heerlijke picknicktafel die jarenlang meegaat

met onze picknickrafel van Rockwood kunnen we elke mooie dag buiten eten. Een feest voor iedereen. En omdat de tafel nauwelijks onderhoud vraagt - de bijgeleverde hoes is voldoende - staat hij elk moment klaar.

Perfect oplossing!

We wonen in een wijk die in de jaren 1950 hier in Amersfoort is opgezet. Het concept heette "Woning in het Bos", en wij wonen tussen de bomen! Elk appartementengebouw heeft zijn eigen grasveld, in ons geval is dit grasveld open naar het pad dat omhoog en door het Amersfoortse Berg Bos loopt. Al vele jaren wilden we een picknicktafel waar we konden genieten en ontspannen in deze open ruimte, en in de Rockwood Tafel vonden we het perfecte antwoord. Een pluspunt is ook dat veel van onze buren ook gebruik hebben kunnen maken van de 8-persoons zittafel, wat een leuke toevoeging is aan onze gemeenschappelijke sfeer! We hopen dat het weer snel warm wordt, zodat we de tafel weer met plezier kunnen gebruiken! We live in a neighborhood that was created here in Amersfoort during the 1950s. The concept was named "Woning in de Bos", and we live within the trees! Each Apartment building has it's own area of lawn, in our case this grassed space is open to the path which leads up and through the Amersfoort Berg Bos. For many years we wished to have a picnic table where we could enjoy and relax in this open space, and in the Rockwood Table we found the perfect answer. Also, a plus has been that many of our neighbors have had the opportunity to make use of the 8 person seating table as well, which has been an enjoyable addition to our community sphere! Hoping warm weather comes soon, so as to return to using the Table with pleasure! Our 8 seat ordered table was: 840, Picknicktafel Massief Grenen Easy Sit, Exclusief rugleuning, Als bouwpakket. Eenvoudig zelf te monteren., 2.40m Artikelnummer: 840 added to this table was 4 seat backs, which gave extra comfort and ease of access when sitting: R112, Rugleuning Picknicktafel Vierkant, 1.12mArtikelnummer: R112 4 stuks

Mooie stevige picknicktafel snelle levering.

Heel tevreden kon de picknicktafel makkelijk inelkaar zetten plek voor iedereen goede levering

hele mooie stoere tuinbank

ik hoop nog heel lang te mogen genieten van jullie mooi tuinbank die ik vorig jaar heb aangeschaft, Een echte stoere tuinbank Zit geweldig vr groet Ingrid Wibbels

Geweldig blij mee

Snelle levering , vakkundig in elkaar gezet en een geweldige set .... heel blij mee

Tafels zijn van top kwaliteit

Tafels voldoen volledig naar onze verwachtingen super degelijk en mooi hout

Lekkere stevige picknicktafel

Mooie stevige picknicktafel uit Douglas gekocht in 2023. Snel en korrekt geleverd.. Verkleurt mooi grijs. Niet goedkoop maar waar voor zijn geld.

Super snelle bezorgdienst en wat een parel van een picknicktafel! Hier gaan wij straks heerlijk van genieten. Voelt massief en is super mooi afgewerkt. Aanrader

Prima hout

Afspraak nakomen echt super

Geweldige picknicktafel en snel geleverd.

We zijn super vriendelijk geholpen en de levering was snel. Geweldige kwaliteit picknicktafel waar we al veel aan hebben gezeten met onze vrienden.

Ziet er supergaaf uit en heel goed in elkaar te zetten

Het pakket kwam in een onwijs zware doos en goed beschermd ingepakt. Eigenlijk zat het zo in elkaar en genieten we er al een tijdje van.

Kwalitatief product

Zocht een stevige tafel die duurzaam is en waar 8 personen aan konden zitten

Mooie tuinbank van zeer goede kwaliteit en netjes geleverd.

