Puur

Heerlijk vlees en dat proef je!!

Goed en lekker vlees

Snelle levering met goed, lokaal en lekker vlees! Top :) Portie groottes zijn ook fijn :)

Prima vlees

Uitstekende kwaliteit en perfecte levering

Heerlijk vlees en snel in huis!

Ik heb al eerder vlees bij Vleesch & Co besteld. Toen was ik al heel tevreden en dat ben ik nog steeds!

Goede communicatie, snelle levering

Prima vlees en service

Erg lekker vlees! Snelle levering

Echt superlekker! En de levering Goed, kan zo in de vriezer.

Verrukkelijk en in prima porties Stipte levering aan huis

prachtig vlees, goeie bezorging

past helemaal bij mijn levensstijl

Prima wildpakket

Gewoon lekker vlees, bezorging zoals je mag verwachten.

Levering oke

Ossewit besteld maar de geur die er vanaf komt niet lekker. Volgens leverancier de echte van Vlaamse frieten maar deze is echt niet waar de Belgen in frituren. Dus voor mij eens en nooit meer

Snelle levering. Kan zo de vriezer in. Website kan iets overzichtelijker.

Prachtig en heerlijk vlees!

Echt een mega verschil met vlees uit de supermarkt. Geen toegevoegd water of andere rommel. Puur vlees en dat proef je!

Kwaliteisvlees en heel handig verpakt

Het vlees is van bijzonder hoge kwaliteit, erg lekker. Praktisch verpakt in kleine porties. Kan zo de diepvries in. Perfect afgeleverd door PostNL Food

Te duur en product voldeed niet aan verwachting

Van de twee soepkippen hebt ik geprobeerd een krachtige kippensoep te maken. Het is een mager soepje geworden. De kippen zij niet vet genoeg. De haantjes waren wel smakelijk maar veel te duur

Heerlijk vlees

Goede kwaliteit en vlees smaakt prima

Prijs kwaliteit 100%

Bestelde vlees wordt keurig ingevroren en gelabeld bezorgd, kan zo de vriezer in.

Heerlijk verantwoord vlees!

Na een aantal keren besteld te hebben zie ik ons als vaste klant. Enorm veel keuze en alles smaakt echt goed. Heb nog lang niet alles geproefd maar we gaan ons best doen.

Gezond en lekker

Uitstekende producten, prima gekoelde levering

Topkwaliteit in combinatiet met snelle levering

Nu voor de 2e keer een bestelling geplaatst die keurig op tijd geleverd wordt. Mooi verpakt en supergoed ingevroren. Zo hoort het dus. En de smaak? echt weer als vroeger.

ik ben er heel blij mee, dat het zo goed verzorgd is. Ik kom zeker weten terug voor een bestelling

Heel fijn

Wie gezond wil blijven, dient vlees bij jullie kopen. Kwaliteit is uitstekend, en service ook. Veel succes, en noch vele jaren.

Verrassing

Tongen perfect, draadjesvlees naar mijn smaak ( veel) te weinig dooraderd met vet, werd daarom erg droog, ondanks reeds vaker gebuikt goed recept.

Beste Merel, Dank voor je feedback. Betreffende het draadjesvlees, we hebben verschillende soorten, van mager naar vet. Wellicht heb je stooflappen of braadlappen besteld. Die zijn inderdaad magerder. Onze ribstukken (dikke riblappen) en sukade bijvoorbeeld zijn vetter. Misschien dat deze beter aan je smaak voldoen.

Kwaliteit vlees snel in huis.

Super vlees en goed geregeld

Heerlijk

Heerlijk vlees en ook de bezorging is perfect

Over Vleesch & Co

Vleesch, zoals eerlijk vlees bedoeld is. Ons natuurvlees komt van kuddes die hun hele leven lekker buiten lopen in Nederlandse natuurgebieden. Deze bestaan uit Schotse Hooglanders, Aberdeen Angus en Schoonebeeker Heideschapen die alleen maar gras, bloemetjes en lekkere kruiden eten. Dat zorgt voor (h)eerlijk en gezond natuurvlees van blije koeien en schapen! De dieren worden niet bijgemest en hebben nooit antibiotica gehad. Vlees waarbij we met zekerheid kunnen zeggen dat het 100% zonder kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen (E-nummers) en conserveringsmiddelen is. Daarbij is het gluten-, en allergenenvrij. En dat proef je, bij elke hap!