Geen reactie op mijn 2e mail

Broekje besteld maat 74/80 komt het binnen is het een hele andere maat , heel klein staat namelijk in maat 6 maanden mail gestuurd geen reactie nu moest ik het dis op eigen kosten retour sturen terwijl jullie een verkeerde maat opsturen!! Daarbij moest ik een formulier uitprinten! ! Omdat ik geen printer heb heb ik maar een geschreven brief met de gegevens erbij gedaan in de hoop dat het goed komt en ik mn geld teruggestort krijg . Een andere wilde ik niet hebben want als de maat weer niet goed is moet ik wéér retourkosten betalen!

Goede oplossing , mooie pakjes !!

Er was iets mis gegaan met mijn bestelling , uiteindelijk is er een onwijs goede oplossing gekomen. De medewerkster die mij geholpen heeft, heeft er alles aan gedaan om mij nieuwe pakjes te verzenden. Ook hield ze contact of dat de tweede bestelling wel goed aangekomen was. Hierdoor heb ik mega vertrouwen gekregen om de volgende keer weer te shoppen voor me kleine man.

Super leuk ingepakt en mooi pakje

Goed service super aardig aan de telefoon en denken mee..

Wat super lief!

Ik zal hier geen volgende bestelling doen, omdat je niet gratis kunt retourneren als iets niet past.

Leuke kleding, maar helaas moet je betalen als je iets terugstuurt. Hierdoor ben je alsnog €7 kwijt aan kleding wat je niet houdt. Bijna alle webshops hebben gratis retourneren tegenwoordig, dus ik zal sneller voor een andere webshop gaan!

Ach lieve Roos. Dankjewel voor je beoordeling. Ik vind dit altijd vrij moeilijk om te lezen omdat wij de retourvoorwaarden gewoon online hebben staan. Men gaat hiermee akkoord alvorens men een bestelling plaatst. Ik ben zo benieuwd welke webshops tegenwoordig nog gratis retourneren hebben. Zelfs een ZARA en H&M zijn teruggekomen van gratis retourneren en betaal je ook gewoon retourkosten. Juist steeds meer webwinkels rekenen retourkosten ipv gratis retourneren. Echter laten zij het de klant niet direct zelf betalen maar houden zij het in op het geld wat wordt terug gestort. Een manier dat voor de klant niet opvalt maar dat vinden wij niet transparant. Toch hopen wij je nog een keer bij ons terug te zien.

Super goede service!

Ik ben zeer tevreden over de communicatie en service!

Dat is zo fijn om te horen!

Goede en snelle service

Fijne service en blij met de kleurtjes

Mega benieuwd naar hoe alles staat bij jouw kleintje.

Leuke babykledinglijn, snel geleverd. Alleen jammer dat, als er iets niet op voorraad is,dat niet wordt aangegeven. Wel meteen bedrag teruggestort, dus prima service.

Ja, wij zijn hier druk mee bezig om dit probleem op te lossen. Mega benieuwd naar hoe alles staat :)

Niet prettig

Op de website bestel ik artikelen ,je rekend af .paar dagen net voor je bestelling komt zijn er artikelen uitverkocht...mijn advies ,de website beter bij houden .dit is mij nu 2 x overkomen dus bestel niet zo gauw meer iets bij jullie

Mooie kleding en snelle levering!

Top!!!

Overzichtelijke site

Site is overzichtelijk. Leuke kleding. Het jasje wat ik heb besteld is netjes geleverd. Helaas zat er een wat langere levertijd op, dit was voor mij van te voren niet helemaal duidelijk. Wel netjes op de hoogte gehouden via mail wanneer het pakketje verzonden werd.

Top....was netjes ingepakt.

Zulke mooie dingen...het was optijd binnen zoals beloofd.

Erg leuk bedrijf!

Via instagram bij Baby en peuterkleding terecht gekomen. Ze zijn erg actief op social media. Interactief, spontaan, vriendelijk & reageren snel (ook buiten kantoortijden om). Daarnaast is de levering erg snel. Buiten dat de kleding erg leuk is, is het kwalitatief ook erg goed, ook na een aantal keren wassen (en drogen). Ik ben meer dan tevreden & nog lang niet uitgeshopt!

Snelle en nette verzending. Mooie producten

Goede, snelle en vriendelijk service!

Goede service wilt alles voor je regelen en snel ook! Erg vriendelijk ook!

Goed, zoals altijd

Ik bestel geregeld. Mooie kleding, die super mooi blijven. Ik ben fan!

Snelle levering. Duidelijke site. Goed te volgen via T&T.

Heerlijk pakje

Het model staat zo stoer en liefelijk

Geven geen reactie meer op berichten

Vorige week besteld, en eerst reageerde ze opvragen erna 0 reactie meer. Nu de vraag of mijn bestelling nog gaat komen!

Primaik

Alles netjes en op tijd , en goede kwaliteit

Prachtig babypakje

Heel snel geleverd door de brievenbus

Zeer tevreden!

Kleinzoon erg blij met zijn mooie nieuwe outfitt.

Goede service, hele leuke actie met gratis setje. Goede kwaliteit. Heel erg blij mee!

Super stoere pakjes!

Wat een fijne loungepakjes heeft baby en peuterkleding! ze staan stoer en zitten lekker. Ook de levering was snel!

De maat schoenen waren er helaas niet meer. Kreeg een maat kleiner toegestuurd met een briefje dat ze vaak groot vallen! Zelfs deze maat was nog wat groot maar perfect want ze waren niet direct nodig! Fijn als mensen met je meedenken. Super service! Leuke kleding en schoenen!