Gewoon uitstekend

snelle levering overzichtelijke website

Leuke mooie kleertjes voor mn dochter voor een mooi laag prijsje zeker een aanbeveling snelle levering goede kwaliteit

Altijd goed en leuke winkel!

In apeldoorn nog de enige winkel met een groot assortiment leuke kinderkleding

Goede levering

Product keurig geleverd en goed verpakt. Kwaliteit voldeed aan de verwachting.

Prima service en snelle levering

Super leuke winkel en een mooie webshop.

Vriendelijke mensen aan de telefoon en snelle service

Snel geleverd, super leuke kleding maat is perfect!

Goede service voor herhaling vatbaar om daar vaker wat te bestellen!

Snelle levering!

Super snelle levering binnen 1 dag. Tevreden met de kleding.

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Op zoek naar een pyama voor mijn zoon kwam ik uit bij Hippe Mensjes. Ik vond makkelijk wat ik zocht, en kon snel bestellen. Het pakket werd binnen een dag geleverd als beloofd. En een tevreden kind. Super!

leuke aanbiedingen en goed kwaliteit! Snelle levering. Ik beveel deze site aan en ga er zeker vaker bestellen :)

Leuke collecties’s super snelle levering

Leuke merkjes , leuk personeel en snelle levering !

Tot op heden nog niet ontvangen

Tot op heden mijn bestelling nog niet ontvangen. Vrijdag 19/6 besteld en nu maandag 22/6 nog steeds niks ontvangen. Beetje lastig om een goede beoordeling te geven....... levertijd is wel wat aan de lange kant.

Super service!

Altijd nette, snelle afhandeling van bestellingen en hebben en zeer leuk assortiment voor elke leeftijd!

Slecht contact te krijgen na klacht

Broekje met een gat binnen gekregen. Probeer al een tijdje contact te krijgen met de vraag wat ik het best kan doen, terugsturen of evt. Korting. Er is 1 keer half geantwoord en nu word helemaal niet gereageerd via mail en Facebook messenger.

Snel bezorgd

Geweldige winkel

Super vriendelijk en goed personeel en leuke kleding

Snelle levering.

alles netjes ontvangen

Alles prima verlopen met bestellen en verzenden, echter heb ik wel een aantal dagen op mijn bestelling moeten wachten. Ik ontving wel netjes een track en tracé code waarmee ik de bestelling kon volgen.

Altijd topservice

Snelle verzending en mocht er onverhoopt iets zijn wotdt het snel en netjes opgelost.

Goede en snelle services

Goede en snelle services. Snelle verzending en goede communicatie

Leuke kleding

Erg blij ben ik met de kleding. Bnosy is echt favoriet hier omdat het zo smal valt en goed zit bij mijn zoontje. Wel kreeg ik deze beoordeling nog eerder dan mijn bestelling.

Super snelle service

Besteld en de volgende dag al in huis. Alles keurig netjes verpakt. Uitstekend dus!!

Super snelle en goede service

Leuke kleren en super snelle, goede service

Snel, veilig en betrouwbaar