Goede kwaliteit en stipte levering - perfect -

Heel tevreden met de tuinmeubels en parasol.

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Hopelijk komt de zon snel door zodat u kan genieten van uw meubels en parasol.

Goede bezorgservice

In de bartafel zitten een aantal schroeven, maar 1 schroef past niet waardoor de tafel op de poten beweegt. Hij staan niet stabiel. Na telefonisch contact is mij toegezegd dat de tafel wordt omgeruild. Hulde voor de service

Fijn dat wij u op een passende manier hebben kunnen helpen. Hopelijk heeft u veel plezier aan uw nieuwe bartafel.

Heel content

Vriendelijk en een goede service

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en positieve review.

Heel moeilijk een keuze te maken uit het grote assortiment.

Heel moeilijk een keuze te maken uit het grote assortiment. Je weet gewoon niet waar je kijken moet in de overzichtelijke showroom. Er is zoveel moois te zien waarbij ook de kwaliteit niet uit het oog verloren wordt door AVH Outdoor. Met deskundig advies kom je in Numansdorp zeker tot een juiste keuze. Ook de levering van een bijna niet te tillen boomstamtafel is zonder problemen gegaan. Zeker een aanrader om hier eens te gaan kijken.

Fijn te lezen dat u onze service positief heeft ervaren. De boomstamtafel is inderdaad een hele zware tafel. Ik hoop dat hij bij u op een mooie plek staat zodat u van kan genieten. Hopelijk zien we u snel weer eens terug in ons filiaal in Numansdorp.

Mooie set, goed geregeld en goed contact / overleg

De 1e zin zegt genoeg volgens mij.

Goedemiddag Bert, Fijn uw tevredenheid terug te lezen. Veel plezier met uw set!

Grote zaak. Veel keus. Vriendelijk personeel dat goed uitlegt. 2 dagen erna alles geleverd. Zeer tevreden.

Super!!!

De service is van aankoop tot afspraak en bezorging helemaal top! En de tuinstoelen staan niet alleen prachrig in onze tuin, ze nodugen enorm uit tot een hoop gezelligheid. Laat de zon maar komen.

Eerlijke prijs en goede dienstlevering

Eerlijke prijs en goede dienstlevering

Fijn te lezen dat u tevreden bent met de dienstverlening.

Goede service, exact op tijd bezorgd.

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie beoordeling en reactie.

Supersnelle service

Zeer tevreden over dit bedrijf. Snelle communicatie en omruilen was geen probleem toen de tafel te groot en te zwaar was. Fijn bedrijf. Volgende keer weten wij jullie weer te vinden!

Fijn uw tevredenheid terug te lezen. We zien u graag weer een keer terug in een van onze winkels!

Alles was zoals afgesproken.

Vriendelijke en correcte verkoper alsook de levering was top.

Fijn te lezen dat u zo tevreden bent over de levering. Bedankt voor uw positieve reactie.

Mooie tuin meubelen voor een scherpe prijs! Net wat we zochten Snelle levering!!

Hartelijk dank voor uw reactie en uw mooie beoordeling.

Het loungeset dat ik gekocht heb was sterk afgeprijsd. Ik heb dit voor een mooie deal kunnen aankopen. Het is super stevig en handig in elkaar te zetten. Het ziet er dan ook heel mooi uit en is kwalitatief. Ik ben hier enorm tevreden van. Klaar om een bbq te houden!

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel bbq plezier!

alles was perfect

heel goede kwaliteit voor de prijs ! vlugge en vlotte levering

Bedankt voor uw reactie en uw positieve beoordeling. We zien u graag weer eens terug in een van onze winkels.

Heel goed!

We zijn ontzettend blij met onze aankoop. Geweldig mooie loungeset en dining stoelen. Bijzonder vriendelijke chauffeur.

Goedemiddag Edwin! Bedankt voor uw complimenten en beoordeling! Dit is waar wij als bedrijf voor staan!

zeer goede service

goed geholpen in de winkel en snelle bezorging

Bedankt Harry voor de complimenten en de beoordeling! Goede service is waar wij voor staan!

Mooi goed en snelle levering en top service

Top tuinmeubelen, prima prijs, snelle levering, en top service

Bedankt voor de complimenten! Hier raken wij verlegen van!

mooi product

correcte levering volgens afspraak, mooie producten.

Goedemiddag Wim, Fijn dat alles goed is gegaan, zo horen wij het graag!

Goede communicatie met snelle service

2 stoelen niet goed bij oplevering. Een lounge i.p.v. dining en een andere stoel met schade. Hele snelle reactie en binnen 1 week alles hersteld. Keurig hoor.

Super om te horen, problemen dienen snel opgelost te worden

Fijne verkoper!

Netjes geregeld bij het ophalen van de tafel.

Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn om te horen!

Vlotte levering na bestelling en goede communicatie

Top, fijn om te horen

Aanrader

zeer goede service

Dank. Veel plezier met deze fantastische set!

Prachtig

Mooie goede duurzame spullen.

Leuk om te horen, dank en plezier van de aankoop

Super !

Top - product op uitstekende wijze volgens beloofde procedure afgeleverd ! Echt een aanrader .

Super bedankt voor deze review en plezier met uw aankoop

Goed geholpen vriendelijke mensen Snel geleverd Waren bij de voetenbankjes geen schroeven bijgeleverd Gebeld en gelijk volgende dag geleverd Heel netjes

Super om te horen, problemen dienen snel opgelost te worden

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.