Perfecte!!!!

Perfecte snelle levering!! Super klantvriendelijke Top service

Geen antwoord op mail

Heb een pakje los besteld , als set is t goedkoper. Vind t raar dat t dan duurder is. En je dan geen antwoord krijgt op een mail hierover

Hele snelle levering! En kwaliteit van de kleding is heel erg goed, al meerdere setjes besteld van verschillende merkjes via deze webshop en alles was goed! De maten komen ook goed overheen zoals omschreven

Hele snelle verzending en ruiling per post! Kleertjes zoals afgebeeld en heel leuk verpakt ook!

Snelle levering en prachtige kwaliteit!

De bestelling kwam snel binnen en was prachtig verpakt! De kwaliteit van de kleertjes is super!

Super service en super fijne kleding!

Super fijne service, reageren snel en erg behulpzaam! Helaas is ons pakketje bij de post zoek geraakt, maar wat hebben ze dit snel en super opgelost! Heel erg blij mee en heel dankbaar voor de hulp! Super super super dankjewel!

Gemakkelijke betaling, bevestiging meteen binnen en binnen 2 dagen ook al het pakketje. Mijn andere bestelling was niet op voorraad en ik kreeg vrijwel direct een leuk mailtje met een update. Ook via insta DM krijg je vrij snel een reactie. Altijd even vriendelijk. Kleding ziet er heel mooi uit! Even afwachten hoe het uit de was komt maar alle vertrouwen in! Ligt mss eerder aan mijn ‘was kunsten’

Goed geregeld

Door de drukte bij post nl was het pakketje er een dag later.

mijn ervaring is supergoed makkelijk bestellen en snel geleverd superblij mee

Afspraak nagekomen

Online besteld, gelijk een bevestiging in de mail en ook keurig vrij snel daarna een bericht in de mail dat het pakketje verstuurd was.

Mooie kwaliteit en snelle, goede levering

Ik ben heel erg tevreden. Ik heb al meerdere bestellingen geplaatst. Na het plaatsen van een pre order werd ik netjes op de hoogte gehouden van de status wat het wachten alleen maar leuker maakt, je weet dat je pakketje komt! De kleding is van goede kwaliteit en blijft mooi.

Toppers

De kids waren super enthousiast toen ze hun houten Autobaan cadeau kregen. Eerder hadden we de houten brandweer auto al wat een groot succes werd. Dus naast hun mooie kleding, valt hier ook het speelgoed goed in de smaak. Wij blijven nog wel even fan van deze winkel :).! Ook met top drukte blijft de snelle bezorging en klantvriendelijkheid!

Mooie kwaliteit, snelle service, goede prijs. In één woord: top!

Fantastisch!

Super blij met alle by Xavi outfits voor mijn zoon Liam. Hij woont er in haha. Pas op, want voor je t weet ben je verslaafd! Leuk divers aanbod en top service.

Hele goede service en super leuke kleding. Geven advies over maat en houden je goed op de hoogte over je bestelling. Dit word vaker bestellen!

zeer tevreden!

Vlotte levertijd en kleding is mooi gemaakt van goede kwaliteit.

Onwijs toffe kleding voor mn zoons!!

Hele gave website met een hele gave stijl voor kleding en speelgoed voor kids!!

Geweldige service!

Super mooie en leuke kleertjes besteld. Helaas ging er bij PostNL wat mis waardoor mijn pakket maar niet binnen kwam. Contact gehad met Baby en Peuterkleding (via instagram) en er werd direct meegedacht! Er werd contact gelegd met PostNL en er is direct een nieuw pakket naar me toegestuurd. Omdat ze het niet leuk vonden dat ik zo lang op m’n bestelling moest wachten! Een betere service kan ik me niet voorstellen hoor! Ik ga hier zeker vaker bestellen!!

De kwaliteit van de pakje merk xavi die zijn geweldig goed .. onze schoondochter heeft al bijna alle kleuren voor haar oudste zoon xavi . dus voor de kerst hebben wij ook voor de twee kleinste ook maar zo’n pakje besteld .. ook wil ik vermelden dat ze geweldige service geven en met je mee denken .. ga zo door .. en we gaan zeker nog meer bestellen

Unieke service

Mijn favoriete webshop van allemaal. Prachtige kledij, prachtig speelgoed en wat een service! Je krijgt steeds zeer snel antwoord wanneer je hen via instagram iets vraagt en ze doen er echt alles voor om je pakje zo snel mogelijk en op tijd bij jou te krijgen. Met heel de Sint drukte en de vele bestellingen die ze sowieso gehad gaan hebben met Black Friday (wat een mooie actie ook trouwens) was het hen zelfs nog niet te veel om opzoekingen te doen voor me. Niets dan fijne ervaringen hier!

Geweldige kwaliteit kleding en service!

Wauw! Wat een geweldige webshop zulke mooie kwaliteit kleding! Zelfs maten die nog niet op de site stonden werden toegevoegd! Maar echt de service is geweldig! Via Instagram zijn deze toppers altijd te bereiken! Werken tijdens het afgelopen Blackfriday/Cybermonday weekend dag en nacht. Geweldig en dat is te merken dit pakket van al mijn andere pakketjes en eerdere bestellingen als eerste geleverd!

Fantastische snelle en vriendelijke service

Een item dat op voorraad stond wanneer ik die bestelde was er toch niet. Daar heb ik een heel net mailtje over gekregen en uiteindelijk nog wat andere opties gekregen omdat ik een pakje wilde ipv een los item. Mega snelle reacties en erg vriendelijk en behulpzaam geholpen’

Snelle en goede communicatie.

Snelle en goede communicatie.

Kleding top, maten niet correct en retour slecht.

Kleding besteld in de maat die mijn zoon nu heeft, maar is zo veel te groot dat ik deze gewoon heb moeten terugzenden. Retour is helemaal voor eigen rekening, en ik betaalde hier dan ook 17€ voor. Dat vind ik best schandalig, op de meeste online shops is de retour gratis. Het is de bedoeling om online shoppen gemakkelijk te maken, en dit maakt het moeilijk. Ik denk dus ook niet dat ik ooit nog zal bestellen op deze website.

Snelle levering, en erg leuk verpakt!

Neonweg 186 1362 AE Almere