Geholpen met een prettige energie.

Fijn en ontspannen geholpen. Altijd leuk.

Zeer goed geholpen top service en mooie prijs

Heb mijn trouwring voor reparatie gebracht bijna 40 jaar getrouwd met briljanten en weer opgehaald is weer als nieuw ziet er super uit en geholpen door Baki een top verkoopster groet Lolitha Buijs

super

ben zeer goed bediend lief personeel heb een goude ketting laten maken voor mijn vrouw super mooi boven mijn verwachting en ik kon ook nog eens een leuk prijsje maken top zeer aan te raden om

Hallo, ik heb mijn bestelling niet op tijd ontvangen en ik heb je verteld dat ik buiten Nederland wil emigreren en nu zal ik veel geld verliezen door jou omdat de prijs van goud is gestegen

Superzaak

Ik heb in deze mooi winkel mijn nieuwe sieraden gekocht en verkocht. Eerlijk advies gekregen van super vriendelijke dame. En hoog dagkoers voor mijn oudgoud gekregen. Ben zeer tevreden over jullie en manier van zaken doen altijd Eerlijk en vriendelijk jammer dat sommige misbruiken van de situatie maken.

Topzaak!!

Heel goed geholpen,kom vanuit Brabant speciaal naar deze juwelier. Eerlijk en heel goed!!

Erg vriendelijk geholpen

Voor het eerst bij Ros juwelier goudbaar gekocht. Ergens anders leggen ze niet eens uit hoe het werkt en je krijgt geen informatie maar bij Ros kreeg ik al mijn vragen beantwoord en op een professionele manier alles uitgelegd. Ik ga zeker regelmatig bestellen kom graag in jullie mooi winkel. Erg vriendelijk geholpen door de dames van Ros toppers.

Goed en normaal geholpen in de winkel

Vriendelijk en hulp vaardig personeel die weten waar het overgaat en goed advies geven !

Betrouwbaar

Bestelling gedaan online bij Ros erg netjes uitgelegd hoe lang het gaat duren en hoe het werkt. Ben erg blij met Ros en het leveren van edelmetaal zeer zorgzaam ingepakt en geleverd. Zeer betrouwbaar voor het bestellen van goud baren.

Mooi winkel

Vriendelijk personeel met verstand van zaken. Zeker een aanrader deze juwelier. Mooie winkel en zeer aantrekkelijke prijzen.

Een hele fijne ervaring

Heb op 3 april 2021 daar trouwringen aangekocht. Deze zijn door de goudsmit met de hand gemaakt en zien er fantastisch uit. Vanaf het moment van bestellen tot het ophalen van de ringen ben ik zeer vriendelijk te woord gestaan en daarmee een hele fijne ervaring op gedaan. Tevens ook een ring laten vergroten en ik deze eindelijk weer kan dragen. Meneer Ros heeft een hele goede zet gemaakt met het doorgeven van deze juwelierswinkel.

Zeer goed geholpen

Ik ben naar Ros gestapt om een asring te laten ontwerpen. Ben door de goudsmid zelf uitstekend geholpen en dmv uitleg, voorbeelden tot een definitief ontwerp gekomen. Na een week of 5 werd ik gebeld om te komen proefpassen en de mededeling dat de as er in verwerkt kon worden. Twee weken later was de ring klaar. En wat ben ik er blij mee. Goede service is wat waard, maar de prijs viel uiteindelijk een stuk lager uit dan eerder was besproken.

Heb een zilverbestek van 500 gram besteld zeer snel ontvangen communicatie was goed

Een van de weinige die een goede prijsverhoging heeft met de producten die ik ontvangen heb zeer mooi zilverbestek en ben zeer tevreden zeker voor herhaling vatbaar

Zeer gewaardeerd!!

Vriendelijke personeel, zeer goed geholpen

Zeer teleurstellend

Trouwring afgegeven voor reparatie en verprutst terug gekregen. Ik heb meer dan een week op de ring moeten wachten, wat ik best lang vind.Ring is rose goud en zij hebben met geel goud gesoldeerd. Ik gaf de medewerkster aan dat dit niet klopt en zij keek mij aan van 'mens, wat zeik je'. Ik gaf aan dat ik dit zo niet accepteer en zij maar een ander erbij moet halen. Die andere medewerkster zag gelijk dat dit niet goed was, bood haar excuses aan en ik mocht later ophalen. Voordat ik de ring gaf, heb ik om de kosten gevraagd. Het zou niet meer dan 20 euro kosten, maar misschien wel minder. Ik moest uiteindelijk 25 euro betalen en desbtreffende medewerkster ontkende dat zij zo'n uitspraak gedaan heeft. Ik zei: dit vind ik zeer jammer, dat ik op deze manier behandeld ben en ik kom zeker niet meer terug. Reactie van de medewerkster: oke. Ik ben niet vriendelijk behandeld door deze medewerkster en voorgelogen, dus ik heb een klacht ingediend bij Ros juweliers, ik gaf ook aan niet tevreden te zijn over het afwerking van de ring. Enige reactie wat ik uithaal is: het is niet de schuld van Ros juweliers, maar van een ander. Zij hebben de ring uitbesteed en daarom, zo slecht werk geleverd (jullie hebben uitbesteed en niet ik). De medewerkster is nieuw, dus geen begrip van zaken (dan moet je beter inwerken). En de kosten kunnen altijd hoog vallen, dus ik moet mij niet vastpinnen aan het bedrag die zij noemen. Maar als iemand aangeeft, het zou niet duurder zijn dan 20 euro, hoe kun je dan verwachten dat het ook hoger zou uitvallen? En niet eens terug gekomen op: hoezo bent u niet tevreden over de afwerking van uw ring?! Maar: is uw mail naar tevredenheid beantwoordt?! Ik heb besloten om niet meer te reageren, want wanneer iemand aan het ontkennen is en de schuld op een ander schuift, dan heeft het voor mij geen zin om met zo'n persoon in gesprek te gaan. Een week later gaat de ring kapot, precies de plek die zij gesoldeerd hebben. En nu afwachten hoe ze dit gaan 'repareren'.

