waaw

Dit is mijn 1e keer dat ik met epoxy werk. heel handig uitgelegd en op YouTube staan er filmpjes. waaw , dit is boven mijn verwachtingen. Zeker een aanrader.

Simpel, snel en correct

Duidelijke info, en snel en goed verzonden. Niks op aan te merken. Tot de volgende keer!

Snelle service en kwaliteitvolle epoxy

Epoxy is snel geleverd, en was heel fijn mee te werken!

correct snel makkelijk

correct snel makkelijk

Professionele duidelijke site waar je snel informatie vindt, en alle benodigdheden kunt bestellen

Duidelijk overzichtelijk site, alles is makkelijk te vinden en te bestellen met een snelle levertijd.

Altijd snel en correct geleverd

Ruime keuze goede prijs. Met alle uitleg ook voor beginner. Al moet je evengoed wel wat ervaring op doen. Snel geleverd, volgende dag tenzij postnl te laat is. Ik bestel altijd donderdag avond, en heb het dan zaterdag (alles ik thuis ben in huis)

Redelijk goede ervaring

Fiberglas mat was gesneden maar niet gefixeerd met papier strip. Of iets dergelijks. Na uitpakken schoof mat helemaal uit de vorm.

een redelijke ervaring

de ervaringen was redelijk .om dat mijn zwarte boot verf niet goed gemengd was. (ook niet na zelf goed door roeren) daar door kreeg ik geel groene vlekjes met rollen door het zwart .als dat niet was gebeurd was de ervaringen TOP !!

Prachtig

Werkt volgens verwachting

We'll stick together!

Vlotte levering, handschoenen en een prima brochure met uitleg er bij geleverd en een nette prijs. Daarbij op Youtube goede instructiefilmpjes...... Wat wil een mens nog meer? Daarom: I'll stick to this place!

Perfecte service, snelle levering

Reeds meermaals bestellingen geplaatst, alle levering zijn supersnel en zonder problemen toegekomen. Goede kwaliteit van de producten. Aanrader !

snelle levering en kwaliteit producten

Veel informatie op de site beschikbaar, daardoor duidelijk wat te bestellen en hoe te verwerken, zeker als je nog niet eerder hebt gewerkt met giethars. Snelle levering.

Goed spul

Snel en top

goed materiaal

goed materiaal

Snelle reactie op de mail Goede afhandeling

goede kwaliteit

ik doe sieraden en heb alle verschillende dingen gemaakt en heb geen spijt dat deze producten gekocht. Bedankt.

Prima en flexibel

Geleverde producten kwamen snel. Zelfs de extra producten werden nog in dezelfde zending verstuurd. Ik heb hun communicatie als snel en oplossend vermogen als zeer flexibel ervaren.

Super goed

Super makkelijk om mee te werken

Goede documentatie en vlotte levering

Bedankt voor snelle levering ook naar belgie. Alle info duidelijk te vinden qua bewerktijd en houdbaarheid.

Ok

Helaas was de emmer kapot waardoor de inhoud aardig gelekt heeft in de kartonnen doos Wellicht gebeurd tijdens transport

Prima materiaal, snel geleverd

Keurig met handleiding en tools,

Hulp op het juiste moment, mijn project was iets groter dan ik dacht!

Helemaal goed

Mooie producten en super snelle levering

Bestelling vlot geleverd en goed verpakt.

Goede webshop

Snelle levering, goede producten.

Over Mr.Boat

Mr.Boat epoxy: Let's stick together!