Mooie picknicktafel, stevig en robuust

Verzending prima geregeld. Enig opvallend puntje is de amazing maart korting die in april amazing april korting heet :-)

C tevreden overlevering en de service

Zeer Tevreden over de levering en de service 100%

Keurige afwerking

Vlotte aflevering, netjes verpakt

goed en snel geleverd

mooie bank goed en snel in mekaar te zetten goede kwaliteit

Mooi, netjes afgewerkt, snel en netjes geleverd

Netjes, snel, mooi en vlot afgeleverd

Het is een mooie stabiele tafel.

De tafel kan tegen alle weersomstandigheden. In het begin was hij wat donkerder, nu wordt hij wat lichter wat ik persoonlijk mooier vind. Hij is in het najaar geleverd, dus nog niet zoveel gebruikt maar alleen al mooi om te zien. Mijn kinderen en kleinkinderen zullen er deze zomer veel gebruik van maken.

Een mooie picknicktafel voor kinderen

Mijn bestelling werd keurig op tijd afgeleverd en simpel te monteren. Momenteel is de picknicktafel al druk in gebruik. Het setje staat heel gezellig in de tuin

top

:D

Snelle levering met uiterst enthousiaste monteurs

Via de website snel en eenvoudig een picknicktafel besteld. We werden netjes op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen van de order. Alles keurig per e-mail, er was geen telefonisch contact nodig. De levering ging gepaard met de montage van de tafel. De monteurs hebben dit met veel enthousiasme gedaan. Dat is dan toch echt het visitekaartje van het bedrijf. Ga zo door!

mooie stevige douglas picknicktafel

Makkelijk te monteren, voelt zeer stabiel aan. Hopelijk hebben we er lang plezier van

stevig materiaal

Wij zijn tevreden met de basis maar moesten zelf nog wat schuren daarmee het veilig zitten is in verband met ruwe stukjes en hars. Wel goed stevig en fijne constructie die ook prima in elkaar te zetten was!

Mooie comfortabele picknick tafels

Snel geleverd, mooi hout. T is even puzzelen hoe het in elkaar gezet moet worden maar dat ligt meer aan mij dan aan de uitleg. Fijne picknick tafels, nu de zon nog..

Snelle en correcte levering

Een hele mooie en stevige picknicktafel makkelijk in elkaar te zetten en een snelle en correcte levering. Mijn kleinkind is er blij mee.

Mooie picknick tafel

We waren erg tevreden over de 1e en hebben ook een 2e besteld.

Snelle service en mooie bank

Na het plaatsen van de bestelling, duidelijke communicatie en zeer snelle verzending van de aangekochte bank.

Netjes geleverd

Compleet en netjes afgeleverd.

Blij met onze nieuwe tuinbank

Mooie spullen! Wij hebben een tuinbank besteld, hij was snel binnen en van goede kwaliteit hout. Wij zijn er erg blij mee!

Staat als n bank

Goed in mekaar te zetten, lekker stevig hout

Prachtige tafel!

Robuuste, grote picknicktafel voor op ons schoolplein, waar heel veel kinderen samen aan kunnen zitten! Snelle levering, fijne communicatie.

Snelle levering. Mooi robuuste bank.

Ge-wel-dig!!!

Super makkelijke bestelling, snel antwoord op gestelde vragen, snelle levering en een prachtige picknicktafel!!!

Snelle en goede service. Makkelijk in elkaar te zetten en van een goede kwaliteit.

Bank voldoet aan verwachting en zeer plezierige afhandeling door Rockwood

Mooie bank, correcte en snel geleverd door Rockwood. Echt top!!

Snelle levering en makkelijk in elkaar te zetten

Orachtige bank

Monteren is fluitje van een cent. Impregneren is wel tijdrivend .

Over Rockwood® Picknicktafels

Een Rockwood® picknicktafel draagt de handtekening van de natuur! Het hout waarvan uw tuinmeubel is gemaakt is een eerlijk natuurproduct, een levend materiaal dat alle verschijnselen kent die de natuur heeft meegegeven. Elk stuk hout dat wij voor uw tuinmeubel selecteren is anders van structuur, nerf en kleur. Scheurtjes, (worm)gaatjes, oneffenheden en/of (open) noesten zijn zulke natuurlijke kenmerken die de echtheid van het hout typeren. Dit zijn geen materiaalfouten, maar een handtekening die de natuur heeft meegegeven. Zij geven het meubel juist het karakteristieke, doorleefde en rustieke uiterlijk wat elk meubel uniek maakt. Wij wensen u veel picknick plezier! Team Rockwood