Op deze wijze kopen is best lastig. Daarom is de advisering en service heel belangrijk.

Ik heb voor veel geld gekocht. Bij een grote aankoop is het lastig om de verkoop van aanbiedingen te kunnen volgen. Je ruilt een duurder onderdeel in voor iets goedkopers. Vervolgens gaat de prijs van de aanbieding omhoog. Ik heb uitgelegd dat de gemiddelde klant dit niet begrijpt. Positief is dat we dit misverstand hebben opgelost. Bij de leverantie werd een verkeerde kleur stoel geleverd. Ook dit punt werd direct opgelost.

Super geholpen in de winke!

Wij zijn waanzinnig goed geholpen in de winkel bij het maken van de keuze.

Prettig geholpen en prima bezorging.

Via internet kwamen we op de website AVH outdoor. We zijn gaan kijken in Numansdorp zijn prettig geholpen en een prima bezorging. Goede kwaliteit en goede prijsverhoging.

We zijn netjes en vriendelijk geholpen. En voor de 1ste keer gelijk geslaagd.

Uitstekende tuinmeubelen en prima service

Mooie tuinmeubelen, grote sortering en prima kwaliteit en 'value for money'. Vriendelijk personeel en ze komen de afspraken volledig na. Beslist een bedrijf om aan te bevelen.

Vriendelijke bezorgers...

De bezorgers moesten een eind omlopen om achterhuis te komen. Maar ze boden het zelf aan. Goede service

Vriendelijk geholpen onder genot van een bakje koffie.

Zeer vriendelijk geholpen, snelle service ook de mensen die afgeleverd Top!! Geniet nu al van mijn loungset en de zomer moet nog komen.

Gemakkelijk te bestellen, goed op de hoogte gehouden van de leveringstijd.

Geen droom maar werkelijkheid

We waren op zoek naar een nieuwe loungeset en via google kwamen we terecht bij AVH. Geen opdringerige verkoper of verkoopster. We maakte onze wens kenbaar en op basis daarvan kregen we advies om bepaalde sets te bekijken. Na afloop een reservering gemaakt zonder direct een koopverplichting zodat we alles thuis nog eens rustig financieel op een rijtje konden zetten. Na twee weken wachten een keuze gemaakt en daarna een afspraak voor de levering. Al onze gegevens waren bekend en de meubelen zijn keurig en geheel volgens afspraak bezorgd op een moment dat ons uitkwam.

Correct en snel

Het is zoals het altijd en bij iedereen zou moeten zijn 👍

Bezieling voor het vak

Onze ervaring is top service. De gekochte producten kregen een mankement en dit is perfect opgelost. Snelle reacties en vooral niet moeilijk doen. aanrader

Goed contact. Op afroep klaar gezet en na 1 telefoontje binnen 3 dagen afgeleverd. Top

Snelle jongens!!

2 stoelen besteld. Deze werden in no time, keurig verpakt, en tot in huis afgeleverd.

Goed service en snel geleverd

Ben zeer goed geholpen en ze leveren snel de producten

Super , volgende keer weer .

Prima bedrijf, alleen de opmerking bij de bestelling wordt slecht gelezen.

Goed bedrijf heel vriendelijke

Goede service. Ons Loungeset was beschadigd. Mailtje gestuurd heel snel weer antwoord terug dat ze het vervelend vonden. Vandaag bericht gehad vrijdag wordt het omgewisseld.

Geen halve maatregelen!

Aan de tuinstoelen, die ik had gekocht, bleken een paar nadelen te zitten. Zij werden zonder omhaal vervangen door nieuwe! Dat kun je pas echt volledige garantie noemen.

Mooie royale Taek tafel

We hadden een taek kleurige tafel verwacht maar hebben een white wash gekregen. Gelukkig zijn we hier ook blij mee, en valt deze in de smaak. Het was buiten verwachting een snelle levering, daar hij pas in januari 2020 geleverd kon worden, wat voor ons geen probleem zou zijn geweest. Het is tafel waar je met gemak met 8 personen aan kunt schuiven.

De levering werd tijdig aangekondigd en er werden extra oplossingen aangeboden in geval we toch niet thuis zouden zijn. De stoel is ook van prima kwaliteit.

Mooi en voor een redelijke prijs.

Wij hebben ons tuinstel via internet besteld. Daarna is hij keurig en op tijd bezorgd. Het is een mooie set ben zeer degelijk materiaal.

Super geregeld! Puik gedaan! Zeer tevreden!

Goed geholpen in de showroom. Aflevering goed afgesproken. Afspraken super netjes nagekomen.

Mooi spul en super levering

Op zaterdag er naar toe gereden. Veel uitzoek ook met de kleuren. Onze diner buiten set gevonden. Nog geen week later thuis bezorgd. Na het in het in elkaar zetten een foutje met de tafel. Deze is een paar dagen later omgeruild en die is wel in orde. Gewoon een dikke pluim voor deze winkel

Snelle service, mooi product.

Mooi product, netjes verpakt. Vriendelijke bezorger

Subliem

Fantastische service zowel bij de aankoop als bij de thuisbezorging.

Goede aflevering

Ze waren wat aan de late kant maar moesten helemaal uit de Ardennen komen , Geen probleem alles netjes ingepakt