Leuke spullen snelle levering

Leuke spullen en een snelle levering

Goede Fijne webshop met service

Een besteld artikel was niet op voorraad meer, hier werd ik netjes van op de hoogte gebracht. Een alternatief verzenden was geen probleem.

Na bijna 2 weken geen levering en geen reactie

Voor de eerste keer iets besteld en wacht inmiddels al bijna twee weken op de bestelling. Al meermaals contact opgenomen, maar ik krijg geen reactie terug. Ik begrijp dat het vanwege drukte langer kan duren, maar ik verwacht wel een reactie op mijn berichten. Bestelling wordt geannuleerd en kleertjes worden bij een andere webshop gekocht. Zeer slechte service!

Mooie kleding en nette levering

Mooie kleding en nette levering

Ruime keuze uit kinderkleding

Ruime keuze in kinderkleding en relatief lage verzendkosten!

Geen duidelijke communicatie

Veel bedrijven werken met een track & tracé. Dat is niet het geval bij dit bedrijf. Om je bestelling te volgen moet je een account aanmaken, inloggen en de status volgen. Al snel werd gelukkig wel duidelijk dat bezorging langer duurde dan normaal. Prima! Na ruim 1 week ‘in de wacht‘ veranderde de status in ‘verzonden’. Net gezien dat de status op ‘bezorgd’ staat. Echter niet ontvangen. Na check op de bankrekening is het bedrag teruggestort. Fijn, maar er is niets gecommuniceerd omtrent niet meer leverbaar. Beetje jammer. Vervolgens wel een evaluatie ontvangen. Nou, hier is de evaluatie retour. Succes met het verbeteren van de communicatie richting de klant wanneer producten niet meer leverbaar zijn.

Topwinkel

Artikelen voor een geweldig prijsje gescoord in de uitverkoop. Snelle levering en goed verpakt.

Supersnelle levering

top!

Mooie prijsjes en snelle reactie

Mooie kleertjes voor kleine prijsjes en snelle reactie!

Snelle levering en mooie collectie.

Fijne webwinkel

Een fijne webwinkel met een duidelijke communicatie over het bestel- en aflevertraject.

Super snelle levering. Prachtige kleding

Echt dik tevreden! Prima prijs kwaliteit verhouding

Hele andere jas ontvangen dan op de site was weer gegeven.

Helaas heb ik een hele andere jas ontvangen dan dat op de site was weer gegeven.

Makkelijk bestellen, snel in huis

ik heb de bestelling op donderdagmiddag besteld en op vrijdag al met een brievenbuspakketje binnen gekregen.

Snelle service en goede kwaliteit

Het plaatsen van de bestelling werkte goed en gemakkelijk. Via de mail wordt je goed op de hoogte gehiuden van de status van het pakket. Ondanks de melding dat de levertijd wat langer zou zijn was het snel binnen. Het was zeer netjes verpakt. Het kledingsetje is verrassend leuk en mooi, fijne luchtige stof, en staat super bij mijn zoontje!

Gratis verzending. Snelle levering. Het enige feedback is dat ze beter de retourzegel standaard erbij kunnen doen. Nu is het lastig als je geen printer heb en toch iets terug wilt sturen.

Prima geregeld

Komen afspraken na

Slecht

Na ontbreken van spullen van mijn ordernr, op geen enkele wijze meer contact te krijgen.

Goede Service snel ontvangen.

Een probleemloze webshop, Simpel te kopen en te betalen. Binnen no time ontvangen. Echt supper

Goed!

Snelle versturing van het pakketje. Goede kwaliteit. Fijn dat er meerdere mogelijkheden zijn via de website voor versturen/ ophalenvan het pakketje.

Fantastisch!!

De winterjas die ik kocht voor mijn zoon was precies zoals op de foto, en de maat is goed, de kwaliteit voelt goed en volgens mijn zoontje lekker warm. Wij zijn ook nog eens erg goed geadviseerd door eigenaresse patty... Wij zijn weer super blij met onze aankopen!! Groetjes fam van eck

Besteld en binnen 2 dagen in huis. Netjes verpakt, zeer tevreden.

Supersnelle levering

Vandaag besteld, morgen in huis. Mooi verpakt ook. 2 enorme pluspunten