Beste mevr. Naira, Wij vinden het heel vervelend voor u dat het zo gelopen is. Dit is inderdaad niet de juiste manier van werken/dienst verlenen. Echter willen wij u erop wijzen dat het gebruikelijk is om een werkweek voor reparaties aan te houden, dit is al gelangde werkzaamheden bij Rosjuweliers. Wij begrijpen uw teleurstelling, maar desalniettemin is het niet nodig geweest om ons medewerkster te beledigen door tegen elkaar te zeggen: “ze is echt blond”. Ze was hierover zeer ontdaan. Het klopt weliswaar dat ze niet alles precies weet, maar wij als Rosjuweliers geloven erin dat je mensen een kans moet geven om het vak te leren. Betreft de kosten: dit is altijd een plusminus prijs, de verkoopsters zijn geen goudsmeden en derhalve kunnen ze niet een exacte prijs geven. Vervolgens hebben wij uw reparaties nogmaals in orde gemaakt en naar alle tevredenheid afgeleverd. Tot onze verbazing stond uw man na een paar weken wederom bij ons in de winkel. Hij gaf aan dat u met uw ring ergens aan bent blijven hangen. Zijn eerlijkheid hierover stelden wij zeer op prijs. En daarom hebben wij toen besloten om de ring onder service voor u in orde te maken. Wat schets onze verbazing, dat wij zo een reactie van u krijgen, terwijl wij met uw man een prettig gesprek hebben gehad. En wat de breuk betreft, het is afgebroken naast de soldeerplek. Als het niet in orde was geweest, dan had u de ring zeker niet meegenomen. Waarin u natuurlijk wel gelijk gehad zou hebben. Na intern overleg hebben wij besloten om niets meer aan de ring te doen. De reden hiervan is, wij stellen uw klandizie niet meer op prijs. U mag uw ring komen ophalen. Wij vinden het erg jammer dat het zo gelopen is en wensen u het beste toe.

Erg vriendelijk

Zeer tevreden over Ros juwelier. Super mooi spullen voor een mooi prijs en personeel is erg vriendelijk. Ik kom zeker terug

Van de week geweest,vriendelijk geholpen. Goud verkocht voor een mooie prijs.

prettige zaak

Horloge gekocht. Het door mij op de website uitgezochte model bleek toch niet meer op voorraad. Kreeg een iets ander en duurder model aangeboden voor dezelfde prijs. Zeer vriendelijk geholpen.

Mijn goud verkocht voor een mooi prijsje. Kom zeker terug voor jullie mooi juwelen. Bedankt

erg vriendelijk

Ervaren goudsmit voor het desginen van mijn smaragd ring. vriendelijk gehoplen door de eigenaar. zeker een aanrader

Mooiste sieraden / horloges voor een heel goedkoop prijsje. Kreeg ook de beste prijs voor Mijn oud goud.

Snelle verzending en word netjes, secuur en onherkenbaar verstuurd.

Positief. Bestel hier geregeld producten en deze worden keurig verpakt bezorgd. De pakketjes zijn zorgvuldig verpakt en onherkenbaar.

Reactie op Ros

Ben ook voor 31 Augustus geweest maar heb mijn review wat later geplaatst dus dat is geen excuus. Maar mijn ervaring 2 maal trouwens was niet positief en dat is gewoon mijn eerlijke en oprechte mening. Dat u daar tegenin gaat valt te begrijpen, maar ik ga niet iets plaatsen wat niet waar is en dat is mijn mening en die mag ik ventileren. Gr

Vertrouwd super service

Mooi goud/ zilver sieraden gekocht voor een mooi prijs. Erg mooi spullen vooral de Occasion ik ben super blij met mijn spullen en wat een fijne service. Zeker Aan te raden. En bedankt voor de reparatie van mijn horloges Ros :)

Top!!

Laatst geweest, heb een top service gehad vriendelijk personeel, en heb zeker een mooi prijs gehad voor mijn goud zeker waard om je goud te verkopen daar.