Slechtste webshop ooit

Nu al voor de 5e keer contact proberen te krijgen. Na 4 weken nog niks in huis en je wordt niet eens serieus genomen. Wat een slechte service!

Bestelling gedaan maar NIETS geleverd

Deze website hoort bij Byxavi.com en babykleding.today en als je daar besteld ontvang je geen producten! Er is ook geen contact te krijgen met geen enkele webshop. NIETS bestellen!!

Niet geleverd geen antwoord op emails

Bij het zusterbedrijf babykleding.today een bestelling gedaan, bevestiging ontvangen, daarna niets meer. Aangezien beide winkels hetzelfde kvk nummer hebben probeerde ik ook contact op te nemen met baby en peuterkleding.com ook hier geen gehoor. Mijn geld weg en geen bestelling ontvangen!!!

hopeloos

In juni iets besteld, €175 betaald. nooit gekregen. Bij mail , WhatsApp en telefoon geen gehoor/reactie.

Snelle reactie bij vragen. Kwalitatief mooie kleding, snelle levering.

Betrouwbaar

Alles klopt ! Product / prijs / verzending ! Erg tevreden !

Super kleding en service

Ik bel dol op deze kleding. Kwaliteit super, goed contact als je een vraag hebt en het staat mijn zoontje geweldig! Wat wil je nog meer???!!!

Goede en snelle service

Vriendelijk en snelle service.

Super snelle levering & super kwaliteit

Kon niet beter! Love @babyenpeuterkleding

Supersnelle levering en gewoon alles top !

Super leuke kleertjes. En heel snel bezorgd.

Uitstekend!

Hele stoere kinderkleding. Mooi verpakt, snel geleverd. Zo blij mee.

Correcte levering !

Prachtige kleding en uitstekende kwaliteit! En hele leuke aanbieding van tijd tot tijd!

Krijg 0.0 reactie op mails / apps

Bedrijf lijkt niet te bereiken. Heb een order begin december geannuleerd (wegens product lang niet leverbaar). Geen reactie. Daarna midden december nog een keer gemaild. Geen reactie. Daarna krijg ik van hen een mail of ik de bestelling wil annuleren. Daarop terug gemaild en geappt. Wederom geen reactie. Ondertussen blijft de bestelling qua betaling wel open staan in Afterpay.

Wordt slecht op mails gereageerd

Super leuke en mooie spullen, alleen als er wat is, dan wordt er slecht gereageerd! Deze week is mijn zoontje jarig en ik wacht al een maand op zijn cadeautje. Gezegd was 20 dec, maar nog steeds niks binnen, en al 2 mails gestuurd... Maar geen reacties. Ik begrijp de drukte rond deze dagen, maar op een mail van 19 en 28 dec beide GEEN reactie gehad. Dat vind ik wel echt te lang

Fantastische klantenservice

Je kan een bedrijf pas echt beoordelen wanneer het misloopt, en helaas was dit bij de levering van onze bestelling het geval. De pakketdienst hadden het pakket afgeleverd en er was een handtekening, helaas hadden wijzelf niets ontvangen… Gezien het om een grote bestelling ging had ik direct enorm veel stress hierover. Maar na contact op instagram hebben jullie dit direct voor ons opgevolgd, opgelost en is er uiteindelijk een nieuw pakket verzonden. Enorm bedankt voor de uitstekende service, Onze jongens zijn in de wolken met hun speelkasteel! Grtjs

Leuke spullen, snel bezorgd.

Leuke spullen

Hele leuke kleding en spulletjes, de volgende dag geleverd.

Mooie spullen, maar als je klacht hebt krijg je geen reactie

Ik heb een verkeerd shirt ontvangen, anders dan ik had besteld. Gelijk gemaild, maar krijg maar geen reactie

In geval van een klacht krijg je geen gehoor

Ik heb een verkeerd shirt ontvangen en dit netjes gemaild. Maar ik krijg maar geen reactie hoe dit opgelost wordt

In geval van een klacht krijg je geen gehoor

Uiteindelijk goed gekomen

Erg lang moeten wachten. Op de site staat het als voorradig, maar blijkt er niet te zijn. Wordt daar niet van op de hoogte gebracht. Weken moeten wachten en zelf contact moeten zoeken

Top service en prachtige kwaliteit

Super service, goed contact via Instagram, mega snelle verzending en top kwaliteit

Super kwaliteit

Super snel binnen gekregen. Vriendelijk contact gehad! Kleding is echt super mooi en stof voelt echt super! Niet te dun stof. LOVE IT

Super en netjes geïnformeerd over de andere pakje die komen nog