Super lekker vlees.

prima bedrijf

Snelle en correcte levering .Producten zijn prima van kwaliteit, fijn dat de burgers een iets fijnere maling van het vlees hebben.

zo blij met deze varkensreuzel !

Van plantaardig vet krijg ik buikpijn , maar van varkensreuzel niet ! Voor het invetten vormen tot aanbraden, klein beetje al genoeg .(WD40 voor in de keuken zeg maar).

Snelle levering, goed gekoeld

De levering vindt plaats op de door jou gekozen dag en verloopt vlot. In de koelbox komt de bestelling goed bevroren binnen. geleverde vlees is goed geprepareerd. Longhaas bijv. is keurig volledig ontdaan van alles vliezen

vers vlees is goed maar de kant-en-klaren producten zijn vaak veel te zout.

Dank voor de opmerking. Dit is vaak een kwestie van smaak en gewenning. Wij gebruiken al bijna 40% minder zout (11 gram per kg ipv 18 gram) in de beefburgers en saucijzen dan gemiddeld..

Prima ervaring, mooi vlees en goede, snelle bezorging

Eerste bestelling en prima ervaring. Mooi vlees, verzorgd, perfect afgehandeld en bezorgd. Niets op aan te merken. Absoluut een aanrader en er zullen zeker nieuwe bestellingen volgen. Ook leuk advies gekregen m.b.t. het vlees. Je kan merken dat ze weten waar ze over praten.

kwalitatief hoogwaardige en gezonde producten.

Zie bovenstaande zin.

Lekker!

Snelle levering, duidelijke communicatie , lekker vlees

Verrukkelijk!

Prima ervaring, heel makkelijk met bestellen, snel geleverd in mooie porties en heerlijk van smaak. Smaakt zeker naar meer!

(H)eerlijk vlees!

Wij waren op zoek naar goed vlees van dieren die een goed leven hebben gehad en hoofdzakelijk met gras gevoerd zijn. Zo kwamen we uit bij Vleesch & Co. Het vlees is van top kwaliteit, smaakvol en mals. Voordeel is ook dat je niet alleen pakketten hoeft te kopen, maar ook losse producten kunt bestellen. De communicatie verloopt goed, net als de bezorging. Aanrader!

goed vlees goede bezorging

makkelijk te bestellen, vlees is van goede kwaliteit en de bezorging probleemloos

Top bedrijf!

Alles is gewoon zeer goed bij Vleesch & Co. Niet alleen de kwaliteit en de prijs van 't vlees, maar ook het klantcontact is bijzonder goed, ervaar ik als zeer prettig. Op alle fronten een Top bedrijf. Kan het iedereen aanbevelen.

Uitstekende producten, goede service

Mooie producten en altijd snel geleverd. Vaak leuke aanbiedingen

Heerlijk vlees van zo'n natuurlijk mogelijke basis

Goede service, goed advies. Fijn dat alles gelabeld is. Leveringen in een prima termijn en goed verzorgt met PostNL

koop mijn vlees nergens anders meer..

Elke keer weer is het vlees van TOPkwaliteit! En evenzo is de bezorging ervan perfect geregeld!!

Heerlijk vlees

Ik was op zoek naar reusel v.e. varken en kwam zo bij Vleesch & co. Heb ook procureur besteld en daar heerlijke pulled porc van gemaakt. Netjes en keurig op tijd afgeleverd

Kwaliteit, smaak, beleving

Overzichtelijke website waarbij alles duidelijk aangeven staat. Snelle en goede levering. Met smaak en kwaliteit uiteindelijk op het bord.

(H)eerlijk vleesch!

Goed verzorgd, extreem smaakvol en goed en snel geleverd.

Delicious, high-quality meat available in Amsterdam at last!

I had been looking for beef shin to make a Ragu and came across Vleesch & Co - a great find! Ended up also getting ribs, mince and some chicken thighs because we have been unhappy at the lack of high-quality meat in supermarkets for a while. The Ragu was delicious, and the chicken thighs very flavourful. Look forward to eating the rest. Collection was very easy in Amsterdam Zuid at Circl, and meat was well packed and went easily into the freezer. We will be ordering again!

De derde bestelling alweer

Naast het prachtige vlees en de heerlijke Oranjehoen voor het eerst pastrami besteld, nou dat is verrukkelijk hoor! Gewoon op een broodje met een beetje mayo.

Vlotte levering, heerlijk vlees!

Mijn bestelling werd snel geleverd. Ik vind de keuze erg ruim en de kwaliteit is dik in orde. Met de prijs-kwaliteit verhouding is niets mis. Heerlijk om op deze manier op een verantwoorde wijze van een stukje vlees te kunnen genieten.

Heerlijk verantwoord vlees

Erg tevreden, top kwaliteit, snelle levering en fijne website

Heerlijk vlees van dieren die opgroeien zoals het hoort. Zeer goed verpakt en bevroren geleverd zodat het zo de vriezer in kan. Wat duurder, maar dat is het zeker waard.

Kwaliteit

Kwaliteit en snelle levering

Snelle levering, goed gekoeld en uitstekend vlees

De levering verloopt snel en goed met track & trace. Goede gekoeld met PostNL. Het vlees was uitstekend

Zondaghof 8 1335 LC Almere

Over Vleesch & Co

Vleesch, zoals eerlijk vlees bedoeld is. Ons natuurvlees komt van kuddes die hun hele leven lekker buiten lopen in Nederlandse natuurgebieden. Deze bestaan uit Schotse Hooglanders, Aberdeen Angus en Schoonebeeker Heideschapen die alleen maar gras, bloemetjes en lekkere kruiden eten. Dat zorgt voor (h)eerlijk en gezond natuurvlees van blije koeien en schapen! De dieren worden niet bijgemest en hebben nooit antibiotica gehad. Vlees waarbij we met zekerheid kunnen zeggen dat het 100% zonder kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen (E-nummers) en conserveringsmiddelen is. Daarbij is het gluten-, en allergenenvrij. En dat proef je, bij elke hap!