goed vlees

Leuk om ouderwetse stukken vlees te bereiden. Ga ik zeker nog een keer bestellen

Fantastische smaken-combi van vleesproducten

Werd perfect afgeleverd in gloed gesealde zakjes in een coolzak. Heel mooi en smaakvol vlees van verrassende combinaties. Ga zéker, vaker bestellen.

Het nagelhout wat ik gekocht had was bedorven

Het nagelhout was niet helemaal vacuüm en ook bedorven. Ik vond dat aan de droge worst ook niet heel veel smaak zat. Misschien dat dit door het invriezen komt? Wat ik overigens echt onzin vind voor gedroogde producten. Maar dat is mijn mening.

Zeer snelle zorgvuldige levering van prima kwaliteit vlees.

Super kwaliteit vlees en vlot en netjes geleverd.

Een lekker écht stuk vlees!!

Makkelijk te verkregen bestellen via de site, snel en goed verpakt geleverd!

Heerlijk mals en smakelijk vlees!

Je proeft dat het goed vlees is maar je merkt het ook in de pan. Geen water wat er bij het bakken uit loopt, het vlees behoudt vorm en gewicht. De levering is altijd op de aangegeven tijd en koud! Voor ons alleen nog maar gezond vlees van vleesch & co

Makkelijk bestellen en heerlijk vlees!

Ik ben erg tevreden met de service van Vleesch en Co. Gebruiksvriendelijke website en alles snel en op de afgesproken dag in huis. Het vlees is erg smakelijk. Ik bestel zeker vaker.

Heerlijk vlees. Snelle levering.

Vlees geseald kon zo in de vriezer. Top.

Topservice

Zeer tevreden, fantastisch om het bestelde grasgevoerd vlees zo aan je voordeur bezorgd te krijgen.

Snelle levering en hoge kwaliteit

Ik had de "comfort food" pakket besteld. De vlees werd op afspraak geleverd en was zorgvuldig geportioneerd en gevacumeerd. Overal prima kwaliteit vlees. En prima service!

Prachtige kwaliteit. Wel erg prijzig.

Het nagelhout, qua smaak, is héél vlak. Erg jammer!

Mooi bedrijf, goede service, fantastisch vlees

Ontzettend blij met mijn bestelling!

Perfect verzorgd

Bestelling perfect verzorgd en diepgevroren aangeleverd volgens afspraak

Gekregen waar ik voor gekozen heb.

Mijn eerste bestelling ontvangen.Service zeer goed.De smaak van onze eerste lamsburger was voortreffelijk.Dieren hebben bovendien een goed leven gehad in een natuurlijke omgeving en dat proef je !!.Nooit meer ander vlees.Zal dit zeker aanbevelen bij mijn vrienden.

Prima vlees.

Het vlees is van uitstekende kwaliteit. Doordat het in porties ingevroren is, kan het zo de vriezer in. Voor herhaling vatbaar.

Dinsdag netjes op tijd de bestelling binnen gekregen

Ik krijg aanstaande dinsdag pas mijn bestelling binnen als het goed is en dit is inderdaad goed gegaan 2 hamburgers voor tussendoor entrecote & biefstuk als avond eten gehad echt super goed vlees ga zeker vaker bestellen 😋👍🏾

Mooi vlees, handige bezorging

Lekker vlees dat netjes verpakt, diepgevroren werd geleverd. We zijn zeker tevreden en zullen, als het vlees op is, zeker weer bestellen.

Goed kwaliteit

Goed service

Lekker goed vlees.

Ik vind het vlees goed, de levering prompt. Ook telefonisch contact is fijn. Ik vind alleen dat ik vrij vaak misgrijp op dingen. Dus redelijk vaak: uitverkocht, waardoor ik dan de bestelling maar weer uitstel tot ik wel alles kan krijgen wat ik wil.

Hartelijk dank voor het aangeven van dit verbeterpunt. We lopen de afgelopen paar maanden, wegens succes en bijbehorende grote drukte, tegen capaciteitsgrenzen aan. Hierdoor komt het voor dat veel producten even uitverkocht zijn. Na aanvulling van de voorraden vliegt het weer de deur uit. We zijn druk bezig om onze opslag capaciteit te vergroten, om het probleem van regelmatig uitverkocht te minimaliseren.

Positief

Goede kwaliteit vlees en worst Goede levering keurig verzorgd Toch een puntje van aandacht bij mijn laatste bestelling was een bavette, deze was helaas niet goed gevliesd die hebben we zo helaas niet kunnen eten iets wat wij erg jammer vonden. Ook de rundersausijzen waren niet goed van smaak het leek wel of ze geparfumeerd waren en een reuzelachtige smaak. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen. Met vriendelijke groet Monica van Schie

Beste Monica, Hartelijk dank voor het aangeven van de punten van aandacht. Ik neem even contact met je op om een passende oplossing te vinden.

Snel, makkelijk, fantastische kwaliteit

Enorm blij met mijn eerste bestelling bij Vleesch & Co. Prachtig vlees, betrouwbare oorsprong, snel geleverd, en prettige klantenservice.

uitstekend

Goed vlees, netjes en snel afgeleverd

Supervlees!

Voor het eerst hier besteld en is me goed bevallen. Ik koop vn botten,ossenstaart en schenkel om bottenbouilllon van te maken. Die staat nu 2 dagen te pruttelen op mijn petroleumstel,morgen in potten invriezen.

Heerlijk vlees van biologisch vee

Heerlijk vlees, dat keurig verpakt thuis wordt bezorgd, of bij een afhaalpunt op te halen is!

Niet echt bijzonder.

worstjes met venkel besteld ,die krijg ik dan met rundvlees in plaats van varkensvlees (salsiccia ) de sucade kwam van 2 verschillende leveranciers , totaal verschillend van kwaliteit. de worstjes met knoflook zouden van varkensvlees zijn volgens de site maar was H/H. Vond de site onduidelijk. Kijk eens bij Brandt& Levie, dat is mooi verzorgd , ook de verpakking. Brengen het gekoeld, dan kan je invriezen wat je zelf wil.

Bedankt voor de input. Jammer om te lezen dat onze hoogwaardige producten niet aan de verwachtingen voldoen. We hebben voor de helderheid betreffende de ingrediënten en welk vlees het is, aanpassingen gemaakt op onze site.

Over Vleesch & Co

Vleesch, zoals eerlijk vlees bedoeld is. Ons natuurvlees komt van kuddes die hun hele leven lekker buiten lopen in Nederlandse natuurgebieden. Deze bestaan uit Schotse Hooglanders, Aberdeen Angus en Schoonebeeker Heideschapen die alleen maar gras, bloemetjes en lekkere kruiden eten. Dat zorgt voor (h)eerlijk en gezond natuurvlees van blije koeien en schapen! De dieren worden niet bijgemest en hebben nooit antibiotica gehad. Vlees waarbij we met zekerheid kunnen zeggen dat het 100% zonder kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen (E-nummers) en conserveringsmiddelen is. Daarbij is het gluten-, en allergenenvrij. En dat proef je, bij elke hap!