Laden reviews...
Laden reviews...
2 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Heb hier 3 maanden geleden een goudbaar besteld en deze is nog steeds niet geleverd word gezegd dat de levertijd van hun leverancier erg lang is terwijl ik bij andere bedrijven deselfde baar besteld heb en dese al lang zijn geleverd. Dus als je half jaar wil wachten op je baar terwijl deze in die tijd veel minder waard is geworden is dat je eigen probleem egy schandalige service . Koop hier nooit
Beveelt niet aan
12 June 2026
Willlem Adriaans
Eindhoven
At first, I thought the delivery was taking too long and assumed the product wasn’t in stock. But I later realized they don’t work on Mondays and I had also made a mistake with my postcode. Once I called, their team was very helpful and solved the issue quickly. The package arrived in good condition and was well packed. Overall, it turned out to be a great experience!
Beveelt aan
30 June 2025
Aurelijus Sankauskas
Rosendaal
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Fijn en ontspannen geholpen. Altijd leuk.
Beveelt aan
13 September 2023
Ray
Latief
Heb mijn trouwring voor reparatie gebracht bijna 40 jaar getrouwd met briljanten en weer opgehaald is weer als nieuw ziet er super uit en geholpen door Baki een top verkoopster groet Lolitha Buijs
Beveelt aan
3 August 2023
Lolitha
zoetermeer
ben zeer goed bediend lief personeel heb een goude ketting laten maken voor mijn vrouw super mooi boven mijn verwachting en ik kon ook nog eens een leuk prijsje maken top zeer aan te raden om
Beveelt aan
20 December 2021
Emiel Spelberg
den haag
Hallo, ik heb mijn bestelling niet op tijd ontvangen en ik heb je verteld dat ik buiten Nederland wil emigreren en nu zal ik veel geld verliezen door jou omdat de prijs van goud is gestegen
Beveelt aan
16 November 2021
rzkallah jazmati
schagen
Ik heb in deze mooi winkel mijn nieuwe sieraden gekocht en verkocht. Eerlijk advies gekregen van super vriendelijke dame. En hoog dagkoers voor mijn oudgoud gekregen. Ben zeer tevreden over jullie en manier van zaken doen altijd Eerlijk en vriendelijk jammer dat sommige misbruiken van de situatie maken.
Beveelt aan
2 October 2021
Lorena de blok
Den haag
Heel goed geholpen,kom vanuit Brabant speciaal naar deze juwelier. Eerlijk en heel goed!!
Beveelt aan
18 August 2021
Carolijn Goossens
Geldrop
Voor het eerst bij Ros juwelier goudbaar gekocht. Ergens anders leggen ze niet eens uit hoe het werkt en je krijgt geen informatie maar bij Ros kreeg ik al mijn vragen beantwoord en op een professionele manier alles uitgelegd. Ik ga zeker regelmatig bestellen kom graag in jullie mooi winkel. Erg vriendelijk geholpen door de dames van Ros toppers.
Beveelt aan
13 July 2021
Arie Jankie
Amsterdam
Vriendelijk en hulp vaardig personeel die weten waar het overgaat en goed advies geven !
Beveelt aan
26 June 2021
F
Scholten
Bestelling gedaan online bij Ros erg netjes uitgelegd hoe lang het gaat duren en hoe het werkt. Ben erg blij met Ros en het leveren van edelmetaal zeer zorgzaam ingepakt en geleverd. Zeer betrouwbaar voor het bestellen van goud baren.
Beveelt aan
23 May 2021
Hans mooikind
Amsterdam
Vriendelijk personeel met verstand van zaken. Zeker een aanrader deze juwelier. Mooie winkel en zeer aantrekkelijke prijzen.
Beveelt aan
22 April 2021
Jan voderman
Amsterdam
Heb op 3 april 2021 daar trouwringen aangekocht. Deze zijn door de goudsmit met de hand gemaakt en zien er fantastisch uit. Vanaf het moment van bestellen tot het ophalen van de ringen ben ik zeer vriendelijk te woord gestaan en daarmee een hele fijne ervaring op gedaan. Tevens ook een ring laten vergroten en ik deze eindelijk weer kan dragen. Meneer Ros heeft een hele goede zet gemaakt met het doorgeven van deze juwelierswinkel.
