Super leuke kleren gekocht!

Snelle levering en goede kwaliteit kleren.

Aanrader

Goeie kwaliteit voor een mooi prijsje

Fijne webshop, leuke kleertjes!

Fijne webshop met leuke kleertjes! Snelle levering en mooi verpakt! Wel redelijk naar prijs!

Bestelling geplaatst voor een pre order

Bestelling geplaatst op 4 april, toen kreeg ik dag erna een bericht! Goedenmorgen Lieve Janet, Wat heb jij een leuke aankoop bij ons gedaan! Heel benieuwd hoe het item bij jouw kleine mini you gaat staan. Zoals aangegeven op social media hebben wij de items van Guapoo vast online gezet zodat je dit weekend deze fantastische items kon shoppen. Guapoo komt eind deze week bij ons binnen en zodra de items binnen zijn gaan wij alles direct klaarmaken voor verzending. Dit duurt wat langer dan normaal maar dan heb je ook wel echt een fantastische aankoop in huis. Mocht je nog vragen hebben, horen wij het graag. We zijn nu 18 mei & nog steeds geen bestelling binnen gekregen! Uiteraard gewoon netjes betaald. Dus heb berichtje gedaan op 30 mei, helaas waren ze nog niet binnen! Krijg ik vervolgens terug dat de jasjes nog niet binnen waren, oké kan gebeuren! Vervolgens stuur ik dit bericht van boven wat ik van hun heb gekregen. Krijgt ik reactie ; aah jij hebt 9-12 maanden? Dus reactie op geplaatst: Jaa 9-12 maanden. Toen geen reactie meer, jammer dat er niks mee word gedaan of je klanten op de hoogte houdt of gewoon netjes reageert! Helaas €47,20 lichter en geen jasje. Ik hoop dat we het jasje nog binnen krijgen, maar ben bang van niet!

100% tevreden

Na een productie fout op één van de broekjes contact gezocht. Er werd direct een vervangend broekje aangeboden. Ze neemt uitgebreid de tijd om je te woord te staan via whatsapp. Het vervangende broekje de volgende dag al ontvangen. Super! Een dikke 10 voor de ‘klantenservice’ en levering.

Kwaliteit slecht

Leuke/mooie webshop maar de kwaliteit viel heel erg tegen. 2/3 weken terug 2 broekjes gekocht en beide al stuk

Snelle levering en mooie kledij

Hele goede kwaliteit kleding!

Stoere jongenskleding van ontzettend goede kwaliteit. Dat zie je tegenwoordig niet vaak meer. Ook de communicatie is erg fijn en snel! Ik blijf hier zeker kopen!

Super stoer

Super stoere kleertjes met een mooie pasvorm. Ook voor mijn zoontje die erg smal is. Goede kwaliteit kleding. Teveel leuks voor m'n portemonnee haha

Ff afwachten nog

Heb een zuper gaaf broekje besteld Helaas tussen de benen kapot Heb fotos erna toe gestuurd en nu nog ff wachten op een nieuw broekje zoals hun hadden afgesproken verder zuper fijn stofje en als ik het broekje binnen heb dan ga ik er zeker vaker bestellen voor mijn 2 ukkies

Super service en mooie kwaliteit kleertjes

Ontzettend leuke kleertjes, mooi en goede kwaliteit en ook nog eens super service. Als ik een vraag heb krijg ik binnen no time reactie er wordt ontzettend fijn meegedacht en geholpen. Zeker een aanrader om hier te shoppen!

Wat een leuk bedrijf!

Super service en prachtige kleding. De outfit is van super mooie dikke stof met een goede afwerking. Ik ga zeker vaker bestellen.

Heel tevreden!

Ik had een vraag over een broekje, kreeg meteen antwoord. Super snelle levering en de broekjes zitten als gegoten!

Fantastisch en snel

Bijna de volgende dag al in huis

Perfect!!

Heel blij met de broekjes, er gaan er vast nog meer komen. Because you never have enough clothes. Bedankt voor het fijne contact via IG.

Snelle service ,leuke artikelen !!!

Goeie kwaliteit , leuke artikelen voor een leuke prijs en snel geleverd

Snelle (re)actie en verzending

Reageren snel en adequaat op een vraag en verzenden super snel. Heel fijn!

Super blij met de pakjes elke keer weer en heel fijn contact altijd.

Fijne communicatie en producten van uitstekende kwaliteit!

Kwaliteit & service allemaal super

Alles heel keurig

Goed geregeld

Kleertjes waren netjes ingepakt en mooi optijd bezorgd

Super goed!

Hele goeie ervaring. Had 2 dingen besteld. Eerste werd direct verzonden en 2e bleek niet meer voorradig, echter met supersnel contact een andere kunnen kiezen.

Als je vragen heb krijg je gelijk antwoord .. bij problemen gelijk een oplossing .. echt een aanrader .. en de producten zijn van goede kwaliteit .. ik zeg ga zo door en ik zal nog vaak bij jullie bestellen voor me kleinkinderen

Prachtige kleding, en vriendelijk contact

Hele fijne kwaliteit kleding. Bij vraag voor advies over de maten van de kleding, werd ik super geholpen en geadviseerd. Ook wanneer ik een opmerking bij de bestelling plaatste, kreeg ik meteen heel vriendelijk antwoord. Het word ook keurig verzonden. Hier bestel ik vaker!

Snel ontvangen, mooi ingepakt en hele mooie kwaliteit kleding!