Voor herhaling vatbaar!

Mijn bestelling was vrijdag gedaan en kreeg hem woensdag in huis. PostNL is druk dus logisch en no problem. Helaas waren er 2 artikelen niet meer op voorraad. Je eerste reactie is dan toch “aaah shit ik had dit nodig voor...!”l maar, eerlijk, Bianca had dit keurig opgelost. 1 artikel had ze geen vervanger voor en is dus gecrediteerd. Een ander artikel wat ze wel kon vervangen had ze vervangen door een zeer goed alternatief, plus een extraatje. Enorm goed opgelost dus! Prijs is goed, assortiment ruim, top!

Snelle levering naar België

Volgens afspraak bezorgd

Alles verliep prima. Je krijgt alleen niet per ommegaande een bevestigingsmail van je bestelling.

Helemaal goed

Dat was de eerste keer dat ik hier bestelde en dat beviel goed. Wat wel prettig is, is dat je bij een kleine brievenbusbestelling dit ook aan kunt geven. Ik vond het sympathiek dat ze de toegevoegde samples van andere producten als een cadeautje hadden verpakt.

Nog geen pakketje

Ik best graag een beoordeling geven alleen jammer dat ik me pakketje nog niet heb. Afgelopen vrijdag besteld en volgens tnt de volgende dag bezorgd nog steeds niks ontvangen.

Snel en snelle service

Prima producten

Makkelijk te bestellen. Goede producten

Snel en netjes

Versturen snel Altijd vriendelijk Goede producten

Snelle en nette levering

Tassen besteld, kwamen snel en netjes binnen. Blij mee!!

altijd super

Ontzettend goede en snelle service, goede communicatie! Bij vragen goed advies en er wordt goed met je mee gedacht!

Top-online-shop

Altijd met raad en daad bereikbaar, zeer goede service en alles tot in de topjes verzorgd en in orde. Heel blij met deze verslavende onlineshop x

Super klantvriendelijk!

Het product heb ik nog niet geprobeerd maar kreeg bij mijn bestelling zelfs een leuke attentie. En een persoonlijk geschreven briefje dat wanneer ik vragen had ik ze altijd kan stellen.

Goed materiaal en niet duur

Goed materiaal en niet duur in bestel de volgende keer zeker weer ! Kleine tip sneller antwoorden op mails. Liefs

Keurig verpakt

Netjes verpakt, snelle reactie op vragen

Perfecte service

Snelle levering en duidelijke antwoorden. Super

super !!!

besteld, geleverd zonder problemen !! SUPER !!

Super snelle verzending, goede prijzen en ruim aanbod!

Vragen worden snel beantwoord. De sublimatieprint is ook echt top! Mooie kleuren op print en na sublimatie.

Top service en producten

Altijd vriendelijke service. Snelle reacties bij een vraag. Mooie producten.

Perfect!

Vandaag mijn bestelling al mogen ontvangen. Zat heel goed verpakt. Echt een superservice! Ik ga zeker opnieuw bestellen bij jullie!

perfect in orde

alles naar wens. snelle levering. nog tweede bestelling gedaan om toe te voegen bij de eerste. goed verlopen.

Fijne communicatie en kleuradvies. Snelle reactie op vragen over de app. Ik kon het product zelf afhalen op locatie zodat ik snel aan de gang kon.

Mijn online bestelling was snel geleverd. Jammer dat de winkel zelf niet geopend is momenteel. Ik had er graag eens een bezoekje gebracht.

Super service, behulpzaam & snelle verzending!

Snel en correct.

Ik bestel vaker bij Plotterstad. Altijd snel en goed.

Over Plotter Stad

Plotterstad is ontstaan in 2016 onder ons bedrijf Plotter Creations. Wij zijn een jong, snel groeiend bedrijf in de creatieve sector. Daar waar wij begonnen zijn in de wereld van het "plotteren" hopen wij langzaamaan ons gehele assortiment uit te breiden, om je zo op elk creatief gebied van dienst te kunnen zijn. Want wees nou eens eerlijk? Heb jij maar één hobby? Volgens ons is er niets mooiers dan al je hobby spullen te kunnen vinden én kopen onder één dak.