Beveelt aan
8 April 2021
H.Zuidervliet
Den Haag
Ik ben naar Ros gestapt om een asring te laten ontwerpen. Ben door de goudsmid zelf uitstekend geholpen en dmv uitleg, voorbeelden tot een definitief ontwerp gekomen. Na een week of 5 werd ik gebeld om te komen proefpassen en de mededeling dat de as er in verwerkt kon worden. Twee weken later was de ring klaar. En wat ben ik er blij mee. Goede service is wat waard, maar de prijs viel uiteindelijk een stuk lager uit dan eerder was besproken.
Beveelt aan
10 January 2021
Richard
Den Haag
Een van de weinige die een goede prijsverhoging heeft met de producten die ik ontvangen heb zeer mooi zilverbestek en ben zeer tevreden zeker voor herhaling vatbaar
Beveelt aan
12 December 2020
Yusuf
Lelystad
Vriendelijke personeel, zeer goed geholpen
Beveelt aan
2 December 2020
Sander
Den haag
Trouwring afgegeven voor reparatie en verprutst terug gekregen. Ik heb meer dan een week op de ring moeten wachten, wat ik best lang vind.Ring is rose goud en zij hebben met geel goud gesoldeerd. Ik gaf de medewerkster aan dat dit niet klopt en zij keek mij aan van 'mens, wat zeik je'. Ik gaf aan dat ik dit zo niet accepteer en zij maar een ander erbij moet halen. Die andere medewerkster zag gelijk dat dit niet goed was, bood haar excuses aan en ik mocht later ophalen. Voordat ik de ring gaf, heb ik om de kosten gevraagd. Het zou niet meer dan 20 euro kosten, maar misschien wel minder. Ik moest uiteindelijk 25 euro betalen en desbtreffende medewerkster ontkende dat zij zo'n uitspraak gedaan heeft. Ik zei: dit vind ik zeer jammer, dat ik op deze manier behandeld ben en ik kom zeker niet meer terug. Reactie van de medewerkster: oke. Ik ben niet vriendelijk behandeld door deze medewerkster en voorgelogen, dus ik heb een klacht ingediend bij Ros juweliers, ik gaf ook aan niet tevreden te zijn over het afwerking van de ring. Enige reactie wat ik uithaal is: het is niet de schuld van Ros juweliers, maar van een ander. Zij hebben de ring uitbesteed en daarom, zo slecht werk geleverd (jullie hebben uitbesteed en niet ik). De medewerkster is nieuw, dus geen begrip van zaken (dan moet je beter inwerken). En de kosten kunnen altijd hoog vallen, dus ik moet mij niet vastpinnen aan het bedrag die zij noemen. Maar als iemand aangeeft, het zou niet duurder zijn dan 20 euro, hoe kun je dan verwachten dat het ook hoger zou uitvallen? En niet eens terug gekomen op: hoezo bent u niet tevreden over de afwerking van uw ring?! Maar: is uw mail naar tevredenheid beantwoordt?! Ik heb besloten om niet meer te reageren, want wanneer iemand aan het ontkennen is en de schuld op een ander schuift, dan heeft het voor mij geen zin om met zo'n persoon in gesprek te gaan. Een week later gaat de ring kapot, precies de plek die zij gesoldeerd hebben. En nu afwachten hoe ze dit gaan 'repareren'.
Beveelt niet aan
2 December 2020
Naira
Den Haag
Beste mevr. Naira,
Wij vinden het heel vervelend voor u dat het zo gelopen is. Dit is inderdaad niet de juiste manier van werken/dienst verlenen. Echter willen wij u erop wijzen dat het gebruikelijk is om een werkweek voor reparaties aan te houden, dit is al gelangde werkzaamheden bij Rosjuweliers. Wij begrijpen uw teleurstelling, maar desalniettemin is het niet nodig geweest om ons medewerkster te beledigen door tegen elkaar te zeggen: “ze is echt blond”. Ze was hierover zeer ontdaan. Het klopt weliswaar dat ze niet alles precies weet, maar wij als Rosjuweliers geloven erin dat je mensen een kans moet geven om het vak te leren. Betreft de kosten: dit is altijd een plusminus prijs, de verkoopsters zijn geen goudsmeden en derhalve kunnen ze niet een exacte prijs geven. Vervolgens hebben wij uw reparaties nogmaals in orde gemaakt en naar alle tevredenheid afgeleverd. Tot onze verbazing stond uw man na een paar weken wederom bij ons in de winkel. Hij gaf aan dat u met uw ring ergens aan bent blijven hangen. Zijn eerlijkheid hierover stelden wij zeer op prijs. En daarom hebben wij toen besloten om de ring onder service voor u in orde te maken. Wat schets onze verbazing, dat wij zo een reactie van u krijgen, terwijl wij met uw man een prettig gesprek hebben gehad. En wat de breuk betreft, het is afgebroken naast de soldeerplek. Als het niet in orde was geweest, dan had u de ring zeker niet meegenomen. Waarin u natuurlijk wel gelijk gehad zou hebben. Na intern overleg hebben wij besloten om niets meer aan de ring te doen. De reden hiervan is, wij stellen uw klandizie niet meer op prijs. U mag uw ring komen ophalen. Wij vinden het erg jammer dat het zo gelopen is en wensen u het beste toe.
