Waardeloos

Ik bestelde een 2e partij tegels voor de badkamer. Ik was me ervan bewust dat er een verschil in teint en maatvoering kan zijn. Staat ook op de bestelling. Tegelzetter is zo vriendelijk op zaterdag te komen. Tot zijn verbazing breken ALLE tegels tijdens het snijden. Dan blijkt ook nog dat de tegel geen 40x80 is, maar 39,5x 79 cm. Gebruikelijk is 0,1 a 0,2 cm afwijking, nu dus 0,5 tot 1 cm. Mailtje gezonden aan Tegeldeal met verzoek om een reactie. In eerste mail schrijft John van de Boel: 'Maar ook wij trekken daarin ergens een grens'. In de tweede mail wordt het nog erger: 'Wanneer bij de eerste levering direct voldoende was besteld had je 0 maatverschil gehad. Dat is het verschil'. Oftewel: eigen schuld dikke bult. Tegeldeal gaat volstrekt voorbij aan de feiten en geeft de klant de schuld. Hier niet bestellen dus. Er zijn betere adressen met dezelfde prijs en een betere klantgerichtheid.

Wij hebben geprobeerd u zo snel mogelijk (binnen een paar werkdagen) aan een 2e nalevering te helpen. U bent vooraf geïnformeerd dat er tint- en maatverschil kan zijn, zoals u zelf ook al aangeeft. Wij hebben in ons mailverkeer met u proberen uit te leggen hoe maatverschillen tussen 2 verschillende leveringen kunnen ontstaan. Dit maatverschil is afhankelijk van het kaliber waarop de fabriek de tegels gezaagd heeft. Een proces dat wij niet in de hand hebben. Wij proberen ten alle tijden en waar mogelijk de klant tegemoet te komen en tevreden te stellen, maar inderdaad is er ook voor ons een grens (de tegels zijn reeds (deels) versneden/verwerkt). Met vriendelijke groet, John van de Boel, Tegeldeal

Stop met verder zoeken.

Voor onze badkamer en slaapkamer waren we op zoek naar dezelfde tegels als die we al hadden in onze woonkamer (keramisch parket) Tegeldeal kon deze tegels leveren voor een prijs die ik nergens anders kon vinden. Het verschil was dusdanig dat ik toch een beetje sceptisch was. Bleek achteraf niet nodig, vandaag is alles naar wens thuis afgeleverd. Dit naast een prima contact maakt dat ik zeker terug kom en dit bedrijf aanbeveel.

Vriendelijk, behulpzaam en veel keuze

Gemoedelijke sfeer in de winkel, aardig personeel en een ruime keuze. Absoluut een aanrader.

vriendelijk en ruime keuze

Naast het uitgebreide assortiment is mij vooral de snelheid en de vriendelijkheid waarmee de vragen beantwoord worden opgevallen.

Verder zoeken is niet nodig

Tegel deal heeft uitzonderlijk mooie tegels in het assortiment tegen heel mooie prijzen. Daarbij is de service gewoon heel goed, dus waarom zou je verder zoeken?

Eerste indruk en contact is zeer goed

Het contactformulier verspringt wat op de mobiele telefoon waardoor de gegevens niet goed ingevuld waren. Dit werd echter snel en netjes gecorrigeerd. Snelle en vriendelijke reactie op mails en aanvraag. Momenteel nog aan het wachten op de levering van de tegels.

So far, so good

Het bestelproces loopt goed. De levering moeten we nog afwachten. Het communiceren gaat snel en adequaat. Natuurlijk zou je graag meer helderheid over de leverdatum willen, maar je begrijpt ook dat er veel invloedsfactoren zijn.

Top service en hele snelle levering

Top service en hele snelle levering

Klantgericht

Tegeldeal nam contact met ons op en had toch een sample geregeld, zodat wij nog beter de kleur van het product kunnen beoordelen, als dit aan de verwachtingen voldoet zullen wij zeker een order plaatsen.

Positief meedenkend bedrijf

Medewerkers van Tegeldeal zijn vriendelijk, oplossingsgericht en komen na wat ze beloven. Kortom, prettig zakendoen.

Goed advies

Bij een vraag over het nog te krijgen van een tegel van 12 jaar oud, goed advies/antwoord gekregen.

Snel en meedenkend

Besteld net rond bouwvak, snelle reactie over mijn wensen Ivm levering. Vriendelijk en volgens afspraak geleverd.

