Goed geregeld en effectief

Goed spul, duidelijk uitleg meegeleverd.

Super goed

Fijn contact in het bellen indien er problemen zijn, ga zeker wat doen met de tips!

Zoals een webshop hoort te zijn.

Ik heb mijn producten goed ontvangen en ze waren goed ingepakt. (denk hier aan opvul materiaal zodat er niks in de doos rammelt) Het lijkt alsof de dozen op maat gemaakt worden want alles past er precies in. Hele fijne ervaring bij Mr.Boat. Voor de volgende keer als ik epoxy nodig heb bestel ik hier weer.

Ik had een vraag en daar werd normaal op geantwoord en vlot! toppie!

Ik had een probleem met mijn epoxy helaas is niet niet opgelost maar had binnen een aantal uur al een reactie om mijn probleem op te lossen.

Snelle levering en goed product!

De levering was zoals aangegeven. Product was goed en netjes verpakt en werkte perfect. Zelf had ik geen ervaring met epoxy en was het een simpel klusje. De bijgeleverde accesoires waren ook makkelijk (handschoenen en mix stokje)

uitstekend

Prima werk

komen zijn afspraken na

geven goede adviezen, zodat je verder kan

Goed advies en snelle levering. 1 product was vergeten maar dat werd ook snel opgelost en apart toegestuurd.

Wat een fijne epoxy zal zeker vaker bestellen bij jullie

Zeer tevreden met product en de service

Zeer tevreden met het product en zeker ook met de super snelle verzending.

Fijne website, veel uitleg en snel geleverd!

Prima voor elkaar!

To the point

Had advies nodig. Kreeg ik per ommegaande. Verder snele levering en keurig verpakt. Over het product zelf kan ik nog niets zeggen. Gebruik het pas over enige tijd.

Top bedrijf

Makkelijk om te bestellen en goede producten die makkelijk te gebruiken zijn icm de video's met uitleg

Helemaal tevreden

Snelle levering en goede beschrijving.

Geheel volgens verwachting geleverd.

Epoxy besteld. Snelle levering en prima product.

Tip producten

Ik bestel nu iedere maand epoxy ,het is echt top spul en word snel geleverd.

Epoxy besteld snel geleverd Uitstekend product Ook mooi dat er filmpjes online staan om producten op de juiste manier voor te bereiden en toe te passen Niet de eerste keer dat ik hier bestel wederom zeer tevreden Fred Woudenberg

Zeer prettig mee te werken

Al jaren bestel ik mijn epoxy bij MrBoat en altijd tevreden. Ook de klantenservice is goed.

TOP service

Top producten met duidelijke gebruiksaanwijzingen en ultra snelle levering

Goede duidelijke website. Goede ondersteuning, levering perfect en snel. Top producten. Ik bestel er zeker nog

Reparatie polyester boot geslaagd

Dankzij de instructie video's de handige pakketten een paar geslaagde reparaties aan mij boot kunnen doen.

Zeer fijne producten

Zeer fijne producten

Snelle levering van de juiste matrialen

Snelle levering van de juiste matrialen

Over Mr.Boat

Mr.Boat epoxy: Let's stick together!