1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Onduidelijke communicatie. En nog steeds mijn geld niet retour gekregen na het terug zenden van verkeerd product.

Goedemiddag, Dank voor uw terugkoppeling. Excuses voor de vertraging. Als het goed is heeft u het bedrag inmiddels ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Slimshops

Pluspunten

Duidelijke commutatie Service zoals het hoort

Pluspunten

Gemakkelijke cartridge zoekhulp op de site.

Pluspunten

doen wat ze zeggen

niets

Pluspunten

Snelle en correcte levering. Ga zeker nog bestellingen doen bij jullie.

Pluspunten

helpen je waar nodig, telefonisch of via mail

Pluspunten

snelle actie en levering

Pluspunten

Goede producten. Goede levering. Persoonlijke aandacht We hebben een bureaufiets gekocht waar we erg tevreden mee zijn. En de bureaustoel zit ook heerlijk.

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Ik heb al meer dan een week geleden iets besteld. Levertijd zou 3-5 dagen zijn. Inmiddels is het 10 dagen verder, niks gehoord. Zelf 3 keer gebeld naar de klantenservice. Zou 3 keer terug worden gebeld, maar heb nog steeds niet gehoord en niks geleverd gekregen!

Beste Timo, Dank voor je reactie en feedback. Heel vervelend om te horen dat het destijds mis is gegaan omtrent de levering en de communicatie. We gaan hier intern mee aan de slag. Hopelijk is alles naar wens omtrent het product dat je destijds hebt besteld. Met vriendelijke groet, Team Slimshops

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Verkeerde tafeltennis tafel geleverd, Slimshops.nl reageert niet om mijn emails.

Beste Wim, Dank voor de reactie. We betreuren het dat er destijds een verkeerde tafeltennistafel is geleverd. Erg slordig en onze excuses daarvoor. Zojuist vernam ik van uw collega dat op 21 augustus de tafels zijn omgeruild en dat de cliënten er erg blij mee zijn. Hopelijk is alles verder naar wens. Met vriendelijke groet, Team Slimshops.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb op 18 juli een bestelling van 6 bureaustoelen gedaan en betaald. Deze zouden in week 32 bezorgd worden maar tot op heden geen enkele bevestiging nog levering ontvangen. Gebeld en gemaild, alle gegevens genoteerd waarna gezegd wordt dat ik door iemand anders wordt terug gebeld en dat is tot op heden ook niet gebeurd.

Goedemiddag Ria, We vinden het vervelend dat je destijds niet bent teruggebeld over de levering van de stoelen. We vinden het fijn dat je na deze bestelling wederom bij ons hebt besteld en dat deze stoelen binnen een dag al bij jullie op de stoep stonden. Hopelijk kunnen we in de toekomst wederom iets voor jullie betekenen. Vriendelijke groet, Team Slimshops

Pluspunten

Snel bezorgd

Pluspunten

snelle reactie, klantvriendelijk

Pluspunten

Prima service en zeer hulpvaardige helpdesk, ook voor bestellingen vanuit België.

Het zou goed zijn om ook voor bestellingen vanuit België een trackercode mee te sturen zodat klanten kunnen volgen wat er met hun bestelling gebeurt. Misschien voorzien jullie dit reeds; bij mij lukte dit in ieder geval nog niet.

Pluspunten

Erg goed geregeld. Snelle levering en prima klantenservice

Pluspunten

Goed advies. Komt na, wat er is afgesproken. Levertijd zoals afgesproken

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Coede communicatie en snelle levering.

Geen verbeterpunten, ga zo door.

Pluspunten

Vriendelijke klantenservice en begrip bij annulering order

Communicatie na de aanschaf van een voetbaltafel is niet goed gegaan. De mail met de ontwerpen was niet behandeld of doorgekomen waardoor de levering niet meer op tijd mogelijk was. De communicatie kan dus beter

Beste Suzan, bedankt voor je feedback. Dit waarderen we zeer. Ons communicatie proces is inmiddels aangepast waardoor we sneller gaan communiceren over een levering die vertraagd is. Mocht u nog vragen op tips hebben dan kunt u ons mailen op klantenservice@slimshops.nl Team Slimshops

Pluspunten

Duidelijke webshop en productinformatie Snelle service en opvolging voor levering Goede prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

klantvriendelijk

Pluspunten

Zeer prettig contact, Daar ik twijfelde over een stoel werd er zeer snel een proefplaatsing geregeld. En na een test van enkele dagen was de keuze snel gemaakt!

