Goed advies, waardoor je makkelijk keuzes kunt maken

De informatie die 'mr boat' verschaft maakt het ontzettend makkelijk om na te gaan wat je nodig hebt. Hierdoor kun je snel bestellen en weet je zeker dat je het juiste materiaal binnen krijgt

Heeel goed!

Ik had een alfabet mold voor 4uur besteld, ik had een klein probleem want ik had een email gekregen dat het nog steeds niet in behandeling was , maar ik had meteen gebeld want ik had het voor 4uur besteld om het dezelfde dag te krijgen, ze hadden me heel goed geholpen.. en volgend dag was mijn alfabt mold in huis.

veel keuze in de catalogus , vlotte verwerking en levering TOP

dit was mijn eerste bestelling maar als ik nog iets nodig heb zal ik zeker bij jullie bestellen .

Uitstekende, snelle service en eerlijk advies.

Ze hebben een snelle levering en hebben mij eerlijk advies gegeven. Bovendien hebben ze goede producten. Kortom: een betrouwbaar bedrijf.

Super uitleg, super service en super kwaliteit

Ik heb de reparatiekit besteld om een beschadiging aan mijn douchebak in de camper te repareren. Ik had hier geen enjele ervaring mee, maar dankzij de heldere instructiefilmpjes was het eigenlijk een klusje van niks. De douchebak is weer heel en waterdicht.

professioneel

Ik kreeg wat beloofd werd.

duidelijke toelichting en advies in chat

Duidelijke toelichting en advies in chat en snelle levering!

Super tevreden of de service en het product

Hele fijne producten en een snelle levering. Ik had een aantal vragen en die werden super snel beantwoord via Messenger.

Fijn om mee te werken

Fijn om mee werken ...duidelijke uitleg over epoxy...

Veel beter dan Carbonwinkel.nl !!!!

Alles meteen binnen 1 dag in huis. Het hard Pu schuim van mr. boat is topspul voor herstel piepschuim kern van een surfboard! Als er een klein foutje word gemaakt word dat ook meteen keurig geregeld! (3l epoxy zat de harder niet bij, maar meteen na gezonden en de volgende dag in huis.) Zit nu 2 weken op een bestelling (rol carbon) bij Carbonwinkel.nl te wachten en me project ligt er door stil wat heel vervelend is. Voortaan bestel ik bij Mr. Boat, dan kan ik lekker doorpakken!!

Goed werkbaar

Was er een beetje nerveus voor om het te doen maar het is reuze mee gevallen

Uitleg was voldoende ote starten.

Prima geadviseerd en snelle verzending.

Prima geholpen

Super goed en eerlijk advies!

Heb er geen verstand van. Mailtje met vraag gestuurd en per omgegaan duidelijk advies retour. Goed geprijsd, supersnel engoed verpakt bezorgd! Spul werkt perfect ....

Geweldig !!

Ik werk er al jaren mee Goede levering en snel

helemaal top.

Er was bij de levering iets fout gegaan. Na contact met mr boat werd dit asap zeer professioneel rechtgezet. Super service!

resultaat ok

Gebruikt om achter-binnenwand aquarium te renoveren. Resultaat is op zichzelf goed, wel zie ik nu steeds wat aanslag van de kleur neer slaan op de steentjes en Boeddha-figuur. is er makkelijk af te halen, had het liever niet.

Ik heb echt een zeer goede ervaring met mr. boat. Zowel de service hij het kiezen van de producten als advies bij de verwerking ervan. Heel vriendelijk professioneel en met kennis van de producten. Ik ben een tevreden klant!

Mooie ,duidelijke site. Snelle afhandeling en levering. Dus ik ben tevreden klant

zeer goed

bestelling op tijd, goed materiaal.

duidelijk en snel

heldere handleiding en kon het nagenoeg direct afhalen

Top epoxy

Dat er een groot verschil is in merken epoxy was meteen duidelijk toen ik de Mr. Boat epoxy gebruikte. De voorbeelden die ziet kan je zelf ook maken. De filmpjes bij de epoxy geven heel duidelijk weer hoe je de epoxy moet gebruiken. De levering verliep vlekkeloos. Ik ben tevreden

Goed verpakt en snel verstuurd.

Goede en ruime keuze op de webpagina. Duidelijke uitleg. Breed assortiment.

Afspraak is afspraak

Duidelijke beschrijving van de producten waardoor ik een gefundeerde keus kon maken. Ook supersnelle levering. Top bedrijf.

maakt mooi werk

Over Mr.Boat

Mr.Boat epoxy: Let's stick together!