snelle levering ,goede kwaliteit

snelle levering ,goede kwaliteit

Perfect, komt afspraken na.

Goed, stond keurig op maat klaar.

Bestellung wurde sehr schnell bearbeitet und versendet.

Es lief alles gut bis auf fehlende Schrauben. Sie wurden aber sofort nach geliefert.

Goede service, goede communicatie

Ook als er iets niet helemaal OK is, geeft Panelzz goede service!

Super service! Persoonlijk, snel en zeer goede prijs/kwaliteits verhouding.

Afspraak is afspraak

Datum was - in de toekomst - gelegen afgesproken. Nagekomen!! Goed verpakt. Kwaliteit hpl perfect. Dikke aanrader.

Hulpvaardig

Veel vragen van mijn kant ,telkens weer met veel geduld beantwoord

Gewoon handig

Op maat kwaliteit snelle levering wat wil je meer . Houden zo geweldig

Duidelijke website en communicatie. Nette levering en mooi op tijd.

Im großen Ganzen zufrieden.

Das Bestellen und auswählen auf der Homepage ist sehr einfach und schön übersichtlich. Leider wurden die 10 Arbeitstage Lieferzeit nicht ganz eingehalten. Der Kontakt war dann aber sehr nett und konnte das Problem schnell klären. Die Ware war gut verpackt. Jedoch waren die Platten nicht entgratet. Im großen Ganzen hat es aber soweit alles gepasst.

Goed op maat en snel geleverd tegen een schappelijke prijs

Mijn ervaring in 1 zin

Mijn ervaring als ik het omschrijf.

Beetje tegenvaller en grote twijfel over nieuwe bestelling.

De op maat gemaakte trespaplaten werden met stukjes eruit aan de bovenkant (bij zaagsnede) geleverd. Dit heb ik zelf thuis zo goed mogelijk weggewerkt maar mooi is anders. Het materiaal zelf is wel precies zoals we het hadden gezien, bestelden en verwachten. Het was mijn bedoeling om na deze bestelling een grote trespaplaat te bestellen als achterwand voor het kookgedeelte in de keuken. Daar kan ik geen kapotte stukjes wegwerken dus ik weet nu niet of ik het bij Pannelzz.com durf te bestellen

Op tijd geleverd subliem ingepakt

Very satisfied

Good price and delivery within the specified time

Prima materiaal en ook prima service

Perfecte en snelle levering

Na de bestelling kreeg ik goede en snelle informatie over het verloop . Daarna werd mijn bestelling veel sneller dan verwacht bezorgd. Top bedrijf zou ik zeggen

Helemaal top!

Platen van goed materiaal, exact op maat en volgens afspraak geleverd. Dat alles ook nog voor een nette prijs.

Perfecte levering

Prettige samenwerking en keurig materiaal, goed verpakt verzonden. Aanrader.

Zoals verwacht

Alles volgens afspraak en kwaliteit

Zeer goede service

Top product en goede communicatie. Alles is zeer correct verlopen.

Alles zoals afgesproken.

Top, plaat trespa was zeer solide verpakt zodat er geen beschadigingen kunnen ontstaan tijdens transport.

Gut, schnell, preiswert, angenehme Kommunikation

Ist schon super, der Laden :)

Snel geleverd, uitstekend verpakt

Vriendelijk te woord gestaan aan telefoon, alles in prima staat en binnen de termijn geleverd. Zouden 5 sterren zijn geweest als er niet 1 klein minpuntje was: het bleek dat de aluminium profielen door een andere transporteur bezorgd werden dan de trespa platen (waarvan ik dus niet op de hoogte was), en het was puur geluk dat ik thuis was op het moment van de levering. De track&trace van de trespa levering was overigens perfect in orde.

Prima product op wens geleverd voor een prima prijs

Onze bestelling: HPL plaat wit glad 6mm 66 x 225. De plaat was keurig gezaagd en laag klaar toen we hem kwamen ophalen en dat voor een een concurrerende prijs.

industrieweg 8

6321BP Wijlre