Een hele mooie bank

Wij hebben de bank van 1,80 besteld echt een mooie bank. Nu kunnen we lekker voor ons huis heerlijk zitten. Echt een top product. Levering echt supersnel.

Top product en goed in elkaar gezet.

Goede kwaliteit snel geleverd.

Heerlijke picknickbank om lang na te tafelen

Picknicktafel besteld en al snel bericht over de levering. Keurig geleverd en we zijn zeer tevreden over het eindproduct. Een stevige strakke picknicktafel waar we met veel mensen aan kunnen eten en lang kunnen natafelen.

Goed tevreden

Tuinbank besteld. Redelijk snel bezorgd via een transportbedrijf. Geen problemen mee gehad. Kwaliteit van tuinbank is goed. Degelijk en stevig. Mooi materiaal en kleur.

Mooi degelijk materiaal.

Mooi pakket en makelijk in elkaar te zetten en degelijk. Echt naar wens.

Prachtige picknicktafel, verkleurt wel snel

Hele mooie tafel, perfecte afmetingen, mooie afwerking. Enige nadeel is dat de tafel erg snel verkleurd

Mooie biertafel, maar te summier gelakt

Wij zijn wat teleurgesteld over de afwerking. De laklaag zo dun, dat de tafel na 3 regenachtige dagen al doorgeslagen is. Jammer, dat verwachten we niet, een weekje in de zomer buiten moet toch kunnen. Wel een mooie tafel. Maar we moeten hem nu dus schuren en zelf maar een goede laklaag geven.

Snel, degelijk en stoer!

Tijd voor eindelijk die picknicktafel op mijn heraangelegde dakterrassen van mijn appartement in Antwerpen. Ik vergeleek veel leveranciers en kwam steeds terug op rockwood. Dus de tafel on line besteld, een dikke week later kreeg ik al een bevestigingsmail voor levering de volgende dag, wat ook gebeurde met de glimlach. De tafel heb ik zelf gemonteerd, met het juiste gereedschap lukte dat wonderlijk, de zon scheen, af en toe een nipje van mijn glad wijn. Nu staat er een geweldig stoere tafel op mijn terras en da’s genieten, zeker voor die voordelige prijs. Schol!

Bovenverwachting goed, zowel de service als kwaliteit

De levering was snel en keurig. De tafel is mooi en stevig en van goede kwaliteit. De tafel is netjes afgewerkt en eenvoudig in elkaar te zetten. De tafel hebben wij behandeld met een witte beits welke geschikt is voor deze houtsoort. In het wit ziet de tafel er mooi strak en modern uit. We hebben vele gezellige momenten gehad met diverse gezelschappen aan deze tafel.

Mooie stevige picknicktafel netjes bezorgd.

Zit lekker voldoende ruimte.

top servies

Top tafel!

Een mooie, degelijke tafel! Prima service en levering!

Mooie prijs voor een mooi product netjes thuis afgeleverd

Product voldoet aan mijn verwachtingen Netjes afgeleverd Duidelijke beschrijving

Prima tafel voor goede prijs!

Stevige, lekker grote tafel om met veel mensen aan te zitten. Opklapbare banken zijn handig. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Goeie ervaring

Goed, mooi en fijn product dat voldoet aan de verwachting en zit heerlijk.

Hele mooie tafel, goede levering

Het is een mooie tafel, werd in elkaar gezet op de plek waar hij moest komen, super

Echt een kwaliteitsbank

De banken zijn gemaakt van hoogwaardig hout. De bouten en moeren zijn zwaar verzinkt, dus roesten niet. Het in elkaar zetten is een koud kunstje en kan je heel gemakkelijk zelf doen.

Fijne en degelijke picknicktafel

Snel geleverd, goede kwaliteit. In elkaar zetten was wel even een werkje, maar is uiteindelijk prima gelukt.

Mooie en stevige tuintafel

Ik ben erg blij met de kwaliteit prijs verhouding. Ik vind de tafel mijn geld waard. Hij is stevig, stabiel, mooi en netjes afgewerkt. Het enige nadeel is dat er op een paar plekken hars uit het hout komt. Niet fijn om in te gaan zitten..

Goede kwaliteit tuinbank

Mooie bank. Wel gelijk zelf gebeits. Resultaat is daar. Betaalbare kwaliteit.

Bij het bezorgen van onze picknicktafel was er helaas een plank beschadigd. Na een mailtje erg fijn opgelost. Waardoor we nu een prachtige tafel hebben staan.

Vlotte bestelling, betaling en levering van een mooie robuuste picknicktafel

De tafel werd snel geleverd. Hoewel de afwerking wat betreft afwerking (splinters) wat beter kon was deze gemakkelijk in elkaar te zetten. We hebben er veel plezier van gehad afgelopen zomer

Prima bank

Heerlijke robuuste stevige bank hij schuift niet om dat hij redelijk in gewicht is en staat prachtig in mijn tuin .. Ik vind het een aanwinst in mijn tuin..

Alles volgens afspraak, degelijk en snel geleverd.

Sinds deze zomer in het bezit van een mooie douglas picknicktafel. Snel geleverd en mooie kwaliteit. Al veel plezier van gehad. 2 kleine aandachtspunten. 1. Bezorging: Wij kregen vrij laat door wat het bezorgmoment zou worden. 2. Product: Door de zijschoren drukken de planken van het blad iets op (daardoor ongelijk tafelblad). Dat is met simpele latten aan de onderzijde hersteld, maar zou natuurlijk eigenlijk affabriek geregeld moeten zijn.

Prachtige robuuste picknicktafel

Na telefonisch advies, gekozen voor deze picknicktafel. Duidelijke omschrijving, hoe te monteren. Zijn erg tevreden!!

Over Rockwood® Picknicktafels

Een Rockwood® picknicktafel draagt de handtekening van de natuur! Het hout waarvan uw tuinmeubel is gemaakt is een eerlijk natuurproduct, een levend materiaal dat alle verschijnselen kent die de natuur heeft meegegeven. Elk stuk hout dat wij voor uw tuinmeubel selecteren is anders van structuur, nerf en kleur. Scheurtjes, (worm)gaatjes, oneffenheden en/of (open) noesten zijn zulke natuurlijke kenmerken die de echtheid van het hout typeren. Dit zijn geen materiaalfouten, maar een handtekening die de natuur heeft meegegeven. Zij geven het meubel juist het karakteristieke, doorleefde en rustieke uiterlijk wat elk meubel uniek maakt. Wij wensen u veel picknick plezier! Team Rockwood