Super mooie, stoere kledij!

Ik vind de spulletjes allemaal super mooi, enkel wel geleerd dat ik het shirtje een maatje groter moet nemen. Voor de rest super content! Zelfs het inpakpapier is mooi :-)

Groot fan van deze fantastische webshop!

Wij houden van de kleding van babyenpeuterkleding! Mooi, stoer en goede kwaliteit! Love it!♡

Mooie kwaliteitsvolle kleding

Leuke stoere kleertjes voor mijn zoontje. Kwaliteitsvol en goede prijs-kwaliteitverhouding. Zeer tevreden van baby’s en peuterkleding. Snelle en verzorgde levering.

Mooie kleertjes en snel verzonden

Kom zeker terug. Super. Ook heel mooi verpakt.

Mooie spullen, super service

Ik ben fan van de stijl - en bij mijn laatste bestelling was er een foutief t-shirt ingepakt en na het melden werd onmiddellijk actie ondernomen om het correcte zonsnel mogelijk bij mij te krijgen - echt top

Ik ben erg tevreden!👍🏻 Ik had een mail gestuurd met mijn wensen en alles was mogenlijk dat maak je niet vaak meer mee.. Ik ga zeker meer bestellen als mijn kleine man is geboren 😀

Wij bestellen elke keer weer als Teun een maatje omhoog schiet. Wat een mega stoere kleding, prima kwaliteit (blijft met wassen ook lang mooi) en altijd een feestje om uit te pakken! Inmiddels kent ons kleine binkje de pakketjes door het panterprintje en het leuke briefje. Voor hem ook altijd feest met uitpakken en de kleren staan hem mega stoer!

goede ervaring

We volgen Baby en Peuterkleding al een tijdje en het was de eerste bestelling, maar zeker niet de laatste. Toffe keuze, leuke acties,...

Super 😄

Super leuke kleding. Mooie kwaliteit en snel binnen

Super leuke kleertjes , in het echt net zo leuk als op de site .en snelle service en keurig en leuk

Zeker voor herhaling vatbaar om weer te gaan shoppen zoveel leuks te koop

Goede kwaliteit kleding en als er vragen zijn dan zijn ze makkelijk bereikbaar!

Goede communicatie en service

Kleertjes zijn precies zoals verwacht, goeie kwaliteit. Service is netjes en snelle levering.

Goede kwaliteit en fijne service

Je krijgt echt een cadeau thuis, leuk ingepakt, op zich al een feestje en dan ook nog zulke fijne mooie kleren! Erg blij mee

Mooi product!

Onze levering was enkele dagen later dan verwacht maar wellicht lag dit eerder aan de pakketjesverdeler. Onze aankopen zaten allen afzonderlijk mooi verpakt in leuk papier, heel tof gedaan, het was precies een cadeautje aan mezelf :) Heel mooie kledij die kwalitatief aanvoelt, wij zijn tevreden!

Heel leuk

Leuke vest en pet ontvangen heel uniek en super blij mee

Hippe kleding & snelle levering

Super leuke kleding (vooral in de sale voor een leuk prijsje) en komt in een mooi verpakt pakketje bij je aan!

Leuke broekjes

Hele leuke broekjes binnen gekomen voor mijn zoontje! Kwaliteit vind ik wel wat minder.

Ik had een artikel besteld die niet meer op voorraad was. Heb contact opgenomen met B&P en kreeg een vervangend artikel. De service en hulp die ik kreeg was super en alles werd top geregeld. Ik kom zeker terug bij jullie webshop

Leuke kleertjes

Goede service, leuke kleertjes, tevreden over de kwaliteit.

Goede en vlotte service!

Goede en vlotte service. Heel netjes en leuk verpakt. Wijzigingen zonder probleem uitgevoerd.

Goede kwaliteit kinderkleding!

Stoere kinderkleding, wat anders dan anders. Na plaatsten bestelling, goed op de hoogte gehouden.

Mooie kleertjes die mooi verpakt aankomen en goede service!!

Mooie kleertjes, leuk verpakt, goede service!

Mooi tuinpakje met rompertje besteld, super zachte en mooie kwaliteit, kleuren kwamen precies helemaal overeen met de foto’s van de website. Snelle levering, en mooi ingepakt. super tevreden over service en kwaliteit!

Wij hadden veel leuke kleedjes bestelt en een hout speelgoedje. Dit speelgoed had een fabrieksfout en kon dus niet verstuurd worden, hiervoor kregen we in ruil ons geld van het speelgoed terug en een kadobon van €7,50. Heel mooi gebaar van jullie. Dankuwel! Wij bestellen zeker en vast nog bij jullie met zo een service!

Over Baby en Peuterkleding.com