Samenloop van omstandigheden?

Besteld voor levering in 48 uur op een vrijdag. Dat blijkt alleen op werkdagen te zijn, maar vanwege pinksteren zou de order dinsdag worden verwerkt. Blijkt woensdag pas op de post gegaan en door een fout van PostNL (vermoedelijk) pas vrijdag geleverd. Op zich keurig verpakt, maar verband aub die bruine tape uit jullie fabriek. Veel schoonmaakwerk door lijmresten op de plaat. Wellicht is een nieuwe ervaring beter.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goed, duidelijke site. Proper geleverd

Goed, duidelijke site Proper geleverd Goeie prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed, eenvoudig en duidelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Panelzz schept verkeerde verwachtingen en communiceert slecht.

Uiteindelijk is het product een week later ontvangen terwijl gekozen is voor de duurdere optie om binnen 48 uur te leveren. Wanneer je klanten hier extra voor laat betalen moet je dit ook nakomen. Inverband met het plannen van werkzaamheden is gevraagd naar de levertijd. Wanneer dit niet lukt moet je de verwachtingen van de klant wel juist manegen en de vraagprijs overeenkomstig aanpassen. Communicatie is dus een aandachtspunt voor dit bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Makkelijk bestellen, snelle levering en prettig contact. Heel fijn bedrijf !

De bestelde dikte Trespa was niet in voorraad, daar werd ik direct over gëinformeerd en het teveel betaalde meteen gecrediteerd. Bestelling sneller klaar dan verwacht!

Helemaal top

Had de goedkoopste optie gekozen van 10 dagen maar tot mijn verrassing had ik al binnen 2 dagen een mail dat het de volgende dag geleverd zou worden. Alles was goed verpakt en ziet er mooi uit. Ik zou dit iedereen aanraden Prima service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en perfect verzorgd en bezorgd!

Ik koos voor de 10 dagen bezorging, van bestellen tot bezorgen nam echter slechts 3 dagen in beslag! Koos de goedkoopste optie maar kreeg toch de snelste bezorg service! Maatvoering tot op de millimeter met een perfecte zaagsnede en goed verpakt verzonden, kortom TOP!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prima service, goede prijs/kwaliteitverhouding, snelle levering

Levering conform toezegging, keurig verpakt, geen beschadigingen.

zeer goede service

Na eerst een verkeerde bestelling gedaan is alles netje gecrediteerd.

TOP service en TOP kwaliteit

Super snelle levering. Kwaliteit platen TOP! Alles zeer goed verpakt. Ik raad jullie dan ook aan bij mijn vrienden.

Super tevreden!

Duidelijke site, mooie prijs, goed verpakt en super snel geleverd! Goeie en mooie platen die al een aantal zotte regenbuien weerstaan hebben. Zeer tevreden klant. Spijtig dat ik niet nog een overdekt terras of gevel heb om te bekleden. Anders direct terug via deze site.

Tien op tien

Perfect verzaagt, perfect verpakt. Bedankt!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Meedenkend, snelle service en uitstekende kwaliteit

Zo snel als mogelijk kon Panelzz leveren als gevraagd! Goede site, goede service, en goede kwaliteit en afwerking!

Snelle en perfecte levering

Snel een bestelling nodig. Even van te voren een belletje gepleegd. Om 15:30 besteld, volgende dag in huis. Perfecte service!

Prima voor elkaar

goede en snelle levering

Goedverzorgt kan niet beter

Goedverzorgt ga zo verder

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldig bedrijf en goed geholpen en de levering was drie dagen later al met materiaal goed verpakt en met een koerier die bericht via sms dat hij binnen een uur bij je is. Geholpen met uitladen. Ben dus super tevreden over panelzz.com

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alle opgegeven maten klopten. Het verschil in bedrag tussen 48 uurs levering en 5 daagse levertijd werd binnen enkele dagen retour gestort nadat bleek dat er niet in 48 uur geleverd kon worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Op tijd geleverd. Ook het vervangende product snel geleverd nadat het eerst geleverde stuk was.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel geleverd en goed verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Was op de gevraagde termijn geleverd en zeer goed ingepakt tegen beschadiging! Top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer goeie service en snel. Degelijke verpakking van het pakket. Perfecte zaagsneden zonder randschade.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering; maatproducten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De bestelling is sneller geleverd dan verwacht en is keurig verpakt en alles is netjes op maat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Panelzz.com

Filter op Taal