Vriendelijke goede communicatie.

Zeer mooi uitgebreid assortiment kwaliteits tegels en sanitair. Ook qua prijs zeer aantrekkelijk. Maar bovenal zeer vriendelijke verkoper F, die ook zeer duidelijk was. Zelfs al het materiaal was er eerder als afgesproken datum. Je kon ook voor alle vragen terecht, en hun waren ook zeer snel met geven van feedback Wij zeer tevreden, en zelfs andere mensen die het komen bewonderen vinden het erg mooi. Dus zoek je tegels en of sanitair beslist de moeite waard om daar eens n kijkje te gaan nemen

Scherpe prijs, maar het nakomen van de gemaakte afspraken is moeilijk

De tegels die we hebben besteld zouden binnen 4 weken geleverd worden. Dit zijn uiteindelijk 8 weken geworden. Toen we bericht kregen dat ze afgeleverd gingen worden waren, ze de tegels vergeten op transport te zetten. Hierdoor werd het nog een dag later. We zouden 30 minuten van tevoren gebeld worden op de dag van aflevering. Ze zouden tussen 14.15 uur en 16.15 uur bezorgd worden. Om 13.00 uur keek ik bij de tracking code en waren ze al voor de deur weggezet. We hebben geen kans gehad de zending te controleren, voordat ze zijn afgeleverd.

Beste Peter-Paul, bedankt voor uw begrijpelijke reactie. U heeft helemaal gelijk dat de aangegeven leverdatum op de offerte niet gehaald is. Zoals ook eerder aangegeven aan u is het over de hele lijn van productie tot en met transport ongelooflijk druk en duurt alles langer als voor corona. Wij doen ons uiterste best om alle deadlines te halen, maar zijn hierin afhankelijk van derden. De niet nagekomen afspraken met de transporteur zullen wij uiteraard met het transportbedrijf terugkoppelen. Dit is inderdaad niet verlopen zoals gebruikelijk is en naar u gecommuniceerd is. In ieder geval onze welgemeende excuses hiervoor. Update: bij navraag bij ons transportbedrijf blijkt dat de pallet in overleg met uw tegelzetter bij u is afgeleverd. Met vriendelijke groet John / Tegeldeal

prima service, mooie tegels

Goede communicatie met dit bedrijf. ze hebben een mooie collectie tegels. Wij zijn erg tevreden, alles verliep gladjes.

Snelle levering, goede service

Klantvriendelijk geholpen aan de telefoon bij vragen. Zeer scherpe offerte en snel geleverd. Wij zijn er blij mee.

Aflevering niet volgens afspraak

Transporteur belt niet vooraf ondanks herhaaldelijk verzoek. Kostbare tegels worden gewoon op de stoep voor de deur gezet.

Hallo Reinier, fijn om elkaar telefonisch nog te hebben gesproken, waarin ik uitleg heb kunnen geven over de gang van zaken. Nogmaals wil ik aangeven het jammer te vinden, dat een misstap van onze transporteur voor deze veroordeling heeft geleid, echter heb ik begrip voor uw standpunt. Nogmaals onze welgemeende excuses, John van de Boel / Tegeldeal Beste Reinier, u heeft gelijk, dit transport is niet volgens afspraak verlopen. Wij hebben vooraf contact gehad met onze transporteur en de gemaakte afspraken zijn niet nagekomen. Uiteraard zullen wij dit naar hun terugkoppelen. Onze welgemeende excuses, John van de Boel / Tegeldeal

prima en snelle service!

Met al mijn vragen en bestellingen altijd prima en snel geholpen.

Wij hebben een goede ervaring. Vriendelijk personeel,snelle levering en geweldig mooie tegels

Goede eerlijke prijs + veel keuze.

Professionele verkopers. Veel keuze. Snelle en correcte levering. Meedenkend.

Snelle reactie op de mail en Snelle verzending

Precies wat we hadden afgesproken Snel en goed bezorgd Goede kwaliteit

Makkelijke website, goede communicatie en veel op voorraad.

Hele leuke medewerkers, erg behulpzaam en vriendelijk!

Snelle reactie en vlot geleverd!

Prettig!

Bijzonder mooie tegels in aparte kleuren!

Ik ben zo blij dat ik deze winkel heb gevonden. Ze hebben Zellige tegels in een uitgebreide kleuren waaier en ook hele mooie mozaïek designs. De tegels zijn in het echt nog mooier dan op de foto's en van uitstekende kwaliteit. De bestelling en communicatie waren heel vlot en vriendelijk. Ik ben erg tevreden! Absolute aanrader!

Vriendelijk en snel

Vriendelijk contact, snelle levering

Prima service!

Na wat complicaties bij de bestelling van weerszijde, alles netjes en naar tevredenheid opgelost.

Totaal plaatje klopte helemaal

Uitzoeken, bespreken, offerte, bestellen, leveren. Allemaal goed verlopen. Helaas 1 item verkeerd geleverd en werd zonder problemen omgeruild.

Goed advies en goede kwaliteit voor superprijs

Zeer ruime keus, goed advies, snelle levering en dit alles voor een superprijs

Toegankelijk en perfect advies en service

Zoek je de laagste prijs dan moet je hier zijn

Fijn contact en snelle reacties!

Ik ben heel tevreden over TegelDeal.nl. De tegel die wij hadden uitgezocht, kon TegelDeal extra voordelig leveren. Ze reageerden erg snel op onze vragen, dachten met ons mee en hebben geregeld dat we via een andere importeur extra snel de tegels konden ontvangen. Ik vond het wel een beetje spannend, omdat we niet in de showroom zijn geweest en alles via internet en de telefoon hebben geregeld. Maar alles is goed gekomen: vandaag zijn de juiste tegels geleverd! Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

top snelle levering en juiste tegels voor mooie prijs

eenvoudig en accuraat!

eenvoudig en accuraat! BLIJ

Voelde meteen goed!

Voor onze starterswoning en met een minimaal budget op zoek gegaan naar tegels voor onze nieuwe woning. Nog getwijfeld tussen pvc of tegels maar de scherpe prijs die tegeldeal had gaf de doorslag, zijn nog bij andere zaken geweest maar hadden niet hetzelfde aanbod. 1 doosje tegels was beschadigd maar werd zonder probleem opnieuw besteld.

Top prijs en top service.

Scherpe prijs en ook goed advies. Egt geweldig dat dit nog kan.

Alles netjes verlopen; bestellen, communicatie, levering.

Tevreden in veelvoud

Klantvriendelijk Behulpzaam Prachtige terrazzo tegel & zelfs uit voorraad leverbaar Goede communicatie over levertijd