Bovenverwachting goed, zowel de service als kwaliteit

De levering was snel en keurig. De tafel is mooi en stevig en van goede kwaliteit. De tafel is netjes afgewerkt en eenvoudig in elkaar te zetten. De tafel hebben wij behandeld met een witte beits welke geschikt is voor deze houtsoort. In het wit ziet de tafel er mooi strak en modern uit. We hebben vele gezellige momenten gehad met diverse gezelschappen aan deze tafel.

Mooie stevige picknicktafel netjes bezorgd.

Zit lekker voldoende ruimte.

top servies

Top tafel!

Een mooie, degelijke tafel! Prima service en levering!

Mooie prijs voor een mooi product netjes thuis afgeleverd

Product voldoet aan mijn verwachtingen Netjes afgeleverd Duidelijke beschrijving

Prima tafel voor goede prijs!

Stevige, lekker grote tafel om met veel mensen aan te zitten. Opklapbare banken zijn handig. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Goeie ervaring

Goed, mooi en fijn product dat voldoet aan de verwachting en zit heerlijk.

Hele mooie tafel, goede levering

Het is een mooie tafel, werd in elkaar gezet op de plek waar hij moest komen, super

Echt een kwaliteitsbank

De banken zijn gemaakt van hoogwaardig hout. De bouten en moeren zijn zwaar verzinkt, dus roesten niet. Het in elkaar zetten is een koud kunstje en kan je heel gemakkelijk zelf doen.

Fijne en degelijke picknicktafel

Snel geleverd, goede kwaliteit. In elkaar zetten was wel even een werkje, maar is uiteindelijk prima gelukt.

Mooie en stevige tuintafel

Ik ben erg blij met de kwaliteit prijs verhouding. Ik vind de tafel mijn geld waard. Hij is stevig, stabiel, mooi en netjes afgewerkt. Het enige nadeel is dat er op een paar plekken hars uit het hout komt. Niet fijn om in te gaan zitten..

Goede kwaliteit tuinbank

Mooie bank. Wel gelijk zelf gebeits. Resultaat is daar. Betaalbare kwaliteit.

Bij het bezorgen van onze picknicktafel was er helaas een plank beschadigd. Na een mailtje erg fijn opgelost. Waardoor we nu een prachtige tafel hebben staan.

Vlotte bestelling, betaling en levering van een mooie robuuste picknicktafel

De tafel werd snel geleverd. Hoewel de afwerking wat betreft afwerking (splinters) wat beter kon was deze gemakkelijk in elkaar te zetten. We hebben er veel plezier van gehad afgelopen zomer

Prima bank

Heerlijke robuuste stevige bank hij schuift niet om dat hij redelijk in gewicht is en staat prachtig in mijn tuin .. Ik vind het een aanwinst in mijn tuin..

Alles volgens afspraak, degelijk en snel geleverd.

Sinds deze zomer in het bezit van een mooie douglas picknicktafel. Snel geleverd en mooie kwaliteit. Al veel plezier van gehad. 2 kleine aandachtspunten. 1. Bezorging: Wij kregen vrij laat door wat het bezorgmoment zou worden. 2. Product: Door de zijschoren drukken de planken van het blad iets op (daardoor ongelijk tafelblad). Dat is met simpele latten aan de onderzijde hersteld, maar zou natuurlijk eigenlijk affabriek geregeld moeten zijn.

Prachtige robuuste picknicktafel

Na telefonisch advies, gekozen voor deze picknicktafel. Duidelijke omschrijving, hoe te monteren. Zijn erg tevreden!!

Mooie stoelen zitten goed prachtige uitstraling

Prachtige bank en snelle levering

De bank is precies zoals verwacht, mooie zware bank en de levering was ook keurig en snel

Een degelijke picknicktafel voor een schappelijke prijs!

De tafel is vervaardigd uit stevig hout en is makkelijk te monteren. Je kunt er met een groot gezelschap omheen zitten.

Zeer tevreden!

Heel tevreden over de vierkanten picnicktafel, ruimer dan verwacht, heel gezellig. Ideaal voor bij ons, waar het waait, geen werk met stoelen altijd binnen te zetten. De gebruiksaanwijzing voor de plaatsing was wel niet altijd duidelijk, maar het is uiteindelijk gelukt. Wij zullen ook nog een rechthoeken picnicktafel bestellen en nog enkele toebehoren (parasol, hoes...). Zit heel comfortabel met de rugleuningen!

Slechte service.

In het geleverde picknickset zat een behoorlijke transportbeschadiging in een balk in het zitgedeelte. Het heeft 2 maanden geduurd, voordat wij een andere balk ontvingen. Echter, deze bleek ook beschadigd te zijn. Wel minder dan de eerste, maar toch. Wij zullen nooit meer een bestelling doen bij MR Woodproducts

Pluspunten

Mooie robuuste picknicktafel, kleurt mooi naar lichtere kleur na aantal weken

Zitbankje bestaat uit 2 planken die al aan elkaar verbonden zijn met geschroefd dwarsplankje. Deze zit echter vanaf begin al niet stevig vast, en lange plank dreigt nu (na paar weken) zelfs los te laten. We kunnen deze niet zelf vastschroeven ivm "vreemde" schroefkop. Ik ga contact opnemen hierover, maar ga er vanuit dat Woodproducts dit naar tevredenheid gaat oplossen.

Pluspunten

Snelle levering. Mooi en stevig product. Mooi afgewerkt. Picknicktafel speciaal gekocht voor in de voortent van de caravan. Daar een picknicktafel compact is scheelt dat ruimte. En zodra het warm gaat ie naar buiten. Wanneer seizoen afgelopen is wordt ie weer uit elkaar gehaald en opgeborgen.

Pluspunten

snelle levering. mooie tafel. 1 van de latjes was helemaal gespleten maar na contact met de klantenservice werd er een nieuw latje opgestuurd. dus prima service