Prima vlees voor een schappelijke prijs, volgens afspraak bezorgd.

Al verschillende keren vlees besteld. Van welk dier dan ook; het is allemaal bijzonder smaakvol en kwalitatief dik in orde. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Bezorging conform afspraak met een mail een uur van te voren en een telefoontje 5 minuten voor levering. Alles wordt stijf bevroren geleverd. Een aanrader voor iedereen die van goed en eerlijk vlees houdt.

Dankbaar

Doordat deze dieren vrij in de natuur leven is de energetische waarden hoog. Ze zorgen voor de biodiversiteit en worden dus niet alleen gehouden voor de slacht. Ander vlees heeft een lagere energetische trilling en kan ik niet eten.

Volgens verwachting!

Prima kwaliteit! Goede service!

Ossobuco Milanese 2 x niet geleverd

Eerste keer dacht ik dat ik me vergist had. de tweede bestelling heeft mijn vrouw aangenomen en in de vriezer gelegd. Toen ik de ossobuco zocht trof ik opnieuw runderschenkel.

Dank voor je reactie. Dan is toch het juiste geleverd. Ossobuco is precies hetzelfde als runderschenkel. Maar dan de Italiaanse naam. Zoals ook uitgelegd op onze site bij dit product.

Dit is pas een runder rookworst!

Ik zoek al jaren naar een ambachtelijk gemaakte smaakvolle runder rookworst. Deze heb ik nu eindelijk gevonden. Dit is vakwerk!

Als je dan toch vlees wilt eten, koop dan bij Vleesch & Co!

Eerlijk vlees, van dieren die een goed leven hebben gehad. Transparantie informatie over o.a. de slacht etc. Heerlijk vlees, zoveel lekkerder dan vlees uit de supermarkt! Snelle levering, altijd snel antwoord op vragen, leuke recepten. Ik ben zeer tevreden!

Goede kwaliteit vlees, snel geleverd

Lekker vlees dat snel kon worden afgehaald bij het afhaalpunt in Almere. Doordat het vlees is diepgevroren kan het over een langere periode worden gebruikt.

Altijd prima vlees!

De bezorging is ook altijd op de tijd die is opgegeven. Ik heb altijd de botten en de ossenstaart voor de bottenbouillon en die is heel lekker! Ook de kip van Oranjehoen is erg smakelijk.

Heerlijk vlees

Echt geweldig lekker vlees, zoveel meer smaak. En een beter leven voor de dieren.

Snelle en complete levering

Goed vlees!

Mooi vlees goede service

Het vlees wordt in een korte vooraf aangegeven tijdperiode geleverd. Prima kwaliteit en vooral ook mooi verzorgd. Zo zijn longhaas en runderwangen perfect van de de vliezen ontdaan.

Heerlijk eerlijk en duur(zaam) vlees

Prima geportitioneerd, goed verpakt, op tijd geleverd, lekker en eerlijk, natuurlijk, biologisch en van dichtbij. Als je iets wilt met milieu, duurzaamheid en diervriendelijkheid, maar niet helemaal vegetarisch wil eten, is dit een goede keuze. Zeker ook omdat je hier de keuze hebt voor gemengde pakketten, maar ook voor los vlees en zelfs vleeswaren.

Weer prachtig vlees ontvangen

Alles was zoals gewoonlijk perfect in orde. Heerlijk puur vlees, keurig verpakt en op tijd bezorgd.

mooie producten

Fijn dat ik dit bedrijf ken, zal er zeker vaker bestellen.

Ik heb contact opgenomen met vleesh en co om een bestelling wat niet zo goed was gegaan. Ze hebben dezelfde dag nog contact met me opgenomen en het probleem meteen opgelost. Top service!!! En het vlees is heerlijk!

Zeer positief

Goede service en bereikbaar.

Uitstekend!

Heerlijk vlees

dier- en mensvriendelijk vlees

Mijn man eet de oranjehoen en is daar zeer tevreden over. Ik eet geen vlees maar de geur van deze kip is zo neutraal dat het voor mij niet onaangenaam ruikt.

Het geleverde product beantwoordde geheel aan de verwachtingen en de bezorging/aflevering was goed geregeld en stipt op tijd

Heerlijk vlees, snel geleverd

Ruime keuze uit heerlijk vlees bij Vleesch & Co. Fijn om kwalitatief goed vlees te kopen met een natuurlijke herkomst. Het vlees is snel en prima (diepgevroren) geleverd.

Smaakt naar meer

Voor de feestdagen spareribs besteld. Het vlees wordt netjes door een speciale dienst van TNT geleverd. Het vlees was van zeer goede kwaliteit en smaakte heerlijk. Dit was de eerste keer dat ik wat bestelde bij Vleesch en Co maar zeker niet de laatste. Ik ben erg benieuwd naar hun overige producten.

Goed en heerlijk vlees, een mooie duidelijke website, eenvoudig bestelproces en snelle service.

Voor de kerst diamanthaas besteld - heerlijk vlees, mals en erg lekker!

Super goed.

Topvlees!

Elk jaar doen we met kerst een beenham, Dit jaar was ik wat laat en snel hier online besteld. Heel snel geleverd en zeer verrassend goed, mals en heerlijk eerlijk vlees! Aanrader, volgend jaar weer!

Over Vleesch & Co

Vleesch, zoals eerlijk vlees bedoeld is. Ons natuurvlees komt van kuddes die hun hele leven lekker buiten lopen in Nederlandse natuurgebieden. Deze bestaan uit Schotse Hooglanders, Aberdeen Angus en Schoonebeeker Heideschapen die alleen maar gras, bloemetjes en lekkere kruiden eten. Dat zorgt voor (h)eerlijk en gezond natuurvlees van blije koeien en schapen! De dieren worden niet bijgemest en hebben nooit antibiotica gehad. Vlees waarbij we met zekerheid kunnen zeggen dat het 100% zonder kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen (E-nummers) en conserveringsmiddelen is. Daarbij is het gluten-, en allergenenvrij. En dat proef je, bij elke hap!