Snelle reactie op de mail en Snelle verzending

Precies wat we hadden afgesproken Snel en goed bezorgd Goede kwaliteit

Makkelijke website, goede communicatie en veel op voorraad.

Hele leuke medewerkers, erg behulpzaam en vriendelijk!

Snelle reactie en vlot geleverd!

Prettig!

Bijzonder mooie tegels in aparte kleuren!

Ik ben zo blij dat ik deze winkel heb gevonden. Ze hebben Zellige tegels in een uitgebreide kleuren waaier en ook hele mooie mozaïek designs. De tegels zijn in het echt nog mooier dan op de foto's en van uitstekende kwaliteit. De bestelling en communicatie waren heel vlot en vriendelijk. Ik ben erg tevreden! Absolute aanrader!

Vriendelijk en snel

Vriendelijk contact, snelle levering

Prima service!

Na wat complicaties bij de bestelling van weerszijde, alles netjes en naar tevredenheid opgelost.

Totaal plaatje klopte helemaal

Uitzoeken, bespreken, offerte, bestellen, leveren. Allemaal goed verlopen. Helaas 1 item verkeerd geleverd en werd zonder problemen omgeruild.

Goed advies en goede kwaliteit voor superprijs

Zeer ruime keus, goed advies, snelle levering en dit alles voor een superprijs

Toegankelijk en perfect advies en service

Zoek je de laagste prijs dan moet je hier zijn

Fijn contact en snelle reacties!

Ik ben heel tevreden over TegelDeal.nl. De tegel die wij hadden uitgezocht, kon TegelDeal extra voordelig leveren. Ze reageerden erg snel op onze vragen, dachten met ons mee en hebben geregeld dat we via een andere importeur extra snel de tegels konden ontvangen. Ik vond het wel een beetje spannend, omdat we niet in de showroom zijn geweest en alles via internet en de telefoon hebben geregeld. Maar alles is goed gekomen: vandaag zijn de juiste tegels geleverd! Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

top snelle levering en juiste tegels voor mooie prijs

eenvoudig en accuraat!

eenvoudig en accuraat! BLIJ

Voelde meteen goed!

Voor onze starterswoning en met een minimaal budget op zoek gegaan naar tegels voor onze nieuwe woning. Nog getwijfeld tussen pvc of tegels maar de scherpe prijs die tegeldeal had gaf de doorslag, zijn nog bij andere zaken geweest maar hadden niet hetzelfde aanbod. 1 doosje tegels was beschadigd maar werd zonder probleem opnieuw besteld.

Top prijs en top service.

Scherpe prijs en ook goed advies. Egt geweldig dat dit nog kan.

Alles netjes verlopen; bestellen, communicatie, levering.

Tevreden in veelvoud

Klantvriendelijk Behulpzaam Prachtige terrazzo tegel & zelfs uit voorraad leverbaar Goede communicatie over levertijd

Waardeloos

Ik bestelde een 2e partij tegels voor de badkamer. Ik was me ervan bewust dat er een verschil in teint en maatvoering kan zijn. Staat ook op de bestelling. Tegelzetter is zo vriendelijk op zaterdag te komen. Tot zijn verbazing breken ALLE tegels tijdens het snijden. Dan blijkt ook nog dat de tegel geen 40x80 is, maar 39,5x 79 cm. Gebruikelijk is 0,1 a 0,2 cm afwijking, nu dus 0,5 tot 1 cm. Mailtje gezonden aan Tegeldeal met verzoek om een reactie. In eerste mail schrijft John van de Boel: 'Maar ook wij trekken daarin ergens een grens'. In de tweede mail wordt het nog erger: 'Wanneer bij de eerste levering direct voldoende was besteld had je 0 maatverschil gehad. Dat is het verschil'. Oftewel: eigen schuld dikke bult. Tegeldeal gaat volstrekt voorbij aan de feiten en geeft de klant de schuld. Hier niet bestellen dus. Er zijn betere adressen met dezelfde prijs en een betere klantgerichtheid.

Wij hebben geprobeerd u zo snel mogelijk (binnen een paar werkdagen) aan een 2e nalevering te helpen. U bent vooraf geïnformeerd dat er tint- en maatverschil kan zijn, zoals u zelf ook al aangeeft. Wij hebben in ons mailverkeer met u proberen uit te leggen hoe maatverschillen tussen 2 verschillende leveringen kunnen ontstaan. Dit maatverschil is afhankelijk van het kaliber waarop de fabriek de tegels gezaagd heeft. Een proces dat wij niet in de hand hebben. Wij proberen ten alle tijden en waar mogelijk de klant tegemoet te komen en tevreden te stellen, maar inderdaad is er ook voor ons een grens (de tegels zijn reeds (deels) versneden/verwerkt). Met vriendelijke groet, John van de Boel, Tegeldeal

Stop met verder zoeken.

Voor onze badkamer en slaapkamer waren we op zoek naar dezelfde tegels als die we al hadden in onze woonkamer (keramisch parket) Tegeldeal kon deze tegels leveren voor een prijs die ik nergens anders kon vinden. Het verschil was dusdanig dat ik toch een beetje sceptisch was. Bleek achteraf niet nodig, vandaag is alles naar wens thuis afgeleverd. Dit naast een prima contact maakt dat ik zeker terug kom en dit bedrijf aanbeveel.

Vriendelijk, behulpzaam en veel keuze

Gemoedelijke sfeer in de winkel, aardig personeel en een ruime keuze. Absoluut een aanrader.

vriendelijk en ruime keuze

Naast het uitgebreide assortiment is mij vooral de snelheid en de vriendelijkheid waarmee de vragen beantwoord worden opgevallen.

Verder zoeken is niet nodig

Tegel deal heeft uitzonderlijk mooie tegels in het assortiment tegen heel mooie prijzen. Daarbij is de service gewoon heel goed, dus waarom zou je verder zoeken?

Eerste indruk en contact is zeer goed

Het contactformulier verspringt wat op de mobiele telefoon waardoor de gegevens niet goed ingevuld waren. Dit werd echter snel en netjes gecorrigeerd. Snelle en vriendelijke reactie op mails en aanvraag. Momenteel nog aan het wachten op de levering van de tegels.

So far, so good

Het bestelproces loopt goed. De levering moeten we nog afwachten. Het communiceren gaat snel en adequaat. Natuurlijk zou je graag meer helderheid over de leverdatum willen, maar je begrijpt ook dat er veel invloedsfactoren zijn.

Top service en hele snelle levering

Top service en hele snelle levering