Prima product, makkelijk zelf te monteren

Kwalitatief goed product, robuust en makkelijk in elkaar te schroeven. We hebben er veel plezier van

Degelijk, stoer en betaalbaar

Een ruime keuze aan betaalbare, degelijke en stoere tafels. Goede service, vriendelijk en behulpzaam bij vragen. Zeker een aanrader.

Prachtige picknicktafel en prima service

We zijn erg blij met de picknicktafel, die mooi en heel stevig is. Heerlijk om hier ‘s zomers aan te eten!

Levering en kwaliteit prima

Alles volgens afspraak en beoogde kwaliteit

Mooi product, goed en netjes afgeleverd .

We zijn erg tevreden dat we voor Rockwood hebben gekozen.

Prachtige tafel maar na een paar maanden al een scheur in een plank helaas

Hele mooie sterke tafel. Helaas door weer/werking? al na een paar maanden een forse scheur in een van de planken van het tafelblad. Dat hadden we niet verwacht. Verder heel blij mee!

Zeer mooie picknicktafel

Besteld als een bouwpakket maar heel eenvoudig in elkaar te zetten. Eenmaal in elkaar al veel gebruik van gemaakt en grote ruime bank

gemak

We aren op zoek naar een robuuste picknicktafel en kwamen uit bij Rockwood. Zeer betaalbare prijzen, je moet hem zelf nog even in elkaar zetten maar dat is vrij simpel. Chauffeur die de tafel bracht bood zelfs aan om even te helpen.

Mooi qua vormgeving maar niet helemaal stabiel

Bij het in elkaar zetten bleek dat er problemen waren met de stabiliteit van het onderstel. Met name als deze staat op een niet helemaal gelijke ondergrond. Maar verder biedt het een zeer comfortabele zitplek voor 8 personen.

zeer goede kwaliteit, prijs verhouding

Mooie en stevige tafel.

Kwalitatief goed hout en snelle levering

Goed verzorgde levering. Zware uitvoering, goed hout. Goed te monteren. Bleekte naar onze verwachting wel wat snel uit, maar de set staat wel in de volle zon.

Heel leuk deze picknicktafel voor kids

De picknicktafel is stevig en staat heel mooi in onze (speel)tuin. Kinderen zijn enthousiast. Aanrader.

Gezellig, stabiel, goede kwaliteit!

Een prachtige item in de tuin die veel gezelligheid geeft.

Prachtige kwaliteit picknicktafel

Zeer mooie kwaliteit picknicktafel. Robuust en comfortabel voor een gezellige bbq middag/avond of een uitgebreide ontbijttafel in de vroege ochtend zon. Met uitsparing voor parasol. Aanwinst voor onze tuin.

Waar voor m’n geld

We hebben de robuuste tuinbank besteld, die geheel volgens de afspraak is geleverd. Mooie zware bank en eenvoudig in elkaar te zetten.. Klein puntje…het is onbehandeld hout, en helaas kregen we niet de keuze het in kleur te bestellen.

Mooie en stevige tafel

Hele mooie en stevige ronde picknicktafel. Door de rugleuning kun je er ook goed lang aan zitten. Ook de kinderen kunnen er goed zelf opklimmen en bij gaan zitten. Voor het in elkaar zetten moet je alleen even de tijd nemen, maar is wel goed te doen.

Teleurgesteld

Super mooie tafel. Echter hij stond niet stabiel. De meegeleverde houtjes voor de banken zaten in plastic zakjes met water erin. Zaten dus vol met water. Tafel planken zeer snel gespleten op sommige plekken. Meerdere keren geprobeerd in contact te komen en gewoon nooit een reactie gekregen.. en nu wel de vraag voor een review? Vrij opportunistisch lijkt mij…

Mooi en goed materiaal

Goed inelkaar te zetten. Degelijke spullen en mooi afgewerkt hout

Mijn bloembak ziet er stevig uit goed afgewerkt uit erg blij mee, mooi hout, verder is deze netjes geleverd, op tijd volgens afspraak. Bedrijf is een aanrader.

Prima tafel

Was simpel te monteren. Is degelijk.

Degelijk, wel erg zwaar.

Oké

Stevige en mooie tafel, snel geleverd.

Precies wat ik zocht een duurzame, stevige houten tafel.

Mooie ruime picknicktafel die erg stevig is.

Een mooi solide picknicktafel waar je met veel mensen gezellig kan eten. Ook staat hij stoer en wordt er al gevraagd of ze hem kunnen lenen. Wij geven dan jullie adres door. ;-)

Heel tevreden over een mooie, natuurlijk ogende picknicktafels!

Tevreden!

heerlijke picknicktafel die jarenlang meegaat

met onze picknickrafel van Rockwood kunnen we elke mooie dag buiten eten. Een feest voor iedereen. En omdat de tafel nauwelijks onderhoud vraagt - de bijgeleverde hoes is voldoende - staat hij elk moment klaar.

Over Rockwood® Picknicktafels

Een Rockwood® picknicktafel draagt de handtekening van de natuur! Het hout waarvan uw tuinmeubel is gemaakt is een eerlijk natuurproduct, een levend materiaal dat alle verschijnselen kent die de natuur heeft meegegeven. Elk stuk hout dat wij voor uw tuinmeubel selecteren is anders van structuur, nerf en kleur. Scheurtjes, (worm)gaatjes, oneffenheden en/of (open) noesten zijn zulke natuurlijke kenmerken die de echtheid van het hout typeren. Dit zijn geen materiaalfouten, maar een handtekening die de natuur heeft meegegeven. Zij geven het meubel juist het karakteristieke, doorleefde en rustieke uiterlijk wat elk meubel uniek maakt. Wij wensen u veel picknick plezier! Team Rockwood