super

in ben super tevreden over de prijs/kwaliteit en de snelle levering

Altijd snel met leveren en mooie producten.

Bestel hier vaak en ben zeer tevreden. Snel geleverd.

Betrouwbaar

Het pakketje kwam op tijd en alles was er zoals omschreven was

Alles was netjes ingepakt. Zoals ik had gevraagt.

Jas nog niet ontvangen

Ik heb mijn jas nog niet ontvangen Ook geen reactie op mijn berichten

Snelle levering en prima verzorgd

Mooie website, snelle levering en keurig verzorgd

Goed, omschrijving artikel mag wat uitgebreider

Een feetje pyjama besteld. Maar deze was zeker groter dan de maat die ik had besteld. Als er een war duidelijkere omschrijving was Had ik gelijk een maatje kleiner besteld en had het mij ook geen verzendkosten gekost. Jammer, verder wel snel in leveren en een ruim aanbod.

Matig

Foutieve reclame (banner/timer) op website die snelle, dag erna levering aangeeft ipv melding vertraging door corona maatregelen. Schuld werd op post.nl geschoven, terwijl pakje daar wel was aangemeld maar niet in hun bezit. Voor 5 euro kon ik evengoed ergens anders besteld hebben, daar was de levertijd net hetzelfde geweest maar dan was levering wel gratis geweest. Product op zich wel ok zowel qua prijs en qualiteit.

Hele goede service, ik heb de bestelling afgehaald en betaald in de winkel.

Ontzettend snelle levering

Alleen de bezorging van DHL ben ik niet tevreden. Ze staan altijd bij het verkeerde huisnr. Terwijl het goede adres op het pakket staat.

Rapidité envoi et vêtements de qualité

Très contente, envoi rapide et vêtements de qualité. Conforme avec le descriptif

Leuke site duidelijk

Het bestellen ging allemaal vlotjes

Snelle levering en gratis bezorgd.

Heel goede levering!

Vlotte bediening en op tijd geleverd. Jammer dat de verpakkingsdoos wat klein was waardoor het manteltje er erg gerompeld uitkwam... Met dank!

Snel verzonden, ruime collectie

Heel blij met de bestelde artikelen

Alles perfect verlopen

Prima.

Vlotte afhandeling en snelle bestelsite.

Dinsdag besteld. Woensdag in huis. Super

Niet voor 17u besteld morgen in huis

Ontvang zojuist een mail wat mijn ervaring met deze winkel is, terwijl er vanmorgen een mail vanuit mij uit is gegaan wanneer ik mijn bestelling kan verwachten die ik al 3 dagen geleden heb besteld. Terwijl ik juist voor deze site koos omdat zij aangaven voor 17.00 uur bestel, morgen in huis. Hopelijk mag ik toch nog snel mijn pakket ontvangen.

geen bestelling ontvangen

Nu 4 dagen later en nog steeds geen bestelling ontvangen.... Gemaild, maar geen reactie ontvangen. Zeer slecht!

Snel, duidelijk

Geweldig spullen snelle bezorging

Ik Bestel zeker weer top verzorgd

Een paar dagen na de bestelling kwam het pakketje binnen. Netjes ontvangen. Prima service. Ik kom nog eens terug!

Vlotte transactie, mooie kleertjes

prettig

jurkje helaas te klein, er werd gekeken bij de leverancier voor een grotere maat. vlotte nette reactie