Alleen maar positief.

Perfect!

Ik heb de spullen zelf opgehaald in ZLimb, maar kon het niet snel vinden omdat er geen huisnummer en een andere naam op de gevel stond, niet Panelzz. Voor de rest prima!

goede kwaliteit; stip met levering

Geen opmerkingen, enkel dat als je niet oplet is de levertijd 10 werkdagen dat is wel jammer, zeker als je er op wacht.

Excellente service

Excellente service en mooi maatwerk. Ik heb enkele tekeningen gegeven om platen op maat te zagen en stukken uit te frezen. De kwaliteit en afwerking was top. De communicatie was ook in orde, vlotte bediening en goed werk. Wat kan je nog meer vragen.

Top maatwerk

Kwaliteit, snel en maatwerk. Top Enig minpuntje, levering op faktuuradres en niet op afwijkend leveradres ! Maar transporteur wou dit nog recht zetten.

Goed bedrijf 👍

Keurig alles geleverd en een goede nazorg

Wij hebben maatwerk HPL panelen besteld met schuine zijden. We kregen snel antwoord op onze vragen per mail. Panelen werden snel en goed verpakt geleverd! TOP!

Professionele voorlichting en meer dan correcte levering. Chapeau!

Voor het plaatsen van onze opdracht hebben we telefonisch contact gehad. Goed advies gekregen. Na opdracht werden we gebeld om e.e.a. nog even te verifiëren. Levering ver binnen de afgesproken termijn. Niets te klagen dus, want ook de prijs is redelijk.

Niet goed

Ik werd 2 dagen voor levering gebeld of ik wel wist dat de plaat maar aan 1 zijde gekleurd was , dat wist ik ! Ik vraag nog is het de plaat donkerbruin, met structuur, antwoord ja ! Ik krijg geleverd lichtbruin, 2 zijde in kleur ZONDER structuur ! Jammer!

Goede advisering

We hebben persoonlijk contact gehad over een specifieke toepassing met Dibond. Men heeft ons goed te woord gestaan, een gratis monster verstrekt en het is gebleken dat Dibond niet (gemakkelijk) kon worden toegepast in de situatie zoals wij dat voor ogen hadden. Ook dat kenmerkt een professioneel bedrijf waarvoor dank.

Goed!

Snelle levering! Zeer goed op de hoogte gehouden Goede transporteur.

Duidelijke website en snelle levering tegen een scherpe prijs.

Betalen voor samples, zelf achter levering aan

Wilde samples als alternatief voor Trespa. Originele Trespa samples ergens anders opgevraagd werden de volgende dag gewoon gratis geleverd. Uiteindelijk hier dan ook wat samples opgevraagd maar moest dan wel de verzendkosten betalen. Niet echt commercieel als je het mij vraagt maar goed, dat is een keuze. Uiteindelijk na bestellen en betalen niks ontvangen en na dagen daarna maar zelf eens gebeld. Aardige persoon heeft uiteindelijk de samples verzonden. De kwaliteit van het alternatief valt trouwens vies tegen. Heb 4mm in zwarte plast maar glimt enorm en direct vette vingers erop zeg maar. Dus of toch Trespa aanschaffen of ergens anders op zoek.....

kan beter.

product 5 dagen later ontvangen terwijl gekozen is voor de duurdere optie om binnen 48 uur te leveren. Wanneer dit niet lukt moet je de klant toch op tijd laten weten. Dit kwam voor mijn slecht uit i.v.m. het plannen van werkzaamheden en vrije dag kwijt.

Netjes afgewerkte hpl huismerk platen, uiterst goed verpakt en top levering!

Netjes afgewerkte hpl huismerk platen, uiterst goed verpakt en top levering!

Prima op alle vlakken.

Uitstekend afgewerkt met CNC machine en geleverd volgens afspraak in en zeer goede verpakking.

Geen goede dienstverlening

Heb op maandag avond bestelling gedaan op 48 uur s service, ging er zelf vanuit dat dit dinsdagmorgen opgepakt zou worden, en dat Ik het dan donderdagmorgen in huis heb, het werd dus pas donderdag aan eind van de dag, wat I houd dat 2 werkmensen donderdag er voor Niet waren, als Je belt om te vragen wanneer bestelling komt, is antwoord, dat kunnen Wij Niet zijn als het bij ons weg is, adverteren zelf met 48 uur s service waar Je ook extra voor betaald

Snelle en goed levering met kwaliteits producten

Goede service en terugkoppeling. nette prijs , op tijd geleverd helemal top

ik was sceptisch want tja, online iets bestellen bij een partij die ik niet ken en dan ook nog ns een product dat je niet elke dag gebruikt. Dus ik besloot een kleine order te plaatsen. Dat ging prima. 1 minpunt: het product kwam best vies (onder het stof) aan. Verder prima. Meer dan wat ik ervan verwachtte.

Bestelling snel en volgens afspraak geleverd!

Keurig en snel geleverd!!

verantwoordelijk bedrijf

geeft fouten toe, snelle reactie, je hebt te maken met eerlijke en fatsoenlijke bedrijf

Duurder materiaal geleverd dan besteld en primaop tijd geleverd

Euro 3,95 verzendkosten voor monstertje?

Beetje jammer: euro 3,95 voor een monstertje dat gewoon in een enveloppe door de bus gestopt werd. Zo is een gratis monster wel heel weinig gratis........

Snelle en correcte aflevering het materiaal was goed verpakt

Duidelijke website. De bestelling werd snel geplaatst