Zeer slecht

Een tuinbank van +/- €250,- besteld en betaald. De volgende dag een mail waarin stond dat Rockwood een probleem had met zijn website en dat wij even nog verzendkosten moesten betalen van €34,95. Ik heb teruggebeld maar geen gehoor. Teruggemaild dat zij mij terug moesten bellen dat ik er niet mee eens was. Volgende dag een mail gehad dat zij mijn gehele bedrag terugboeken en de bestelling annuleren. Lekker klantvriendelijk dit......dus nooit meer bij dit bedrijf bestellen.

Frustrerend en teleurstellend

Bij de bestelling werd aangegeven dat de tafel geleverd zou worden in week #9 (eind februari). In de praktijk kreeg ik een melding ineens in week #4 al (dus rond 20 januari) dat de tafel de volgende dag al geleverd zou worden. Bij het bellen om dit tegen te houden bleek het onmogelijk daar iets aan te kunnen doen. De tafel kwam gewoon, en moest ik daardoor 5 weken lang alle onderdelen behoorlijk in de weg laten staan midden in mijn woning (buitenplek voor de tafel was pas vanaf 1 maart beschikbaar... vandaar ook de week #9 bestelling). Met 3 jonge kinderen in huis (kleine binnenstadswoning) was dit echt een hel, en volkomen onnodig ook nog, wat de ergernis alleen maar extra voedde. De laconieke reactie die ik kreeg toen ik belde om het uit te zoeken wordt ook niet gewaardeerd. Bovendien werd de tafel ook nog eens met beschadiging geleverd. Ik heb hier foto's van gemaakt en gemaild naar Rockwood.... maar hebben ze nooit op gereageerd. Dat is gewoon ronduit onbeschoft. Echt jammer, en hierdoor moet ik het bedrijf bestempelen als "onprofessioneel" helaas.

Robuuste eyecatcher; de buren zijn ook onder de indruk!

Nog niet echt gebruikt; het moet nog iets warmer worden.

Over algemeen prima, alleen dat de tafel beschimmeld aankwam was niet zo fijn.

Over het algemeen is onze ervaring prima. Onze tafel werd geleverd in de periode waarin er veel sneeuw lag en daardoor was de levering ook uitgesteld. Toen ik vervolgens de tafel ging assembleren viel het mij op dat er schimmel op zat. Het viel me ook op dat de gaten voor de bouten allemaal vrij diep waren en verschilde van diepte. Hierdoor was het een beetje geklungel met een boormachine en steeksleutels met het in elkaar zetten. Het zou handiger geweest zijn om de gaten of minder diep, of kortere bouten te gebruiken. Na enkele weken gebruik zie ik hier en daar al wat gespleten hout. Niet heel storend alleen met kleine kinderen wel opletten vanwege splinters. Ondanks alles zijn wij superblij met onze tafel. Hij staat mooi en voelt stevig aan!

Slechte communicatie

4 tafels besteld "uit voorraad leverbaar". Ook meteen betaald. Na ruim een week gaan bellen en blijken tafels niet op voorraad te zijn en pas naar verwachting over 2 weken binnen te komen. Geen bericht hierover ontvangen. Op de site staat nog steeds vermeld "uit voorraad leverbaar". Misleidend. Nu maar hopen dat tafels daadwerkelijk over 2 weken binnen komen.

probleem netjes opgelost

had in eerste instantie een klacht over de levering, maar deze is netjes opgelost. Nu mooie materialen ontvangen.

Een robuuste picknicktafel

Dit is een solide strak uitziende picknicktafel, die eenvoudig in elkaar te monteren is. Het is wel aan te raden om dit met 2 personen te doen, i.v.m. het gewicht

Bestelling goed geleverd op aangegeven tijdstip. Goed product, blij met picknicktafel

Slecht afgewerkt

Het hout is slecht afgewerkt, veel ruwe stukken waar de dames hun panties aan openhalen. Bij 1 zitting zit een barst in de plank waar hij is vastgeschroefd aan de kopse kant.

prima service

snelle en behulpzame levering

Duidelijke webshop en snelle levering.

Mooi, robuust, snel geleverd en ter plaatste gemonteerd

Super stevig picknicktafeltje

Prachtig degelijk picknicktafeltje voor de kleintjes. Alleen de schroeven die erbij zaten breken snel af.

Een hele mooie picknicktafel

Een hele mooie picknicktafel, eenvoudig in elkaar te zetten. In de beschrijving zou beter aangegeven kunnen worden dat de boorgaten van de rechtop staande poten in één richting moeten staan, om op het tafelblad aan te kunnen sluiten. Ik heb geen rekening voor mijn administratie, zou die graag nog ontvangen. Dat mag per email.

Alles in orde!

Al 2x bestelling gedaan en steeds ok

Makkelijk bereikbaar en goede afhandeling

De website is duidelijk, bestellen was snel en afhalen met vriendelijke en snelle afhandeling tot het tillen in de auto

Degelijke, mooie picknick tafel, waarvan ik verwacht lang plezier te hebben

Pakket compleet Goede beschrijving Goed in elkaar te zetten. Degelijk. Mooie uitstraling, kortom ben er erg blij mee

Goede beschrijving en makkelijk te monteren

Geweldige aanvulling van het terras!

Zeer nette picknicktafel die meteen uit het oog springt met zijn mooie look. Top levering vanuit het team ook! Ik ben zeer tevreden!

Top bank!!!

Bestellen op de site ging gemakkelijk! De bank werd keurig op de afgesproken tijd geleverd. De bank in elkaar zetten ging ook makkelijk. Hij zit heerlijk, hier gaan we nog jaren van genieten!! Bedankt Rockwood!

Mooie tafel, voor een redelijke prijs

Mooie, robuste tafel, voor een redelijke prijs en stipt volgens afspraak geleverd.

mooie stevige picknicktafel

Het bouwpakket was makkelijk in elkaar te zetten. De picknickbank heeft een lekkere zit en voelt robuust aan. En natuurlijk mooi voor het milieu dat je ‘m niet hoeft te behandelen!

Prima picknicktafel!

Mooie tafel, netjes afgeleverd.

Mooie, robuuste tafel

Tafel is goed zelf te monteren. Mooie, robuuste tafel. Goede service, snel geleverd. Perfect!

Zware kwaliteit, snelle levering

Super mooie bank, snelle levering. Erg blij mee!

Over Rockwood® Picknicktafels

Een Rockwood® picknicktafel draagt de handtekening van de natuur! Het hout waarvan uw tuinmeubel is gemaakt is een eerlijk natuurproduct, een levend materiaal dat alle verschijnselen kent die de natuur heeft meegegeven. Elk stuk hout dat wij voor uw tuinmeubel selecteren is anders van structuur, nerf en kleur. Scheurtjes, (worm)gaatjes, oneffenheden en/of (open) noesten zijn zulke natuurlijke kenmerken die de echtheid van het hout typeren. Dit zijn geen materiaalfouten, maar een handtekening die de natuur heeft meegegeven. Zij geven het meubel juist het karakteristieke, doorleefde en rustieke uiterlijk wat elk meubel uniek maakt. Wij wensen u veel picknick plezier! Team Rockwood