Relaxed de zomer in...

Chauffeur kwam op de afgesproken tijd. Ligbedden uit de verpakking gehaald en was precies zoals we besteld hadden. En ze liggen heerlijk. We gaan dus relaxed de zomer in...laat het betere weer maar komen ;-)

Groot betaalbaar schitterend assortiment

Ik heb 2 tuinsets bamboe gekocht.... met de 1 was ik superblij..... de ander ook alleen waren de kussens iets te zacht. Ik heb nieuwe binnenvoering gekregen die iets harder was. Ik wist niet dat dat kon, maar ben echt vreselijk blij met mijn 2 mooie tuinsets

Wij hadden na een jaar een beschadigde stoel. Deze is keurig opgehaald en gerepareerd. En we werden keurig op de hoogte gehouden wanneer de stoel weer thuis werd gebracht.

Prachtige tuinset

De gekochte tuinset is fraai en staat geweldig op het balcon van ons nieuwe penthouse aan zee. Reeds een aantal gasten hebben het adres van AVH gevraagd en wij hebben dat graag gegeven met een positieve aanbeveling. En ook de prijs van de set is zeer interessant.

Super service en ontzettend spontaan vriendelijk

Via de site vele leuke item ontdekt, maar wilde die toch in levende lijve bekijken. Heel leuk en gezellig geholpen in de winkel. En geslaagd voor 4 dining stoeltjes en een parasol. Binnen 3 dagen werd mijn aankoop afgeleverd. Helaas 2 stoeltjes een andere kleur, even niet leuk, maar kan gebeuren, verkeerde plakker op de doos. Deze gelijk weer mee met de chauffeur. Volgende dag toch even gebeld met AVH wanneer ik de 2 goede kleur stoeltjes kon verwachten. Ik zou in de planning meegenomen worden, maar ik wilde ze graag voor het weekend. Er werd even gepuzzeld en de volgende ochtend stonden de 2 stoeltjes in mijn tuin. Heel blij met mijn aankoop en heel erg vriendelijk, spontaan, informeel en correct geholpen. Ga zo door AVH!!! Groetjes Marcha

top service

Eerst zou de levertijd 3 tot 4 weken zijn, verrast door levering binnen 1 week . Super geregeld.

Heb nu twee tuinmeubelen besteld, en elke keer krijg je top kwaliteit. Mijn laatste aankoop is een tuinbank die zo prachtig is van een zeer goede kwaliteit. En de levering is altijd snel, nog sneller als ze beloven op de website.

Netjes

Ik had 2 houten tuinstoeltjes via AVH gekocht bij aflevering bleken deze stoeltjes wat beschadiging in het hout te hebben. Nadat ik hier melding van gemaakt heb zijn deze stoeltjes (kosteloos) door nieuwe exemplaren vervangen!

Mooie en fijnzittende tuinstoelen

Op bezoek bij vrienden in deze stoel gezeten een dag erna meteen twee stuks besteld, afhandeling is na tevredenheid gegaan.

Geweldig bedrijf,

snelle service, komt afspraken netjes na en het afleveren is super word keurig neergezet waar wij dat graag willen. vriendelijke mensen. als ik een cijfer moet geven is het een 10 !!

super goede zaak

super geholpen fijne medewerkers en super snel geleverd en hele mooie loungeset parasol en voet gekocht en ruime mooie zaak volop keus voor ieder wat wils in alle prijs klasse. echt top

Prima bedrijf

De levering werd netjes op de beloofde dag geleverd door 2 vriendelijke medewerkers. Heel klein minpuntje, er ontbrak 1 boutje om de parasolstok vast te zetten op de houder. Dit niet gemeld omdat ik die zelf had liggen

Snelle correcte levering

Fijne correspondentie via app.

Erg tevreden.

Wij zijn erg tevreden hoe onze klacht is afgehandeld.

mooie zaak en goed aanspreekbaar personeel

vorig jaar een tuinset gekocht met 2 mooie houten tafels wij waren dik tevreden over onze aankoop vandaar toen onze parasol stuk ging toch de weg zochten om bij A.V.H . langs te gaan om een mooie zweef parasol aan te schaffen en de keuze is daar voor ieders wat wils

Mooie spullen, prima service

Fijne ervaring, bestelling en bezorging, super. Precies wat ik verwacht had gekregen.

Goede kwaliteit en doen wat je beloofd.

Correct en uiterst vriendelijk geholpen. Niets was teveel. Goed advies en laten jedven met rust om zelf je keuze bepalen. Klasse.

Onze stoel was defect en binnen een zeer korte periode werd deze keurig vervangen voor een nieuwe

Hele mooie stevige stoelen, heel erg blij mee.

Moest wel even wachten op de stoelen want ze waren uitverkocht maar toen ze er eenmaal waren werden ze heel snel en keurig op tijd bezorgd.

Goede mondelinge en uitgebreide gebruiksvoorbeeld gegeven in de showroom. Helaas nog maar 1 dag met zon kunnen gebruiken. 2,50 x 2,50 m valt toch iets te klein terwijl deze afmeting in de showroom zo groot leek. Jammer maar gelukkig kan de voet met wieltjes verplaatst worden wat eigelijk niet de bedoeling was. Daarom gaat 1 ster eraf, maar was onze inschattingsfout. De parasol is verder van goede qualiteit.

Zeer tevreden met de parasol, blijkbaar de zon niet.

Tevreden met de geleverde goederen. Spijtig dat de parasolovertrekken vergeten waren. Gelukkig is alles vlug in orde gekomen.

goede kwaliteit, prima service

Diverse sets aangeschaft en het viel ons op dat de service uitstekend is. De materialen zijn van uitstekende kwaliteit. Snelle levering.

Prachtig product

De tuinbank is prachtig en het klantcontact is prima

Goede website, snelle levering, vriendelijke service

Erg tevreden met het produkt en het bedrijf. Zoals het hoort!

Topper!!!!

Levering goede communicatie + op tijd Zoals het beschreven is op de website zo is het.