Snel geleverd, uitstekend verpakt

Vriendelijk te woord gestaan aan telefoon, alles in prima staat en binnen de termijn geleverd. Zouden 5 sterren zijn geweest als er niet 1 klein minpuntje was: het bleek dat de aluminium profielen door een andere transporteur bezorgd werden dan de trespa platen (waarvan ik dus niet op de hoogte was), en het was puur geluk dat ik thuis was op het moment van de levering. De track&trace van de trespa levering was overigens perfect in orde.

Prima product op wens geleverd voor een prima prijs

Onze bestelling: HPL plaat wit glad 6mm 66 x 225. De plaat was keurig gezaagd en laag klaar toen we hem kwamen ophalen en dat voor een een concurrerende prijs.

Goede kwaliteit product netjes op maat en snel geleverd zat ook heel goed ingepakt waardoor het netjes en onbeschadigd binnen kwam

einfach nur großartig!!!

alles bestens gelaufen! auf alle wünsche wurde eigegangen und zu meiner vollständigen zufriedenheit erfüllt! gigantisch!

Unbeschriftete Muster und 4 Tage von den NL nach DE für 9.90 €.

Ich habe 3 Muster unterschiedlicher Grrautöne bestellt. Zwei dieser sich ähnlichen Muster kamen völlig ohne jegliche Kennzeichnung - kein Etikett, keine Zahl mit Bleistift o.ä. Wozu Muster versenden, wenn man anschließend doch nicht weiß, was man bestellen soll !?

Prima service snel geleverd

Prima service snel geleverd

zeer tevreden

Had een order geplaatst. Kreeg ontvangstbevestiging met informatie over de vakantie. maakte me ongerust over het tijdig ontvangen van mijn bestelling. Kreeg als antwoord " Ja moet goed komen. Maar er staat ook op alle pagina’s van de site een melding dat we met vakantie zijn". En het kwam goed. Ruim op tijd. Attent en betrouwbaar!!

uitstekende levering

Exact op maat, en zeer snel geleverd.

Top Anbieter, lokal und gut

Danke für die schnelle und gute Bearbeitung, bin hochzufrieden.

De afspraken worden goed nagekomen.

Is niet meer televant

Ware zuverlässig und in vereinbarter Qualität geliefert

Zuverlässig und innerhalb vereinbarter Zeit geliefert.

Sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis

Die HPL-Platten wurden online von mir bestellt. Der Preis ist sehr gut, trotz stolzer Versandkosten ! In Deutschland hatte ich Angebote die mehrere hundert Euro mehr kosten sollten. Die Lieferung erfolgte im angegebenen Rahmen und die Qualität ist sehr gut. Bei einer Platte wurde ein kleiner Fehler beim Zuschnitt übersehen - Reaktion von Panelzz.com prompt. Es soll eine neue Platte zu geschickt werden und ich hoffe, dass dieses ohne Probleme erfolgt. Ansonsten ist diese Firma zu empfehlen.

snel, goed opmaat en verpakt

top pie

Product netjes en goed ontvangen.

Exact geleverd

Ik had een 10mm dikke Trespa plaat nodig voor een kunstwerk. Alleen bij panelzz was de juiste kleur verkrijgbaar. De plaat is exact op maat gemaakt en geleverd. De plaat past nu precies op de sokkel, en het geheel ziet er perfect uit. Ook de prijs incl. verzendkosten viel mee. Prachtig vakmanschap, heel erg bedankt.

Bezorging veel later dan op de site aangegeven

Schroeven voor acupanels besteld. Stond bij dat levering binnen 48 uur plaats zou vinden. Na bijna een week had ik ze binnen. Toen zaten de panelen al tegen de muur met schroeven van de Praxis.

Telef. sehr gut zu erreichen, schnelle Bearbeitung, sehr freundliche Mitarbeiter,

Die Bearbeitung in technischer, preislicher, zeitlicher Hinsicht, war ausgezeichnet. Auch wenn es sich, wie in meinem Falle, nur um 2 maßgenaue Sonderanfertigungen/ Platten, gehandelt hatte.

Alles perfekt!

Lieferung innerhalb einer Woche. Alle Teile wie bestellt und ohne Beschädigungen.

Snel en goede kwaliteit

Goed bedrijf komt afspraken na

Erg goede ervaring

Het bestellen was erg simpel via de website. De prijs concurrerend en de bestelling was zeer netjes verpakt. Aanrader!

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Alles bestens

Alles bestens?

Prima afhandeling en informatie

Tijdens telefonisch contact zeer goed geholpen met info over kleur van HPL panelen. Daarna besteld, en op de juiste datum de boeidelen ontvangen. Kwaliteit is prima, wij zijn zeer tevreden.

Artikel uitstekend verpakt, voor een goede verzending!

Trespa paneel besteld, binnen 10 dagen geleverd. Was uitstekend verpakt met beschermhoekjes en met tape waarop vermeld was 'BREEKBAAR' (wordt er toch iets zorgvuldiger mee omgegaan)!