Heerlijk vlees

Goede kwaliteit. Goede service

Prachtig vlees,

Uitstekende kwaliteit vlees. Goede bezorging. Alles tip top in orde.

Eerlijke, heerlijke, gezonde topproducten.

Aan het bovenstaande heb ik niets toe te voegen.

Nou het vlees smaakt zo lekker,je proeft de natuur erin,een mooie website,en een goede aflevering service.

gewoon helemaal goed

bestelling snel en volgens afspraak geleverd

Heerlijk vlees en keurig geleverd

Nu lekker bouillon maken van de runderbotten

Heerlijk vlees, keurig verpakt en snel geleverd

Voor het eerst besteld hier, vooral de tartaartjes zijn erg lekker

Superbedrijf

Perfecte service en producten. Een aanrader.

Vlees met de smaak van vroeger

De bezorging van het vlees pakket was bijzonder goed. Dan de smaak. Geweldig! We waren een beetje vergeten hoeveel smaak vlees kan hebben als de dieren in de natuur hebben geleefd. Het vlees is ook veel voedzamer. Je hebt er echt veel minder van nodig. Er komt geen vocht uit tijdens het bereiden. Vlees blijft vlees. Ik ga zeker nog vaker een bestelling doen.

Je proef het verschil!

Lekker vlees zonder toevoegingen, een maal gekocht om te proeven en nu ben ik vaste klant!

Uitermate kwalitatief super lekker vlees!!

Perfecte levering.. hele goede samenstelling van de paketten vlees.

Ik beschik niet over een vriezer. Daarom kan ik slechts weinig vries-vers tegelijk van u kopen. Het achterliggende concept is uitstekend. En de smaak ook. De vleesconserven zijn ook zeer smakelijk. Ik zou graag een ruimere keuze hebben in buiten de koelkast houdbare producten.

Heerlijk vlees, zorgeloze levering

Even wat (positieve) feedback. Deze week mijn 2e bestelling van jullie ontvangen. Ik wilde jullie even complimenteren met de geweldige kwaliteit van het vlees! Ik heb eerder bij andere aanbieders van natuurvlees besteld en waar ik daar telkens tegenaan liep is het kwaliteitsverlies bij invriezen/verpakken, waarbij het vlees door het vele bloed/vochtverlies zeer taai en droog was. Bij jullie niet: heerlijk echt!

goed vlees

Leuk om ouderwetse stukken vlees te bereiden. Ga ik zeker nog een keer bestellen

Fantastische smaken-combi van vleesproducten

Werd perfect afgeleverd in gloed gesealde zakjes in een coolzak. Heel mooi en smaakvol vlees van verrassende combinaties. Ga zéker, vaker bestellen.

Het nagelhout wat ik gekocht had was bedorven

Het nagelhout was niet helemaal vacuüm en ook bedorven. Ik vond dat aan de droge worst ook niet heel veel smaak zat. Misschien dat dit door het invriezen komt? Wat ik overigens echt onzin vind voor gedroogde producten. Maar dat is mijn mening.

Zeer snelle zorgvuldige levering van prima kwaliteit vlees.

Super kwaliteit vlees en vlot en netjes geleverd.

Een lekker écht stuk vlees!!

Makkelijk te verkregen bestellen via de site, snel en goed verpakt geleverd!

Heerlijk mals en smakelijk vlees!

Je proeft dat het goed vlees is maar je merkt het ook in de pan. Geen water wat er bij het bakken uit loopt, het vlees behoudt vorm en gewicht. De levering is altijd op de aangegeven tijd en koud! Voor ons alleen nog maar gezond vlees van vleesch & co

Makkelijk bestellen en heerlijk vlees!

Ik ben erg tevreden met de service van Vleesch en Co. Gebruiksvriendelijke website en alles snel en op de afgesproken dag in huis. Het vlees is erg smakelijk. Ik bestel zeker vaker.

Heerlijk vlees. Snelle levering.

Vlees geseald kon zo in de vriezer. Top.

Topservice

Zeer tevreden, fantastisch om het bestelde grasgevoerd vlees zo aan je voordeur bezorgd te krijgen.

Snelle levering en hoge kwaliteit

Ik had de "comfort food" pakket besteld. De vlees werd op afspraak geleverd en was zorgvuldig geportioneerd en gevacumeerd. Overal prima kwaliteit vlees. En prima service!

Prachtige kwaliteit. Wel erg prijzig.

Het nagelhout, qua smaak, is héél vlak. Erg jammer!

Mooi bedrijf, goede service, fantastisch vlees

Ontzettend blij met mijn bestelling!

Over Vleesch & Co

Vleesch, zoals eerlijk vlees bedoeld is. Ons natuurvlees komt van kuddes die hun hele leven lekker buiten lopen in Nederlandse natuurgebieden. Deze bestaan uit Schotse Hooglanders, Aberdeen Angus en Schoonebeeker Heideschapen die alleen maar gras, bloemetjes en lekkere kruiden eten. Dat zorgt voor (h)eerlijk en gezond natuurvlees van blije koeien en schapen! De dieren worden niet bijgemest en hebben nooit antibiotica gehad. Vlees waarbij we met zekerheid kunnen zeggen dat het 100% zonder kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen (E-nummers) en conserveringsmiddelen is. Daarbij is het gluten-, en allergenenvrij. En dat proef je, bij elke hap!