Top bedrijf!!!!

Wat een fijn bedrijf is dit Makkelijk bestellen,snelle reactie om een afspraak te maken voor bezorging , de bezorger was precies op tijd en erg vriendelijk ,hij bracht de stoelen naar ons terras ,ik ben erg blij met mijn aankoop echt goede kwaliteit en betaalbaar ik had ook nog een korting dus dat was mooi meegenomen ik zal het iedereen aanbevelen

Snelle en goede service!

Al snel na mijn bestelling werd er contact opgenomen om een afspraak te maken voor het leveren. Super goede en nette aflevering van de spullen, chauffeur was ook echt heel professioneel.

Via de webshop gekocht. Alles wordt duidelijk vermeld. Netjes met mailen. Erg vriendelijke bezorger!

De bezorger was heel aardig en behulpzaam. De tuinset is geweldig ben er erg blij mee. Goede communicatie, over de bankset en de bezorging.

gewoon leveren wat besteld wordt.

Goede service qua bestelling en afwikkeling.

Prima service en vriendelijk personeel.

Subtop voor deze outdoormeubelen!

Snelle , nette, en Keurige aflevering.

Snelle levering, super kwaliteit in 1 woord Top!

Heb vorig jaar een hele mooie loungeset en eistoel bij AVH Gekocht, en nu heb ik er 6 mooie stoelen bij gescoord!

Geweldig wij begonnen met een set . Snelle service en aardige mensen . Twee weken geleden tweede set gekocht en raad eens …..weer binnen vier dagen binnen en keurig op tijd . Service is ver te zoeken deze tijd maar bij deze winkel is het top !! Mvg Maarten van Heck

Voor herhaling vatbaar

Onze bestelling is ondanks de grote afstand snel en adequaat bezorgd. Alles was tevens prima verpakt en mede daarom waren er ook geen beschadigingen. We waren al tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding, dus dit was een mooie afsluiter. Mochten wij weer in de gelegenheid zijn e.e.a. te bestellen, dan staat AVH outdoor tuinmeubelen boven aan ons lijstje. Maw wij bevelen AVH van harte aan!! :))

Top service!

Service zoals het hoort! Vooraf afspraak gemaakt voor levering. Levering op afgesproken termijn gebracht. Dag zelf kan je perfect volgen waar de levering is. De bezorger van AVH Outdoor was heel gedienstig en vriendelijk. AVH Outdoor gewoon top. De korting is ook super meegenomen. Bedankt en doe zo verder!

goede prijs snelle levering mooie kwaliteit

Op zoek op internet kwamen wij hier op de beste prijs uit. aangezien wij specifiek op zoek waren naar een bepaald model vonden wij deze hier. bovendien was er een mooie koningsactie van 15% wat al snel 250 euro scheelde. ook de supersnelle gratis thuisbezorging is super natuurlijk.

Geleverd als afgesproken

Verwachting volledig waar gemaakt

Prima en snel

Zie boven

Genoeg keuze

Na de 2e aanschaf bij AVH wederom erg tevreden

Ook na de 2e aanschaf bij AVH wederom erg tevreden !

De parasolhoes was na een jaar om wat voor reden dan ook bovenin gaan scheuren, zonder problemen een nieuwe hoes gekregen! Super service.

Very good products

The ratan meubels which I ordered are very good quality. Service is excellent. Highly recommend.

Het bestelde balkonset werd ondanks de feestdagen en lockdown in Nederland heel snel geleverd. Helaas was er een foutje bij de samenstelling van de kussens en jullie hebben dit snel en correct opgelost in enkele dagen tijd. Chapeau! Wij zullen alvast goede reclame maken hier in België

Ziet er super mooi uit

Wij kunnen zoals zovele nog niet buiten zitten. Maar met de mooie stoelen en de tafel is ons balkon nu al een plaatje om te zien. Laat maar komen die zon!

Alles top geregeld!

Mijn vragen werden snel beantwoord en super snel bezorgd! Ik zal daar zeker nog eens een bestelling plaatsen. En de loungeset is in 1 woord Prachtig!!

Snelle levering, goede communicatie.

We hebben een tuinset en een hangstoel besteld. Het werd volgens afspraak geleverd. Tevreden over de aankoop

Prima geholpen en goede service.

Nette firma, goed en vakkundig te woord gestaan.

Superfijn verzorgd

Wij zijn bezonder blij dat we bij jullie zijn binnen gekomen om onze tuinstoelen uit te zoeken er was voel doende keuze en we zijn enorm blij met de hulp die wij kregen wat het beste voor ons zou zijn We hebben 8 stoelen gekocht waar bij de eerste 7 gelijk een week later werden afgeleverd er moest er nog een na besteld worden deze is inmiddels ook volgens afspraak afgeleverd

Helemaal fantastisch!

Snelle service. De loungebank is erg mooi, zit lekker!!