Snelle levering, en super leuk dat er een aardigheidje bij de bestelling zat.

Ondanks de drukte wat later geleverd, begrijpelijk! Netjes verpakt en een cadeautje, altijd leuk als verrassing :)

Ik vind het een super site met snelle levering. Ik zou graag zien dat de bestellingen ook afgehaald kunnen worden. Ik vind de verzendkosten veel zeker als je maar een kleine bestelling hebt!

Super snelle levering en goede kwaliteit.

Super snelle levering. Goede kwaliteit. Top Leuke extraatjes die we meekregen ook.

Heel groot assortiment en ik had mijn bestelling supervlug in huis.

snelle servers

binnen 2 dagen in huis. lekker snel

Vriendelijk en betrouwbaar

Vlotte levering en oplossingen op eerlijke en vriendelijke manier.

Perfect in orde!

Ik kreeg wat ik besteld had, op de termijn die mij werd beloofd, dus niks op aan te merken!

Gewoon goed!

Producten ontvangen zoals omschreven en goed verpakt!

Duidelijke site, goede prijs verhouding en snelle service

Goede prijsverhouding, snelle service, goed verpakt.

Altijd netjes en snel geleverd.

Met vragen en problemen wordt je altijd snel en kundig te woord gestaan. Ook wordt je bestelling snel en netjes verstuurd en het leuke is er zit altijd een kleine verrassing in.

Na 3 maanden nog steeds geen update over de rest van mijn bestelling

Ik ben vanaf 11 juni al bezig om te proberen te achterhalen waarom ik maar een gedeelte van mijn bestelling heb gekregen. In eerste instantie konden de mails niet verstuurd worden van hun kant vanwege een probleem met uitgaande mail. Kan gebeuren. Daarna de pakbon verstuurd en geen antwoord meer gehad. Nog een aantal keer gevraagd om een update en elke keer weer de vraag of ik de pakbon kan sturen. Ondertussen al tig keer de pakbon gestuurd en nog steeds niks. Ik krijg ook geen updates meer, dus na twee weken, vandaag zelf maar weer een mail gestuurd. Ik snap dat het druk is met vakanties en verhuizingen/verbouwingen maar in 3 maanden heb je toch wel heel even tijd om hier naar te kijken of me in ieder geval op de hoogte te houden? Mij ben je in ieder geval kwijt als klant.

Beste Kim, Wij hebben jouw gevraagd om de pakbon, omdat hier een nummer op vermeld staat, waarmee wij toegang hebben tot ons camera systeem welke boven onze inpak tafel staat. Deze camera hangt er bewust, om fouten tegen te gaan, en om o.a. fraude tegen te gaan. Op jouw pakbon, kun je zien dat er streepjes staan bij de producten die door onze order picker zijn gepakt. (nieuwe order pickers worden met regelmaat gecontroleerd, en zij mogen dus de orders niet afvinken) Tevens kun je dus ook zien dat er vinkjes bij staan. Deze vinkjes staan er, omdat er op jouw order een willekeurige controle is uitgevoerd. Dit gebeurd steekproefsgewijs. Zowel onze camera beelden, als de steekproef op jouw order geven dus aan dat alle door jou bestelde producten netjes zijn ingepakt en verzonden. Indien er uit onze camera beelden en de steekproef was gebleken dat er daadwerkelijk producten niet waren toegevoegd voor verzending, hadden wij deze uiteraard (kosteloos & probleemloos) nagestuurd. Met vriendelijke groet, Team Plotterstad

Snel geleverd en vriendelijke afwerking

Goede service en vriendelijke behandeling

Producten van goede kwaliteit en snelle levering

uitstekend

Uitstekende kwaliteit en snelle levering Aanrader om meer te bestellen

Alles perfect verlopen. Blij met de kwaliteit van de bestelling

Bestelling niet ontvangen, geen reactie op mijn berichten

Bianca, ik ben erg teleurgesteld. Ik blijf mailtjes ontvangen of ik de bestelling, de producten en de website wil beoordelen, maar op mijn berichten dat ik de bestelling NIET ontvangen heb, wordt niet gereageerd. Ik heb zowel een mail als Messenger berichtjes naar je gestuurd, maar tot op heden geen bericht terug. Ik heb nu zelf alternatieven moeten zoeken voor mijn klant voor de niet ontvangen producten. Ik ontvang graag mijn geld terug.

Beste Annemarie, Jouw bestelling is op jouw verzoek netjes geannuleerd en gecrediteerd op 28-07-2021. Mailtjes m.b.t. de beoordeling van onze website en of onze producten gaan via een geautomatiseerd proces, dat doen wij dus niet handmatig.

Levert niet, en geen reactie via mail, whatsapp, website of facebook

Nadat mijn bestelling na anderhalve week niet ontvangen was, heb ik contact gezocht via mail. Geen reactie. Daarna via het formulier op de website, whatsapp en facebook. Ik heb tien keer contact proberen te zoeken. Nu 24 dagen later nog steeds geen pakket en geen bericht. Een langere levertijd kan ik begrijpen, maar geen enkele reactie geven vind ik erg slecht.

