Slecht

2 x een mail gestuurd nog steeds geen reactie. Via facebook ook geen reactie. Bestelling nog steeds niet binnen. Ik snap dat het druk kan zijn maar een antwoord terug is toch wel zo netjes!

Snel in huis .Snel contact via app voor een vraag .

Mooie collectie en top service

Je kunt bij Hippe mensjes vokr alle leeftijden goed shoppen!! Zowel voor Daan, Saar als Siem hebben ze super veel leuks!

Super blij met mijn bestelling

Snelle en prima service

Correct en snel

Besteld en volgende dag al binnen.

Heel snel top

Heel snel top

Snelle en goede service.

Snel geleverd. Producten voldoen aan de verwachting.

Volgende dag al in huis! En dat in deze drukke tijd

Goede en snelle service

Snelle service, netjes verpakt

Snelle levering. Leuke site. De kleding is super.

Aanrader

Goede prijs, makkelijk besteld, snel geleverd

Goede prijs, makkelijk besteld, snel geleverd. Jas rook wel heel indringend ( vies ), meteen de wasmachine in en opgelost!

super

in ben super tevreden over de prijs/kwaliteit en de snelle levering

Altijd snel met leveren en mooie producten.

Bestel hier vaak en ben zeer tevreden. Snel geleverd.

Betrouwbaar

Het pakketje kwam op tijd en alles was er zoals omschreven was

Alles was netjes ingepakt. Zoals ik had gevraagt.

Jas nog niet ontvangen

Ik heb mijn jas nog niet ontvangen Ook geen reactie op mijn berichten

Snelle levering en prima verzorgd

Mooie website, snelle levering en keurig verzorgd

Goed, omschrijving artikel mag wat uitgebreider

Een feetje pyjama besteld. Maar deze was zeker groter dan de maat die ik had besteld. Als er een war duidelijkere omschrijving was Had ik gelijk een maatje kleiner besteld en had het mij ook geen verzendkosten gekost. Jammer, verder wel snel in leveren en een ruim aanbod.

Matig

Foutieve reclame (banner/timer) op website die snelle, dag erna levering aangeeft ipv melding vertraging door corona maatregelen. Schuld werd op post.nl geschoven, terwijl pakje daar wel was aangemeld maar niet in hun bezit. Voor 5 euro kon ik evengoed ergens anders besteld hebben, daar was de levertijd net hetzelfde geweest maar dan was levering wel gratis geweest. Product op zich wel ok zowel qua prijs en qualiteit.

Hele goede service, ik heb de bestelling afgehaald en betaald in de winkel.

Ontzettend snelle levering

Alleen de bezorging van DHL ben ik niet tevreden. Ze staan altijd bij het verkeerde huisnr. Terwijl het goede adres op het pakket staat.

Rapidité envoi et vêtements de qualité

Très contente, envoi rapide et vêtements de qualité. Conforme avec le descriptif

Leuke site duidelijk

Het bestellen ging allemaal vlotjes