Molly Socks is echt waar voor je geld!

De kwaliteit van Molly Socks is comfortabel en zeer goed. Een echte aanrader dus!!

Super leuke sokken, zitten top!

Echt hele leuke sokken!

Geweldig!!

Nu een jaar Molly Socks, ik wil nooit meer andere wandelsokken, deze zijn geweldig!

Helemaal top

Via de touractief kwam ik deze vrolijke sokken tegen. Ik dacht gelijk....wat een prachtig idee is dit! Bestellen en 3 dagen later al in de bus. Super verpakt in een prachtig doosje 🥰. Kwaliteit voelt echt goed aan. Ik kan niet wachten om te gaan wandelen! Bedankt Molly Socks! 🍀

Een feestje!

Vrolijke sokken!!! En de verpakking waarin ze verzonden worden is minstens net zo vrolijk! Een mooi kadootje voor mijn zoon , die met deze toffe wandelsokken de 4 daagse opvrolijkt en hem ongetwijfeld ook keurig uit gaat lopen!!

Goede kwaliteit, mooie kleuren en snel geleverd.

Voeten blijven echt droger tijdens het dragen van de sokken. Leuk verpakt; klein cadeautje 😊

Snelle verzending in vrolijke verpakking

Vandaag weer ruim 18 kilometer gelopen met mijn Molly sokken. Prima sokken, ze zitten fijn, geen blaren en ze zijn ook nog superleuk om te zien.

Pluspunten

Supersnelle levering. De sokken zijn niet alleen leuk en vrolijk, maar ze zitten en lopen ook fantastisch! Geen centje pijn na een flinke wandeling.

Pluspunten

Erg fijne warme sokken, ben heel blij met mijn paar Molly socks!

Pluspunten

Snelle levering, mooi verpakt, heerlijke zachte sokken!!