Foei

Bestellen en bezorgen oké Alleen een zak schroeven en bitje er bij…verder geen instructie of plaatje…zoek het maar uit ( gelukkig foto op de site) De losse onderdelen zijn slordig in elkaar geschroefd…..zelf maar wat geprobeerd de boel er weer recht in te draaien.. Daarnaast veel splinters en wat beschadiging….hier zelf maar wat bij geschuurd om verwonding te voorkomen…. Tafel moet echt met z,n tweeën in elkaar worden gezet…. Dus..uiteindelijk wel mooie tafel maar wel de laatste keer via dit bedrijf Beetje beschamend allemaal

Prima picknicktafel, maar een trage klantenservice

Picknicktafel (Douglas) besteld en op tijd geleverd gekregen. Wel licht beschadigd en de montagehandleiding was erg matig. Meegeleverde schroeven waren echt slecht, liepen vast en draaiden dol. Klantenservice gemaild en zelf nieuwe schroeven gehaald. Na verschillende mailtjes reageerde de klantenservice na 5 dagen (vakantietijd), maar ze hebben toegezegd de schroeven te vergoeden. De tafel staat en wij zijn uiteindelijk best tevreden.

Mooie producten - goede prijzen

Langsgegaan in de showroom in Veenendaal. Mochten zelf rondkijken zonder verkoper in je nek. Alle producten zijn van mooie degelijke kwaliteit en veel zo mee te nemen, maar wij kozen voor levering inclusief monteren. Ook dat is schappelijk geprijsd voor een uniek product. Heel blij met alles.

Duidelijke communicatie en snelle levering

Snel geleverd, en duidelijke communicatie, het in elkaar zetten na het beitsen van de bank van 1,60 ging makkelijk en snel, en ziet er leuk uit.

Goede uitleg, goede service en de tafel is prima zelf in elkaar te zetten!

Kwalitatief stevige picknicktafel

Zijn erg tevreden met onze nieuwe aanwinst, mooie stevige picknicktafel van een mooie hout kwaliteit , snelle levering en makkelijk in elkaar te zetten!!

Langere levertijd dan beloofd en beschadigde levering

Vanwege de kwaliteit en het uiterlijk hebben wij een picknicktafel in douglas hout besteld. Deze werd later geleverd dan beloofd, met diverse beschadigingen en defecten in het hout die niet zichtbaar zijn op de mooie foto's op de site. 20 dagen na onze bestelling zijn wij nog steeds in afwachting van de vervangende onderdelen. Volgens de site is de tafel op voorraad en de levertijd 1-5 dagen.

Word geleverd en voldoet volledig aan de verwachting

Slechte kwaliteit en slechte omschrijving

Het hout is van een goedkope zachte kwaliteit. De omschrijving die erbij zit is waardeloos!!! Onduidelijk of helemaal niet omschreven en het plaatje klopt niet!! Zonde van mijn geld, zo goedkoop was het niet, ik had er veel meer van verwacht!! Tip: neem een kijkje bij de Ikea, daar kunnen ze ‘zelf-in-elkaar-zet-projecten’ wel goed omschrijven!!!

Beste Martin, Wat jammer dat je ons niet gebeld of gemaild hebt, dan hadden we je graag geholpen met de montage van de tafel. Mvg, team Rockwood

Niet wat ik verwacht had

Foto online weergeeft een stoere tafel en na ontvangst ziet dit erg tof uit. Echter in elkaar zetten lijkt makkelijk maar is niet te dien sowieso niet alleen. Bijgeleverde schroeven draaien snel dol en trekken niet voldoende aan. Dit maakt dat die tafel instabiel is. Tevens is de werkinstructie zeer summier en onduidelijk. Ik raad de tafel niet direct aan naar andere toe ondanks the good looks.

Beste G, Kunnen we u misschien nog helpen met de montage van de tafel? Want hij hoort niet instabiel te zijn. Mvg, Team Rockwood

Leuk

Leuke tafel, ik denk dat we er veel plezier aan gaan beleven. De lengtes van het geleverde hout klopte niet helemaal, waardoor we hier en daar wat bij moesten maken. De instructies lieten ook wat te wensen over, maar overall allemaal prima en degelijk.

In 1 woord dat is al voldoende ! Top!!!!

Heel blij met mijn tuinbank daar kan een olifant op zitten! Gaat jaren mee! Heb um in de olie gezet ziet er prachtig uit! Dus helemaal tevreden!!

redelijk tot goed

de tafel was al gedeeltelijk voor gemonteerd maar als je er rugleuningen bij koopt hoeven de schuine balkjes voor de stevigheid er niet in

Mooie picknicktafel van prima kwaliteit!

Makkelijk besteld en aflevering was top! Instructies gekregen van de bezorger en daarna zelf gemonteerd! Top kwaliteit en na 1 maand bevalt de tafel super! Op naar het mooie weer!

Mooie robuuste banken. Snelle levering

Mooie robuuste banken. Snelle levering

Binnen de afspraak en goede kwaliteit

Goede tafel, maar er miste her en der een splinter. Zit prettig en ziet er goed en robuust uit.

Prachtige tafel!

Levering ging vlot en keurig. Montage van de ‘big-foot’ moest wel even met z’n tweeën. Mooi ontwerp en staat als een huis!

Goede kwaliteit en service

Picknicktafels van Douglas hout gekocht. Mooie degelijke kwaliteit en stonden zo in elkaar. Netjes op tijd geïnformeerd over de levering. Top!

Een mooie stoere bank die fijn zit.

De bank was keurig netjes verpakt en de inbussleutel om de schroeven erin te draaien zat er bij. Echt een degelijke bank die stevig staat. En hij zit goed.

Mooie set en precies wat ik voor ogen had.

Geleverd zoals afgesproken en werd goed geholpen bij aanname pakket. Handleiding miste een paar pagina's maar was nog duidelijk genoeg voor montage. Al met al precies wat ik verwacht had.

Bij bezorging bleek 1 zakje met schroeven open te zijn. Voor het geval dat we iets zouden missen kregen we na melding een nieuw zakje schroeven dus prima service

Prachtige solide tuinbank

De bank werd snel geleverd. Was goed verpakt en ziet er heel solide uit wij hebben hem in een prachtige donkergroene kleur gebeitst. Heel erg blij mee

Gave picknicktafel

Product is als omschreven. Het is degelijk en tof! Op tijd en netjes geleverd!

Goede kwaliteit, snelle levering

We waren al een tijd op zoek naar een stevige parkbank voor in de voortuin. De parkbank is zeer degelijk en gemakkelijk te monteren. Laat de zon maar komen.

Over Rockwood® Picknicktafels

Een Rockwood® picknicktafel draagt de handtekening van de natuur! Het hout waarvan uw tuinmeubel is gemaakt is een eerlijk natuurproduct, een levend materiaal dat alle verschijnselen kent die de natuur heeft meegegeven. Elk stuk hout dat wij voor uw tuinmeubel selecteren is anders van structuur, nerf en kleur. Scheurtjes, (worm)gaatjes, oneffenheden en/of (open) noesten zijn zulke natuurlijke kenmerken die de echtheid van het hout typeren. Dit zijn geen materiaalfouten, maar een handtekening die de natuur heeft meegegeven. Zij geven het meubel juist het karakteristieke, doorleefde en rustieke uiterlijk wat elk meubel uniek maakt. Wij wensen u veel picknick plezier! Team Rockwood