(H)eerlijk vlees!

Wij waren op zoek naar goed vlees van dieren die een goed leven hebben gehad en hoofdzakelijk met gras gevoerd zijn. Zo kwamen we uit bij Vleesch & Co. Het vlees is van top kwaliteit, smaakvol en mals. Voordeel is ook dat je niet alleen pakketten hoeft te kopen, maar ook losse producten kunt bestellen. De communicatie verloopt goed, net als de bezorging. Aanrader!

goed vlees goede bezorging

makkelijk te bestellen, vlees is van goede kwaliteit en de bezorging probleemloos

Top bedrijf!

Alles is gewoon zeer goed bij Vleesch & Co. Niet alleen de kwaliteit en de prijs van 't vlees, maar ook het klantcontact is bijzonder goed, ervaar ik als zeer prettig. Op alle fronten een Top bedrijf. Kan het iedereen aanbevelen.

Uitstekende producten, goede service

Mooie producten en altijd snel geleverd. Vaak leuke aanbiedingen

Heerlijk vlees van zo'n natuurlijk mogelijke basis

Goede service, goed advies. Fijn dat alles gelabeld is. Leveringen in een prima termijn en goed verzorgt met PostNL

koop mijn vlees nergens anders meer..

Elke keer weer is het vlees van TOPkwaliteit! En evenzo is de bezorging ervan perfect geregeld!!

Heerlijk vlees

Ik was op zoek naar reusel v.e. varken en kwam zo bij Vleesch & co. Heb ook procureur besteld en daar heerlijke pulled porc van gemaakt. Netjes en keurig op tijd afgeleverd

Kwaliteit, smaak, beleving

Overzichtelijke website waarbij alles duidelijk aangeven staat. Snelle en goede levering. Met smaak en kwaliteit uiteindelijk op het bord.

(H)eerlijk vleesch!

Goed verzorgd, extreem smaakvol en goed en snel geleverd.

Delicious, high-quality meat available in Amsterdam at last!

I had been looking for beef shin to make a Ragu and came across Vleesch & Co - a great find! Ended up also getting ribs, mince and some chicken thighs because we have been unhappy at the lack of high-quality meat in supermarkets for a while. The Ragu was delicious, and the chicken thighs very flavourful. Look forward to eating the rest. Collection was very easy in Amsterdam Zuid at Circl, and meat was well packed and went easily into the freezer. We will be ordering again!

De derde bestelling alweer

Naast het prachtige vlees en de heerlijke Oranjehoen voor het eerst pastrami besteld, nou dat is verrukkelijk hoor! Gewoon op een broodje met een beetje mayo.

Vlotte levering, heerlijk vlees!

Mijn bestelling werd snel geleverd. Ik vind de keuze erg ruim en de kwaliteit is dik in orde. Met de prijs-kwaliteit verhouding is niets mis. Heerlijk om op deze manier op een verantwoorde wijze van een stukje vlees te kunnen genieten.

Heerlijk verantwoord vlees

Erg tevreden, top kwaliteit, snelle levering en fijne website

Heerlijk vlees van dieren die opgroeien zoals het hoort. Zeer goed verpakt en bevroren geleverd zodat het zo de vriezer in kan. Wat duurder, maar dat is het zeker waard.

Kwaliteit

Kwaliteit en snelle levering

Snelle levering, goed gekoeld en uitstekend vlees

De levering verloopt snel en goed met track & trace. Goede gekoeld met PostNL. Het vlees was uitstekend

Heerlijk vlees op tijd bezorgd

Prima vlees, goede voorlichting over herkomst, erg lekker en thuis bezorgd

Uitestekend,,,,........

Uitstekende kwaliteit, vriendelijk personeel, snelle levering,super ingepakt, vriendelijke bezorger. Kan mij niet voorstellen een maaltijd zonder producten van vlees&co.

Topkwaliteit thuisbezorgd

Makkelijk te bestellen via een overzichtelijke website. Afspraak voor bezorging wanneer het jou bevalt. Afspraken/ bezorging op tijd. Netjes overzichtelijk verpakt. Kon zo de diepvries in. Dagelijks genieten van mooie producten.

Topkwaliteit producten

Het word gewoon, wederom een levering ontvangen van Vleesch&Co. Keurig op tijd en weer uitstekend verpakt in handzame "brokken". Wij zijn zeer tevreden met de geleverde kwaliteit en blijven zeker klant bij dit mooie bedrijf

+10!!

Uitstekende service! Heel vriendelijke mensen en zelf de bezorger was supervriendelijk. Het vlees is echt topkwaliteit!

Heerlijk en een echte vleessmaak

Alleen ik mis bij het wild het heerlijke ganzenvlees, en dan bedoel ik niet de gerookte soorten maar gewoon zo'n heerlijke malse ganzenborst.

Goed vlees

Runder venkelworstjes niet lekker.

Prima vlees en snel geleverd

Heerlijk vlees van dieren die een goed leven hebben gehad

Snel en prima levering, mooie website, leuke recepten, heerlijk vlees! Het enige dat ik jammer vind is dat ik geen kleinere hoeveelheid kipfilet kan bestellen (het is diepgevroren per 2 filets). Ik wil graag minder vlees eten per keer en doordat het al bevroren is, kan ik het niet meer splitsen.

Over Vleesch & Co

Vleesch, zoals eerlijk vlees bedoeld is. Ons natuurvlees komt van kuddes die hun hele leven lekker buiten lopen in Nederlandse natuurgebieden. Deze bestaan uit Schotse Hooglanders, Aberdeen Angus en Schoonebeeker Heideschapen die alleen maar gras, bloemetjes en lekkere kruiden eten. Dat zorgt voor (h)eerlijk en gezond natuurvlees van blije koeien en schapen! De dieren worden niet bijgemest en hebben nooit antibiotica gehad. Vlees waarbij we met zekerheid kunnen zeggen dat het 100% zonder kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen (E-nummers) en conserveringsmiddelen is. Daarbij is het gluten-, en allergenenvrij. En dat proef je, bij elke hap!