Goed verhaal, uitstekende kwaliteit en bron voor inspiratie

Aan te bevelen voor keren die van vlees houdt maar ook de afkomst daarvan belangrijk vindt en zich bezig houdt met dierenwelzijn

Supersmaakvol

Echt puur vlees

Top kwaliteit vlees met topservice!!!

Ik ben 100% fan van Vleesch & Co. Lekker vlees, mooie doelstellingen, leuke recepten, fantastische nieuwsbrief met leuke filmpjes! En topservice van Bauke zelf als nodig !

Top!!

Geweldig concept en het verschil in kwaliteit en smaak t.o.v. vlees uit de supermarkt is zo groot! Alsof ik voor het eerst echt kip heb gegeten. En de kipgrillworst... heerlijk!! ruime keus, adequate bezorging. Ik ben vanaf nu een trouwe klant. bedankt dat jullie mij hiermee de mogelijkheid bieden af en toe op een verantwoorde manier zonder dat hier dieren onnodig voor hoeven te lijden een heerlijk stukje vlees te eten.

Aanbevolen

Snel en betrouwbaar

't kwalitatief gezien niet beter..

Elke 2/3 wk wordt er door mij, bij vleeschenco, het beste vlees ever besteld..

lekker vlees, snelle bezorging

wild zwijn vlees met recept, was bijzonder lekker

Goede kwaliteit, makkelijk en blije dieren

Een slager die staat voor minder vlees eten. Dat is toch top! Het vlees is heerlijk en wordt makkelijk thuis afgeleverd. Ik ben echt heel tevreden.

Uitstekend kwaliteit vlees

Uitstekend kwaliteit en snelle levering. 5 syerren!

Heerlijk mals vlees.

Prima vlees en vis, goede levering.

Het vlees en vis is van goede kwaliteit, prima verpakt in handelbare porties. De levering gaat volgens afspraak.

Prima kwaliteit en service.

Kan niet beter.

Gewoon lekker en eerlijk vlees!

Goed verzorgd, op tijd geleverd.

Easy to order and good quality meat

I have been struggling to find grass fed beef since I arrived to Netherlands and Vleesch & Co answers all my expectations, orders are fast and easy and I receive good quality beef meat and organs at my place.

Goed verzorgd

Goed verzorgd , goed op de hoogte gehouden, wanneer de bestelling opgehaald kon worden. Heerlijk vlees

Vlees zonder nare bijsmaak

Ik eet zo min mogelijk vlees en áls ik vlees ik, wil ik zeker weten dat het afkomstig is van dieren die een goed leven hebben gehad en met respect zijn behandeld. Daarom bestel ik mijn vlees bij Grutto of bij Vleesch & Co. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de service van Vleesch & Co. Snelle levering, heerlijk vlees, goede communicatie. Het voordeel van Vleesch & Co. t.o.v. Grutto is dat je ook losse producten kan bestellen en niet een compleet pakket krijgt.

Top producten en snelle levering

Bestellen ging erg soepel, levering was supersnel en goed gekoeld. Vlees onwijs lekker en van hoge kwaliteit. Ook fijn om te weten hoe de dieren geleefd hebben.

Eerlijk vlees met goede service

Fijn dat er ook een ophaalpunt is in mijn eigen stad Almere.

Goed en lekker vlees

prima!

Prima verpakt en verzonden. Service goed

Dankbaar

Ik ben hooggevoelig en heb lang geen vlees kunnen eten ivm met de emoties die oppik van de dieren. Dit natuurvlees is het enige vlees wat ik kan eten. Deze dieren worden niet alleen voor de slacht gebruikt maar zorgen ook voor een gezonde bodem. Dankbaar dat Vleesch & Co op mijn pad is gekomen!

goed en lekker vlees

goede website, goed vlees en prima bezorging

Uitstekende kwaliteit zoals beschreven.

Uitstekende kwaliteit zoals beschreven.

Uitstekende kwaliteit

Het vlees is van uitstekende kwaliteit en mals. Veel betr dan men zou verwachten van dieren die veel buiten gelopen hebben in de natuur. De levering is goed te plannen en verloopt keurig op tijd.

Over Vleesch & Co

Vleesch, zoals eerlijk vlees bedoeld is. Ons natuurvlees komt van kuddes die hun hele leven lekker buiten lopen in Nederlandse natuurgebieden. Deze bestaan uit Schotse Hooglanders, Aberdeen Angus en Schoonebeeker Heideschapen die alleen maar gras, bloemetjes en lekkere kruiden eten. Dat zorgt voor (h)eerlijk en gezond natuurvlees van blije koeien en schapen! De dieren worden niet bijgemest en hebben nooit antibiotica gehad. Vlees waarbij we met zekerheid kunnen zeggen dat het 100% zonder kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen (E-nummers) en conserveringsmiddelen is. Daarbij is het gluten-, en allergenenvrij. En dat proef je, bij elke hap!