Heel tevreden

Twee feet wafel pyjama gekocht. Mooie kwaliteit en netje verpakt. Hippe mensjes heeft het snel verstuurd het was 2 juni al bij post.nl maar post.nl heeft het pas 8 juni bij mij bezorgt. Ik ga zeker vaker bestellen.

Retour verwerking zwaar slecht

Na een mooie bestelling bij hippemensjes.nl Toch aantal lange broeken retour moesten sturen ivm te kleine maat. Netjes een retourlabel aangevraagd, de volgende dag na levering terug gestuurd ( 7 maart.!) Afterpay was mijn betaalmiddel. Ik wacht nog steeds op een verwerking van het geretourneerde producten. Telefoonnummer belt krijg je gelijk de voicemail, ingesproken voicemails worden niet beantwoord. 3 mailtjes gestuurd ook geen reactie dit loopt al 3 weken zo.

Wacht al een maand op mijn geld van retour

Vieze en kapotte kleding geleverd. Een maand geleden contact gehad over retour ivm kapotte en vieze kleding. Inmiddels via mail, telefoon en Facebook geprobeerd meer over mijn retour te horen. Overal beginnen ze vriendelijk met hallo, maar ze doen niks en komen niet met oplossingen.

Zeer netjes afgehandeld.

Na een aantal dagen had ik mijn bestelling nog niet ontvangen en ook geen track en trace code ontvangen. Telefonisch lukte het niet om contact te krijgen maar per E-mail wel. Via de e-mail zeer prettig persoonlijk contact gehad waarin uitleg en excuus werd gegeven. Uiteindelijk heb ik het shirtje zelfs cadeau gekregen. Nu had dit niet gehoeven, maar netjes is het wel. Ik denk dat veel webshops hier iets van kunnen opsteken, stukje waardering naar de klant toe. Ik heb er de volste vertrouwen in dat mijn toekomstige bestellingen zonder problemen worden ontvangen. Verder is het een hartstikke leuke webshop met breed assortiment.

Slechte service

Slechte communicatie geen reactie op mails en fb berichten. Telefoon gaat alleen maar op voicemail. Afterpay rekening ontvangen. Ergste vind ik op de site stond zelfde dag verzonden.

Zeer ontevreden!!!!

Op 3 februari j.l heb ik een bestelling en betaling gedaan. Ik heb diverse keren contact gezocht met klantenservice van Hippe Mensjes, zowel telefonisch als per e-mail. Tot op heden nog steeds geen contact gehad. Vandaag 17 februari ga ik met lege handen op Kraamvisite, dankzij dit stilzwijgen. Ik ben dan ook zeer ontevreden over Hippe Mensjes.

Zeer onprofessioneel, hier niet je geld uitgeven!

Begin januari via afterpay bestelling geplaatst. Bij bezorging al een fout opgemerkt en dit direct gemeld. 0 reactie. Deel kleding geretourneerd en dit is ook 9 januari daar ontvangen. Tot op heden 0 reactie op 6 emails, telefoontjes, contact via messenger. Afterpay en thuiswinkel keurmerk er nu bij betrokken, dit kan echt niet zo! Mijn betaaltermijn verloopt zo en ik zit met een mega rekening waarvan de helft van de kleding alweer bij hen in het magazijn ligt en waarschijnlijk al weer doorverkocht is. Schandalig!

Bestelling niet geleverd, reageert niet op mails en telefoontjes

Bijna 2 weken geleden bestelling geplaatst, zou volgende dag geleverd worden, maar de bestelling is nog altijd niet geleverd. Meerdere mails gestuurd, gebeld, etc, maar reageert niet en geen contact mogelijk.

Leuke merken, snelle levering

De website ziet er overzichtelijk uit. Leuke merken, jurkje besteld en dag erna al geleverd. Netjes verpakt.

Super snel verstuurd en goed verzorgd!

De bestelling was snel verstuurd en kwam netjes verzorgd aan. Echt een aanrader!

Snel geleverd maar artikel is vuil

Snel geleverd, uitverkoop dus mag niet kosteloos terug en is niet meer leverbaar. Shirt heeft een vlek op de mouw. Het lijkt wel een snot vlek, alsof deze gepast is en retour gestuurd

Niet netjes

Ik kocht vaak hier kleding. Toen de feetjes Pyjama’s uit kwamen meteen 2 besteld en gekozen voor afhalen en betalen in de winkel een systeem wat schijnbaar niet werkt. Telefonisch contact gehad en mijn gereserveerde pyjama’s waren al verkocht en ze zouden nog zorgen dat ik mijn bestelde Pyjama’s kreeg. Na 1 1/2 week niks gehoord te hebben gemaild, via facebook berichtjes gestuurd ( allemaal in tweevoud) totaal geen reactie. Toen heeft een vriendin van mij een berichtje gestuurd en kreeg binnen 24 uur reactie en mijn reactie die ik erna nogmaals gestuurd heb is weer onbeantwoord. Nou dan voel ik me aan het lijntje gehouden. Prima als het fout was gegaan we zijn allemaal mensen. Mijn mails waren ook hartstikke netjes met de vraag of het nog gelukt was. En dit was dan ook geen probleem geweest maar om een klant zo te behandelen door iemand gewoon zo te negeren. Als er meteen gereageerd was sorry het is niet gelukt had ik de kans nog gehad ze ergens anders te bestellen maar helaas.

Slecht

2 x een mail gestuurd nog steeds geen reactie. Via facebook ook geen reactie. Bestelling nog steeds niet binnen. Ik snap dat het druk kan zijn maar een antwoord terug is toch wel zo netjes!

Snel in huis .Snel contact via app voor een vraag .

Mooie collectie en top service

Je kunt bij Hippe mensjes vokr alle leeftijden goed shoppen!! Zowel voor Daan, Saar als Siem hebben ze super veel leuks!

Super blij met mijn bestelling

Snelle en prima service

Correct en snel

Besteld en volgende dag al binnen.

Heel snel top

Heel snel top

Snelle en goede service.

Snel geleverd. Producten voldoen aan de verwachting.

Volgende dag al in huis! En dat in deze drukke tijd

Goede en snelle service

Snelle service, netjes verpakt

Snelle levering. Leuke site. De kleding is super.

Aanrader

Goede prijs, makkelijk besteld, snel geleverd

Goede prijs, makkelijk besteld, snel geleverd. Jas rook wel heel indringend ( vies ), meteen de wasmachine in en opgelost!