Love my new socks

Sadly my trustee lama socks finally gave up the ghost after miles of wear. I’m so pleased to see that the new ones are of the same superb quality. Looking forward to many new hikes with theses ones.

I love these socks! They are so pretty, super comfortable, wash very well and the wear and tear is minimal after 1 year of very frequent hiking! It’s a pity the ones with the Lamas are sold out

Snelle levering, goede prijs/ kwaliteit van de sokken. Leuke printjes.

Super nooit meer andere wandelsokken!!

Ik heb sinds ongeveer vijf jaar molly socks en bevallen prima, geen blaren koude of warme voeten. Nu ook een paar voor mijn man gekocht.

Geinige en heerlijke wandelsokken

De sokken zitten zalig, geen naden, fijne bamboe kwaliteit en ze zien er ook nog geinig uit. Heerlijk om mee te wandelen, maar thuis draag ik ze net zo lief. Ik ben er heel blij mee.

Heerlijke zachte sokken.

Met Molly socks heb ik geen koude voeten meer in de winter. Ze voelen heerlijk zacht. De motieven zijn vrolijk, ik draag haast geen andere sokken meer!

Molly Socks is echt waar voor je geld!

De kwaliteit van Molly Socks is comfortabel en zeer goed. Een echte aanrader dus!!

Super leuke sokken, zitten top!

Echt hele leuke sokken!

Geweldig!!

Nu een jaar Molly Socks, ik wil nooit meer andere wandelsokken, deze zijn geweldig!

Helemaal top

Via de touractief kwam ik deze vrolijke sokken tegen. Ik dacht gelijk....wat een prachtig idee is dit! Bestellen en 3 dagen later al in de bus. Super verpakt in een prachtig doosje 🥰. Kwaliteit voelt echt goed aan. Ik kan niet wachten om te gaan wandelen! Bedankt Molly Socks! 🍀

Een feestje!

Vrolijke sokken!!! En de verpakking waarin ze verzonden worden is minstens net zo vrolijk! Een mooi kadootje voor mijn zoon , die met deze toffe wandelsokken de 4 daagse opvrolijkt en hem ongetwijfeld ook keurig uit gaat lopen!!

Goede kwaliteit, mooie kleuren en snel geleverd.

Voeten blijven echt droger tijdens het dragen van de sokken. Leuk verpakt; klein cadeautje 😊

Snelle verzending in vrolijke verpakking

Vandaag weer ruim 18 kilometer gelopen met mijn Molly sokken. Prima sokken, ze zitten fijn, geen blaren en ze zijn ook nog superleuk om te zien.

Pluspunten

Supersnelle levering. De sokken zijn niet alleen leuk en vrolijk, maar ze zitten en lopen ook fantastisch! Geen centje pijn na een flinke wandeling.

Pluspunten

Erg fijne warme sokken, ben heel blij met mijn paar Molly socks!

Pluspunten

Snelle levering, mooi verpakt, heerlijke zachte sokken!!