Laden reviews...
Laden reviews...
94 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De meeste beoordelingen tonen tevredenheid over snelle levering, goede verpakking en betrouwbare service. Enkele opmerkingen noemen vertragingen of communicatieproblemen met de vervoerder, maar de ervaringen zijn over het algemeen positief. Ook wordt vaak de kwaliteit van de producten en de prijs-kwaliteitverhouding genoemd.
Mooie panelen die echt met zorg verpakt zijn. Toppie!
Beveelt aan
16 May 2025
Marco
Zeewolde
Deskundig, vriendelijk en zeer goede service!
Beveelt aan
16 May 2025
Ton
Delft
Von der Bestellung bis zur Lieferung alles bestens.
Beveelt aan
12 May 2025
Georg
Wipperfürth
Mijn bestelling was snel geleverd en de kwaliteit is perfect. alles keurig op maat geleverd en prima leverancier. op naar een volgende bestelling.
Beveelt aan
6 May 2025
E. G.
Haarlem
Niks op aan te merken!
Beveelt aan
5 May 2025
D.
Gytsjerk
Schnelle lieferung obwohl die Waren kurz von der Osten Ferien bestellt waren, hat mit der Lieferung nach Deutschland super geklapt. Ich bin mit dem Kundenservice sehr zufrieden. Danke!
Beveelt aan
1 May 2025
Irina Sheverneva, ARCIS expodesign
Buchdorf
Von der Bestellung bis zur Lieferung alles bestens.
Beveelt aan
16 April 2025
Frank
Gronau
Sehr zufrieden
Beveelt aan
16 April 2025
Siegfried
Hagen
Snelle levering en goed verpakt zodat produkt onbeschadigd is ontvangen. Al meedere bestellingen geplaatst. Altijd goed gegaan...
Beveelt aan
7 April 2025
Pim
Dinther
Produkt is goed. De bezorging netjes en op tijd. Alle lof.
Beveelt aan
7 April 2025
Ton
Delft
Teveel om op te noemen - in een woord: geweldig!
Beveelt aan
4 April 2025
Look
Acquoy
Netjes gezaagd en op afspraak geleverd
Beveelt aan
2 April 2025
Jan
Maastricht
De bestelling op internet geplaatst, en deze was snel klaar. Helaas een minpunt...... Bij het op maat zagen houdt men geen rekening met de zaagsnede ! Hierdoor mis je juiste maat !!
Beveelt aan
24 March 2025
Arno
Jabeek
Zie boven.
Beveelt aan
11 March 2025
Klaas
Marsum
Sehr guter Service und schnelle Lieferung. Gute Qualität und alles passte.
Beveelt aan
5 March 2025
Holger
Cuxhaven
Mooi materiaal en goed verpakt ontvangen.
Beveelt aan
27 February 2025
Look
Acquoy
Positieve ervaring. Snel antwoorden op vragen ook.
Beveelt aan
25 February 2025
Bas
Etten-Leur
.
Beveelt aan
22 February 2025
sjouke
Lelystad
Een paar proefstukjes Trespa op kleur besteld. Dag later al in de brievenbus. Prima.
Beveelt aan
18 February 2025
P.H.
Diessen
Goede kwaliteit en fijne communicatie, snel geleverd en goed verpakt,
Beveelt aan
15 February 2025
Erik
Gorinchem
Persoonlijk te woord gestaan bij bedrijf en een sampel meegekregen. Na bestelling binnen termijn bericht dat de platen klaar waren, deze waren netjes op de mm gezaagd. Zelfs bij afhalen geholpen met inladen, firma is van mijn kant uit zeer aan te bevelen.
Beveelt aan
14 February 2025
Jos
Vaals
Bei der Bestellung habe ich die Kosten im Netz verglichen. Hier konnte Panelzz punkten und ich habe meine benötigten Platten zur Bestellung angelegt. Leider habe ich die Versandkosten, welche mit 39,29€ berechnet wurden, erst im Nachgang betrachtet. Durch die Versandkosten habe ich im Endeffekt mehr bezahlt als bei Mitbewerbern. Sehr ärgerlich !!!
Beveelt niet aan
14 February 2025
Thomas
Olpe
Hallo Thomas,
Vielen Dank für deine Bewertung. Schön, dass du mit unseren Produkten zufrieden bist. Schade, dass du die Versandkosten zu hoch findest. Die Versandkosten werden während des Bezahlvorgangs im Warenkorb auf Basis verschiedener Faktoren berechnet, darunter Gewicht und Lademeter. Sie sind also immer sichtbar, bevor mann die Bestellung abschließt.
Schone Gruesse,
Team Panelzz.com
Alles ist sehr gut verpackt worden, die HPL Platten sind tadellos zugeschnitten worden, bin sehr zufrieden, danke.
Beveelt aan
7 February 2025
Anastasia
Landau
Na plaatsen bestelling nog telefonisch contact gehad omtrent afhalen van de bestelling. Fijne afspraak hierover kunnen maken en mijn bestelling was snel klaar.
Beveelt aan
5 February 2025
Jos
Voerendaal
Sehr geehrter Damen und Herren, wir hatten eine Reklamation (Transportschaden) zur Weihnachtszeit/Neujahr und dieser Fall wurde sehr zügig bearbeitet und Ersatz kam schneller wie erwartet. Sehr schön. Leider war auch die neue Lieferun gleicht beschädigt, aber auf grund des Formates und der Problematik haben wir die kleine Beschädigung für uns akzeptiert. Wir werden gerne wieder auf Sie zukommen. Gruß Tobias Licklederer
Beveelt aan
4 February 2025
Tobias
Fürth
industrieweg 8
6321BP Wijlre
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops