Goed geholpen en prima bezorging

Ik ben in de winkel in Numansdorp goed geholpen door een medewerker met het uitzoeken van een parasol en voet. De bezorging was ook goed geregeld met een aardige behulpzame chauffeur

Snelle bezorging, mooie voetenbank

Voetenbank past ook perfect bij onze huidige stoelen, jullie waren ook de enige die deze kleur verkopen nog! Heel blij met weer een mooie complete set

Uitmunde service

Uw adres gevonden op internet en dan anderhalf uur gereden naar uw prachtige toonzaal Daar aangekomen vriendelijk ontvangen door 1 van de vele verkopers met een heerlijk bakje koffie Daarna onze keuze gemaakt uit de vele uitzonderlijk moole collectie Dit was op zaterdag en op woensdag stond het loungestel alop ons 5erras te pronken Dank ook voor de perfecte levering en de manoer waarop w3 via track en trace alles perfect konden volgen Een aanrader voor ieder die een tuinstel zoekt en wij zullen jullie zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen Vele groetjes uit belgie

Ik belde om te vragen of ik kussens los kon bestellen. Dat kon en zodra ze binnen waren zou ik een email met betaallink krijgen. Ik was gewaarschuwd dat ze er mss nog niet waren en ik kreeg dus 1,5 maand later eerste een telefoontje en daarna de mail, perfect geregeld. binnen een dag had ik de kussens binnen!

het ging ff mis met een bezorgafspraak maken maar het is helemaal goed gekomen

Fijn om te horen. geniet van de aankoop

Afspraken worden nagekomen, prima service.

Online shoppen en bestellen is een ervaring apart.

Dank voor uw review

Super advisering en service!

We wilden relaxstoelen bijpassend bij de tuinmeubelen die we al hebben. Op de site hadden we wat gezien maar we twijfelden of het wel zou lijken. We wonen niet in de buurt. Spontaan werden er foto's gemaakt en naar ons toegestuurd via what's app ! Dit was erg helpend. We hebben de stoelen besteld en ook het bezorgproces verliep naar wens. Toen bleek dat 1 van de poten afgebroken was, is er gelijk een omruil geregeld. Wij zijn blij met het meedenken en de verleende service n.a.v. het defect.

Fijn om te horen, geniet van de aankoop

Eerst bezoek in winkel waar we vriendelijke en professioneel zijn geholpen. Daarna bestelt via internet waarna snelle levering.

Super, dank voor het delen

Uitstekende (bezorg) service

De chauffeur heeft de tuinset keurig op afgesproken tijd tot in de achtertuin afgeleverd en uitgepakt. Helaas is de tafel scheef maar deze wordt keurig vervangen. Dit na 1 telefoontje en zeer snelle reactie via de mail. Kortom service zoals het hoort!

Goede kussens goede kwaliteit

Goede kussens goede kwaliteit, netjes bezorgd enigste minpunt is kleurverschil in de kussens.

Mooie parasolvoet

Mooie parasol voet , stevig en gemakkelijk te verplaatsen door de stevige wielen eronder. Ben blij dat ik hem besteld heb

Mooi product. Mooi op tijd geleverd.!!

Vriendelijke verkoper. en mooi op tijd door een Vriendelijke chauffeur op tijd geleverd en op zijn plek gezet.!!

Super om te horen, dank voor de review

Onwijs blij met onze loungeset

Wij zijn mega blij met onze loungeset. Een echte eye catcher in onze veranda. Ook erg tevreden over het personeel en over de bezorging. Zeker een aanrader om een keer langs te gaan in 1 van hun showrooms.

Wij zien u graag terug! Geniet ervan

Geweldige service.

Keurig geholpen snel en netjes bezorgd.

Fijn om te horen, geniet van de aankoop

Vriendelijk en op to date service

Nogmaals vriendelijke en prima geholpen

Dank u voor het delen!

Op de website kon ik al een goede vóórselectie maken van mijn interesse, een bank/stoel loungeset met tafel. In de winkel werd ik vervolgens goed begeleid en kwam daardoor tot een mooie keus tegen een scherpe prijs. De aflevering ging vervolgens ook uitstekend. Dus enkel lof voor AVH!

Fijn om te vernemen dat het Westland ons ook promoot:-) Geniet ervan

Geweldig mooie sets en de keuze is reuze.

We kwamen in Numandorp om te kijken. Maar van kijken kwam kopen we zijn heel goed geholpen met onze keus. De bestelling was paar dagen later al goed en netjes bezorgd door AVH. De set ziet er mooi en heel degelijk uit. Wij zijn er super blij mee. Afgelopen weekeind zijn we weer terug gegaan naar AVH Numandorp en hebben er nog een mooie zweefparsol bijgekocht. Onze set is nu kompleet. Laat de zomer maar komen. AVH Numandorp hartstikke bedankt.

Kan nu niet meer lang duren, wordt ook wel tijd om weer eens wat zon te zien

We zijn heel goed geholpen en de service was geweldig toen bleek dat er iets niet in orde was.

We hebben een heel goed gevoel over de aankoop.

Fijn om te horen!

goed uitziend materiaal snel geleverd ben er erg blij mee

Super, zo horen we het uiteraard het liefst

Zeer prettige ervaring

We hebben een tuinset aangeschaft. We waren eigenlijk niet van plan om deze dag al gelijk een tuinset aan te schaffen, maar we werden door de verkoper erg goed geholpen en hij maakte een goede deal waardoor we toch gelijk hebben besloten. De set werd na een paar dagen keurig afgeleverd.

Goed om te horen, geniet ervan

Goede winkelervaring en nazorg

In de winkel werden wij goed geholpen. De verkopers zijn deskundig en hadden hun productkennis paraat. Het afleveren ging ook prima. Toen bleek dat we een probleem hadden met de verstelbare rugleuning van de bank, werd meteen een vervangingsafspraak gemaakt, de bank werd binnen 1 week geruild. Onze totale ervaring was goed. Nu wachten op de zon.

De zon is besteld, veel plezier van uw aankoop!

Top service!

Zonder gedoe een nieuwe beschermhoes gekregen voor onze parasol van 2 jaar oud. Heel fijn!

Graag gedaan, garantie is garantie

Afspraak goed nagekomen

Prettig bedrijf

Wat een fijne zaak personeel super. Wat je ook vraagt ze doen echt hun best. Service top. Geweldige zaak .

Dank voor de complimenten

Mooie winkel perfecte service

Niet de eerste keer hier iets gekocht te hebben. Super mooie en grote showroom en bij aankoop duidelijke afspraken. Bezorging precies zoals afgesproken en op tijd! Alles is ook super goed en netjes verpakt en klopt ook allemaal nog. Wat wil je nog meer. Laat de zon maar komen.

Wij hopen er ook op, wordt nu wel eens tijd dank voor het delen