Mooie kleding, leuk verpakt!

Super unieke items en wat een kwaliteit! De doos was leuk en er zat zelfs een leuke verassing in voor de kleine. De levering was iets later dan verwacht, maar dat was het wel waard!

Goede prijs en super kwaliteit

Duidelijke site Snelle levering Kwaliteit goed Kleur goed Blijf jullie zeker volgen

Super! Wij zijn fan!

Wij hebben een aantal keer producten mogen ontvangen en wij zijn echt FAN. De kleding is van super goede kwaliteit en blijft super mooi. Het liefst loopt mijn zoontje elke dag in zijn pak. Ik zou het iedereen aanraden ze zijn niet alleen super comfortabel maar ook super stoer!

Grote fan!

Dit is ons favoriete webshop voor de mannen. Het persoonlijke contact en de hulp die je krijgt wanneer nodig, ervaren wij als super fijn. De loungepakjes zijn ons favoriet, en blijven we steeds bestellen. Maar ook de pocket truien en het speelgoed valt in de smaak. Alles is van goede kwaliteit en het staat super, de kids zijn blij dus wij ouders ook!

Slecht!

In t verleden positieve ervaring, altijd leuk contact gehad. Maar nu er een probleem is kan het plots niet opgelost worden. Erg jammer dit, want er is zoveel leuks in deze webshop.

Wat jammer dat je ons een 2 hebt gegeven. Zeker omdat het een klacht betreft waar wij helemaal niks aan kunnen doen en daarom willen wij toch even reageren. Het klopt dat wij uw klacht niet kunnen oplossen. Het betreft namelijk een retourklacht. Bij elke zending die wij verzenden zit een retourformulier. Hierop staat o.a. het retouradres (welke de klant kan uitknippen en op de retourzending kan plakken). Alsmede op de site staat bij de retour instructies een retouradres. Wij kunnen er echt (helaas) niks aan doen dat u de zending naar een compleet ander adres heeft gestuurd dan de instructies (zoals uw track and trace zegt). Simpel weg gezegd als ik een order zou plaatsen bij b.v. de ZARA en ik deze aan u retour ga sturen, krijg ik van de ZARA helaas ook mijn geld niet terug. Super jammer dat u ons dit voorval aanrekent. Had u uw zending naar het juiste adres gestuurd en uw zending was toch om de een of andere reden zoek geraakt of niet aangekomen, hadden wij de zending voor u vergoed. Echter is dit niet het geval. Jammer dat u ons een negatieve review geeft voor een fout die u helaas, zelf heeft gemaakt.

Mooie kwaliteit en snelle levering!

De kwaliteit van de stof oogt erg mooi en stevig. Mooie kleur en stoer door het cognac kleurige label. Ik kan nog geen ervaring geven over het draagcomfort of hoe de kwaliteit is na een meerdere wassingen. Maar ik ben erg tevreden.

Prachtige kwaliteit en snelle service! Haha

Zeer tevreden! Goede service en snelle bezorging. En de kwaliteit is echt geweldig! Mooie zware stof en prachtige kleuren! Ga hier zeker nog eens bestellen.

Ik vind dit zoooooo lief! Dankjewel!

Ik ben tevreden! Goede service en bezorging. De kleding was netjes ingepakt en van super kwaliteit! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

OOOO wat gaaf! Wij kunnen niet wachten op de volgende bestellingen.

Echt de beste service van alle webshops!

Super snelle levering, snelle reacties en natuurlijk niet te vergeten mooie kleertjes! Een keer is er iets fout gegaan en dat is zooooo goed en snel opgelost. Deze mevrouw verdiend echt meer dan 5 sterren!

In de zevende hemel :)! Super lief!

Leuke kleding van goede kwaliteit wat mooi verpakt thuis bezorgd wordt.

Dit is zooo fijn om te horen :)! Dankjewel

Top!!!

Retour

Goedemorgen, Ik heb vorige week al een pakje retour gestuurd en heb nog steeds geen bevestiging ontvangen dat deze ontvangen is. Product leuk verpakt en goede kwaliteit.

Zeer goede kwaliteit

Zeer goede kwaliteit en snelle levering.

Perfect!!!!!!

Wat een geweldige winkel! Super snelle levering, fijn contact, top kwaliteit producten en alles zeer netjes ingepakt. Enigste minpunt.... Grapjeeee die is er niet!

Wat je kanjer - zo'n lieve review! Dankjewel

Geweldige Kleding voor ons zoontje!

Super kleding voor zoontje. Snelle verzending en klantenvriendelijk. Echt een aanrader !!

Toffe kleding en goede kwaliteit!

Ik ben helemaal weg van de loungepakjes. Heb ze in 3 kleuren voor mijn zoontje en 1 voor mijn dochter! Ook de t-shirts met de ronde onderkant staan zo gaaf! Heb ook 2 keer een mystery box gehaald, helemaal leuk. De kwaliteit is ook echt goed, erg blij met alles. Ook erg fijn dat je snel antwoord krijgt als je een vraag hebt :)

Supercute!

Nu twee vestjes en een shirtje gekocht. Alles netjes verzonden en het ziet er prachtig uit! Vestjes lekker zacht van binnen, zou ik ook wel willen voor mezelf, haha. Het staat super cute en ben er heel blij mee!

Blij met alles!

Een poosje getwijfeld of ik een setje van By Xavi zou bestellen. Uiteindelijk gedaan en ben er superblij mee! Had het veel eerder moeten doen. Mooie kwaliteit, snelle verzending! Daar gaat zeker nog wel een bestelling volgen…

Bestelling snel verzonden alleen door toedoen van post.nl was er dagen vertraging door communicatie. Samen naar oplossing gezocht uiteindelijk pakje toch terecht . Goede service vriendelijk meedenkend . En leuke kleding

Een zeer goede ervaring

Erg mooi en leuk gepersonaliseerd shirtje en rompertje. Cadeau viel in goede aarde.

Hele mooie kledij van goede kwaliteit

Snelle verzending en levering en heel mooie setjes van Xavi! De kwaliteit ziet er ook super uit. Ik bestel sowieso terug!

Snelle levering en super service!

Mijn bestelling was snel geleverd en goed verpakt. Helaas was er 1 pakje wat in besteld had niet meer voorradig maar ardjette kwam met een mooi alternatief. Deze was ook weer snel verzonden en in huis! Fijn dat er meegedacht werd voor een passende oplossing!

Luxe

Een luxe ervaring: snelle levering, mooie verpakking en een prachtige kwaliteit kleding (in ieder geval de set die ik heb besteld).

Vlotte levering en vooral belangrijk: mooie kwaliteit.