Snel geleverd! Mooie stevige tafel

Snelle levering, makkelijk in elkaar te zetten. Degelijke mooie picknicktafel

Goede picknickbank echter voorgeboorde gaten zitten verkeerd

Goed en degelijk. Veel plezier van. Echter met monteren bleek dat de voorgeboorde gaten verkeerd zaten.

verkeerde ijzer geleverd

Ik ben blij met de tafel maar het is jammer dat ik nog twee later na de tafel pas de correcte izer ontvangen heb. Ik wel blij dat het fout snel gecorrigeerd is.

Prachtig picknick tafel

Mooie kwaliteit. Makkelijk in elkaar zetten. Kortom wij zijn heel tevreden.

Goede service en mooi product

Picknicktafel besteld. Fijn dat je zelf de grootte kan kiezen. Tafel werd netjes geleverd. Er was iets uitloop qua levertijd op de dag zelf, maar hier werd ik keurig over gebeld. Picknicktafel is mooi en robuust. Handig dat de meeste gaten al voorgeboord zijn zodat het in elkaar zetten vlot gaat. Erg tevreden mee!

Prachtige tafel en snelle levering

We zijn erg tevreden over de tafel. Goede levering. Erg snel geleverd.

Uitstekende kwaliteit

De tafel is zeer goed, mooie planken, makkelijk in elkaar te zetten! Rockwood kan 5 sterren verdienen als ze het leveren op orde brengen, deze zware spullen moet je niet uit een bus trekken! Vanwege de kwaliteit zijn we dat alweer vergeten.

Mooie stevige tafel

Goede kwaliteit tafel, staat prachtig in onze speelweide voor de kinderen. Het was wel even zoeken voor de bezorger wat er allemaal bij de tafel hoorde het lag her en der in de bus verspreid.

Super gezellig met familie

Wij hebben een mooie grote 8 persoons picknick tafel van Rockwood. Super gezellig en hele goede kwaliteit !!!

Mooie, stevige bank!

Snelle bezorging & service, montage was snel klaar.

Eerlijk en snel

Zo als het hoort Plaatje zie op de webshop Bestelen Een datum krijgen en in overleg te verzetten. Keurig geleverd op de datum. Tafel ziet er uit als op het plaatje Makkelijk te monteren Een prima aankoop

Niets geleverd

Heb enkele weken geleden een picknicktafel besteld en betaald. Levering stond op 3 à 5 werk dagen, maar heb niets ontvangen. Ook op mails krijg ik geen antwoord.

Nutteloze stoel zonder montage instructie

De Triflip stoelen werden geleverd zonder montage instructie. Ik ben er 1,5 mee bezig geweest, maar kreeg ze niet in elkaar. Zeer frustrerend.

Prima product, makkelijk zelf te monteren

Kwalitatief goed product, robuust en makkelijk in elkaar te schroeven. We hebben er veel plezier van

Degelijk, stoer en betaalbaar

Een ruime keuze aan betaalbare, degelijke en stoere tafels. Goede service, vriendelijk en behulpzaam bij vragen. Zeker een aanrader.

Prachtige picknicktafel en prima service

We zijn erg blij met de picknicktafel, die mooi en heel stevig is. Heerlijk om hier ‘s zomers aan te eten!

Levering en kwaliteit prima

Alles volgens afspraak en beoogde kwaliteit

Mooi product, goed en netjes afgeleverd .

We zijn erg tevreden dat we voor Rockwood hebben gekozen.

Prachtige tafel maar na een paar maanden al een scheur in een plank helaas

Hele mooie sterke tafel. Helaas door weer/werking? al na een paar maanden een forse scheur in een van de planken van het tafelblad. Dat hadden we niet verwacht. Verder heel blij mee!

Zeer mooie picknicktafel

Besteld als een bouwpakket maar heel eenvoudig in elkaar te zetten. Eenmaal in elkaar al veel gebruik van gemaakt en grote ruime bank

gemak

We aren op zoek naar een robuuste picknicktafel en kwamen uit bij Rockwood. Zeer betaalbare prijzen, je moet hem zelf nog even in elkaar zetten maar dat is vrij simpel. Chauffeur die de tafel bracht bood zelfs aan om even te helpen.

Mooi qua vormgeving maar niet helemaal stabiel

Bij het in elkaar zetten bleek dat er problemen waren met de stabiliteit van het onderstel. Met name als deze staat op een niet helemaal gelijke ondergrond. Maar verder biedt het een zeer comfortabele zitplek voor 8 personen.

zeer goede kwaliteit, prijs verhouding

Mooie en stevige tafel.

Kwalitatief goed hout en snelle levering

Goed verzorgde levering. Zware uitvoering, goed hout. Goed te monteren. Bleekte naar onze verwachting wel wat snel uit, maar de set staat wel in de volle zon.

Heel leuk deze picknicktafel voor kids

De picknicktafel is stevig en staat heel mooi in onze (speel)tuin. Kinderen zijn enthousiast. Aanrader.

Wageningselaan 10

3903LA Veenendaal

+31 (0) 318 302 643

Over Rockwood® Picknicktafels

Een Rockwood® picknicktafel draagt de handtekening van de natuur! Het hout waarvan uw tuinmeubel is gemaakt is een eerlijk natuurproduct, een levend materiaal dat alle verschijnselen kent die de natuur heeft meegegeven. Elk stuk hout dat wij voor uw tuinmeubel selecteren is anders van structuur, nerf en kleur. Scheurtjes, (worm)gaatjes, oneffenheden en/of (open) noesten zijn zulke natuurlijke kenmerken die de echtheid van het hout typeren. Dit zijn geen materiaalfouten, maar een handtekening die de natuur heeft meegegeven. Zij geven het meubel juist het karakteristieke, doorleefde en rustieke uiterlijk wat elk meubel uniek maakt. Wij wensen u veel picknick plezier! Team Rockwood