Schnelle Abwicklung

Schnell und zuverlässig

zeer goed

Ik ben zeer goed geholpen

Netjes verpakt en geleverd.

Goede prijs kwaliteitverhouding.

Massgenauigkeit und zügige Lieferung jedoch mit Verbesserungspotential

Massgenauigkeit beim Zuschnitt. Sehr gute Qualität. Wenn bei der Versendungs-E-mail bereits darauf hingewiesen wird Beschädigungen der schlechten Spedition vermerken zulassen - frage ich mich warum aufgrund der vielen schlechten Erfahrungen weiterhin mit dieser Spedition zusammen gearbeitet wird. Speditionskosten von 149.-€ ist nicht nachvollziehbar und gerechtfertigt. Ausländischer Fahrer unterschreibt die Beschädigung nicht. Oberste Platte durch durchgeriebene Klammer der Bebänderung zerkratzt und abgeschabt. 2. Lage Karton und Kantenschutz und die Beschädigung kann mit einfachen Mitteln behoben oder entgegen gewirkt werden. Gerne schicke ich Ihnen Bilder der Anlieferung zu!

Uitstekende eerste ervaring. Enige minpuntje was het (functionele ..... maar milieu onvriendelijke) verpakkingsmateriaal. Tevens was dit wel heel erg lastig te verwijderen vanwege het tape.

Schnell und unkompliziert

Die Anfrage wurde unkompliziert und schnell bearbeitet. Nun haben wir die Farbmuster schnell zugeschickt bekommen und können in Ruhe planen! Bestens! Danke!!

Snelle levering mooie prijs

Product was snel geleverd. Prijs was prima. Vooral de zorgvuldige wijze van verpakken waardoor het product zonder beschadigingen wordt bezorgd is uitstekend

Snel, netjes goede kwaliteit en goede prijs

Alles prima in orde gekregen e jullie adres opgeslagen

perfect

perfect en snel geleverd

Betrouwbaar partner met goede service

Betrouwbaar bedrijf. Telefonisch bereikbaar voor informatie, advies of speciale wensen. Ook via de mail wordt er snel en adequaat gereageerd. In het geval dat de transporteur niet netjes met de goederen omgaat, komt er snel een correcte oplossing. Goede service !!

snel en netjes geleverd

alles geheel volgens afspraak snel en onbeschadigd geleverd.

Hpl Muster bestellt

Ich habe HPL Musterstücke bestellt. Unzählige Male vom Packetdienst Email erhalten. Doch Sendung ist nicht angekommen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Keurig en snel

Alle panelen netjes op maat en goed verpakt geleverd. Ook erg snel.

Late levering

Levertijd was door post nl erg laat

Perfect. Exact wat ik nodig had en op maat.

Volkern. plank nodig .

Goede service Snelle levering Dik tevreden echt top

Laaaaaaaaaange Reaktionszeiten

Probekit am 25 Juni bestellt, das wurde dann am 28 November geliefert. Qualität sieht gut aus, aber man kann nur hoffen das es bei Bestellungen dann schneller geht. Daher würde ich jetzt abraten, sollte das die große Ausnahme gewesen sein ändere ich gerne meine Meinung

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Schnell , zuverlässig und bei Reklamation wird sofort reagiert

Schnell , zuverlässig und bei Reklamation wird sofort reagiert

Snel besteld en ook bezorgd zoals besteld

Snelle levering zoals besteld

Onduidelijke planning

Meerdere keren achterna gebeld om te horen wanneer mijn bestelling geleverd zou worden. Er wordt vanuit Panelzz namelijk niets gecommuniceerd. Na 2e belletje kreeg ik ook een verwachte leverdatum, maar uiteindelijk hoorde ik niets en heb ik weer moeten bellen. Duurt uiteindelijk 10 dagen (zoals max is aangegeven), dus ga daar maar vanuit. Materiaal is prima.

Hoi S, Jammer te lezen dat je niet tevreden bent met onze dienstverlening maar gelukkig uiteindelijk wel met het product. Wij hebben helaas de afgelopen periode te maken gehad met wat ziekte in de zagerij waardoor er vertragingen zijn ontstaan. Normaal gezien leveren wij deze (binnen 10 werkdagen) orders tussen de 6-10 werkdagen uit. Er wordt gecommuniceerd bij bestelling, betaling, verzending en aflevering. Voor vragen kan er altijd even een mail naar [email protected]. Wij reageren dan zo snel mogelijk. Groeten, Team Panelzz

laagdrempelige makkelijke site

snel besteld en ook geleverd

Goede kwaliteit en verpakking

De geleverde platen zijn van goede kwaliteit en netjes bewerkt volgens specificatie. Daarnaast heel stevig ingepakt zodat er geen risico op transportschade was. Het enige minpuntje was de levertijd, die langer was dan de beloofde 10 werkdagen. Ik begreep dat er wat overmacht speelde. Anders vijf sterren, ik zou zo weer hier bestellen.

Goede kwaliteit HPL

Het is een mooie plaat , en goed op maat gezaagd .Paste perfekt .

Erfahrung

Leider wurde die Hälfte der Lieferung wie beschrieben geliefert, es war nur eine Seite wie bestellt weiß die andere war schwarz. So hatte ich große Probleme bei der weiteren Verwendung. Auch hatte es doch länger wie beschrieben gedauert. Alles in allen für mich ein großer Mangel, ob ich unter diesen Umständen noch mal bei Panelzz kann ich zum jetzigen Zeitpunkt nicht sagen.

redelijk

zagen was niet exact op maar gebeurd, levering was op de site mogelijk binnen 48 uur. in de praktijk ongeveer een week, wellicht door maatwerk