Hele goede service, ik heb de bestelling afgehaald en betaald in de winkel.

Ontzettend snelle levering

Alleen de bezorging van DHL ben ik niet tevreden. Ze staan altijd bij het verkeerde huisnr. Terwijl het goede adres op het pakket staat.

Rapidité envoi et vêtements de qualité

Très contente, envoi rapide et vêtements de qualité. Conforme avec le descriptif

Leuke site duidelijk

Het bestellen ging allemaal vlotjes

Snelle levering en gratis bezorgd.

Heel goede levering!

Vlotte bediening en op tijd geleverd. Jammer dat de verpakkingsdoos wat klein was waardoor het manteltje er erg gerompeld uitkwam... Met dank!

Snel verzonden, ruime collectie

Heel blij met de bestelde artikelen

Alles perfect verlopen

Prima.

Vlotte afhandeling en snelle bestelsite.

Dinsdag besteld. Woensdag in huis. Super

Niet voor 17u besteld morgen in huis

Ontvang zojuist een mail wat mijn ervaring met deze winkel is, terwijl er vanmorgen een mail vanuit mij uit is gegaan wanneer ik mijn bestelling kan verwachten die ik al 3 dagen geleden heb besteld. Terwijl ik juist voor deze site koos omdat zij aangaven voor 17.00 uur bestel, morgen in huis. Hopelijk mag ik toch nog snel mijn pakket ontvangen.

geen bestelling ontvangen

Nu 4 dagen later en nog steeds geen bestelling ontvangen.... Gemaild, maar geen reactie ontvangen. Zeer slecht!

Snel, duidelijk

Geweldig spullen snelle bezorging

Ik Bestel zeker weer top verzorgd

Een paar dagen na de bestelling kwam het pakketje binnen. Netjes ontvangen. Prima service. Ik kom nog eens terug!

Vlotte transactie, mooie kleertjes

prettig

jurkje helaas te klein, er werd gekeken bij de leverancier voor een grotere maat. vlotte nette reactie

Probleemloos

Snelle levering en netjes verpakt.

Snelle levering, duidelijke communicatie

Snelle levering duidelijke communicatie.

Leuke mensen met super leuke kleding

Hele leuke winkel met leuk personeel

Makkelijk besteld en snelle verzending.

Snelle levering en mooi verpakt.

Alles werd de volgende dag netjes geleverd. En alles was netjes verpakt, een feestje om uit te pakken. Ook retourneren werd snel opgepakt.

Verkeerde bestelling ontvangen

Bestelling ontvangen op mijn NAW-gegevens, maar met daarin de bestelling van iemand anders. Kan uiteraard gebeuren. Met een mail moet dit toch op te lossen zijn. Echter wordt hierop niet gereageerd en ook telefonisch is niemand te bereiken. Eens maar nooit weer wat gekocht via deze site.

Super snel en correct.

super snel en zeer correct

Duurt lang

Heb een jas besteld nu woensdag nog niet binnen