TOP

Goeie communicatie, snelle levering conform afspraak. Zeer mooie tafel.

Super goed

Goede en snelle levering

Redelijk

Het is een mooie tafel, maar eigenlijk geen doen om alleen in elkaar te zetten.

Prima service en levering van de picknicktafels

Makkelijk te bestellen, snel geleverd en goede kwaliteit.

mooie, degelijke bank met een goede "zit".

Op zoek naar een degelijke bank met goed uiterlijk, zagen wij de bank van Rockwood. Bestel formulier ingevuld en online betaald. Leverancier belde/mailde voor afleveringsdata. Op afgesproken data werd de bank geleverd. Tevreden.

Mooi, functioneel

Mooi, functioneel

Gewichtig mooi en stevig. Super.

2x een kwastje dunne blanke lak en hij blijft mooi.

PRIMA !

kwaliteit is goed

Meer dan prima tafel

En vriendelijke chauffeur bracht de tafel en gaf gelijk wat montage tips. De tekeningen zijn duidelijk, in elkaar zetten is een klusje. Heel goed te doen. K ben ontzettend blij met de tafel compleet met rugleuning, een echte aanwinst, wat veel gebruikt van wordt gemaakt, in de tuin.

Ik heb een hoes besteld voor de picknick tafel! Erg tevreden over. Goede kwaliteit!

Zeer degelijke en robuuste tafel.

Zeer degelijke en robuuste zware picknicktafel van Douglas hout die gemakkelijk is af te monteren. Correcte levering. Een aanwinst voor onze camping.

snel en netjes afgeleverd en in elkaar gezet

via de website besteld , ondanks alle problematiek rond de corona toch snel geleverd . met de service voor het het in elkaar zetten was ik ook dik tevreden , deze werden door 2 hele aardige mensen vakkundig en zeer netjes in elkaar gezet !.de tafels zijn zeer robuust ,degelijk en nog eens hufterproef ook !.

Mooie degelijke picknick tafel

De picknicktafel is super degelijk en erg mooi. Bezorging was ook snel en goed. Enige minpuntje is dat de tafel wat lastiger in elkaar te zetten is.

Je krijgt wat je verwacht

Goede, stevige tafel met mooie uitstraling voor een prima prijs

Geweldige robuuste pickniktafel

Netjes afgeleverd Makkelijke montage Robuust Staat geweldig

Onverwoestbaar

Onverwoestbaar, blijft als nieuw

Kwalitatief goede eenvoudig te monteren tafels!

Na onze eerste goede ervaring met Rockwood picknick tafel hebben we recentelijk 2 nieuwe besteld. Een van 2.4 meter en een grote van 3 meter. Goede kwaliteit, eenvoudig in elkaar te zetten. Inmiddels veel complimenten overgehad en vragen waar we ze gekocht hebben!

Hele mooie sterke picknicktafel

Volgens afspraak geleverd en een fijn dat ik hem zelf niet in elkaar hoefde te zetten. Het is een grote, zware en stabiele tafel! Niet te vergelijken met de standaard picknick tafels die ik eerder had. Met kinderen en kleinkinderen van kunnen genieten deze zomer! Een top product, een echte aanrader!

Goederen zijn in goede staat geleverd. Leveringsdienst heeft ons netjes geholpen met het op de plek te leggen en nog tips gegeven omtrent verzorging.

Prachtig degelijk product super snel geleverd!

We zijn enorm blij met onze Douglas houten picknicktafel. Het is een enorm degelijke tafel en toch makkelijk zelf in elkaar te zetten. Alle toebehoren zaten erbij. De levering zou binnen 4 a 5 dagen zijn, maar we hadden de tafel al binnen 2 dagen in huis.

Vlotte levering en vakkundig en snel in elkaar gezet. Eerst een tuinbank en dus een Picknic tafel.

Voldoet aan alle verwachtingen.

Prima picknicktafel. Mooi hout. Staat stevig. Misschien tijd voor een tweede.

Mooi en robuust

Duidelijk bestelproces, correcte levering en een zeer mooie picknicktafel.

Waardeloos product, nog slechtere service

De Picknick tafel die werd geleverd en door Rockwood werd gemonteerd en gedoe te voorkomen bleek direct scheef te zijn en het blad golvend. Na 2 maanden gedoe met het opsturen van foto’s omdat Rockwood vanwege de drukte heeft besloten het telefoonnummer uit te schakelen kwam er eindelijk iemand op bezoek voor een schouw (om 1300 afgesproken en hij kwam uiteindelijk om 18:15). Die zag gelijk dat de transporteur was ingeschakeld als monteur “en dat gaat eigenlijk altijd mis” was de boodschap. Hij belde behulpzaam zijn baas, overlegde en verzekerde mij resoluut dat ik op korte termijn twee nieuwe poten gemonteerd zou krijgen en een volledig nieuw blad omdat er hout met knoesten was geleverd waardoor alles kromtrok en scheurde. Hoopvol wacht ik af maar 1,5 maand later was er nog geen nieuws. Na een zoveelste mailtje met de vraag wat de vervolgstappen zouden worden kreeg ik na wederom een week wachten te horen dat Rockwood de transporteur had gesproken (dus niet de eigen medewerker die mij de oplossing had toegezegd) en die zou hebben aangegeven dat hij een poot had aangedraaid en alles weer in orde was. We werden als klant ook daadwerkelijk voor leugenaar uitgemaakt en moesten maar weer foto’s opsturen. Een picknick tafel bij deze partij is enkel goed als kachelhout en de service is moet huilen, begin er niet aan!

Stevige tafel, makkelijk in elkaar te zetten, top!

De picknicktafel zit erg goed en ik had zelfs verwacht dat je na lang zitten last zou krijgen van je rug, dit is niet het geval. Wij hebben de 240cm genomen en hebben hier zeker geen spijt van. Al onze vrienden kunnen mee eten er is plaats genoeg. Supertafel dus!!!

Wageningselaan 10

3903LA Veenendaal

+31 (0) 318 302 643

Over Rockwood® Picknicktafels

Een Rockwood® picknicktafel draagt de handtekening van de natuur! Het hout waarvan uw tuinmeubel is gemaakt is een eerlijk natuurproduct, een levend materiaal dat alle verschijnselen kent die de natuur heeft meegegeven. Elk stuk hout dat wij voor uw tuinmeubel selecteren is anders van structuur, nerf en kleur. Scheurtjes, (worm)gaatjes, oneffenheden en/of (open) noesten zijn zulke natuurlijke kenmerken die de echtheid van het hout typeren. Dit zijn geen materiaalfouten, maar een handtekening die de natuur heeft meegegeven. Zij geven het meubel juist het karakteristieke, doorleefde en rustieke uiterlijk wat elk meubel uniek maakt. Wij wensen u veel picknick plezier! Team Rockwood