Prima service en kwaliteit

Prachtige bank

Prachtige zware bank echt een plaatje. Goede bezorging. Alleen heel verdrietig er zit het weer in de bank en wordt op diversen plaatsen zwart. Rockwood gebeld en we hadden de bank uit moeten laten harden en niet in de beits mogen zetten. Waarom is dat niet gemeld of een gebruiksaanwijzing erbij gedaan. Dus dat wordt schuren en opnieuw in de beits zetten. Zonde van dit prachtige product.

Mooi spul

Goed spul, duidelijke handleiding, staat na een jaar nog steeds als een huis.

Kwalitatief hoogwaardig product, zowel in materiaal als in constructie.

Levering correct en binnen afgesproken termijn. Het in elkaar zetten van de picknicktafel was een plezier om uit te voeren. Hoogwaardig product in alles.

Splinters gevaarlijk, zeker voor kinderen

De geleverde tafel was gemakkelijk te monteren en zag er goed uit. Echter schotelde enkele planken na verloop van tijd door weersinvloeden waardoor het hout aan de bovenzijde "splinterde".

Hoog kwaliteit picknicktafel

Ik ben heel blij met de picknicktafel! Hij is prachtig en perfect op m’n dakterras. Dus ook met storm hoef je je geen zorgen te maken dat hij weg waait. Mooi hout en breed zitvlak en goede bezorg/monteer service! Een echte aanrader!

Stevige picknicktafel die makkelijk in elkaar te zetten is.

We zijn heel blij met onze ronde picknicktafel met rugleuning. Naast dat deze tafel bijna nergens te verkrijgen is is deze van zeer goede kwaliteit. Hiernaast was deze ook zeer goed in elkaar te zetten! Hij staat nu centraal op ons terras en is naast heel praktisch ook mooi om te zien!

Fijne tafel

Met 6 kleinkinderen+ vriendjes is het een heerlijke grote tafel zonder onderhoud.

Prachtig materiaal. Prima aangeleverd. Duidelijke aanwijzingen. Blij mee.

Was een leuk klusje om hem in elkaar te zetten. Ik zou er wel een steeksleutel bij geleverd willen hebben waarmee je in de gaten kunt komen.

Mooie robuuste kwaliteit

Ik heb een picknick- en losse tafel zomers en ‘s winters in de tuin staan. Goede kwaliteit. Handig en stabiel. Echt een verrijking van de tuin.

super mooie degelijke tuintafel

Mensen vinden hem allemaal mooi, en hij is stevig gemaakt. Tevreden.

Fijne biersets!

Via een initiatief in het dorp hebben wij meerdere sets gekocht. Ze worden regelmatig gebruikt voor kermis, de paasborrel en andere jaarlijkse festiviteiten! We zijn er erg blij. Wij hebben ook meteen 2 transportkarren aangeschaft voor opslag, erg makkelijk!

Goede prijs/kwaliteit

Zeer stevige en robuuste tafel die zonder behandeling bestand is tegen de natuurelementen.

Bedrijfsgegevens

Wageningselaan 10

3903LA Veenendaal

+31 (0) 318 302 643

[email protected]

Over Rockwood® Picknicktafels

Een Rockwood® picknicktafel draagt de handtekening van de natuur! Het hout waarvan uw tuinmeubel is gemaakt is een eerlijk natuurproduct, een levend materiaal dat alle verschijnselen kent die de natuur heeft meegegeven. Elk stuk hout dat wij voor uw tuinmeubel selecteren is anders van structuur, nerf en kleur. Scheurtjes, (worm)gaatjes, oneffenheden en/of (open) noesten zijn zulke natuurlijke kenmerken die de echtheid van het hout typeren. Dit zijn geen materiaalfouten, maar een handtekening die de natuur heeft meegegeven. Zij geven het meubel juist het karakteristieke, doorleefde en rustieke uiterlijk wat elk meubel uniek maakt. Wij wensen u veel picknick plezier! Team Rockwood

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.