Zeer tevreden over Ros juwelier. Super mooi spullen voor een mooi prijs en personeel is erg vriendelijk. Ik kom zeker terug
Beveelt aan
24 November 2020
Anne de groot
Rotterdam
Beste mevr. Naira,
Wij vinden het heel vervelend voor u dat het zo gelopen is. Dit is inderdaad niet de juiste manier van werken/dienst verlenen. Echter willen wij u erop wijzen dat het gebruikelijk is om een werkweek voor reparaties aan te houden, dit is al gelangde werkzaamheden bij Rosjuweliers. Wij begrijpen uw teleurstelling, maar desalniettemin is het niet nodig geweest om ons medewerkster te beledigen door tegen elkaar te zeggen: “ze is echt blond”. Ze was hierover zeer ontdaan. Het klopt weliswaar dat ze niet alles precies weet, maar wij als Rosjuweliers geloven erin dat je mensen een kans moet geven om het vak te leren. Betreft de kosten: dit is altijd een plusminus prijs, de verkoopsters zijn geen goudsmeden en derhalve kunnen ze niet een exacte prijs geven. Vervolgens hebben wij uw reparaties nogmaals in orde gemaakt en naar alle tevredenheid afgeleverd. Tot onze verbazing stond uw man na een paar weken wederom bij ons in de winkel. Hij gaf aan dat u met uw ring ergens aan bent blijven hangen. Zijn eerlijkheid hierover stelden wij zeer op prijs. En daarom hebben wij toen besloten om de ring onder service voor u in orde te maken. Wat schets onze verbazing, dat wij zo een reactie van u krijgen, terwijl wij met uw man een prettig gesprek hebben gehad. En wat de breuk betreft, het is afgebroken naast de soldeerplek. Als het niet in orde was geweest, dan had u de ring zeker niet meegenomen. Waarin u natuurlijk wel gelijk gehad zou hebben. Na intern overleg hebben wij besloten om niets meer aan de ring te doen. De reden hiervan is, wij stellen uw klandizie niet meer op prijs. U mag uw ring komen ophalen. Wij vinden het erg jammer dat het zo gelopen is en wensen u het beste toe.
Van de week geweest,vriendelijk geholpen. Goud verkocht voor een mooie prijs.
Beveelt aan
4 October 2020
Trudie van de pol
Rijswijk
Horloge gekocht. Het door mij op de website uitgezochte model bleek toch niet meer op voorraad. Kreeg een iets ander en duurder model aangeboden voor dezelfde prijs. Zeer vriendelijk geholpen.
Beveelt aan
28 July 2020
Willem
Vlaardingen
Mijn goud verkocht voor een mooi prijsje. Kom zeker terug voor jullie mooi juwelen. Bedankt
Beveelt aan
10 June 2020
lucas
den haag
Ervaren goudsmit voor het desginen van mijn smaragd ring. vriendelijk gehoplen door de eigenaar. zeker een aanrader
Beveelt aan
10 June 2020
Jeroen
Amsterdam
Mooiste sieraden / horloges voor een heel goedkoop prijsje. Kreeg ook de beste prijs voor Mijn oud goud.
Beveelt aan
19 December 2019
Jack
Amsterdam
Positief. Bestel hier geregeld producten en deze worden keurig verpakt bezorgd. De pakketjes zijn zorgvuldig verpakt en onherkenbaar.
Beveelt aan
26 November 2019
M
Maasland
Ben ook voor 31 Augustus geweest maar heb mijn review wat later geplaatst dus dat is geen excuus. Maar mijn ervaring 2 maal trouwens was niet positief en dat is gewoon mijn eerlijke en oprechte mening. Dat u daar tegenin gaat valt te begrijpen, maar ik ga niet iets plaatsen wat niet waar is en dat is mijn mening en die mag ik ventileren. Gr
Beveelt niet aan
19 October 2019
Ria
Den haag
Driebergenstraat 143
2546BC Den haag
Branch
Kleding, Mode
Specializations
Juwelen, Sieraden
Webshops