slechter dan verwacht

Beste Connie, Hartelijk dank voor je feedback. Wellicht is er iets mis gegaan met onze mailserver. Is inmiddels alles in orde? We horen het graag. Met vriendelijke groet, Team Slimshops

zeer slecht, onaanvaardbaar

Goedemiddag, Dank voor uw terugkoppeling. Excuses voor de vertraging. Als het goed is heeft u het bedrag inmiddels ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Slimshops

goede service, goed behandeld

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Timo, Dank voor je reactie en feedback. Heel vervelend om te horen dat het destijds mis is gegaan omtrent de levering en de communicatie. We gaan hier intern mee aan de slag. Hopelijk is alles naar wens omtrent het product dat je destijds hebt besteld. Met vriendelijke groet, Team Slimshops

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Wim, Dank voor de reactie. We betreuren het dat er destijds een verkeerde tafeltennistafel is geleverd. Erg slordig en onze excuses daarvoor. Zojuist vernam ik van uw collega dat op 21 augustus de tafels zijn omgeruild en dat de cliënten er erg blij mee zijn. Hopelijk is alles verder naar wens. Met vriendelijke groet, Team Slimshops.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Goedemiddag Ria, We vinden het vervelend dat je destijds niet bent teruggebeld over de levering van de stoelen. We vinden het fijn dat je na deze bestelling wederom bij ons hebt besteld en dat deze stoelen binnen een dag al bij jullie op de stoep stonden. Hopelijk kunnen we in de toekomst wederom iets voor jullie betekenen. Vriendelijke groet, Team Slimshops

Pluspunten

Snel bezorgd

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Coede communicatie en snelle levering.

Geen verbeterpunten, ga zo door.

voldoende, een redelijke ervaring

Beste Suzan, bedankt voor je feedback. Dit waarderen we zeer. Ons communicatie proces is inmiddels aangepast waardoor we sneller gaan communiceren over een levering die vertraagd is. Mocht u nog vragen op tips hebben dan kunt u ons mailen op [email protected] Team Slimshops

voldoende, een redelijke ervaring

Beste Jana, bedankt voor je feedback. Dit waarderen we zeer. Ons communicatie proces is inmiddels aangepast waardoor we sneller gaan communiceren over een levering die vertraagd is. Mocht u nog vragen op tips hebben dan kunt u ons mailen op [email protected] Team Slimshops

Pluspunten

Super! Al vaak besteld en altijd goede service en netjes op tijd geleverd.

Ga zo door

Over Slimshops.nl

Slimshops.nl - dé totaalleverancier voor kantoor Alles wat u nodig heeft om uw werk op kantoor prettiger te maken. Goed gereedschap is immers het halve werk. In onze webshops bieden wij een breed assortiment van kantoormeubelen, bureaustoelen en kantoorartikelen onder één dak. Wij leveren alles voor op kantoor, maar ook voor de kantine en de gameroom artikelen zoals barkrukken, bartafels, statafels, voetbaltafels en tafeltennistafels. Kantoormeubelen & Bureaustoelen Als specialist in kantoormeubelen en bureaustoelen kunnen wij u helpen met bijna elk vraagstuk. Of dit nu 1 bureau is voor de thuiswerker, 200 bureaus voor uw hele pand of werkstoelen voor de cleanroom. Wij kunnen u helpen en wij geven u het juiste advies dat past bij uw behoefte en budget. In veel gevallen is een kosteloze proefplaatsing bij u op locatie mogelijk. Advies nodig? Neem dan contact op met onze specialisten. Betrouwbare partner We hebben veel tevreden klanten die we al jaren van dienst zijn. Door onze kennis en kunde in de markt van kantoormeubelen en kantoorartikelen en kennis van de klanten kunnen wij deze klanten steeds beter helpen. Wij bieden altijd een goed advies, de juiste prijs, correcte levering, duidelijke facturatie, persoonlijk contact en een goede samenwerking. Als bedrijf zijn we al jaren aangesloten bij Thuiswinkel Zakelijk. Een onafhankelijk keurmerk dat ons bedrijf elk jaar audit op diverse kwaliteitsaspecten. Check hier de 8 zekerheden Wij zijn dé totaalleverancier met een compleet assortiment. Bent u op zoek naar producten die niet in een van onze webshops te vinden is? Neem in dat geval contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bekijken. Waarom Slimshops? Slimshops is al sinds 15 jaar actief met verschillende speciaalzaken op internet. Deze webshops zijn gaandeweg samengevoegd tot 1 webshop.