Zeer goed!

Super kwaliteit!

Fantastische kwaliteit kleding en snelle levering!

Service is goed, communicatie kan beter

Prachtige artikelen, zeer goede kwaliteit en vlotte reactie op vragen. Dus in dat opzicht zeker een aanrader om hier te bestellen. Ik ben alleen al vanaf April bezig geweest om een mutsje, bij het geboorte pakje, te krijgen die tijdelijk uitverkocht was. Maar die zou zeker weer binnenkomen. Geschatte levertijd 2 week. 4 week later, nog niet weer op voorraad, maar zou één deze dagen komen. Weer een aantal weken gewacht, nog steeds geen mutsje. Weer een berichtje gestuurd. Het mutsje kwam eraan. Ik kon wel een andere kleur mutsje bestellen en dan aangeven dat ik een andere kleur wilde. (Er was die dag een kortingscode, dus dan had ik het mutsje iig voor de korting prijs) Goede service! Weer een aantal weken niets gehoord. Mijn uitgerekende datum kwam steeds dichterbij dus wilde het nu ook graag klaar en compleet hebben. Weer berichtje gestuurd, ondertussen half juni, nog steeds geen mutsjes binnen. Als laatste redmiddel/ alternatief werd er aangeboden om uit een Sample shirtje een mutsje te maken. Super service!! Mijn zin gerust omdat ik eindelijk het geboorte pakje compleet had. Minpuntje: ze hebben het mutsje met een hele andere kleur garen in elkaar gezet. Waardoor het erg afsteekt van de rest en het stiksel erg opvalt. Misschien ben ik te kritisch, maar ik stoor me eraan, dus ik haal het mutsje deels los en zet er een nieuwe zoom in!

Heel veel kleertjes voor de jongens komen hiervandaan. De kleertjes zijn zo fijn dat de jongens ze graag aan doen en hier zelf ook blij van worden. Verder maakt het mij ook trots als ze deze mooie kleertjes mogen dragen. Het straalt stoer uit en je ziet ook in het kwaliteit terug. Waarin ik de meeste kleren weg kon gooien voor de 2e ronde blijven deze kleertjes mooi. Je voelt je hier ook geen nummertje, en dat is fijn. Leuke kortingen/aanbiedingen komen voorbij. De bestelling word altijd mooi ingepakt verstuurd, echt een cadeautje!

Mooie kledij. Goed verpakt. Ik ben tevreden!

Super toffe kleertjes en vlotte service

Tof aanbod op de website. Per ongeluk een verkeerd kleur van mutsje besteld. Heel snel contact kunnen leggen via de online chat. Hierdoor kon het juiste artikel toch nog mee met de levering. één klein minpuntje, het bestelde mutsje voor een baby newborn is best wel groot. Zal waarschijnlijk nog eventjes moeten in de kast liggen vooraleer ons kleintje het aan kan doen.

vlot snel en attent deden moeite om vraag opgelost te krijgen

vlotte service

Snelle levering en goede kwaliteit kleding!

In 1 woord geweldig! super mooie kwaliteit en snel geleverd.

Erg blij met de mooie spullen.

Ik kreeg rompertjes met vlekken erin. Dat is uiteindelijk heel goed opgelost en kreeg een extra rompertje.

Superblij met mijn bestelling!

Snelle levering en heel kwalitatieve kledij. Helemaal zoals op de foto. Mijn zoontje is de stoerste bij de onthaalmoeder!

Zeer goede klantenservice Mooie items van zeer goede kwaliteit Snelle levering Echt een aanrader

Super snel en kwaliteit producten.

Mooi trend kleren, uitstekend kwaliteit en snel geleverd!

Goede kwaliteit kleding, prettige communicatie en snelle levering!

Al een paar keer bij besteld en altijd goede kwaliteit van kleren gekregen. 1x is er iets misgelopen met mijn bestelling maar na een paar gesprekken lag de volgende dag mijn bestelling voor de deur. En weer super tevreden van! Zeker een aanrader!

Superleuk

kwaliteit fijn en goed en super leuke items Ben erg blij mee

Snelle verzending. Mooie kwaliteit van het Xavi lounge setje. Ik ben er weer heel blij mee.

Snelle reactie

Product snel geleverd

Product zoals getoond en snel ontvangen

Product was zoals verwacht. Communicatie was erg netjes en kwam de volgende dag binnen.

Geweldig leuk

Zeer tevreden over mijn bestelling. Goede kwaliteit. Goede prijs. Aparte kleding mooie kleding. Goede snelle levering. Netjes verpakt. In 1 woord TOP.

Goed kwaliteit

Snel geleverd en goed kwaliteit

De kleding in goede staat ontvangen.

Fantastisch!!

Super mooie kwaliteit, snel verzonden en een hele goede service met omruilen. Zeker een aanrader!!!