De kleding in goede staat ontvangen.

Fantastisch!!

Super mooie kwaliteit, snel verzonden en een hele goede service met omruilen. Zeker een aanrader!!!

Super kwaliteit!

Super blij met het lounge pakje van Xavi, super vriendelijk te woord gestaan en een ontzettende mooie kwaliteit stof!

Mooie kwaliteit

Blij met het broekje, valt iets wat ruim voor ons tengere meisje maar ze groeit er vanzelf in.

Super service en kwaliteit!

Super stoere setjes! Kids blij, mama blij

Alles goed

Snelle levering, correcte maat, goede kwaliteit.

Wat een fijne webshop ! Het is echt een aanrader ze hebben zoveel leuks. Goede service en snel in huis. Hele goede kwaliteit prijs verhouding. We hebben weer een bestelling geplaatst.

Super snelle service

Volgende dag al in huis, product netjes en leuk ingepakt. Dankjewel!

Teleurgesteld

Ik heb 2 setjes gekocht in 1 wk tijd samen voor €60 en na 1 hand was al bizar veel gekrompen!! Wat nu?? Dit kan echt niet

Snelle levering, goede kwaliteit

Werd de zelfde dag nog opgestuurd, product was van goede kwaliteit precies als op de plaatjes.

Super goed

Was heel snel binnen .en de kwaliteit was heel goed ik ben er blij mee en me kleinezoon ook

Vaker wat bij baby en peuterkleding besteld, snelle bezorging en een erg goede service!

Gewoon top!

Prachtig

Mooie kkeertjes die er ook nog eens lekker snel zijn!

Goede service en snelle bezorging!

Mooie kwaliteit kleren en echt precies wat ik zocht. Nog even contact gehad via de chat over de maten en hierbij goed advies gekregen! Ik zal hier snel weer bestellen en wil het lekkere rib pakje het liefst in alle kleuren voor de boys.

Geweldig!!

Wat een leuk shopje ! En wat een top service Snel geleverd En het pakje is van top kwaliteit, zo’n fijn stofje Me meisje wou hem gelijk aan en heeft het niet meer uitgetrokken!

Goede kwaliteit snel en mooi

Heel tevreden

Snelle service, goede kwaliteit, goede hulp via messenger voor de maatkeuze

Super!!!

Precies zoals op de site, mooie kleur en materiaal. Snelle levering en goed en mooi verpakt. Dit was een cadeau en viel in goed in de smaak.

Hele snelle levering! Super leuke kleding en op een hele leuke manier verpakt!

Prijs en kwaliteit in goede verhouding

Snelle levering , leuke verpakking , mooie kleding

Hele leuke kleding van goede kwaliteit.

Fijn contact gehad.

Zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen

Snelle levering en goede service !

De dames reageren altijd snel op mailtjes of dm! Super snelle levering en ook nog eens leuk verpakt!