Fantastische snelle en vriendelijke service

Een item dat op voorraad stond wanneer ik die bestelde was er toch niet. Daar heb ik een heel net mailtje over gekregen en uiteindelijk nog wat andere opties gekregen omdat ik een pakje wilde ipv een los item. Mega snelle reacties en erg vriendelijk en behulpzaam geholpen’

Snelle en goede communicatie.

Snelle en goede communicatie.

Kleding top, maten niet correct en retour slecht.

Kleding besteld in de maat die mijn zoon nu heeft, maar is zo veel te groot dat ik deze gewoon heb moeten terugzenden. Retour is helemaal voor eigen rekening, en ik betaalde hier dan ook 17€ voor. Dat vind ik best schandalig, op de meeste online shops is de retour gratis. Het is de bedoeling om online shoppen gemakkelijk te maken, en dit maakt het moeilijk. Ik denk dus ook niet dat ik ooit nog zal bestellen op deze website.

Snelle levering, en erg leuk verpakt!

Snelle verzending en goede communicatie

Ik had mijn bestelling de volgende dag binnen. Goed verpakt en duidelijke mailtjes gekregen.

Heerlijk pakjes van Katoen!

Mooie pakjes…. Lekker comfortabel!

Zoals altijd, top!!

Ik bestel al een tijdje. Ik ben fan!! De kleding is stoer en mooi en blijft ook mooi! Goede levertijd. Helaas heeft mijn oudste zoontje nu maat 110 en kunnen we niet heel lang meer genieten van deze mooie, stoere kleding.

Echt een super leuk en fijn pakje! Het staat mega schattig bij mijn zoontje, en de kwaliteit is ook zeker wel de prijs waard, hij kan er ook lekker in groeien. Ook was het super snel verzonden en bezorgt!

Geweldig en meedenkend!

Al meerdere keren bij dit bedrijf besteld voor ons zoontje die wij verwachten. Ze hadden op insta geplaatst dat er een nieuwe kleur kwam van het xavi pakje en ik was helemaal door het dolle heen!! Ik moest en zou deze hebben! Na wat op en neer bericht te hebben en ze veel geduld met mij moesten hebben stond die eindelijk online en kon ik hem eindelijk bestellen, later vertelde ze ook een newborn mutsje van te hebben ook deze heb ik gelijk maar even besteld! dol gelukkig dat ik ben nog steeds met het pakje. Ook hadden we deze al in het groen! Wat we ook een gave kleur vinden nog steeds! Super snelle reacties en echt top service! Onwijs bedankt en wie weet tot snel met een volgende bestelling

Top SERVICE

Perfect, super klantvriendelijk, en de bestellingen worden snel geleverd.in één groot woord EEN TOP SERVICE EN WINKEL

Snelle afhandeling en super leuke kleding

Super snel bezorgt, en super leuke kleding.

Snelle levering.

Mijn bestelling was de volgende dag al binnen, kleding is mooi, goeie kwaliteit/prijs verhouding

Mooie kleding, leuk verpakt!

Super unieke items en wat een kwaliteit! De doos was leuk en er zat zelfs een leuke verassing in voor de kleine. De levering was iets later dan verwacht, maar dat was het wel waard!

Goede prijs en super kwaliteit

Duidelijke site Snelle levering Kwaliteit goed Kleur goed Blijf jullie zeker volgen

Super! Wij zijn fan!

Wij hebben een aantal keer producten mogen ontvangen en wij zijn echt FAN. De kleding is van super goede kwaliteit en blijft super mooi. Het liefst loopt mijn zoontje elke dag in zijn pak. Ik zou het iedereen aanraden ze zijn niet alleen super comfortabel maar ook super stoer!

Grote fan!

Dit is ons favoriete webshop voor de mannen. Het persoonlijke contact en de hulp die je krijgt wanneer nodig, ervaren wij als super fijn. De loungepakjes zijn ons favoriet, en blijven we steeds bestellen. Maar ook de pocket truien en het speelgoed valt in de smaak. Alles is van goede kwaliteit en het staat super, de kids zijn blij dus wij ouders ook!

Slecht!

In t verleden positieve ervaring, altijd leuk contact gehad. Maar nu er een probleem is kan het plots niet opgelost worden. Erg jammer dit, want er is zoveel leuks in deze webshop.

Wat jammer dat je ons een 2 hebt gegeven. Zeker omdat het een klacht betreft waar wij helemaal niks aan kunnen doen en daarom willen wij toch even reageren. Het klopt dat wij uw klacht niet kunnen oplossen. Het betreft namelijk een retourklacht. Bij elke zending die wij verzenden zit een retourformulier. Hierop staat o.a. het retouradres (welke de klant kan uitknippen en op de retourzending kan plakken). Alsmede op de site staat bij de retour instructies een retouradres. Wij kunnen er echt (helaas) niks aan doen dat u de zending naar een compleet ander adres heeft gestuurd dan de instructies (zoals uw track and trace zegt). Simpel weg gezegd als ik een order zou plaatsen bij b.v. de ZARA en ik deze aan u retour ga sturen, krijg ik van de ZARA helaas ook mijn geld niet terug. Super jammer dat u ons dit voorval aanrekent. Had u uw zending naar het juiste adres gestuurd en uw zending was toch om de een of andere reden zoek geraakt of niet aangekomen, hadden wij de zending voor u vergoed. Echter is dit niet het geval. Jammer dat u ons een negatieve review geeft voor een fout die u helaas, zelf heeft gemaakt.

Mooie kwaliteit en snelle levering!

De kwaliteit van de stof oogt erg mooi en stevig. Mooie kleur en stoer door het cognac kleurige label. Ik kan nog geen ervaring geven over het draagcomfort of hoe de kwaliteit is na een meerdere wassingen. Maar ik ben erg tevreden.

Prachtige kwaliteit en snelle service! Haha

Zeer tevreden! Goede service en snelle bezorging. En de kwaliteit is echt geweldig! Mooie zware stof en prachtige kleuren! Ga hier zeker nog eens bestellen.

Ik vind dit zoooooo lief! Dankjewel!

Ik ben tevreden! Goede service en bezorging. De kleding was netjes ingepakt en van super kwaliteit! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

OOOO wat gaaf! Wij kunnen niet wachten op de volgende bestellingen.

Echt de beste service van alle webshops!

Super snelle levering, snelle reacties en natuurlijk niet te vergeten mooie kleertjes! Een keer is er iets fout gegaan en dat is zooooo goed en snel opgelost. Deze mevrouw verdiend echt meer dan 5 sterren!

In de zevende hemel :)! Super lief!

Leuke kleding van goede kwaliteit wat mooi verpakt thuis bezorgd wordt.

Dit is zooo fijn om te horen :)! Dankjewel

Top!!!

Retour

Goedemorgen, Ik heb vorige week al een pakje retour gestuurd en heb nog steeds geen bevestiging ontvangen dat deze ontvangen is. Product leuk verpakt en goede kwaliteit.