Goede dag Marco, Uit de bij ons bekende gegevens, is jouw order bij jouw afgeleverd op 30-07-2021.

Slecht

Beste, Tot vandaag, heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen. Meer dan een week na mijn bestelling en twee keer een e-mail naar jullie gestuurd zonder een antwoord tr krijgen maar een auto antwoord om te beoordeling Als ik op track & trace doet, krijg ik de melding, “Bezorgtijd nog onbekend “ Pakket is nog niet door POSTNL ontvangen of verwerkt” Kunt u mij meer over de status van de bestelling weten Mvg Ndamnsa

Goede dag Chepnjie, Helaas heb je bij ons besteld in een wat rumoerige periode m.b.t. onze verhuizing, verbouwing én nieuwbouw. Hierdoor is er al een hele tijd een melding op de website m.b.t vertraagde leveringen / langere levertijden. Al sinds ca. februari 2021 staat dit vermeld op onze website, en moet men een pop-up lezen en accepteren. Ook hierin staat alles netjes vermeld. Onze mail geeft geen auto antwoord om ons of onze producten te beoordelen, dit zijn losse mails, welke vanuit een geautomatiseerd systeem komen, wij doen dit dus niet handmatig. We zien in de track en trace code van jouw pakket, dat ook bij de post niet alles naar behoren verliep, wat wij uiteraard erg jammer vinden, maar helaas ligt dat buiten ons bereik. Eenmaal bij PostNL, kunnen wij weinig meer doen, dat ligt buiten onze macht. Wel zie ik dat je order netjes is afgeleverd op 31-07-2021. We hopen dat je ondanks alles nog veel plezier van je bestelling hebt.

Geen contact te krijgen

Bestelling gedaan na een week nog niets te hebben ontvangen geprobeerd contact op te nemen. Mail, WhatsApp, bellen... niets. Na een fb bericht werd er opeens binnen 5 minuten gereageerd dat dit door een verhuizing kwam. Zet dit dan op de site. Er was nog iemand op fb met een zelfde soort klacht dus door mijn reactie daarop werd er opeens wel gereageerd door plotterstad.nl vrij bijzonder omdat ik al 3 dagen aan het proberen was contact te krijgen. Na mijn vraag of de bestelling toch gewoon verzonden kon worden kreeg ik via de mail een annulering vanuit hun binnen. Dus voor niets een week gewacht en nu moet ik alsnog ergens anders bestellen. Maar hier in iedergeval nooit meer!!

Linda, Dank je wel voor je review. Uiteraard zul je begrijpen dat wij hier graag op willen reageren, en wij geen verzoek zullen indienen voor verwijdering of aanpassing van de review. Je hebt jouw bestelling bij ons geplaatst op vrijdag 26 juni 2021, om 21.29 uur. Wat inhoud dat jouw order pas op de maandag/dinsdag erop verwerkt hoort te worden in de meest gunstige gevallen. Helaas zitten wij midden in een -vertraagde- verhuizing, verbouwing én nieuwbouw, zoals wij al aangegeven hadden op jouw reactie op onze facebook pagina. Dit is al weken bekend, en staat ook al weken vermeld op onze facebook pagina en website. Helaas leest alleen niet iedereen even goed. In jouw reactie, en in de reactie van die andere persoon op onze facebook pagina gaven jullie aan contact te willen en/of jullie geld terug. Wij hebben hierop gereageerd, en zoals gewenst de order geannuleerd en gecrediteerd. Pas hierna ontvingen wij van jou het bericht of we de order niet alsnog konden verzenden. Je zult misschien enig zins begrijpen, dat na zulke berichten, wij hier helaas niet op zitten te wachten. Helaas kunnen wij niet alles en iedereen tevreden houden.

Top service met kwaliteits producten

Bestelde producten zijn van goede kwaliteit en netjes bezorgt Keuze is hier bij Plotterstad ook reuze. Ik had even snel wat nodig volgende keer meer tijd uittrekken om alle producten eens goed te bekijken.

Mooie producten en hele goede service, en heel netjes verpakt

SLECHT

Ik heb een bestelling geplaatst sinds 16 april Tot heden NIKS ontvangen!! Telefonisch niet bereikbaar!! Op de app word niet gereageerd!!

Beste, Jouw order is door ons geannuleerd en gecrediteerd, omdat je sublimatie prints niet kunt gebruiken op zwarte ondergronden.

Goede service!!

Nette webshop, goede service en mooi materiaal.

heel erg goed

Ze leveren goede producten en ik kan het altijd snel afhalen. Jan en Bianca zijn heel fijne en aardige mensen. Alles is op te lossen.

Over Plotter Stad

Plotterstad is ontstaan in 2016 onder ons bedrijf Plotter Creations. Wij zijn een jong, snel groeiend bedrijf in de creatieve sector. Daar waar wij begonnen zijn in de wereld van het "plotteren" hopen wij langzaamaan ons gehele assortiment uit te breiden, om je zo op elk creatief gebied van dienst te kunnen zijn. Want wees nou eens eerlijk? Heb jij maar één hobby? Volgens ons is er niets mooiers dan al je hobby spullen te kunnen vinden én kopen onder één dak.