Slecht

Ik heb helemaal geen order geplaatst, dus dat is al gek. Ik wilde een sample bestellen omdat ik wil weten wat ik ga bestellen. Bij andere sites zoals baldosas, designtegels is dat geen probleem, maar jullie doen dat niet. Ik ga niet het hele land doorkruizen voor tegeltjes, ik ben ook niet opzoek naar een gewone tegel, maar juist die mooie hexagon tegeltjes. Die vind je niet op elke hoek van de straat. Jammer dat jullie niet de moeite nemen om wat op te sturen, jullie lopen veel mis zo.

Beste Andrea, bedankt voor uw reactie. Wij kunnen van een heel aantal tegeltjes samples aanleveren en doen dit ook dagelijks. Wij kunnen echter héééél véééél soorten, kleuren en afmetingen tegels leveren, het is voor ons onmogelijk om van alle tegels een doos te hebben staan om samples uit te leveren. Hopende op uw begrip daarvoor.

Heel goede ervaring: goed, snel en

Eerst vriendelijk contact per telefoon; hoorde meteen dat er voldoende voorraad was. Daarna per email contact gehad over de offerte, deze nog een keer aan laten passen en akkoord gegeven. Binnen een paar dagen werd er aan huis een pallet met prachtige terrazzotegels voor een mooie prijs geleverd in Utrecht. Absolute aanrader, ik zou zeker weer voor dit bedrijf kiezen!

Lots of options at good price

My order was not ready for picking up but everything was in stock. We need titles at last minute, luckily they have some nice ones in stock.

Goede service en tegels van mooi kwaliteit

Ik zal tegeldeal zeer zeker aanraden bij mijn familie en vrienden. Goede service en de tegels zijn heel mooi en van goede kwaliteit

Overal offertes opgevraagd. Tegeldeal was veruit de goedkoopste. Luister niet naar andere bedrijven die proberen om Tegeldeal af te kraken, dat zijn gewoon verkooptrucs. Onze tegels zijn prima op tijd geleverd, er was niet 1 stuk van de hele levering en de plinten zijn ook heel mooi geworden. De communicatie verliep heel prettig. We hebben nu een prachtige vloer met Castelvetro Quartz tegels en zijn heel blij met onze keus voor Tegeldeal!

Nooit reactie om mijn aanvraag gehad

Aanvraagoor tegels via de site gedaan, geen reactie. Dus maar ergens anders besteld. Wel de automatische mail gehad met verzoek te beoordelen. Dus die op mijn beurt maar genegeerd. Nu dan een herinnering hiervan gekregen, en ja, dan maar mijn ervaring gepost.

Beste Erwin, heel vervelend om te lezen dat er iets is mis gegaan. Uw mail is niet in onze reguliere mailbox terug vinden. Nu is het zo dat wij enige tijd geleden veel spam kregen en de mail is aangepast. Mails, m.n. yahoo en gmail, kwamen daar ook in terecht en waarschijnlijk is uw mail hierbij over het hoofd gezien. Inmiddels is dit aangepast, maar daar heeft u uiteraard niets meer aan…..Excuses voor deze gang van zaken.

Goede ervaring

Tegeldeal is een goede webwinkel met veel en mooie tegels. Netjes duidelijke offerte ontvangen van aangevraagde tegels. Levertijd klopte en werd netjes op de hoogte gehouden. De tegels zijn goed aangekomen en zijn prachtig! (Tip: een tijdvak voor de levering is het enige wat nog ontbreekt bij jullie)

Super service, dikke 260 m2 tegels gekocht, zeer nette prijs! Nette levering, en leuk contact... John bedankt..

Klantvriendelijk, deskundig, goed advies

Klantvriendelijk, deskundig, goed advies

Netjes geleverd volgens passende offerte

Er was snel en helder contact via de e-mail. Men denkt mee en lieverd snel meestal uit voorraad

Prima service, snelle levering!

Prima service, snelle levering!

Mooie tegels voor goede prijs en prima service!

Via internet mooie Mallorca black 10x10 tegels gevonden bij Tegeldeal. Snelle reactie op offerte. Bedrijf is goed bereikbaar, waardoor ik ze zelf af kon halen. Na het zetten de volle dozen die over waren weer retour mogen doen. Fijn bedrijf, prima service! Aanrader!

Kwalitatieve tegels, professioneel advies en snelle levering

Heel blij met de smaragdgroene tegels van Tegeldeal. De communicatie verliep soepel bij vragen, de levering was snel en het resultaat is fantastisch.