Sehr zufrieden

Bestellung, Bezahlung und Abholung problemlos. Platten nach Mass einwandfrei zugeschnitten. Kontakt mit Mitarbeitern sehr nett.

Prima service en kwaliteit

Zoals hierboven kort omschreven is zowel de kwaliteit als de service prima.

Too friendly Good work

Doen wat ze beloven

Onklopbare prijzen voor eerste klas materiaal. Korrekte levering en in geval van een misverstand keurige oplossing en coulante opstelling. M.a.w. gewoon zoals het hoort, maar in praktijlk zeker niet altijd bij concurrentie het geval.

Bestellen gaat super makkelijk en snel geleverd.

Perfekter Service

Sehr freundlicher Mailkontakt und schnelle Lieferung. Ware perfekt verpackt und in 1 A Zustand angekommen.

Sehr gute Ware

Die Platte hat sehr gute Qualität. Wurde Millimeter genau zugeschnietet. Leider die Versandkosten in höhe von 68€ beim Warenwert (Platte 115x75cm) 32€ sind viel zu hoch.

Snelle levering, perfect verpakt.

Maatwerk perfect verzaagt en zeer goed ingepakt. Moet volgende keer niet meer zoeken als ik Trespa nodig heb.

Snel en duidelijk antwoord.

Spijtig dat leverinstermijn aan de iets te lange kant stond en dat ik geen antwoord kreeg aan een mail verzonden hieromtrend

Het materiaal is goed ingepakt en beschermd tegen schade.

Materiaal is goed ingepakt en goed beschermd tegen schade. Klein minpuntje is de levertijd.

I ordered from Germany. Fast and perfect!

Fast and easy Process

Netjes , correct en goed verpakt.

De informatie, en de sneller reactie op de vragen gaven mij een vertrouwd gevoel

Onbetrouwbaar

Bestelling + betaling levering 5 dagen. 5de dag zelf gebeld, geen nieuws geen track&trace ? Uiteindelijk weer zelf contact opgenomen, levering na 9 dagen ...

Hey Luc, Excuses voor de vertraging. Helaas is deze order blijven steken bij de transporteur vanwege afmetingen en heeft daardoor vertraging opgelopen. Mag niet gebeuren! We hebben het prijsverschil gecrediteerd. De track and trace informatie is netjes verzonden donderdag 4 juli 2024 10:05 naar jullie mailadres dus hebben jullie die misschien gemist? Groetjes! Team Panelzz.com

Naar aanleiding van een staaltje ga ik een bestelling plaatsen

Ik heb een staaltje besteld, precies wat ik bedoelde. Ik ga ze op maat bestellen om de bovenlichten te vervangen.

Denk Dat ze mij vergeten waren

Denk dat ze mij vergeten waren er staat levertijd 3 tot 5 dagen na 7 dagen maar is gemaild kreeg andwoord dat het druk was en Dat het daardoor niet verstuurd was vreemd dat na de mail gelijk bericht kreeg dat het verzonden was na 4 dagen kwam het pakketje

Goedemorgen Willem, Het klopt inderdaad dat deze bestelling voor deze 12 schroeven wat langer is blijven liggen dan gebruikelijk is. We waren even te druk met zaagwerk. Onze excuses daarvoor! Hou er wel even rekening mee dat onze levertijden worden aangegeven in werkdagen. Met vriendelijke groeten, Team Panelzz.com

Doen wat wordt beloofd!

Van bestelling tot levering; alles gaat perfect! De panels zijn keurig afgewerkt, kwaliteit is zeer goed! Ik kom hier zeker terug!

Toppie

Het geleverde materiaal is eerst en vooral erg goed verpakt om beschadigingen te voorkomen, Het tafelblad is voorzien van uitstekend bevestigingsmateriaal zodat je in een minimum van tijd klaar bent met de montage.

Vakwerk

Bewerkingen aan het Trespa zoals afgeronde kanten en facet, zeer netjes uitgevoerd.

Hat alles wunderbar geklappt, bin sehr zufrieden!

Von der Bestellung bis zur Lieferung alles einwandfrei

prima kwaliteit, snelle levering Levering ongecompliceerd en degeliijk verpakt. enig minpuntje: Ik kreeg pas bericht over datum van levering op de dag dat het geleverd werd.

Hey Serve, Bedankt voor je beoordeling! Levering was bij ons om de hoek dus we hebben deze even zelf gebracht. Inderdadd beetje adhoc, maar wel lekker snel ;) Groeten, Team Panelzz.com

Verkeerd geleverd en afspraak niet nagekomen

Bestelling verkeerd geleverd. Afgesproken om materiaal zelf te bewerken en de meerprijs hiervoor terug te krijgen. Bedrijf is deze afspraak niet nagekomen.

Hoi Ludo, Nogmaals excuses voor het ontbreken van de facetrandjes aan de geleverde platen. Inderdaad jammer dat wij er op deze manier eraan herinnerd moeten worden het extra betaalde bedrag voor deze ontbrekende bewerking terug te storten. We zijn vergeten een case hiervoor aan te maken na je melding, sorry. Het is nu alsnog geregeld en het bedrag zou inmiddels op je bankrekening moeten staan. Met vriendelijke groeten, Team Panelzz.com

Sehr gut.

Alles perfekt.

Snel, kwalitatief en betaalbaar

Gute und schnelle Projektabwicklung

Hat alles gut geklappt, bis auf die Versandverpackung, diese war nicht ausreichend. Der Eckenschutz war durchgedrückt und die Ecken der Platten waren leicht beschädigt.. Werner Münch

Volgens afspraak geleverd, keurig verpakt en exacte maatvoering.

industrieweg 8

6321BP Wijlre