top, geleverd op gewenste datum

Tegeldeal.nl gevonden via internet, besteld, en alles netje geleverd op de aangegeven dag.

Goed service via de website

Er was een goede service via de website en mail. In de winkel duurde het iets langer ivm door de drukte maar dat is een goed teken.

Zeer service gericht

De reactie snelheid en manier van communiceren zijn top! Online en toch persoonlijk

Snel geleverd en ze reageren snel op mail

Omdat wij een afspraak hadden staan met een tegelzetter één dag nadat de tegels geleverd zouden worden, was het van belang dat de tegels geen vertraging zouden hebben. Uit bezorgdheid heb ik een aantal keer een mail gestuurd. Deze werden altijd snel en netjes beantwoord. Daarnaast werden de tegels ook nog eens een dag eerder geleverd dan verwacht. Met al dus een hele fijne ervaring en zal ik anderen zeker aanraden hier te bestellen.

Ze denken met je mee (deskundig) en zijn goedkoop voor ons de BESTE KOOP

Frank, dankjewel voor je deskundige en vriendelijke begeleiding! We prijzen TEGELDEAL bij al onze vrienden en kennissen aan.

Helemaal top

Snelle levering , goed product

Prima service en bezorging

Perfecte afhandeling van bestelling en concurrerende prijs

Bestellen is een fluitje van een cent. Levertijd aangegeven komt overeen met de aflevering. Klantvriendelijk. Hebben inmiddels een tweede order gedaan

Offerte afhandeling prima

Offerte afhandeling prima . Belde om te zeggen dat er nog maar weinig op voorraad in Italië was. Voor andere leverancier gekozen i.v.m prijs en levering.

Prima service!

Hele proces ging soepel en de Equipe wandtegel was zeer scherp geprijsd! Levering op tijd. Voor Tegeldeal zal het efficiënter worden als ze het online bestellen volledig digitaliseren.

Prima service en erg behulpzaam!

John en zijn collega's hebben ons goed geholpen en geïnformeerd. De tegels zijn nog mooier dan we gehoopt hadden. Voor de deur afgeleverd en alles volgens afspraak. Bedankt voor alles. Groetjes Robert en Marielle

Goede, snelle levering. Een van de weinigen met 3D Hexagon tegels!

Fijne service

Super goede service

Tegels waren precies zoals de foto en beschrijving.

Goede service, snelle levering

Klantvriendelijk, en super snelle levering!

Perfecte service

Goede service, advies en een heel mooi assortiment voor vriendelijke prijzen!

Pluspunten

Snelle service , perfect in de afspraken

Pluspunten

Erg klantvriendelijk, denken mee.

Geen

Pluspunten

Zeer fijn contact en snelle levering. Dik tevreden!

Pluspunten

Complete levering. Tegels nog niet verwerkt.

Pluspunten

fijne service, ook wanneer iets fout gaat wordt dit goed opgelost wat maakt dat ik als klant uiteindelijke erg tevreden ben. Tegeldeal pakt zijn verantwoordelijkheid en kiest daardoor voor klantenbinding.

Pluspunten

Super vriendelijk én professioneel!

Pluspunten

gewoon lekker normaal super service meedenkend flexibel in alle opzichten en altijd behulpzaam alle vloer wand tegels sanitair etc door frank en john geleverd bedankt voor de goede zorgen tot de volgende keer

Pluspunten

Groot assortiment mooie tegels, goeie tips, snelle levering

Pluspunten

Mogelijkheid om monster te ontvangen Snelle reactie Snelle en tijdige levering Ruim assortiment tegen zeer goede prijs

Vestiging in het midden vh land - showroom

Stationstraat 7 6095 BR Baexem