Mooi vlees, handige bezorging

Lekker vlees dat netjes verpakt, diepgevroren werd geleverd. We zijn zeker tevreden en zullen, als het vlees op is, zeker weer bestellen.

Goed kwaliteit

Goed service

Lekker goed vlees.

Ik vind het vlees goed, de levering prompt. Ook telefonisch contact is fijn. Ik vind alleen dat ik vrij vaak misgrijp op dingen. Dus redelijk vaak: uitverkocht, waardoor ik dan de bestelling maar weer uitstel tot ik wel alles kan krijgen wat ik wil.

Hartelijk dank voor het aangeven van dit verbeterpunt. We lopen de afgelopen paar maanden, wegens succes en bijbehorende grote drukte, tegen capaciteitsgrenzen aan. Hierdoor komt het voor dat veel producten even uitverkocht zijn. Na aanvulling van de voorraden vliegt het weer de deur uit. We zijn druk bezig om onze opslag capaciteit te vergroten, om het probleem van regelmatig uitverkocht te minimaliseren.

Positief

Goede kwaliteit vlees en worst Goede levering keurig verzorgd Toch een puntje van aandacht bij mijn laatste bestelling was een bavette, deze was helaas niet goed gevliesd die hebben we zo helaas niet kunnen eten iets wat wij erg jammer vonden. Ook de rundersausijzen waren niet goed van smaak het leek wel of ze geparfumeerd waren en een reuzelachtige smaak. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen. Met vriendelijke groet Monica van Schie

Beste Monica, Hartelijk dank voor het aangeven van de punten van aandacht. Ik neem even contact met je op om een passende oplossing te vinden.

Snel, makkelijk, fantastische kwaliteit

Enorm blij met mijn eerste bestelling bij Vleesch & Co. Prachtig vlees, betrouwbare oorsprong, snel geleverd, en prettige klantenservice.

uitstekend

Goed vlees, netjes en snel afgeleverd

Supervlees!

Voor het eerst hier besteld en is me goed bevallen. Ik koop vn botten,ossenstaart en schenkel om bottenbouilllon van te maken. Die staat nu 2 dagen te pruttelen op mijn petroleumstel,morgen in potten invriezen.

Heerlijk vlees van biologisch vee

Heerlijk vlees, dat keurig verpakt thuis wordt bezorgd, of bij een afhaalpunt op te halen is!

Niet echt bijzonder.

worstjes met venkel besteld ,die krijg ik dan met rundvlees in plaats van varkensvlees (salsiccia ) de sucade kwam van 2 verschillende leveranciers , totaal verschillend van kwaliteit. de worstjes met knoflook zouden van varkensvlees zijn volgens de site maar was H/H. Vond de site onduidelijk. Kijk eens bij Brandt& Levie, dat is mooi verzorgd , ook de verpakking. Brengen het gekoeld, dan kan je invriezen wat je zelf wil.

Bedankt voor de input. Jammer om te lezen dat onze hoogwaardige producten niet aan de verwachtingen voldoen. We hebben voor de helderheid betreffende de ingrediënten en welk vlees het is, aanpassingen gemaakt op onze site.

Snel, vlot en (h)eerlijk!

Goed geregeld en enorm fan van dit natuurvlees. Goeie prijsstelling voor dit fantastische vlees.

Vlees werd keurig in diepvries aan huis bezorgd op gemelde tijdstip

Er is prima vlees geleverd

Gewoon verrukkelijk

Zeer snelle afhandeling en perfecte bevroren levering

Tijd afspreken en gekoeld binnen 👌

Je spreekt een tijd af dat je thuis bent om het te ontvangen en zo kan het direct de koelkast en vriezer in

Geweldig bedrijf!

Er zat een klein foutje in het systeem waardoor mijn bestelling niet was doorgekomen, dit is echter heel netjes opgelost door het bedrijf, en het vlees is ondanks de vertraging toch netjes afgeleverd aan de deur. Dit wordt sowieso het nieuwe adres voor al ons vlees!

Uitstekend vlees en keurig afgeleverd.

