Wisselend

Op zich geen op of aanmerkingen over het product, hoewel er hier en daar op de zitting behoorlijke splinters uitsteken. Ben over de manier van afleveren niet tevreden. In de voorwaarden staat dat men het product voor de deur afleveren. In ons geval is dat in een appartementencomplex 4e etage, lift pal voor de voordeur. Maar de bezorgers plaatsten het hele pakket beneden voor het complex voor de deur. Met al opmerking ‘we zijn niet verzekerd voor het binnengaan van het complex’. Voor mij zou dit een reden zijn om bij een eventuele volgende bestelling verder te kijken bij een andere leverancier.

Mooie spullen, levering dient zorgvuldiger

Leuke spullen, maar de levering liep niet goed, want er stonden verkeerde goederen op de bon. Tevens was er geen gebruiksaanwijzing aanwezig bij 2 producten

Prima bank, erg blij mee.

Zeer solide bank, eenvoudig te monteren. Onverwacht snelle levering door vriendelijke chauffeur.

Tegenvaller qua materiaal en het zitten.

Ik kocht de tafel omdat ik deze gezien heb bij vriend die hem ook bij/van Rockwood kocht. Mijn tafel heeft 7 ipv 8 latten als tafelblad (daardoor zit je verder naar voren gebogen, dus krommer), heeft een lagere zit en is minder stabiel. Gewoon minder hout. Valt me tegen.

Stevige picknicktafel

Helaas diverse beschadigingen op het hout. Nadat ik betaald had kreeg de verzendinfo. En Helaas kwam de picknicktafel een week na onze bbq. Misschien handig om iets meer duidelijkheid tegeven over verzendtijden en kosten ;) Verder een stevige tafel, fijn dat jullie ook kleine maatjes verkopen

Prima levering zeker in carona tijd. Alles netjes erbij schroeven, beschrijving. En al veel gebruik er van gemaakt zeker een aanrader.

Had meer kwaliteit verwacht voor mijn geld.

Bij het in elkaar zetten vond ik de tafel al niet de stevige constructie hebben als verwacht en nu na nog geen 2 maanden is de middelste lat van het tafelblad al krom getrokken. Jammer en een beetje teleurgesteld in de kwaliteit voor dat geld.

Super kwaliteit

Prachtige bank, solide en sfeervol.

Absoluut niet naar wens

Vanwege de duurzaamheid bewust gekozen voor een picknicktafel van Douglas. Tot mijn verbazing zie ik dat niet de gehele tafel van Douglas is maar ook van vuren. Op de mail die ik verstuur krijg ik de reactie dat het mogelijk is dat er aan de onderkant een andere houtsoort is gebruikt en of ik een foto kan sturen. De bovenkant v.h. blad is niet waterdicht en ook hout aan de onderzijde komt in contact met de weersinvloeden. Toch maar even een foto gestuurd. De reactie die ik van Rockwood hierop krijg is, dat het toch echt Douglas is. Knap van je Christa, dat je vanachter je bureau kan zien dat het daadwerkelijk Douglas is. Verder is het hout van een slechte kwaliteit

matige kwaliteit

Bouwpakket is goed aangekomen. Bij samenstellen bleek 1 balk te lang te zijn en moest ik afzagen. Verder veel zaagspanen aan de kopse kanten. Het houten tafelblad is niet recht als de poten er goed onder staan. Flink afstellen en stukjes afzagen noodzakelijk om de tafel passend te krijgen.

Slechte levering

Het pakket werd bij elkaar gehouden door twee dunne banden. De bezorger gooide bijna het pakket uit de wagen en alle onderdelen braken los uit de banden. Verder ontbraken bij het monteren ook nog schroeven.

Wiebelige tafel

Zit te veel speling tussen de bouten en de gaten, hierdoor beweegt de tafel als iemand erbij komt zitten. Montage gaten zijn te ruim geboord. Ik ga kijken of dit te verhelpen is met dikkere bouten. Verder aantrekken van de bestaande bouten is geen optie.

Ziet er mooi uit maar Slechte kwaliteit

Het is een mooie tafel maar helaas is ie van slechte kwaliteit. De meegeleverde schroeven waren binnen een week doormidden en de constructie is instabiel. Gelukkig zelf aan kunnen sleutelen en hij staat nu goed.

