een ter vrede klant

het is mijn goed bevallen,ik geef het door aan mijn vrienden groep.toppie

Goed bedrijf, snelle levering en goede service

Verkeerde mesjes besteld, kreeg direct geld terug. Nieuwe mesjes besteld direct geleverd.

Erg scherpe mesjes

Ik heb niet heel veel rughaar, wel wat verdeeld op sommige plekken. Na gebruik van de backblade zat ik op bepaalde plekken onder de wondjes en kreeg daarna ook allemaal pukkeltjes. Mischien heb ik te hard gedrukt maar ik vind de mesjes veels te scherp. Toch bijzonder dat dit na zoveel testen op de markt gebracht word.

Geachter heer B, Ai, een dikke onvoldoende voor ons. Dat vinden wij teleurstellend! Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met de baKblade. U geeft aan dat de mesjes te scherp zijn. Scheermesjes behoren echter vlijmscherp te zijn, anders wordt de lichaamsbeharing niet goed weggehaald. Wij willen u adviseren om absoluut geen druk te zetten bij het scheren en de baKblade zijn werk te laten doen. Ook is er een instructiefilm op YouTube beschikbaar, waar wordt uitgelegd hoe u de baKblade dient te gebruiken. De pukkeltjes komen wellicht ook door te hard drukken tijdens het scheren. Probeert u het alstublieft nog een keert. Met onze tips garanderen wij u een glad resultaat. Fijne dag en veel succes bij uw nieuwe poging. Met vriendelijke groet, baKblade Nederland en België Naomi

Werk goed

Gladde rug zoals het hoort. Wel uitkijken dat je Niet te ruig gaat.

Zeer gevaarlijk zo stug als iets..

Zeer gevaarlijk 2 flinke wonden aan over gehouden op mijn schouderblad (uitstekende gedeelte) na hier over een e-mail te hebben gestuurd krijg je een reactie terug niet je als klant op dat moment niet wilt horen.. alleen maar “wij zijn zo goed” wij hebben veel verkocht” in die trend. Grote kans dat ik met littekens achter blijf...

Geachte heer Maikel T., Zoals eerder aangegeven vinden wij het vervelend dat u zichzelf gesneden heeft en we hopen dat u snel hersteld. Wij willen graag tevreden klanten, maar wilt u ons daar ook de kans voor geven....? Onze reactie was toch niet onredelijk zoals u aangeeft in uw beoordeling? Onderaan dit bericht vindt u nogmaals een kopie van onze reactie.: "Geachte heer T******, Bedankt voor uw bericht. Erg vervelend om te lezen dat u zich heeft gesneden met de baKblade. Dat mag normaal, vanwege het gepatenteerde ontwerp, niet gebeuren. Bijzonder naar vinden wij dit. Met meer dan 877.000 tevreden klanten wereldwijd, wil ik u toch vragen of u het nog 1 keer wil proberen. Uiteraard pas wanneer de snijwondjes zijn geheeld. Het is belangrijk om GEEN(!) druk uit te oefenen tijdens het scheren. Laat de baKblade gewoon glijden over uw rug en u zult zien dat het alle haren meeneemt. En huid gewoon laat zitten. Kijk uit met uitstekende pukkels en moedervlekken. Het blijven immers vlijmscherpe scheermesjes. Daarnaast willen wij u vragen om te controleren of de blade een gekartelde rand bevat. Dit is namelijk de gepatenteerde beschermrand tegen snijwondjes. Graag vernemen wij van u hoe de baKblade het doet naar aanleiding van ons advies. Voor nu wensen wij u nog een prettige dag."

Het werkt!

Een beetje zoeken eerst hoe het het best werkt en tien minuten later een gladde rug.

topper !

niet langer hoef ik door het leven als een Noord-Nederlandse bos aap. alle geintjes op zich. het werkt perfect, wel even wennen want het is scherp ! de eerste aanschaf is een beetje prijzig, maar een snel resultaat en reserve mesjes makkelijk te bestellen :)

Perfect apparaat

Lang gezicht naar een oplossing voor het scheren van mijn rug. En dit is de oplossing. Werkt echt goed

Super levering en super produkt

Prima levering en een prettig product. Erg handig

eerste ervaring ; bestellen en levering prima en snel. eerste gebruik; zowel nat als droog prima!

Goed bedrijf goed geprijsd

Product omschrijving is duidelijk, goed geprijsd. En de kwaliteit is goed.

Een toppertje

Het is gewoon een super makkelijk scheerapparaat kan nie meer zonder

Naar enige oefening (geen verwondingen) eindelijk iets wat ik alleen kan en dus niet afhankelijk ben van een ander

Werkt op zich goed, een beetje beperkte beschrijving

Het scheren gaat redelijk eenvoudig, zorgt wel voor irritatie

handig

Handige manier om anders onbereikbaar haar zelf te verwijderen. Wel opletten voor snijwonden

is even wennen in hey begin maar als je het een tijdje gebruikt echt goed resultaat. wel moet je ook wennen als je heel lang haar heb gehad en ook veel. maar ik haal nu mijn rug haar en borst haar hiermee weg echt een top mesje en handig design.

top!

fantastisch

Zo glad als een aal

In het begin even wennen over hoe en wat en het gevoel van een shirt op een blote rug blijft vreemd maar ...... man man man wat is dit fijn zeg 👍🏻👍🏻

Wat heb ik vroeger lopen tobben!!!

Want vroeger had ik een scheermesje. Altijd aan een ander vragen om even te checken en de 'dooie hoeken' na te lopen. Tegenwoordig lukt dat allemaal zelf. In het begin een beetje de slag zien te pakken maar dit kan iedereen na een paar keer oefenen. Ieder haartje kun je moeiteloos weghalen. Eindelijk zelfverzekerd het zwembad in. Ik heb de 2.0 gekocht met extra mesjes. Zeker zijn geld waard. Super blij met het resultaat.

Werkt prima

Is in het begind best even wennen. maar door ervaring leert men. werkt nu prima

Erg slecht helaas

Jammer na een keer scheren doet hij niet

Werkt super

Gisteren voor het eerst gebruikt, het haar vloog eraf. Werkt soepel, handig op te bergen en prettig in gebruik. Wel rekening houden dat als je 6 vervangende mesjes haalt voor de backblade 2.0, je maar 2 setjes hebt (2x3) dit had iets duidelijker aangegeven mogen worden.

Snelle afhandeling.

Perfecte oplossing

Zeer tevreden. Eindelijk niet meer afhankelijk van anderen om een gladde rug te hebben ! Prijs is aan de hoge kant, maar is t zeker wel waard. Enige nadeel is dat de mesjes redelijk snel bot worden ( 4 x scheren ongeveer in mijn geval. Overigens ook een prima klantenservice!

Een zegen voor wie zijn rug glad wil hebben

Een makkelijk te hanteren en practisch scheermes voor wie zijn rug moet scheren! Ik moet dat dus ook en ben blij dit scheermes gevonden te hebben.. Over de scherpte van de mesjes heb ik geen klachten; je hoeft er per slot van rekening je gezicht niet mee te scheren en mag dus best een beetje "trekken" Kortom: een uitkomst, de baKlade!

Twentepoort Oost 6121

7609RG Almelo