De levering duurde iets langer dan verwacht, dit vanwege de verhuizing. In de doos zat naast mijn bestelde artikelen ook een erg leuk presentje. Dit waardeer ik enorm. Leuk dat je als klant beloond wordt voor je wachten !!

Erg langzaam

Tien dagen geleden besteld. Pakketje nog niet binnen. Op mijn mail wordt helaas niet gereageerd.

Kort maar krachtig: Goed!!

Snel geleverd voor een mooie prijs en ook nog een leuk aardigheidje erbij.

Snelle levering van een behoorlijke bestelling

te lang moeten wachten op mijn tweede bestelling. meer dan een week niet netjes

hierdoor mijn bestelling niet optijd op kunnen halen doordat ik in tijdnood kwam.

Nog steeds geen bestelling binnen

Ik vind de sublimatie posters die ik besteld heb super leuk en wil ze weer gebruiken voor onze geboorte aankondiging. Echter zijn ze 9 (!) Dagen geleden verzonden en nog steeds zegt de PostNL app ze niet ontvangen te hebben. Laat staan ik. Op m'n mails wordt niet geantwoord, maar ik heb nu al wel twee mails of ik wil beoordelen. Prima. Dan doe ik dat maar ipv dat te bewaren tot ik mijn bestelling daadwerkelijk binnen heb...

Goed service

Goede service en leuk cadeautje bij.

Super goed bedrijf

Snelle levering, goede service en leuke extraatjes Dank jullie wel

Heel erg behulpzaam. Goed verpakt. Voordeel dat je brievenbus post kan kiezen als je een paar velletjes papier hebt. En als klap op de vuurpijl nog een leuke attentie bij je verzending. Kortom aanrader!

Goed! Snelle levering!

Snelle levering!

Superleuk

Super geholpen in de Adidas winkel top vriendelijkheid

Mooie artikelen voor een goede prijs en supersnelle levering! Dank je wel

PRIMA

Snelle verzending, goed verpakt.

Mooie site goede producten ik ga zeker vaker bestellen!

Zonder gedoe een complexe bestelling

Ik wilde per se een gecombineerde bestelling met items uit de webshop en restartikelen, die dan niet op de site stonden. Dit was natuurlijk geen probleem. Toen ik wilde afhalen, maar werd verhinderd door onder andere een lekke kelder bij mij thuis, was het ook geen probleem dat mijn bestelling wat langer in de (superhandige) lockers bleef liggen. Ik vind de producten (voornamelijk plotter- en heat transfermateriaal) prima en van goede kwaliteit. Mijn go-to-one-stop-shop.

Snelle vezorging

Snel in huiss

Ik heb recent plotterstad ontdekt en wat een gave webshop! Mooie prijzen en snelle levering. Ik ben fan

Snel en netjes verzorgd en bezorgd.

Netjes

Snelle levering ook in drukke tijden

Ik had een mystery box besteld, kwam heel snel aan en ook nog hele leuke dingen erin!

Een snelle levering, mooie kleuren vinyl en een leuke kleinigheidje er bij

Snel! Ondanks de feestdagen en de lockdown

Ik kreeg veel extra’s, omdat een besteld onderdeel niet aanwezig was.

Heel behulpzaam aan de telefoon, kon het gelijk ophalen de volgende dag, super producten

Top ervaring.

Het was mijn eerste bestelling bij PlotterStad, en er ging wat mis met het bestellen. Binnen de korste keren had ik een mail van PlotterStad om te controleren of de bestelling klopte. SUPER goede service, ga zeker vaker bij ze bestellen.

Zeer snelle en goede service

De materialen die ik besteld heb werden snel geleverd en erg leuk verpakt met de cadeautjes.

Over Plotter Stad

Plotterstad is ontstaan in 2016 onder ons bedrijf Plotter Creations. Wij zijn een jong, snel groeiend bedrijf in de creatieve sector. Daar waar wij begonnen zijn in de wereld van het "plotteren" hopen wij langzaamaan ons gehele assortiment uit te breiden, om je zo op elk creatief gebied van dienst te kunnen zijn. Want wees nou eens eerlijk? Heb jij maar één hobby? Volgens ons is er niets mooiers dan al je hobby spullen te kunnen vinden én kopen onder één dak.