vlot snel en attent deden moeite om vraag opgelost te krijgen

vlotte service

Snelle levering en goede kwaliteit kleding!

In 1 woord geweldig! super mooie kwaliteit en snel geleverd.

Erg blij met de mooie spullen.

Ik kreeg rompertjes met vlekken erin. Dat is uiteindelijk heel goed opgelost en kreeg een extra rompertje.

Superblij met mijn bestelling!

Snelle levering en heel kwalitatieve kledij. Helemaal zoals op de foto. Mijn zoontje is de stoerste bij de onthaalmoeder!

Zeer goede klantenservice Mooie items van zeer goede kwaliteit Snelle levering Echt een aanrader

Super snel en kwaliteit producten.

Mooi trend kleren, uitstekend kwaliteit en snel geleverd!

Goede kwaliteit kleding, prettige communicatie en snelle levering!

Al een paar keer bij besteld en altijd goede kwaliteit van kleren gekregen. 1x is er iets misgelopen met mijn bestelling maar na een paar gesprekken lag de volgende dag mijn bestelling voor de deur. En weer super tevreden van! Zeker een aanrader!

Superleuk

kwaliteit fijn en goed en super leuke items Ben erg blij mee

Snelle verzending. Mooie kwaliteit van het Xavi lounge setje. Ik ben er weer heel blij mee.

Snelle reactie

Product snel geleverd

Product zoals getoond en snel ontvangen

Product was zoals verwacht. Communicatie was erg netjes en kwam de volgende dag binnen.

Geweldig leuk

Zeer tevreden over mijn bestelling. Goede kwaliteit. Goede prijs. Aparte kleding mooie kleding. Goede snelle levering. Netjes verpakt. In 1 woord TOP.

Goed kwaliteit

Snel geleverd en goed kwaliteit

De kleding in goede staat ontvangen.

Fantastisch!!

Super mooie kwaliteit, snel verzonden en een hele goede service met omruilen. Zeker een aanrader!!!

Super kwaliteit!

Super blij met het lounge pakje van Xavi, super vriendelijk te woord gestaan en een ontzettende mooie kwaliteit stof!

Mooie kwaliteit

Blij met het broekje, valt iets wat ruim voor ons tengere meisje maar ze groeit er vanzelf in.

Super service en kwaliteit!

Super stoere setjes! Kids blij, mama blij

Alles goed

Snelle levering, correcte maat, goede kwaliteit.

Wat een fijne webshop ! Het is echt een aanrader ze hebben zoveel leuks. Goede service en snel in huis. Hele goede kwaliteit prijs verhouding. We hebben weer een bestelling geplaatst.

Super snelle service

Volgende dag al in huis, product netjes en leuk ingepakt. Dankjewel!