Vriendelijk en behulpzaam

De verkoper heeft ons goed geholpen en was behulpzaam, tevens chauffeurs top!

Erg blij met mijn aankoop

Erg tevreden met mijn aankoop. Product zoals beschreven geleverd en snel.

Prettig bedrijf.

Een groot aanbod tuinmeubelen waarbij de deskundige verkoopster hielp bij het maken van een keus.

Klaar voor de zomer in oktober

Het begon met bezoek aan mooie showroom met veel keus en fijn, vakkundig personeel, gevolgd door een correcte en prettige telefonische bestelling. En tot slot volgde al heel snel een behulpzame chauffeur met onze prachtige tuinset. Wij zijn klaar voor de zomer. AVH dank jullie wel, top geregeld allemaal!

Veel keus

Was goed. Veel keus

Goed en snel

Snelle aflevering!

Goede service en vriendelijk personeel

Klacht snel en adequaat binnen 1 week afgehandeld

geweldige winkel

Geen poespas, geen fancy opstellingen. wat je ziet krijg je ook! Ook aftersales super! De afdek hoezen waren niet voorradig keurig netjes nagestuurd! Prijs- kwaliteit zoals het hoort.

Het product werd zeer snel geleverd en daar was ik heel blij mee

Prima geholpen.

Goede service en goede tips voor onderhoud.

Snelle levering en vriendelijke chauffeur.

Vriendelijke chauffeur en snelle levering. Het bestelde voldoet ook aan de verwachtingen. Gr.Bert.

Hadden een kleine beschading, werd direct en goed opgelost.

Supersnelle levering.

Maandag besteld, dinsdag geleverd. Dank !!!

Fijne service

Er werd toen wij kwamen kijken erg goed meegedacht en tips gegeven. Ik had voor mijn gevoel al zoveel wensen. Dus dat was erg prettig. De levering was mega snel waren wij zo verbaasd over. En kan een hoop, is veel mogelijk en er word goed meegedacht met wat je wensen zijn en wat het beste dan kan. Wij hebben het als erg prettig ervaren!

Buitengewoon goed

Product van prima qualiteit ! Aftershave sales service deskundig ! Chauffeur een prima kerel !

Prima, voldoet aan alle verwachtingen. Flexibel in aanpassing van levering. Top

Prima, voldoet aan alle verwachtingen. Flexibel in aanpassing van levering. Top

komen afspraken goed na

Jammer genoeg was er een mankement aan 1 van de stoelen. Dit werd binnen een week netjes opgelost.

Uitmuntend

Van digitale aankoop, tot fysieke levering en uitstekende ervaring. Bevestiging van aankoop, communicatie over de levering en de achteraf betaling zijn allemaal uitstekend geregeld. Het aangeschafte product is van en hoge kwaliteit.

Goede aftersales

We hebben de fantastische set Fortaleza dining aangeschaft. Goede after sales

Prettig geholpen in de winkel. Snel en goed geleverd. Zeer tevreden

Kussen was kapot , gebeld en binnen 2 dagen was een nieuw kussen binnen .

Service

Geweldige service en goed geholpen

De service van AVH was geweldig. De zoektocht naar de stoelen verliep voorspoedig en de levering was snel. Na het in elkaar zetten van de stoelen, bleek echter dat één zitting niet goed was. Dit hebben we gemeld bij jullie en het werd heel goed opgepakt. We zijn blij met de hulp en we zouden zeker nog eens een aankoop bij jullie doen. Top service!

Perfecte service en snelle afhandeling

Duidelijke website, heldere communicatie, correcte en snelle levering.

Goede service en uitleg