Erg fijn product

Snelle levering top

Prima service. Wel moeite met opnieuw inloggen. Moest ander account maken met ander Email.

Snel geleverd en heledere uitleg op de vraag wat ik precies nodig had

Bootdak eerst geimpregneerd en daarna 2 lagen epoxy. Duidelijke uitleg

Alleen de wegwerp handschoenen mogen groter geen kindermaatjes

Goede hulp gekregen.

Ik had wat extra vragen gemaild en werd meteen daarna gebeld om het te bespreken, super geholpen!

Az összes termék amit itt rendeltem minden kiváló, magas minőségű!!!

Igaz, hogy viszonylag ritkán rendelek, de nagyon elégedett vagyok mindennel amit eddig kipróbáltam! Én csak egy amatőr vagyok, és kísérletezgetek, de minden amit kipróbáltam az hozta azt amit a hajó úr a leírásokban megígért! Csak saját használatra készítek különböző dolgokat. Idáig ez a harmadik projektem ami az eddigi legnagyobb lesz. A közeljövőben még további anyagokat fogok rendelni. Most két szoba, és egy fürdőszoba padlóburkolat készül belőle. Aminek a végeredményéről ha minden kész lesz küldök fotókat. Mindent köszönök és nem csalódtam a termékekben.

Goed product

Topproduct

Goeie website met goeie uitleg en snelle levering echte aanrader

Goeie ervaring ben begonnen als hobby met epoxy leuke dingen te maken en hier kun je alle benodigdheden krijgen die je hier voor nodig bent en alles word goed uitgelegd via filmpjes en website overzichtelijk en snelle levering en goeie service een echte aanrader

Alles was naar wens geleverd. Op 1 mal na die was niet meer in vorm.

Alles was goed geleverd. Ik beveel het zeker aan

Juiste keuzes

Voldoende info om uit assortiment te kiezen en het snel ontvangen.

Nice product

Heb nog niet gebruikt maar website is zeer eenvoudig en overzichtelijk

Gewoon goed!

Snel geleverd, compleet pakket als besteld met goede uitleg over de verwerking.

Nette en correcte afhandeling van de bestelling

Er wordt zeer goed materiaal geleverd en bij telefonisch contact wordt er adequaat gehandeld. Erg fijn om zaken mee te doen.

Geleverd volgens beschrijving

Prima levering en goed product

Bestelling en levering verliepen vlot en het product voldoet aan alle verwachtingen.

goede overzichtelijke site

ben zeer tevreden over de bestelde producten. heb voor een project de 25 en de 70 gebruikt. bleek dat ik door de ingegoten motoronderdelen toch meer nodig had. na prima en snel advies via de site de laatste laag aangebracht. super tevreden!!! een aanrader!!!

Duidelijk, Kwaliteit, Snel, Goede prijzen

Ik moet er nog mee aan de slag maar heb er alle vertrouwen in, ook door de goede uitleg en filmpjes op You Tube. in ieder geval binnenkort meer spulletjes nodig, hoef niet verder meer te zoeken.!

Super!!!

Snelle levering, kreeg goede advies met een vraag dat ik had. Op site erg duidelijk welk resin voor wat bedoeld is en werkt geweldig. Goeie prijs.. Top! Ik ga zeker vaker bestellen

Ik bestel al een aantal jaar bij jullie bijna elke maand, top epoxy!

Gewoon goed.

Snel verzonden en product zoals beschreven. Bedankt !

Snel geleverd en goed product

Voor de eerste keer hier besteld en zeer tevreden. Duidelijke handleiding togevoegd!

perfecte produkten en aangenaam werken

perfecte produkten en aangenaam werken

Top bedrijf, Alles prima verlopen, zeer snelle verzending, zeer tevreden, bedankt.

Kikkertweg 15

1521 RE Wormerveer

Over Mr.Boat

Mr.Boat epoxy: Let's stick together!