Bij levering constateerde ik veel bruine vlekken.

Teleurstelling moet opnieuw geschilderd worden.

Geen goede ervaring bank met bruine vlekken

Bij levering zelf monteren Helaas allemaal bruine vlekken op de bank Flinterdun wit geverfd , erg teleurgesteld

Goedemiddag, Niet leuk om hier te lezen dat u erg teleurgesteld bent. We willen u graag een oplossing bieden. Zou u ons een mail willen sturen met een foto van de tuinbank? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Team Rockwood

Vlotte levering en prima montage

Zeer vlotte levering en prima service bij het in elkaar zetten. Mooi dat deze service geboden wordt. Bank ziet er prima uit en zit geweldig door brede zitting

zeer snel kapot

Geachte, het betreft een reactie op uw hoezen voor de picknicktafel van 240. Binnen drie jaar 2 hoezen versleten. De eerst binnen een jaar kapot en gescheurd op diverse plaatsen, gebeld hierover en een nieuwe vergoed. De tweede is inmiddels ook niets meer van over. Ik twijfel daarom om nog weer een nieuwe aan te schaffen. Echter is een hoes natuurlijk wel beter voor het behoud van de tafel. Een teleurstellend product Roel

Beste Roel, We hebben ondertussen andere hoezen, van een ander materiaal voor onze 240m tafels. Met vriendelijke groet, Team Rockwood

Goede keuze

snelle levering, degelijk spul en duidelijke beschrijving.

mooie stevige en goed afgewerkte picknickbank

Erg blij met onze picknickbank! Lekker stevig en degelijk. En prachtige houttekeningen. Vlot bezorgd en erg snel in elkaar te zetten. Omdat de bank nu voor het huis staat, zitten we ook gelijk vaker buiten en maken we meer contact met buren!

prachtige tafel, goede snelle service

Zeer tevreden over de service en de tafel. De tafel was alleen wat lastig in elkaar te zetten, een iets meer duidelijke omschrijving zou wel een fijne aanvulling zijn.

Voldoet aan verwachtingen

De picknicktafel is echt oerdegelijk en superzwaar. Hij werd netjes geleverd en in elkaar zetten was eenvoudig (op de plek zetten moest met twee man). Levering werd helder over gecommuniceerd zonder poespas. Kortom perfect!

Mooi, praktisch en stevig product

De ronde vorm is mooi en eigenzinnig. Staat goed in onze ronde zitkuil. Het kost even wat tijd om de tafel in elkaar te zetten. Kun je het beste even samen doen.

Prima kwaliteit

Mooie kwaliteit, stevige bank. Prima prijs-kwaliteit

Prachtige eco picknick tafel

Heel stevig en mooi

Super ziet er goed uit

Volgens afspraak

Tevreden volgens afspraak en snelle levering en robuuste stevige kwaliteit materiaal

Mooie tafel, aardige bezorger, heldere website.

Sterke picknicktafel

Mooie sterke picknicktafel van douglas hout. Ruim genoeg voor 4 personen maar 6 kan ook nog. Geen probleem om deze in elkaar te schroeven met de duidelijke handleiding. Ook omdat deze al zoveel mogelijk is voorgemonteerd. Levering ging ook netjes.

Toppers

Super. Blij met de picknick tafel. , snelle levering en een heel goede prijs

mooie tafel

De ronde picknicktafel staat heel goed onder onze kastanjeboom (de parasol) op het ronde terras. En de levering was ook mooi op tijd 1 1/2 uur eerder dan aangegeven

te gekke tafe

tafel

Uitstekend (klantvriendelijkheid en service)

Klantvriendelijke website. Telefonisch goed geholpen bij een vraag m.b.t. bestelling. Snel afgeleverd en opgebouwd. Daarnaast een goed produkt.

Hopelijk nu beter

Jaren geleden een mooie tafel van drie meter gekocht met bijpassende hoes. Na 3 jaar was de hoes op en heb ik deze begin van het seizoen vernieuwd. Echter lijkt het erop dat de kwaliteit van de nieuwe hoezen een stuk slechter is. Na 5 maanden was die al helemaal vergaan van de zon. Nu een nieuwe weer besteld. Hopelijk is deze weer van een goede kwaliteit die ik gewend was.

Gelukkig hebben we nu een groot gezin picknick tafel. Goede kwaliteit, goed stevig.

TOP

Goeie communicatie, snelle levering conform afspraak. Zeer mooie tafel.

Super goed

Goede en snelle levering

Redelijk

Het is een mooie tafel, maar eigenlijk geen doen om alleen in elkaar te zetten.

Prima service en levering van de picknicktafels

Makkelijk te bestellen, snel geleverd en goede kwaliteit.

Over Rockwood® Picknicktafels

Een Rockwood® picknicktafel draagt de handtekening van de natuur! Het hout waarvan uw tuinmeubel is gemaakt is een eerlijk natuurproduct, een levend materiaal dat alle verschijnselen kent die de natuur heeft meegegeven. Elk stuk hout dat wij voor uw tuinmeubel selecteren is anders van structuur, nerf en kleur. Scheurtjes, (worm)gaatjes, oneffenheden en/of (open) noesten zijn zulke natuurlijke kenmerken die de echtheid van het hout typeren. Dit zijn geen materiaalfouten, maar een handtekening die de natuur heeft meegegeven. Zij geven het meubel juist het karakteristieke, doorleefde en rustieke uiterlijk wat elk meubel uniek maakt. Wij wensen u veel picknick plezier! Team Rockwood