Na een selectie gemaakt te hebben op de overzichtelijke, complete site overgegaan tot het bevestigen van mijn bestelling. Alles wordt netjes via de mail bevestigd en uiteindelijk ook nog een telefoontje van een zeer vriendelijke medewerker wanneer ik mijn pakketje geleverd wil hebben. Het vlees kwam keurig op tijd met de Foodservice van PostNL en was, zoals beloofd, stijfbevroren. Alles ziet er zeer goed verzorgd uit en is keurig verpakt. De Hooglanderburgers zijn ondertussen getest en uitermate smakelijk bevonden: perfect gekruid, botermals en niet vet. Wij eten gemiddeld 1x per week een stukje vlees en dat is een feestje als je deze kwaliteit op je bord krijgt. Het is leuk om zulke mooie producten zorgvuldig te bereiden en om er dan met een heerlijk resultaat voor beloond te worden: ik ben fan!

bedankt zeg voor de prachtige review!

heerlijk vlees en snelle levering

wat een gemak om door zó deskundige, vriendelijke slager geadviseerd te worden en de heerlijkste producten aan huis geleverd te krijgen. heb gisteren op bbq diverse producten geprobeerd en alle met smaak verorberd, ga gelijk nieuw bestellen!

Dank je wel Robert! We doen ons best.

Goede service. Denken met je mee.

Ben zeer tevreden, niet alleen v.w.b. de kwaliteit van het vlees, maar ook de manier waarop ik te woord ben gestaan aan de telefoon toen ik vragen had. Aanrader!

Bedankt Sylvia! We hebben graag direct contact met onze klanten.

Pluspunten

Heel fijn geholpen

• Kwaliteit

Pluspunten

alles werd netjes en op tijd geleverd

de hamburgers hebben een neutrale doorzichtige verpakking er staat niet op welk vlees het is en er staat ook geen houdbaarheid datum op wat op de rest van het vlees wat ik besteld heb wel staat

Dank voor het aangeven van dit verbeterpunt t.a.v. de verpakking / labeling van de burgers.Omdat deze over het algemeen per doos naar de horeca gaan, zijn deze op de doos gelabeld, en niet per stuk. We zijn aan het kijken of we dit kunnen aanpassen voor de consumenten bestellingen..

Pluspunten

Mooi vlees, goed van smaak en van een eerlijke en ecologisch verantwoorde afkomst. Voor mij een reden om geen vlees meer te eten uit de (intensieve) vleesproductie, aangezien het ook zo kan. En uiteraard niet onbelangrijk: de prijs van een vleespakket bij Vleesch & Co komt dicht bij de supermarktprijzen van biologisch vlees.

Een pakket samenstellen met iets meer gangbare producten, zoals gehakt, zou in mijn ogen beter passen bij de doorgaans gekookte gerechten in de praktijk.

• Kwaliteit

Beste Kas, hartelijk dank voor het aangeven van een verbeterpunt. We hebben een speciaal 'snel klaar pakket' waar gehakt, worst, shoarma e.d. inzit. Je kan natuurlijk altijd zelf en selectie maken, buiten de pakketten om van alle producten die je zelf lekker en handig vindt. https://vleeschenco.nl/product/snel-klaar-pakket/

Pluspunten

Super lekker rundvlees gaan we voortaan zeker hier bestellen!

De kip was helaas echt niet lekker :(

• Kwaliteit

Wat jammer te horen dat de kip niet in de smaak viel! Het is inderdaad geen standaard kip, die we nu hebben. We krijgen binnenkort wel andere kip (oranjehoen) in het assortiment. Wellicht dat deze wel in de smaak valt. Wij zijn er zelf super enthousiast over!

• Kwaliteit

Pluspunten

super fast delivery. friendly communication. we will definitely order again! droge lamsworst: excellent! perfect snack for Keto LCHF diet! we are looking forward to trying them all.

mischien meer informatie in het Engels. grass fed animal products are helemaal “in” with people, like us, who are following a LCHF (Keto) diet.

• Kwaliteit

Pluspunten

Super vlees!

Over Vleesch & Co

Vleesch, zoals eerlijk vlees bedoeld is. Ons natuurvlees komt van kuddes die hun hele leven lekker buiten lopen in Nederlandse natuurgebieden. Deze bestaan uit Schotse Hooglanders, Aberdeen Angus en Schoonebeeker Heideschapen die alleen maar gras, bloemetjes en lekkere kruiden eten. Dat zorgt voor (h)eerlijk en gezond natuurvlees van blije koeien en schapen! De dieren worden niet bijgemest en hebben nooit antibiotica gehad. Vlees waarbij we met zekerheid kunnen zeggen dat het 100% zonder kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen (E-nummers) en conserveringsmiddelen is. Daarbij is het gluten-, en allergenenvrij. En dat proef je, bij elke hap!