Prima shop, prima producten

Voor het eerst met epoxy gewerkt en de producten van Mr.Boat zijn prima bevallen. Snelle verzending, heldere uitleg plus beschermende toebehoren. Aanrader!

Ook

Mrboat zorgt ervoor dat je aankoop makkelijk en soepel verloopt

De webshop is heel overzichtelijk, prijzen zijn eerlijk en ik heb geen klachten tot nu toe over de kwaliteit van de producten

Supergoed alles netjes en correct

Word snel geholpen. Overzichtelijke website. Snelle levering. Top bedrijf

correcte en snelle afhandelind

een goede

Produkt niet goed geleverd( potjes open en er was uit) goed op gereageerd, heel prettig. bedankt

Fijn dat u mij toch prettig heeft geholpen Had klacht en hier werd zeer positief op gereageerd, t is nooit prettig om een klacht te hebben , vond de reaktie heel prettig en zou daarom klant blijven vr groet marijke

beter kan niet

Epoxy: van 15 tot 20 C lange verwerkingstijd, uitgehard superieure kwaliteit, geldt ook voor geleverd glas en hybride weefsel. Zeer ruim assortiment.

Goede service, snelle levering

Ik heb alleen nog maar goede ervaringen, niks op aan te merken. Zo lekker doorgaan!!

Prima producten conform beschrijving en dito levering.

Fijne epoxy met kleur om te verwerken met mooi resultaat.

Glashelder goede epoxy

Ik ben er heel blij mee. Werkt heel fijn

Prima services

Epoxylijm Tix pasta besteld, prima product en snel geleverd

Een snelle levering en goede kwaliteit

Harsverwarmend goed!

Nooit iets te klagen bij mrboat, goede producten en zo mogelijk nog betere service, bedankt weer!

Niets ontvangen

27 mei besteld en tot op heden niks ontvangen ook geen reactie op mijn mail.

Snelle levering en goede service

Super service en snelle levering

De bestelling was bezorgd en er bleek een product te lekken, contact opgenomen met de klantenservice en uitstekend geholpen!

Prima producten én snel geleverd.

Leerzame webside. Voor modelbouw moest een rivier nagemaakt worden. Na raadpleging van de webside wisten we precies wat we nodig hadden. De producten werden vervolgens makkelijk besteld en en adequaat geleverd.

Fijn spul

Nog nooit net epoxy gewerkt maar prima uitleg op de site

Super product

Super product, kwaliteitsvolle hars en verharder.

Na wat telefonische strubbelingen omtrent het verzendadres is alles toch goed gekomen. We zijn heel blij met de spullen.

Goed service, snelle levering en goede kwaliteit

Ik bestel de epoxy voor resin art altijd bij Mr. Boat.

behulpzaam

goede website met niet alleen produkten maar ook uitleg over toepassing.

Leuk!

Erg leuk spul, jammer dat verschillende kleur poeders al gebruikt en geopend waren, maar begrijp dat ze dat ook niet allemaal kunnen controleren als iets terug komt. Wel een tip mocht daar wel tijd voor zijn.

Volgens verwachting geleverd.

De loswax werkt perfect.

Over Mr.Boat

Mr.Boat epoxy: Let's stick together!