Goed contact toen ik een vraag had, zoals altijd goede service, ik koop mijn benodigdheden altijd bij Slimshops en ben een trouwe klant

Slechte service

Telefonisch niet bereikbaar en reageren niet op mail. Bestelling wordt niet geleverd.

deskundig advies, snelle levering

Deskundig advies over ergonomische middelen zodat ik in een gezonde houding aan mijn laptop kan werken. Goed naar mijn wensen geluisterd, producten zijn in de praktijk erg fijn.

Goede webshop snelle levering

Goed kunnen onderzoeken welke kruk ik nodig had en eenvoudig kunnen bestellen. Snelle levering.

Ik heb een werkstoel besteld bij Slimkantoorinrichten. Uiteindelijk werd er een iets andere stoel geleverd dan ik besteld had maar dat was geen probleem. Ze hebben een goede service en het werd meteen opgelost.

Afgestemd op de klant

De afstemming was perfect. Het resultaat mag er zijn. Prijs-kwaliteitsverhouding is wat uit balans.

Wij zijn al een aantal jaren klant bij Slimkantoorinrichten.nl en de service is altijd top geweest. Patrick denkt met je mee en biedt goede service. Levering is ook goed geregeld!

Helemaal top

Het team van slimshops heeft ons goed geholpen met een mooie laptoptafel voor onze kerstpakketten

Blij verrast

Omdat ik toch graag wilde switchen van een elektrisch onderstel naar een onderstel met draaiarm voor mijn sta zit bureau heb ik contact opgenomen met Patrick. Ik werd goed geholpen en gisteren kwamen ze het onderstel omruilen. Wat een goede service. Toen ik weer in mijn kantoor kwam hadden ze de computer, de kabels en dergelijke ook meteen goed gedaan. Ik was echt blij verrast over deze goede service. We hebben al vaker bureaustoelen besteld en de volgende keer komen we uiteraard weer terug.

Super snel en super goedkoop

Super snel en super goedkoop

Goede bereikbaarheid van een medewerker

nvt

Wegens uitbreiding kantoor weer een mooi sta zit bureau besteld. Goed contact met uitleg over welke de beste was voor ons. We zijn weer erg tevreden.

Goed advies gekregen. Bij de levering ging iets niet helemaal goed, maar dit werd netjes opgelost. Daar kunnen veel bedrijven nog een voorbeeld aan nemen

Pluspunten

Management met verstand en inzet!

Vind ze eigenlijk te goedkoop voor de kwaliteit van de producten en de service

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelheid

Verlaag verzendkosten

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Over Slimshops.nl

Slimshops.nl - dé totaalleverancier voor kantoor Alles wat u nodig heeft om uw werk op kantoor prettiger te maken. Goed gereedschap is immers het halve werk. In onze webshops bieden wij een breed assortiment van kantoormeubelen, bureaustoelen en kantoorartikelen onder één dak. Wij leveren alles voor op kantoor, maar ook voor de kantine en de gameroom artikelen zoals barkrukken, bartafels, statafels, voetbaltafels en tafeltennistafels. Kantoormeubelen & Bureaustoelen Als specialist in kantoormeubelen en bureaustoelen kunnen wij u helpen met bijna elk vraagstuk. Of dit nu 1 bureau is voor de thuiswerker, 200 bureaus voor uw hele pand of werkstoelen voor de cleanroom. Wij kunnen u helpen en wij geven u het juiste advies dat past bij uw behoefte en budget. In veel gevallen is een kosteloze proefplaatsing bij u op locatie mogelijk. Advies nodig? Neem dan contact op met onze specialisten. Betrouwbare partner We hebben veel tevreden klanten die we al jaren van dienst zijn. Door onze kennis en kunde in de markt van kantoormeubelen en kantoorartikelen en kennis van de klanten kunnen wij deze klanten steeds beter helpen. Wij bieden altijd een goed advies, de juiste prijs, correcte levering, duidelijke facturatie, persoonlijk contact en een goede samenwerking. Als bedrijf zijn we al jaren aangesloten bij Thuiswinkel Zakelijk. Een onafhankelijk keurmerk dat ons bedrijf elk jaar audit op diverse kwaliteitsaspecten. Check hier de 8 zekerheden Wij zijn dé totaalleverancier met een compleet assortiment. Bent u op zoek naar producten die niet in een van onze webshops te vinden is? Neem in dat geval contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bekijken. Waarom Slimshops? Slimshops is al sinds 15 jaar actief met verschillende speciaalzaken op internet. Deze webshops zijn gaandeweg samengevoegd tot 1 webshop.