Goed en lekker vlees

prima!

Prima verpakt en verzonden. Service goed

Dankbaar

Ik ben hooggevoelig en heb lang geen vlees kunnen eten ivm met de emoties die oppik van de dieren. Dit natuurvlees is het enige vlees wat ik kan eten. Deze dieren worden niet alleen voor de slacht gebruikt maar zorgen ook voor een gezonde bodem. Dankbaar dat Vleesch & Co op mijn pad is gekomen!

goed en lekker vlees

goede website, goed vlees en prima bezorging

Uitstekende kwaliteit zoals beschreven.

Uitstekende kwaliteit zoals beschreven.

Uitstekende kwaliteit

Het vlees is van uitstekende kwaliteit en mals. Veel betr dan men zou verwachten van dieren die veel buiten gelopen hebben in de natuur. De levering is goed te plannen en verloopt keurig op tijd.

Geweldig vleesch

Heerlijk vlees in prettige porties verdeeld. Levering via speciale Post bezorging is perfect. Inmiddels vaste (en terugkerende) klant van Vleesch en Co.

Is wat het beloofd

Vlees smaakt veel beter en zoals t hoort. levering is snel en duidelijk.

uitstekende service en kwaliteit

uitstekende service en een uitermate goede kwaliteit

De droge worst is uitmuntend!

Snelle levering en heerlijke producten.

Prima vlees, goed gevoel!

Goede producten, keurig bevroren aangeleverd en al heerlijke recepten mee gemaakt! Zelfs paté met lamslever gelukt :-)

Wat kan ik zeggen, het is gewoon superlekker vlees. En al het vlees heeft een goed leven gehad, ook niet geheel onbelangrijk.

Super lekker vlees.

prima bedrijf

Snelle en correcte levering .Producten zijn prima van kwaliteit, fijn dat de burgers een iets fijnere maling van het vlees hebben.

zo blij met deze varkensreuzel !

Van plantaardig vet krijg ik buikpijn , maar van varkensreuzel niet ! Voor het invetten vormen tot aanbraden, klein beetje al genoeg .(WD40 voor in de keuken zeg maar).

Snelle levering, goed gekoeld

De levering vindt plaats op de door jou gekozen dag en verloopt vlot. In de koelbox komt de bestelling goed bevroren binnen. geleverde vlees is goed geprepareerd. Longhaas bijv. is keurig volledig ontdaan van alles vliezen

vers vlees is goed maar de kant-en-klaren producten zijn vaak veel te zout.

Dank voor de opmerking. Dit is vaak een kwestie van smaak en gewenning. Wij gebruiken al bijna 40% minder zout (11 gram per kg ipv 18 gram) in de beefburgers en saucijzen dan gemiddeld..

Prima ervaring, mooi vlees en goede, snelle bezorging

Eerste bestelling en prima ervaring. Mooi vlees, verzorgd, perfect afgehandeld en bezorgd. Niets op aan te merken. Absoluut een aanrader en er zullen zeker nieuwe bestellingen volgen. Ook leuk advies gekregen m.b.t. het vlees. Je kan merken dat ze weten waar ze over praten.

kwalitatief hoogwaardige en gezonde producten.

Zie bovenstaande zin.

Lekker!

Snelle levering, duidelijke communicatie , lekker vlees

Verrukkelijk!

Prima ervaring, heel makkelijk met bestellen, snel geleverd in mooie porties en heerlijk van smaak. Smaakt zeker naar meer!

(H)eerlijk vlees!

Wij waren op zoek naar goed vlees van dieren die een goed leven hebben gehad en hoofdzakelijk met gras gevoerd zijn. Zo kwamen we uit bij Vleesch & Co. Het vlees is van top kwaliteit, smaakvol en mals. Voordeel is ook dat je niet alleen pakketten hoeft te kopen, maar ook losse producten kunt bestellen. De communicatie verloopt goed, net als de bezorging. Aanrader!

goed vlees goede bezorging

makkelijk te bestellen, vlees is van goede kwaliteit en de bezorging probleemloos

Top bedrijf!

Alles is gewoon zeer goed bij Vleesch & Co. Niet alleen de kwaliteit en de prijs van 't vlees, maar ook het klantcontact is bijzonder goed, ervaar ik als zeer prettig. Op alle fronten een Top bedrijf. Kan het iedereen aanbevelen.

Uitstekende producten, goede service

Mooie producten en altijd snel geleverd. Vaak leuke aanbiedingen

Over Vleesch & Co

Vleesch, zoals eerlijk vlees bedoeld is. Ons natuurvlees komt van kuddes die hun hele leven lekker buiten lopen in Nederlandse natuurgebieden. Deze bestaan uit Schotse Hooglanders, Aberdeen Angus en Schoonebeeker Heideschapen die alleen maar gras, bloemetjes en lekkere kruiden eten. Dat zorgt voor (h)eerlijk en gezond natuurvlees van blije koeien en schapen! De dieren worden niet bijgemest en hebben nooit antibiotica gehad. Vlees waarbij we met zekerheid kunnen zeggen dat het 100% zonder kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen (E-nummers) en conserveringsmiddelen is. Daarbij is het gluten-, en allergenenvrij. En dat proef je, bij elke hap!