Misschien wat voorbarig

Ik zou niet zo snel een enquête sturen wanneer je het product nog niet geleverd hebt, zeker niet wanneer het te laat is. Als je bij navraag dan ook nog een bijdehand antwoord krijgt over dat op de website levering eind juni stond (stond medio juni, maar vooruit) dan scoor je weinig punten. Ik zie mijn bestelde bankje alsnog graag tegemoet

Niet de service die we hadden verwacht.

De picknicktafel zaten een hoop fouten in. De tekening die bijgeleverd werd, was heel duidelijk, maar alle voorgeboorde gaten en inkepingen waren verkeerd gemaakt of zaten aan de verkeerde kant van de planken, waardoor we zelf een hoop aanpassingen hebben moeten maken om de tafel volgens de tekening enigszins in elkaar te kunnen zetten. Hier hebben we toentertijd een mail over gestuurd, maar hebben nooit meer iets van hen vernomen.

2 e picknicktafel bestel

1e picknicktafel top 2e picknicktafel minder vandaar 3 sterren 1 deel loopt het hout gigantisch weg en 1 schroef ernaast geschroefd (niet door mij)

Zeer slecht

Absurd slechte service ervaren bij dit bedrijf. Je bestelt een picknicktafel en dan wordt er zonder overleg een levering gepland 2 maanden later. Omdat je die levering mist, want ik wist nergens vanaf, probeer je contact op te nemen, maar de telefoon nemen ze niet meer op ivm drukte. Via de mail wordt je naar de koerier verwezen voor een nieuwe afspraak, die vervolgens via zowel de telefoon als mail niet reageert. Dan ga je wederom terug naar Rockwood om doodleuk te horen dat ze je tafel aan een ander hebben gegeven en je opnieuw weken mag wachten. Ik heb de annulering geannuleerd. Sommige bedrijven gaan heel goed in deze tijden en denken daarom dat service niet meer belangrijk is, daar is Rockwood duidelijk 1 van.

Solide, goed gemaakt, mooi.

De bank is degelijk en goed op maat gemaakt, en makkelijk om te monteren. Een mooi product.

Is goed afgeleverd.

Ik ben tevreden hoe de aflevering ging.

Super mooie picknick tafel

Heel makkelijk en simpel in elkaar te zetten

Mooi afgewerkte degelijke bank

Stevige constructie, goed gladgeschuurd. Ziet er ook fraai uit!

Super mooie tafel, netjes afgeleverd.

Chauffeur hielp zelfs nog even met tillen. Tafel is inderdaad oer degelijk

keurig geleverd wat we verwacht hadden

Een robuuste picknicktafel die aan onze tuin een vleugje Frankrijk vakantie herinneringen toevoegt.

Toppers

Topproduct

Goede klantenservice, levering volgens afspraak

We waren al een tijdje op zoek naar een robuuste tuinbank. Bij Rockwood een mooie gezien. We hadden nog wat vragen, klantenservice was goed bereikbaar en kon de vragen gelijk beantwoorden. Gelijk een tuinbank besteld en een dag of 5 later werd die bezorgd. Alle onderdelen in en platte doos verpakt en de bank was makkelijk in elkaar te zetten. Voor het in elkaar zetten heb ik de kanten die tegen elkaar komen in de beits gezet en na het in elkaar zetten de rest van de bank in de beits (gespoten). De bank staat in de zon en regen maar daar is niets van te zien!

Over Rockwood® Picknicktafels

Een Rockwood® picknicktafel draagt de handtekening van de natuur! Het hout waarvan uw tuinmeubel is gemaakt is een eerlijk natuurproduct, een levend materiaal dat alle verschijnselen kent die de natuur heeft meegegeven. Elk stuk hout dat wij voor uw tuinmeubel selecteren is anders van structuur, nerf en kleur. Scheurtjes, (worm)gaatjes, oneffenheden en/of (open) noesten zijn zulke natuurlijke kenmerken die de echtheid van het hout typeren. Dit zijn geen materiaalfouten, maar een handtekening die de natuur heeft meegegeven. Zij geven het meubel juist het karakteristieke, doorleefde en rustieke uiterlijk wat elk meubel uniek maakt. Wij wensen u veel picknick plezier! Team Rockwood