Geweldige site, deels foute levering keurig afgehandeld

Werken met epoxy is geweldig. De video's op de site geven een prima instructie en als je de uitleg volgt is het kinderspel. Iedereen kan het dan! En ja, ook bij de besten gaat er wel eens iets mis: In eerste instantie kreeg ik het verkeerde doek bij de bestelling en dat is natuurlijk balen; op de site staat dat het doek uit het standaard pakket ingewisseld kan worden voor ander doek; dat was niet gebeurd. Ik had de epoxy dringend nodig en heb met iets dikker doek moeten werken dan waarop gerekend met dus ook iets dikker resultaat. Een vraag via de chat gesteld is (vanwege de drukte op dat moment) via de mail netjes beantwoord. Ben erg tevreden over de manier waarop MrBoat omgaat met fouten: Over de afwijkende levering werd ik netjes gebeld met excuses en de ongelukkige fout is keurig afgehandeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

vooral de weg bubbel spray is geweldig!

prima, snel en accuraat

• Zou u ons aanbevelen? Ja

altijd goed advies en geweldige producten

er word altijd goed advies geven en de producten maken een geweldig eindresultaat

Uitstekende service als webshop

Vlot bestellen en hetzelfde geldt voor de levering. Alles artikelen prima verpakt zoals beschreven op de webshop.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima, snelle levering en goede kwaliteit.

Prima, snelle levering en goede kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super goeie producten, snelle levering en heel duidelijke gebruiksaanwijzingen!

Super nice

• Zou u ons aanbevelen? Ja

fout snel hersteld prima!!!

fout snel hersteld prima!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Je hebt veel goederen en het wordt snel geleverd

goed en snel

duidelijk advies en snel juiste spullen ontvangen

👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles ziet er goed uit , met goede uitleg Snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

alles goed en snel geregeld

goed en snel

Snelle en correcte afhandeling

Goede informatie op de site Goede materialen

Lekker snel

Zeer snel geleverd

Goede website

Alles makkelijk te vinden op de site, duidelijke filmpjes over hoe en wat en een snelle levering!! Top 👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bijzonder snelle verzending en precies het product wat ik verwachtte

Snel en vakkundig!

👍🏻🤠

Goed bedrijf

epoxy kwaliteit is de beste die ik tot nu gebruikt heb.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering

Ik heb het pakket snel in ontvangst kunnen nemen. Helaas was er een product omgewisseld met een ander. Na dat ik dit gemeld heb kreeg ik juiste product meteen opgestuurd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snel geleverd en goede beschrijving van de artikelen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, goede en makkelijk website

Duidelijk wat het aanbod is, veel opties, maar vooral supersnel geleverd

Prima levering en service

Ik heb al meerdere keren wat besteld bij Mr.Boat en alles wordt altijd keurig en snel geleverd. Slechts 1 keer was 1 deel van de bestelling niet op voorraad en dat zou worden nagestuurd, maar dat waren ze vergeten. Kort mailtje gestuurd en werd alsnog verzonden. Prima dus.

Heel Goed

Goede service , snelle verzending.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede webshop waar je alles vind om een boot renovatie te doen.

Zeer duidelijke site, compleet qua aanbod om glasvezel/epoxy werken mee te doen. Naar Belgie duurt de levering wel een paar dagen, dus niet 24u, maar ja, bestel op tijd en dan is dat geen probleem. De cursus waarin alles wordt uitgelegd heb ik ook gevolgd, aanrader, Frank is een kei toffe mens waar je alles kan aan vragen, veel epoxy ervaring.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en snelle levering. Top!

Zondag avond besteld. Dinsdag de producten kunnen verwerken. Zeer goede kwaliteit.

Over Mr.Boat

Filter op Taal