Goede ervaring

Via internet uitgekomen bij Tegeldeal.nl Offerteaanvraag via email gedaan en zeer snel reactie ontvangen. Telefonisch overleg gehad over uiterste besteldatum om tegels nog voor de kerst geleverd te krijgen. Ook dit contact verliep fijn en er werd goed meegedacht. Afgelopen woensdag zijn de tegels geleverd. Op het eerste gezicht ziet alles er goed uit. Het is altijd een gokje om via internet te bestellen, maar de verschillende tegels kijken goed te matchen met elkaar.

naar verwachting

We zochten voor een flink oppervlak aan muren in het souterrain moderne maar goedkope grootformaat wandtegels. We hebben bij Tegeldeal een prima partij tegels gevonden tegen zeer aantrekkelijke prijs (beter en goedkoper dan bij de bouwmarkt). Tegels zien er in het echt altijd anders uit dan op de foto's. Het loont altijd de moeite de tegels eerst in het echt te bekijken in de winkel. Gelukkig kan dat bij Tegeldeal. Een doos tegels is bij transport beschadigd, maar we konden bij Tegeldeal na het sturen van een foto van de beschadiging kosteloos een nieuwe doos afhalen. prima zaak.

Ik word een beetje flauw van die enquêtes Maar mijn ervaring met tegeldeal was meer dan prima

Snel en vriendelijk geholpen voor top-prijs

Via internet gevonden, snel met scherpe offerte en telefonisch goed te bereiken. Denken mee en zijn professioneel.

Helemaal goed

Via internet tegeldeal.nl gevonden en een offerte gevraagd voor keramische tuintegels. Gezien de scherpe offerte besteld. Met het vooruitbetalen via internet weet je het nooit zeker maar de communicatie verliep goed waardoor ik er vertrouwen in had. Uiteindelijk alles netjes verpakt geleverd door vriendelijke chauffeur! Helemaal top.

geweldige service en alles is keurig op tijd geleverd

Gebeld en er werd aangegeven dat de tegels de week erna binnen zouden komen. Dat was ook zo en keurig thuis afgeleverd volgens afspraak.

Perfecte service tegen super prijs

Wij hadden groot formaat tegels van 120*120. Ik had een paar leveranciers vergeleken en de Tegeldeal was verreweg de voordeligste. De tegels zijn conform afspraak geleverd. Ook het naleveren van tegels was mogelijk. Al met al zijn wij zeer tevreden.

Snelle service en prachtige tegels!

Ontzettend blij met mijn nieuwe tegeltjes in de kapsalon! De service was heel goed en ook hele snelle levering.

Goed advies, snelle levering , goede prijs!

Goed advies, snelle levering, denken ontzettend goed mee en n goede prijs. Aanrader dus!

Snel contact en nette snelle levering

In eerste instantie al eens met volle tevredenheid een sample tegel besteld. Uiteindelijk een bestelling gedaan. Eerst te kort besteld. Dit kon voor de levering nog worden aangepast naar een grotere hoeveelheid. Mocht aangeven wanneer levering gewenst was en op dag van levering een keurige bestelling ontvangen. Heel tevreden.

Top geregeld, vriendelijk contact

Al eens eerder een bestelling bij Tegeldeal gedaan en was toen al erg tevreden over de snelle service en het vriendelijke contact. Toen er een half doosje tegels kapot aankwam contact opgenomen met Tegeldeal en dat werd erg netjes afgehandeld: 'Kijk maar of je met de resterende tegels het werk kunt doen, dan crediteren we een half doosje, en anders sturen we een half doosje nieuw naar je op.' Top service, aan te bevelen!

Goede prijs, keurig teruggebeld toen de levering iets langer duurde. Heldere afspraken. We zijn tevreden.

Goede service en vriendelijk personeel

Zelf opgehaald ,werden vriendelijk te woord gestaan. Tegels in de auto geladen en afgerekend, nog even een praatje met het personeel,was een leuk gesprek. En de prijs is ook nog leuk,tegeldeal gevonden op internet. Zou het iedereen aanbevelen !!!

Ze leveren wat je vraagt en conform afspraak!

Goede tegels, goede prijs, levering conform afspraak. Alleen de bestelprocedure is wat gedateerd. Je maakt eerst een aanbetaling (handmatig over) en dat is je bestelling. Handiger zou betaling via Ideal linkje of creditcard zijn en voor de restbetaling een 2e betaallinkje. Dat is mijn enige verbeterpunt die ik zou kunnen noemen.

Scheelt enorm veel geld

Tot nu uitstekend. Over het product en levering kan ik nog niks zeggen, want heb ze nog niet binnen.

In een woord: Uitstekend !

2 doosjes tegels besteld. Tijdens verzending waren en behoorlijk wat tegeltjes gebroken. Na een mailtje kreeg ik direct antwoord en werd er 1 nieuwe doos opgestuurd. Goed verpakt en goed ontvangen. Heel goed opgelost dus.

Veel keuze en snelle levering

Al een paar dagen nadat ik de mooie tegels besteld had, werden ze geleverd. Met een melding van tevoren wanneer ze zouden komen. In mijn voortuin werd het pallet neergezet. Gelukkig waren de tegels zodanig verpakt dat ze te dragen waren naar de daarvoor bestemde ruimte. Ze staan prachtig.

Kleine bestelling tegels gedaan die moeilijk verkrijgbaar waren. Op tijd geleverd en de communicatie was top. Alleen jammer dat de besteltijd niet werd doorgegeven.

Ik ben snel en goed geholpen De tegels waren er sneller als verwacht en in overleg keurig bezorgd

Goede producten, snelle reacties op mail

Zeer goede service

Snelle afhandeling

Goeie tegels

Goeie, mooie tegels met vlotte service. Mailverkeer ging heel vlot en betrouwbaar! Enkel spijtig dat ze geen uur kunnen geven, een hele dag thuis blijven zijn wij niet gewend.

Prachtige tegels tegen een scherpe prijs, snel en goed geleverd en een vriendelijke klantenservice die ook nog eens meedenkt met de klant. Zeer tevreden.

Geweldige service!

Eerder al tegels bij ze besteld toen was de service ook heel goed dus deze keer weer tegels besteld. Ik had ze bij een ander bedrijf gezien en had alleen een foto en geen naam van de tegel. Het is ze gelukt om de juiste tegel te vinden voor een veel lagere prijs. Waar zij in uitblinken is de snelle reactie tijd. Vaak dezelfde dag nog antwoord anders zeker naar 1 dag! Zeker een aanrader voor iedereen!

Verrast door de lage prijs bijzonder plezierig telefonisch contact.

Hartelijke en heldere uitleg over de werkwijze en prijsstelling. Ook heel goed opgedacht over het omgaan hiermee met leveranciers. De offerte was er supersnel en zodra we eraan toe zijn, reizen we af naaar Baexem. Top! Nog geen klant maar vast van plan om dat te worden.