gewoon goed spul

fijne website, online besteld, vlot ontvangen, en gewoon goed spul. m

Top spul!

Alles ging smooth!

Duidelijke site. Snelle uitlevering van de bestelde producten.

Gewoon goed

Duidelijke Web site Goede bericht geving En nette levering

Goed spul

Alles positief

Opmerkelijk tevreden

Zeer snelle levering <24u en uitstekend product! Bedankt!

Alles is prima verlopen

Van bestelling tot levering en desbetreffende materialen zijn allemaal zeer goed.

Gewoon goede spullen

Ik vind dat het echt fijne spullen zijn ben er altijd blij mee en zekker als ik weer wat leuks heb gemaakt in een mal

Supersnelle levering!

Ik bestel zeker nog op jullie site! Bedankt voor de snelle levering!

Correct

Levering zoals verwacht.

Goeie kwaliteit èn service

Ik gebruik heel graag de Mr Boat epoxy, want ik werk er fijn mee en het droogt snel. Daarbij is de levering ook nog eens snel. Top!

Uitstekend!

Snelle levering, deskundige medewerkers. Fijn bedrijf! Ik zal hier zeker weer bestellen!

goed product

vokldoet geheel aan mijn verwachting

Goed en snel

Goede snelle levering en alle benodigde informatie makkelijk te vinden op hun website

So shiny.

Het was echt leuk met dit product te werken. Ben benieuwd als ik echt supergrote opervlaktes ga doen.

Wou het een keer proberen

Ik wou het een keer proberen dus een start set besteld en ja makkelijker kan het eigenlijk niet makkelijk mengen met een zwarte kleur erin en gaan

Diverse bestellingen gedaan en altijd snel geleverd.

Scherpe prijzen en snelle levering.

Goed en vlot bezorgt

Goed en vlot bezorgt

Prima! Uitstekend!

Niet alleen is de epoxy van prima kwaliteit, ook de snelle beantwoording van vragen is boven verwachting!

Duidelijk site en snelle levering

Site is overzichtelijk met veel info over het gebruik van de producten.

overzichtelijke site met film

goed te bewerken .

Zelf een paar foutjes gemaakt .

Doet wat belooft

Ik heb een tafeltje gemaakt mede met epoxy en ben er tevreden over. Mooi helder, droogt iets langer dan wat ik van een ander bedrijf besteld had, maar dit was weer goedkoper. Dus ik ben een tevreden klant!

Heb nog nooit iets van jullie binnen gekregen dus geen idee

Geen ervaringen

Dankzij mrboat kan ik men hobby blijven doen!

Men surfplanken waren beide beschadigd. Mits ik geen budget heb voor nieuwe boards, heb ik op de site van mrboat gezocht naar reparatiemateriaal en een paar dagen nadien, kwam het pakketje aan. Meteen aan de slag en ondertussen zijn de reparaties bijna voltooid, dus laat de wind maar komen. Dank u mrboat

Over Mr.Boat

Mr.Boat epoxy: Let's stick together!