Actief om blijven gaan met de klant! maar daar twijfel ik geen moment aan.

Pluspunten

Zeer sympathieke klantenservice, gemakkelijk te bestellen, correcte prijzen.

Indien levering niet op tijd is graag een seintje geven in de toekomst.

Beste Jana, bedankt voor je feedback. Dit waarderen we zeer. Ons communicatie proces is inmiddels aangepast waardoor we sneller gaan communiceren over een levering die vertraagd is. Mocht u nog vragen op tips hebben dan kunt u ons mailen op klantenservice@slimshops.nl Team Slimshops

Pluspunten

Super! Al vaak besteld en altijd goede service en netjes op tijd geleverd.

Ga zo door

Pluspunten

snelle service en behulpzaam bij het zoeken

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

het chat-contact verliep soepel en het bestel proces ook, daarna verliep het minder, zie verbeterpunten

een leverdatum communiceren lukt niet.. we hebben in april een bestelling geplaatst, en nu is het juni en hebben we nog niets ontvangen... het zou in een fabriek in Italy gemaakt moeten worden en hier zou vertraging in zitten is ons medegedeeld maar we vinden het nu wel erg lang duren...

Beste Linda, bedankt voor uw feedback. Dit waarderen we zeer. Goed om te horen dat u tevreden bent over de chat en het bestelproces. Helaas hebben wij ook te maken met producten die een levertijd hebben omdat deze geproduceerd op bestelling. Dit zijn vaak levertijden van 5-8 weken afhankelijk van het product. We proberen dit altijd zo kort mogelijk te houden, maar hebben te maken met de planning van de fabriek. Het enige dat wij in zo'n geval kunnen doen is u zo goed mogelijk op de hoogte houden. We zullen ons proces nog eens doornemen om te kijken hoe we dit nog beter kunnen doen. Mocht u nog vragen op tips hebben dan kunt u ons mailen op klantenservice@slimshops.nl Team Slimshops

Over Slimshops.nl

Slimshops.nl - dé totaalleverancier voor kantoor Alles wat u nodig heeft om uw werk op kantoor prettiger te maken. Goed gereedschap is immers het halve werk. In onze webshops bieden wij een breed assortiment van kantoormeubelen, bureaustoelen en kantoorartikelen onder één dak. Wij leveren alles voor op kantoor, maar ook voor de kantine en de gameroom artikelen zoals barkrukken, bartafels, statafels, voetbaltafels en tafeltennistafels. Kantoormeubelen & Bureaustoelen Als specialist in kantoormeubelen en bureaustoelen kunnen wij u helpen met bijna elk vraagstuk. Of dit nu 1 bureau is voor de thuiswerker, 200 bureaus voor uw hele pand of werkstoelen voor de cleanroom. Wij kunnen u helpen en wij geven u het juiste advies dat past bij uw behoefte en budget. In veel gevallen is een kosteloze proefplaatsing bij u op locatie mogelijk. Advies nodig? Neem dan contact op met onze specialisten. Betrouwbare partner We hebben veel tevreden klanten die we al jaren van dienst zijn. Door onze kennis en kunde in de markt van kantoormeubelen en kantoorartikelen en kennis van de klanten kunnen wij deze klanten steeds beter helpen. Wij bieden altijd een goed advies, de juiste prijs, correcte levering, duidelijke facturatie, persoonlijk contact en een goede samenwerking. Als bedrijf zijn we al jaren aangesloten bij Thuiswinkel Zakelijk. Een onafhankelijk keurmerk dat ons bedrijf elk jaar audit op diverse kwaliteitsaspecten. Check hier de 8 zekerheden Wij zijn dé totaalleverancier met een compleet assortiment. Bent u op zoek naar producten die niet in een van onze webshops te vinden is? Neem in dat geval contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bekijken. Waarom Slimshops? Slimshops is al sinds 15 jaar actief met verschillende speciaalzaken op internet. Deze webshops met elk hun eigen expertise. In deze shops verkopen we alleen kwaliteitsproducten van goede merken.