Lieve mensen, vriendelijk en bedachtzaam. Laatst geweest voor een mooi kruishanger. Gevonden wat ik zocht en ben er erg blij mee. Redelijk prijzen ook en ervaren personeel.

Niet betrouwbaar

Beste, ROS B.V. is een B.V. Wellicht bent u bekend met het feit dat B.V. kunnen worden overgenomen en hun naam behouden. Dit geldt ook voor Rosjuweliers. Het is daarom ook geen geheim dat Ros juweliers is overgenomen. Dit gebeurt eenmaal met “ B.v.” en men die met pensioen gaat. Wij hopen dat u nu een heldere beeld heeft gekregen van de huidige situatie. Wij hoeven niet te doen alsof, sterker nog wij zijn ROSJUWELIERS. Wat naar betreft uw ervaring. Echter zijn wij sinds 31 Augustus gesloten en begrijpen niet hoe u op 6 september dit heeft meegemaakt. Wij waarderen een eerlijke en fatsoenlijke beoordelen. Helaas kunnen wij over die van u dit niet zeggen. Wat overigens spijtig is. Verder willen wij u erop attenderen dat ROS juweliers een dagkoers hanteert. Als u de website in de gaten houdt zult u merken dat dit dagelijks kan afwijken per karaat en gram. U bent echter vrij om uw spullen te verkopen waar u wilt. Met vriendelijke groeten / With kind regards, ROS Juweliers Driebergenstraat 143 2546 BC Den Haag De beoordeling Naam Ria Plaats Den Haag E-mailadres [email protected] Datum 2019-09-06T10:28:11.419Z Totaal score 5 Beschrijf uw ervaring in een regel Niet betrouwbaar Beschrijf uw ervaring Doen zich nog steeds voor als Juwelier Ros maar dat is deze allang niet meer. De zaak is overgenomen door een totaal ander soort mensen. Kijk uit als je oud goud gaat inwisselen ze proberen je echt te neppen. Weeg het van te voren thuis, de eerst keer probeerde ze het voor een bedrag van 50 euro en de tweede keer zelfs voor 85 euro.

Super aardig mensen

Ik heb mijn gouden sieraden verkocht kreeg de beste prijs bij Ros. Was naar andere juwelier eerst en kreeg super laag koers. En mooi occasion horloge gekocht ik ben er erg blij mee en met het service. Aardig mensen ik kom zekerder terug.

Vriendelijk personeel. En kreeg beste prijs voor Mijn oud goud en zilver.

Onvriendelijk personeel

Onvriendelijk en ze proberen je te neppen. Pas op niet te vertrouwen.

Pluspunten

ben een tevreden klant keer op keer goede service gehad personeel is super vriendelijk!!!! En denkt goed met je mee

Pluspunten

super lieve medewerkers en top kwaliteit sieraden!

Pluspunten

Vriendelijke personeel en goed geholpen, erg blij met het resultaat!

Pluspunten

Klant vriendelijk, helpen je graag bij het kiezen van de juiste items die bij je past.

Pluspunten

Hoog DAGKOERS voor oud goud en zilver. Mooi spullen Voor goedkoop prijs. Super juwelier

Gewéldig ga zo door Ros

Pluspunten

Snelle verzending, prima product.

mmmhhh niks

Pluspunten

Snelle levering, zeer goede kwaliteit sieraden, erg betrouwbaar

Op de website vermelden wat de extra kosten zijn voor groter en kleiner maken ring

Pluspunten

Top!...snelle levering

niks

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bestelling online gedaan, direct kreeg ik een aardige mail met de mededeling als ik vragen zou hebben dit via mail kon doen. Verschillende malen heb ik contact gezocht over mijn bestelling die nog steeds niet is gearriveerd. Ik zou ook een Track&Trace nummer ontvangen waarvoor ik bijna 15 euro heb betaald, maar die heb ik tot op heden ook niet ontvangen. Kortom, ben erg teleurgesteld in de moeizame mailing, en nog steeds zonder mijn aangekochte oorringen.

Pluspunten

Goede service: automaat horloge gekocht, liep niet correct gedurende 2 weken, terug gebracht en kreeg gratis een service beurt. Na +/_ 6 weken terug gekregen en horloge loopt sindsdien geweldig.

Pluspunten

Weer een mooi plaatje zilver. Wat me zwaar tegen viel,is dat ik de eerste keer. Het in een mooi doosje kreeg. En dit keer was het gewoon plastic verpakt. Echt jammer vind ik.

Zie bloven. En ik zie graag een opberg doosje tegemoet.

Pluspunten

Pluspunten

Tot nu toe te vreden. Dit is de eerste keer dat ik hier besteld heb. Een zeer snelle reverring. En mooi verpakt. Ik hoop nu niet dat ik aan een arboroment vast zit.. Ik ben wel verplan om volgende maand. Weer te bestellen.

Tot nu toe niets.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Erg snel me spullen binnen

Ik heb het gekocht en ik keek even veder en heb adressen gevonden die eens zo goed koop waren dat is jammer valt me erg tegen veder was alles echt goed echt goed

Beste Dilanno, Dank voor uw beoordeling. U geeft aan dat het product dat u heeft gekocht ergens anders voor dezelfde prijs heeft gezien, of goedkoper. Wij proberen altijd scherp te concurreren, maar hebben geen 'laagste prijzen beleid'. De verantwoordelijkheid en de beslissing het product aan te schaffen ligt bij de koper. Wij willen u ook wijzen op de wettelijke plicht van onze kant, dat u een product binnen 14 dagen kunt retourneren en wellicht alsnog het product elders goedkoper kunt aanschaffen. Wij betreuren uw negatieve beoordeling en hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten als tevreden klant. m.v.g. ROS Juweliers, webcare team.

Pluspunten

Vriendelijk aan de telefoon, snelle verzending, prima product.

Goudbaren standaard leveren met certificaat.

Driebergenstraat 143 2546BC Den haag