Heerlijk vlees op tijd bezorgd

Prima vlees, goede voorlichting over herkomst, erg lekker en thuis bezorgd

Uitestekend,,,,........

Uitstekende kwaliteit, vriendelijk personeel, snelle levering,super ingepakt, vriendelijke bezorger. Kan mij niet voorstellen een maaltijd zonder producten van vlees&co.

Topkwaliteit thuisbezorgd

Makkelijk te bestellen via een overzichtelijke website. Afspraak voor bezorging wanneer het jou bevalt. Afspraken/ bezorging op tijd. Netjes overzichtelijk verpakt. Kon zo de diepvries in. Dagelijks genieten van mooie producten.

Topkwaliteit producten

Het word gewoon, wederom een levering ontvangen van Vleesch&Co. Keurig op tijd en weer uitstekend verpakt in handzame "brokken". Wij zijn zeer tevreden met de geleverde kwaliteit en blijven zeker klant bij dit mooie bedrijf

+10!!

Uitstekende service! Heel vriendelijke mensen en zelf de bezorger was supervriendelijk. Het vlees is echt topkwaliteit!

Heerlijk en een echte vleessmaak

Alleen ik mis bij het wild het heerlijke ganzenvlees, en dan bedoel ik niet de gerookte soorten maar gewoon zo'n heerlijke malse ganzenborst.

Goed vlees

Runder venkelworstjes niet lekker.

Prima vlees en snel geleverd

Heerlijk vlees van dieren die een goed leven hebben gehad

Snel en prima levering, mooie website, leuke recepten, heerlijk vlees! Het enige dat ik jammer vind is dat ik geen kleinere hoeveelheid kipfilet kan bestellen (het is diepgevroren per 2 filets). Ik wil graag minder vlees eten per keer en doordat het al bevroren is, kan ik het niet meer splitsen.

Heel fijn dat ik deze site gevonden heb. Is het enige vlees wat ik kan eten en smaakt voortreffelijk!

Superior meat!

We always buy bio meats but these was much better in terms of quality and taste. The beef and lamb were very tender. Especially tasty were the livers. My wife loved the chicken as well Really satisfied with my purchase

Verschrikkelijk lekker natuurvlees en overheerlijke Oranjehoen.

Wij eten minder vaak vlees en niet meer dan nodig, maar we kopen nu wel eerlijk en heerlijk vlees bij Vleesch & Co. Prachtig vlees en de smaak is onbeschrijflijk, je moet het gewoon proeven! En de Oranjehoen is de lekkerste kip die we ooit gegeten hebben.

Zeer goed. Heel snelle levering. Ook binnen het afgesproken tijdsbestek. Vriendelijk en correct. En last but not least: een mooie kwaliteit vlees.

Perfect!

Ik heb bij Vleesch & Co varkensreuzel besteld - deze is super van kwaliteit, de prijs was fair en de levering was super snel. Kortom: keep it up!

Jammer dat het vlees samen wordt ingevroren

Ik vind het jammer dat het niet per portie wordt verpakt. Nu moet je alles ontdooien voor een kipfilet.

Uitstekende smaak

Topvlees echt zo mooi en puur Met een goed verhaal Genieten om hier mee te koken

Heerlijk vlees, goede service! Aan te raden!

Heerlijk en goede kwaliteit vlees, snelle service bij vragen en fijn verpakt in handige porties! Ik heb het vlees bij mijn vrienden aangeraden!

Goede kwaliteit, fijne communicatie en goede levering

Goed vlees en mooi verpakt. Communicatie met bedrijf was prettig en bezorging was ook goed geregeld!

Heerlijk, eerlijk, vlees

We genieten iedere keer van dit heerlijke vlees. Uitstekende kwaliteit. Zorgvuldig verpakt en de bezorging is prima.

Handig in (ruime) porties verpakt

Erg goed vlees. Ik eet erg weinig vlees, wat ik dan wel eet moet goed en verantwoord zijn.

(h)eerlijk vlees, perfecte levering

Geweldig en ruim assortiment biologisch vlees, makkelijk te bestellen en het wordt snel geleverd. Heerlijk!

kwaliteit zoals het moet zijn

Inmiddels vaste klant; keurige levering, netjes verpakt. Echt zoals vlees hoort te smaken.

Heerlijk puur vlees

Voor ons is het heel belangrijk dat als we vlees eten, puur vlees eten zonder dat de dieren tarwe, mais, soja en antibiotica hebben gehad! Puur vlees en dat proef je!

Goede kwaliteit en snelle levering

Uitstekende kwaliteit. Ruime keuze.

Echt vlees, en dat proef je!

Bij de eerste bestelling hadden we een pakket besteld, omdat we niet hadden gezien dat je alles ook los kon bestellen. Nu hadden we verschillende producten los besteld en dat was eigenlijk beter, want bij een pakket zitten misschien dingen die je zelf niet direct zou hebben besteld. Alles was weer even lekker. We hadden naast entrecote, gehakt en worstjes dit keer ook o.a. lamskoteletten gekocht. Die waren ook verrukkelijk. Ook de smaak van de rookworst was heerlijk, alleen vonden we het velletje wat te hard. Het was ook heel praktisch dat de bestelling werd thuisbezorgd.

Zondaghof 8

1335 LC Almere

Over Vleesch & Co

Vleesch, zoals eerlijk vlees bedoeld is. Ons natuurvlees komt van kuddes die hun hele leven lekker buiten lopen in Nederlandse natuurgebieden. Deze bestaan uit Schotse Hooglanders, Aberdeen Angus en Schoonebeeker Heideschapen die alleen maar gras, bloemetjes en lekkere kruiden eten. Dat zorgt voor (h)eerlijk en gezond natuurvlees van blije koeien en schapen! De dieren worden niet bijgemest en hebben nooit antibiotica gehad. Vlees waarbij we met zekerheid kunnen zeggen dat het 100% zonder kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen (E-nummers) en conserveringsmiddelen is. Daarbij is het gluten-, en allergenenvrij. En dat proef je, bij elke hap!