Veel keuze, heerlijk vlees

Ruime keus, snel geleverd en vooral erg lekker. Bovendien verantwoord en een goede prijs.

Heerlijk stuk vlees

Heerlijk vlees, goed verpakt en snel geleverd op de avond die je zelf uitkiest. Vlees van topkwaliteit met een goed gevoel.

Héérlijk vlees

Ik had voor Kerst ezeltje gekocht. Wow, wat een heerlijk vlees was dat, restaurantkwaliteit. Ik werd ook snel en vriendelijk te woord gestaan.

Heerlijk en eerlijk vlees een genot om te eten.

Heerlijk en eerlijk vlees.

geweldig!

mooie website, telnr. voor vragen, vriendelijke persoonlijke uitleg, snelle en nette levering.

onovertroffen

Al geruime tijd is Vleesch & Co onze leverancier. Doet mij vaak denken aan vroeger; zo moet vlees smaken en zo moet je omgaan met dierenwelzijn. Levert altijd op tijd.

Eerlijk vlees van topkwaliteit

Mooi aanbod eerlijk vlees, waar duidelijk wordt waar het vandaan komt en hoe de dieren worden verzorgd. Duurzaam en eerlijk vlees dus, waarvan de kwaliteit fantastisch is en de keuze ook. Bij andere aanbieders van duurzaam vlees ben je vaak gebonden aan een gemengd pakket, waar ook vleessoorten bij zitten die je niet zo vaak eet en dus over blijven. Bij Vleesch & Co bestel je precies wat er nodig is. De bestelprocedure verloopt soepel, het volgen van de bestelling gaat prima, de aflevering is volgens afspraak en de verpakking is goed. Het vlees kan direct de vriezer in. Ik ben heel tevreden!

Heel blij met de levering. Vers en heerlijk

Ik heb verschillende bedrijven geprobeerd om vlees te bestellen en dit was zeker mijn meest positieve ervaring. We hebben heerlijk gegeten met de kerst :)

Prachtig vlees!

Stooflappen en scharrelspek besteld, wat een mooie kwaliteit. Als weinig vleeseter vind ik het vlees van Vleesch & Co de perfecte keuze. Weer genoten van de kwaliteit en de smaak. Levering volgens afspraak

Bezorging op tijd. Goeie kwaliteit vlees

Prima levering en héérlijk vlees

De saté is al gegeten heerlijk!!!! De rest ligt nog in de vriezer. Jammer dat het niet in kleine porties is verpakt . Ik woon alleen en dan moet ik wel veel ontdooien . Heb jullie adres al doorgegeven !!

Geweldig vlees, bijzonder smaakvol!

Makkelijk te bestellen en goed verpakt volgens tijdafspraak affeleverd!

Lekker en puur vlees

Gemakkelijk en snel geleverd

Mooi vlees

Je proeft dat het echt vlees is, je ruikt het niet als je het bakt (zelfs geen vervelende geurtjes na de gourmet)

Voor herhaling vatbaar

Er werd snel en goed gereageerd op vragen en ik werd goed op hoogte gehouden van mijn bestelling. De bestelling kon ik ophalen in Almere en het was erg mooi en lekker vlees.

Sustainable, healthy meat timely delivered

I have placed several orders and at all times I have been very satisfied in both in terms of the meat as well as the timely delivery. This is a unique service, combining sustainability, health of both humans and animals as well as animal welfare. We do not eat much meat but when we do we want to do it consciously and make it count. The oranjehoen is one of our favorites.

Zorgvuldig verpakt, prachtige avondlevering

Voor het eerst besteld maar zeker niet voor het laatst. Mijn man eet alleen verantwoorde kip die we tot nu toe van ver haalden. Dat is niet meer nodig, dit is topkwaliteit dat hij zonder schuldgevoel kan eten.

Eerlijk heerlijk wild

Netjes verpakt Past precies in 1 lade

Goede levering van goed vlees

De dagen van levering zijn makkelijk te kiezen. De levering is goed te volgen en gebeurd in een korte vooraf aangekondigde tijdperiode Het vlees is prima

Goed verhaal, uitstekende kwaliteit en bron voor inspiratie

Aan te bevelen voor keren die van vlees houdt maar ook de afkomst daarvan belangrijk vindt en zich bezig houdt met dierenwelzijn

Supersmaakvol

Echt puur vlees

Top kwaliteit vlees met topservice!!!

Ik ben 100% fan van Vleesch & Co. Lekker vlees, mooie doelstellingen, leuke recepten, fantastische nieuwsbrief met leuke filmpjes! En topservice van Bauke zelf als nodig !

Top!!

Geweldig concept en het verschil in kwaliteit en smaak t.o.v. vlees uit de supermarkt is zo groot! Alsof ik voor het eerst echt kip heb gegeten. En de kipgrillworst... heerlijk!! ruime keus, adequate bezorging. Ik ben vanaf nu een trouwe klant. bedankt dat jullie mij hiermee de mogelijkheid bieden af en toe op een verantwoorde manier zonder dat hier dieren onnodig voor hoeven te lijden een heerlijk stukje vlees te eten.

Aanbevolen

Snel en betrouwbaar

Over Vleesch & Co

Vleesch, zoals eerlijk vlees bedoeld is. Ons natuurvlees komt van kuddes die hun hele leven lekker buiten lopen in Nederlandse natuurgebieden. Deze bestaan uit Schotse Hooglanders, Aberdeen Angus en Schoonebeeker Heideschapen die alleen maar gras, bloemetjes en lekkere kruiden eten. Dat zorgt voor (h)eerlijk en gezond natuurvlees van blije koeien en schapen! De dieren worden niet bijgemest en hebben nooit antibiotica gehad. Vlees waarbij we met zekerheid kunnen zeggen dat het 100% zonder kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen (E-nummers) en conserveringsmiddelen is. Daarbij is het gluten-, en allergenenvrij. En dat proef je, bij elke hap!