontwerp ,robust en praktisch Met banken en als extra rugleuning wat comfortabel zit .voor mij een simpele montage ,rugleuning behoeft wat meetwerk Maar zeer tevreden!

Prachtiģe tuinbank van topkwaliteit!

Onze tuinbank via internet bij Rockwood besteld. Snelle levering, duidelijke uitleg en uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. We zijn ontzettend blij met deze tuinbank van Rockwood.

Picknicktafel voldoet aan onze verwachtingen, mooi en solide afgewerkt!

Picknicktafel voldoet aan onze verwachtingen, mooi en solide afgewerkt!

Mooi, stabiel en stevig product

Een boom van een tafel!

Heel blij met de tafel. Eindelijk een stevige tafel. Zal nooit geen picknicktafeltje uit de doe het zelf meer gaan halen.

Vlotte levering, en goed materiaal super blij mee

Goede picknick tafel, alleen te weinig bevestigingsmiddelen en een beschadiging door transport maar overall prima...

Snelle levering, duidelijk product omschrijving en degelijk materiaal

Prima advies, levering en in elkaar zetten tuinbank

Een tuinbank besteld via de website. Dit verliep zonder problemen. De informatie ook via de mail was prima. De levering was correct en wij werden op de hoogte gehouden van het tijdstip. Het door de leverancier van Rockwood in elkaar zetten van de bank verliep ook correct, vakkundig en netjes.

Snel geleverd, duidelijke handleiding!

Levering binnen een week. Handleiding is erg duidelijk. Tafel makkelijk in elkaar te zetten.

Prima, maar Transportschade en klittenband kussen laat los

Picknick tafel geleverd, maar het blad was niet beschermd en had wat schade aan de bovenzijde. Daarnaast barsten de planken doordat de tafel droogt. Klittenband van een van de kussens is losgegaan.

Prima product, goed afgeleverd en gemonteerd!

Heel goede ervaring!

Wageningselaan 10

3903LA Veenendaal

+31 (0) 318 302 643

Over Rockwood® Picknicktafels

Een Rockwood® picknicktafel draagt de handtekening van de natuur! Het hout waarvan uw tuinmeubel is gemaakt is een eerlijk natuurproduct, een levend materiaal dat alle verschijnselen kent die de natuur heeft meegegeven. Elk stuk hout dat wij voor uw tuinmeubel selecteren is anders van structuur, nerf en kleur. Scheurtjes, (worm)gaatjes, oneffenheden en/of (open) noesten zijn zulke natuurlijke kenmerken die de echtheid van het hout typeren. Dit zijn geen materiaalfouten, maar een handtekening die de natuur heeft meegegeven. Zij geven het meubel juist het karakteristieke, doorleefde en rustieke uiterlijk wat elk meubel uniek maakt. Wij wensen u veel picknick plezier! Team Rockwood