supper

heel goede communicatie snelle levering top producten kortweg perfect

Top bedrijf, kwaliteit en snelle levering.

Leveren goede kwaliteit epoxy als pigmentproducten.. Netjes verpakt en snelle levering.

Vlot in levering ..prima producten

Duidelijke omschrijving van hun producten zijn van hoge kwaliteit . Levering vindt snel plaats tot nu toe geen verder contact met hun gehad met vragen ..maar dat zit volgens ons wel goed .. producten worden gebruikt voor een renovatie project van zeiltjalk uit 1910 in Vreeswijk

Perfecte Epoxy Vloercoating voor Topprijs

Epoxy Vloercoating besteld bij Mr.Boat in de kleur lichtgrijs. Absolute aanrader als jezelf je zandcement vloer (in mijn geval de garagevloer) wilt voorzien van een makkelijk te onderhouden coating.

geweldig

levering zoals hij beweerd.

Geweldige service en het product is super

Voor mij was het de eerste keer met epoxy te werken maar het was een heel karwei maar het is me uiteindelijk toch gelukt om de effecten te creëren die ik wilde Zal zeer zeker er mee doorgaan totally addicted lol

Helemaal top

Zeer klantvriendelijk, het contact aan de telefoon was vriendelijk en professioneel. De service gewoon goed met een extraatje. Absoluut aan te bevelen.

Zeer vriendelijke service

De producten die mr boat aanbied zijn echt top Je krijgt bij je pakketje wat handschoenen een roerstokje en een maatbeker Wat natuurlijk heel handig is Ik heb de customerservice gebeld om wat dingen te vragen En ik werd echt heel vriendelijk geholpen Top service Super vriendelijk Naar oplossingen voor beide kanten gericht Echt een aanrader En voor mijn volgende projecten ga ik ook zeker hier bestellen

Hallo Killian, We hebben je 2 weken geleden gemailed met een uitleg waarom je nog niets had gehoord en je een oplossing aangeboden. Helaas hebben we daar nog geen reactie op gehad. We zijn elke werkdag beschikbaar op telefoon of mail. We horen het graag. Hartelijke groet, Frank Mr.Boat

Snelle afhandeling

Fijne uitleg Mooie spulletjes/producten duidelijke site netjes verpakt, snelle levering maar helaas bij mijn grote levering geen handschoenen & roerspatels erbij next time better 👍🏼

Top! Goede producten, snelle levertijd!

Ik werk altijd met mr.boat epoxy, beste epoxy wat ik tot nu toe heb gebruikt, een aanrader!

Goede sevice aan telefoon . En andere dag geleverd zo als afgesproken..

Prima bedrijf!!

Snelle levering met goede produkten!

Snelle levering!

Fijne producten om mee te werken. Duidelijke site waar genoeg informatie op te vinden is.

Uitstekende kwaliteit en snelle levering

Prachtige pigmenten voor een goede prijs en snel geleverd.

Helemaal top

Snel geleverd, duidelijke handleiding en goed materiaal.

ben tevreden

mooie pigmenten, vlugge verzending

Snelle levering, veel informatie en goede communicatie.

Snelle levering, veel informatie en goede communicatie. Als je een vraag stelt wordt snel gereageerd. Spullen keurig en veilig verpakt.

Goed.

Snelle levering.

Benodigdheden makkelijk te vinden op de site, snel geleverd, prima materiaal.

Snelle levering, goede service

Nu meerdere keren besteld, snelle levering goede service. 1 x was er iets niet juist geleverd, contact gehad en het wordt snel en goed opgelost.

Wordt goed en vakkundig geholpen

Sneller geleverd dan verwacht en duidelijk verpakt

Ziet er goed uit, maar voor toepassing nog wachten op hogere temperaturen.

Altijd goed geholpen mochten vragen kun je ze gerust en stellen!!

Een bedrijf waar je een trouwe klant van wordt.

De workshop was inhoudelijk goed, de uitleg prima en de sfeer gezellig. Toen telefonisch nog wat tips gekregen en vervolgens spullen besteld. Alles keurig verpakt de volgende dag ontvangen met notabene een paar gratis mengbekers omdat ik die vergeten was in mijn bestelling.

Super!!

Fijne shop en het bestelproces is fijn!

Over Mr.Boat

Mr.Boat epoxy: Let's stick together!