Mooi, robuust, snel geleverd en ter plaatste gemonteerd

Super stevig picknicktafeltje

Prachtig degelijk picknicktafeltje voor de kleintjes. Alleen de schroeven die erbij zaten breken snel af.

Een hele mooie picknicktafel

Een hele mooie picknicktafel, eenvoudig in elkaar te zetten. In de beschrijving zou beter aangegeven kunnen worden dat de boorgaten van de rechtop staande poten in één richting moeten staan, om op het tafelblad aan te kunnen sluiten. Ik heb geen rekening voor mijn administratie, zou die graag nog ontvangen. Dat mag per email.

Alles in orde!

Al 2x bestelling gedaan en steeds ok

Makkelijk bereikbaar en goede afhandeling

De website is duidelijk, bestellen was snel en afhalen met vriendelijke en snelle afhandeling tot het tillen in de auto

Degelijke, mooie picknick tafel, waarvan ik verwacht lang plezier te hebben

Pakket compleet Goede beschrijving Goed in elkaar te zetten. Degelijk. Mooie uitstraling, kortom ben er erg blij mee

Goede beschrijving en makkelijk te monteren

Geweldige aanvulling van het terras!

Zeer nette picknicktafel die meteen uit het oog springt met zijn mooie look. Top levering vanuit het team ook! Ik ben zeer tevreden!

Top bank!!!

Bestellen op de site ging gemakkelijk! De bank werd keurig op de afgesproken tijd geleverd. De bank in elkaar zetten ging ook makkelijk. Hij zit heerlijk, hier gaan we nog jaren van genieten!! Bedankt Rockwood!

Mooie tafel, voor een redelijke prijs

Mooie, robuste tafel, voor een redelijke prijs en stipt volgens afspraak geleverd.

mooie stevige picknicktafel

Het bouwpakket was makkelijk in elkaar te zetten. De picknickbank heeft een lekkere zit en voelt robuust aan. En natuurlijk mooi voor het milieu dat je ‘m niet hoeft te behandelen!

Prima picknicktafel!

Mooie tafel, netjes afgeleverd.

Mooie, robuuste tafel

Tafel is goed zelf te monteren. Mooie, robuuste tafel. Goede service, snel geleverd. Perfect!

Zware kwaliteit, snelle levering

Super mooie bank, snelle levering. Erg blij mee!

Snelle service, mooie bank

Kon bestelde witte bankje dezelfde dag nog afhalen in Veenendaal. Het is een mooie stevige bank, die makkelijk in elkaar te zetten was. Enige kritiekpunt: bij noesten verkleurt de verf snel.

Bestellen en ophalen. Super. Vriendelijke en behulpzame mensen.

Mooi spul en op tijd geleverd

Simpel proces, goed geleverd. Had medelijden met de bezorger. Ze hadden zijn wagen verkeerd geladen dus alles lag onderop.

Snel geleverd met duidelijke beschrijving en prima materiaal

Kwaliteit, geleverd met een glimlach

Prettige service en mooie kwaliteit. Dikke prima.

Zeer stevige en mooie picknick tafel. Ik heb de tafel voor gebruik in de beits en in de olie gezet voordat ik deze gemonteerd heb. de poten zijn niet verlijmd en daardoor makkelijk uit elkaar te halen en te bewerken in de desgewenste afwerking. Alles is netjes en keurig afgeleverd. Volgende keer weer

Snelle levering met top kwaliteit

Makkelijk te bestellen via de site , Goed geleverd , geweldige kwaliteit .

Helemaal super!

Een kwalitatief zeer mooie picknicktafel besteld. Door het transportbedrijf bezorgd en in elkaar gezet. Super tevreden!

EERLIJK,CORRECT,SUBLIEM

Alles is zeer vlot en correct verlopen. Van informatie aanvragen, bestellen tot de levering zelf. De picknick tafels zijn ook zeer mooi en van TOP kwaliteit. Onze leerlingen op school zijn er zeer tevreden mee. Ik maak zeker reclame voor Rockwood en raad het iedereen zeker aan. Ik ben dan ook uiterst tevreden over onze aankoop. Dank je wel Rockwood!

Geweldig produkt

Het hout voelt prettig aan,er is heel goed overnagedacht het product is met de grootste precieze gemaakt . Alles past heel goed inelkaar,mooie ronde afwerking aan de eindstukken. Wij zijn er erg verheugd mee,een hele mooie en comfortabele aanwinst inde tuin van ons Chalet in Friesland. Vriendelijke groet fam Broer.

Keurig en optijd bezorgd.

Een mooi en kwalitatief goed kinderpicknicksetje. Bedankt voor de levering.

Over Rockwood® Picknicktafels

Een Rockwood® picknicktafel draagt de handtekening van de natuur! Het hout waarvan uw tuinmeubel is gemaakt is een eerlijk natuurproduct, een levend materiaal dat alle verschijnselen kent die de natuur heeft meegegeven. Elk stuk hout dat wij voor uw tuinmeubel selecteren is anders van structuur, nerf en kleur. Scheurtjes, (worm)gaatjes, oneffenheden en/of (open) noesten zijn zulke natuurlijke kenmerken die de echtheid van het hout typeren. Dit zijn geen materiaalfouten, maar een handtekening die de natuur heeft meegegeven. Zij geven het meubel juist het karakteristieke, doorleefde en rustieke uiterlijk wat elk meubel uniek maakt. Wij wensen u veel picknick plezier! Team Rockwood