Apparaat werkt goed

Het is even oefenen Ik heb toch 2 wondjes opgelopen er stond in de handleiding dat dit niet mogelijk was Verder zeer tevreden

Goede service !

Produkt netjes op tijd ontvangen. Keurig verpakt en precies zoals het eruit ziet op de website. Na enige twijfel toch retour gestuurd en direct verwerkt na ontvangst en binnen 1 dag het geld terug op mijn rekening. Ik vind dat zeer netjes. Bedankt voor deze goede service !

Werkt goed

Werkt goed

Eindelijk zoiets op markt

Omdat mijn haar op mijn rug naar alle kant op groeit lijkt alsof de arm van bakblade is te kort. Ik moet nog ervaren hoe kan de mes nog meegaat. Die heb ik al 7 keer gebruikt en nog steeds scherp. Ik vind een heel handige product en ben super blij mee.

Prima product en goede snelle levering

Goed product snelle levering

Werkt perfect

Bblade1 was al goed. Bblade2 is nog beter !

Het begin is gemaakt..

Het begin is gemaakt, heb de bakblade 2.0 besteld, ontvangen en uiteraard meteen uitgeprobeerd - zonder hulp! Werkt voor mij vooralsnog prima. Glad resultaat, geen wondjes en niemand "lastig" hoeven vallen voor deze klus. Na gebruik maak ik de mesjes wel grondig schoon. Ben benieuwd hoe lang deze meegaan. Ik heb voor de zekerheid 6 mesjes met de bakblade mee laten komen. Daar kan ik hopelijk voorlopig mee vooruit.

Oplichterij

Product is heel goed. Maar ze vergeten er even bij te zeggen dat de nieuwe mesjes een aantal tientjes per jaar kosten.

Geachte heer V******, Zojuist hebben wij uw beoordeling ontvangen en wij schrikken nogal van uw reactie. Het is nimmer onze bedoeling om klanten een naar gevoel te geven bij het aanschaffen van onze producten. Al onze producten en prijzen staan duidelijk op de website vermeld. Was u in de veronderstelling dat de baKblade met scheermesjes nooit hoeft te verwisselen? Er zitten een aantal scheermesjes in de kop van de baKblade en die moeten vervangen worden zodra u merkt dat ze bot worden. Wat kunnen wij voor u betekenen, zodat u een prettig gevoel overhoudt aan de baKblade? Alvast bedankt voor het reageren. Met vriendelijke groet, baKblade Nederland en België Naomi

Geld meer dan waard

Makkelijk,nog nooit zo glad,handig opbergbaar en pijnloos! Alles wat werd beloofd

Prijs kwaliteit niet in verhouding

Doet z’n werk prima, Prijs van de bakblade wel te hoog voor de kwaliteit vind ik. Zie het als een vergroot scheermes voor 50 euro...

Dag Bart, Volgens mij is er iets misgegaan bij de prijs. De originele baKblade kost 39,95. En wij staan garant voor onze kwaliteit. Als u wilt, kunnen wij u een imitatiemodel toesturen. Deze hebben wij besteld bij de bekende grossier uit China. Wij zijn namelijk altijd benieuwd naar aftreksels van ons product. Dan heeft u in ieder geval vergelijkingsmateriaal tussen een goed en degelijk product en een goedkoop prul-product. Fijne avond nog. Gr. Naomi baKblade Nederland en België

Makkelijk in gebruik

Gemakkelijk en praktisch in gebruik!

Gréât service

Works perfect and accurate.

Gewoon goed en beter dan ik eigenlijk verwachtte.

Ik was wat sceptisch maar het viel reuze mee. Ook droog scheren ging prima. Het is een beetje uitzoeken wat het makkelijkste is om te doen maar het werkt en dat is het belangrijkste.

Makkelijk in gebruik en werkt goed

Tot nu toe werkt het apparaat goed

Doet wat ze zeggen, werkt perfect

Super ervaring, snel, efficient en probleemloos!

Uitstekend product zoals je verwacht

Makkelijk en snel te gebruiken en ook een goed eindresultaat.

Mooi apparaat

Werkt zoals het moet ben er zeer content mee

Doet inderdaad wat het beloofd.

Zodra je er een beetje handigheid in krijgt (en dat gaat heel snel), werkt de baKblade prima! De scheermessen zijn goed scherp, dus wel beetje oppassen met te hard drukken en eventuele onregelmatigheden. Maar werkt dus, zoals men beloofd!

Goed product

Na contact met klantendienst werden de ontbrekende mesjes alsnog kosteloos opgestuurd. Product werkt goed, alles ok!

Top product, makkelijk in gebruik!

Voor een man alleen, of een man die niet wil afhangen van zijn partner om hulp, is dit het het ideale hulpmiddel. Werkt goed, is gemakkelijk in gebruik en werkt snel. Even gewoon worden de eerste keer hoe je het best gebruikt en vastneemt, maar eens je vertrokken bent super! Ik gebruik de mesjes ook los voor mijn nek te doen. Makkelijk om dan recht en veilig te werken.

Perfect product, doet wat het beloofd.

Werkt makkelijk, uitstekende kwaliteit, zeer tevreden met het gladde resultaat.

Onafhankelijk zijn voor je persoonlijke verzorging is altijd prettig

BaKblade 2.0 is een goed werkend systeem om eenvoudig je eigen rug te kunnen scheren. Een gladde rug is een prettiger gevoel, zeker als het warm is. Het is wel aan te bevelen de mesjes regelmatig te vervangen, want in mijn geval worden we na een paar keer gebruiken botter.

Te lang getwijfeld. Vlot besteld, ontvangen en gebruikt.

Geen hulp meer nodig voor een net resultaat. Vrijheid, blijheid!

Oefening baart kunst

De eerste keer is het wat onwennig (met een klein wondje boven op de schouder), maar daarna doet het wat het moet doen. Echter vind ik het klikmechanisme van de behuizing wat broos. Bij demontage van het eerste mesje, is het pinnetje links boven reeds afgekraakt, waardoor het nu terug moeilijk is om overal een goed resultaat te halen. Jammer. Dit is een werkpunt.

Makkelijk bestellen en snel een degelijk verpakt verzonden.

Ideaal, snel, makkelijk en duidelijk.

Twentepoort Oost 6121 7609RG Almelo

0546 – 700 214