Handig in gebruik

De epoxy gebruik ik al een aantal maanden misschien zelfs al een jaar en vind het echt geweldig, fijn in gebruik en contact met het personeel verloopt ook erg fijn!

Deskundig advies vooraf en snelle accurate levering

Moest het douchevloertje van onze camper repareren en ondanks een uitgebreid digitaal kenniscentrum kun je ook altijd bellen en wordt je deskundig geadviseerd. Vloertje helemaal gelukt!!!

snel en vakkundig

De levering is snel, maar ook bij vragen krijg je snel een vakkundig antwoord. 10/10

Goed product met snelle levering

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Goed advies, fijn product.

Heb goed advies gekregen en daarmee de juiste producten kunnen gebruiken. Resultaat is afwachten maar dat is mijn eigen (on-)kunde.

Epoxy verwerkt goed!

Heb veel ervaring met epoxy en ben al 25jaar werkzaam als scheepstimmerman. de epoxy van mr.boat doet zeker niet onder voor de duurdere merken !!

Dat vinden we natuurlijk leuk om te horen! Bedankt voor de beoordeling!

Altijd top

Altijd A klasse ervaring

Hartelijk dank voor de review!

Super vriendelijke en netjes

Heel fijn bedrijf en als je een vraag heb helpen ze en denken ze fijn mee. En super producten

Bedankt voor de mooie review!

Super!!

Super kwaliteit en blijft ook na lange tijd zeer mooi.

super service

Bedankt voor je mooie beoordeling!

prima injectiehars

trekt heel goed in het hout, stabiliseert oud hout

Uitstekende producten

Alles wat ik bestel is van prachtige kwaliteit, werkt fijn!

Epoxy hars is perfect om mijn waterval waterdicht te maken

Zeer vlot

Mijn bestelling zeer vlot ontvangen en product uitstekend

Geweldig.

Wordt goed verpakt verzonden. Op de site is allerlei info te vinden die je nodig hebt anders stel je de vraag en je krijgt automatisch antwoord

Hartelijk dank voor je goede beoordeling. Fijn om te horen!

Geen reactie

Mr Boat heeft netjes contact met mij opgenomen nav onderstaande review. Ze hebben een prima voorstel gedaan. Nu even afwachten. Heel netjes kreeg ik een mailtje dat de bestelling wat vertraagd zou zijn omdat het product niet op voorraad was. In de week die volgt stuur ik 2 mailtjes, maar geen reactie. Ik had gehoopt af te kunnen stemmen over de levering. Uiteindelijk wordt het een week later geleverd en heb ik het niet meer nodig omdat ik noodgedwongen een ander kado heb moeten regelen. Nu moet ik 4,95 aan verzendkosten betalen voor het retourneren. Dit had voorkomen kunnen worden als er op mijn email was gereageerd en daar baal ik van.

Hallo Diana, We hebben elkaar inmiddels gesproken. Helaas was je mail in de spam terecht gekomen. Je heb de spullen kosteloos geretourneerd en we hebben het aankoopbedrag gerefund. Sorry voor het misverstand. Hartelijke groet, Frank Mr.Boat

Werkt goed, mooie kleur en goed resultaat tot nu toe!

Werkt zoals het wezen moet en is makkelijk te verwerken. We hebben net te weinig om de hele vloer dekkend te krijgen, waardoor we extra gaan bestellen. Kleur is al mooi gelukt voor de vloercoating, met een extra laag wordt het vast nog mooier. :-)

Geweldig product en zeer tevreden stellende ervaring.

Hartelijk bedankt voor je beoordeling!

Snelle service en kwalitatief mooie artikelen

Blij verrast met de snelle levering en de kwaliteit van het porselein poeder.

Dat is fijn om te horen. Succes met je project!

Alles verloopt correct en vlotte afhandeling

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Goed advie en fijne producten

Elke keer weer goed advies en snel een levering van prima producten

Goed om te horen. Bedankt voor je mooie review.

goed advies om een keuze te kunnen maken

heldere website

Topwinkel

Goede service en producten

Gewoon uitstekend!!!

Gewoon alles zo als het hoort te zijn.

Duidelijke omschrijvingen, vlotte levering, gewoon goed.

Kikkertweg 15

1521 RE Wormerveer

Over Mr.Boat

Mr.Boat epoxy: Let's stick together!