onvoldoende

De site is onoverzichtelijk hoe en wat te bestellen, het duurt allemaal erg lang maar ik ga ervan uit dat het aan Cambridge heeft gelegen omdat er niet eerder uitgeleverd mocht worden. ik vind jullie een kostbaar bedrijf in spullen en bezorgkosten. op mijn factuur staan 2 muismat stappenplan er zit er maar 1 in de doos???

Toppers eerste klas

De service is uitmuntend, de kwaliteit van de producten is aanzienlijk beter dan die van de concurrentie en de prijzen zijn prima. Van harte aanbevolen.

Fijn geholpen, goede kwaliteit & levering

Toen ik vragen had over de aanleverspecificaties ben ik vriendelijk geholpen. De kaartjes die ik bestelde zijn op tijd geleverd en van goede kwaliteit.

Al jaren heel goed!

De afgelopen jaren hebben wij al onze visitekaartjes laten drukken door Oblé. Het afwerkingsniveau en de goede afhandeling is altijd perfect. Het is zeker aan te raden om te kopen bij Oblé wanneer kwaliteit en goede service van belang is.

Pluspunten

- Superkwaliteit bij Oblé, al jaren tevreden klant - Het fijne is dat je geen nummer bent bij hun - Vaste contactpersonen

Ga zo door

Pluspunten

-supersnelle levering, daar hadden ze echt hun best voor gedaan -goede en snelle communicatie -goed geluisterd naar mijn wens en passend advies -betrouwbaar -prachtige drukkwaliteit voor een prima prijs

Pluspunten

Super service Goede kwaliteit Kaartjes worden netjes geleverd in doosje (dat is lang niet overal zo netjes) Bereikbaar via chat wat ik heel prettig vindt Je bent geen nummer maar klant is koning

Ga vooral zo door

Pluspunten

werken snel en op een hoge kwaliteit

lastig om aan te bevelen, dan gooi ik mijn eigen ramen in!! maar dat lijkt me logisch.

Pluspunten

kwaliteit van het drukwerk

Pluspunten

Mails worden altijd erg snel opgepakt, zeer klantvriendelijk en professionele aanpak. De geleverde producten zijn goed en van kwaliteit. Fijn om mee samen te werken!

Pluspunten

Goede kwaliteit Prettig mee te werken

De levertijd in sommige gevallen. Als je een dag na sluiting van de aanleverdag bestanden aanlevert schuift de levertijd bijna een week op, waardoor de levertijd dus bijna 2 keer zo lang wordt.

Pluspunten

Super bedrijf en mooie producten met luxe afwerkingen zoals jullie het benoemen.

Weinig, product aanbod mag wat mij betreft groter. Alles is te bestellen, maar als wij het via de webshop kunnen bestellen is het voor beide makkelijker.

Pluspunten

Professioneel, goede prijs-kwaliteit verhouding. Ze doen wat ze zeggen. Goede service

geen

Pluspunten

Goede kwaliteit, netjes afgewerkt, altijd geleverd volgens afspraak.

Geen, gewoon zo doorgaan!

Pluspunten

- Drukwerk heeft een zeer goede kwaliteit! - Breed assortiment - Veel mogelijkheden in de afwerking van het drukwerk - Goede service