Supercontent !

Heel blij met mijn aankoop. Al enkele jaren hebben wij tuinfeestjes/bbq’s met vrienden en familie met ons pvc tuinset. Ik wou al heel lang een landelijke tuinset en nu zag ik deze mooie darwin dinerstoelen. Ik deed een bestelling van 10 stuks op woensdag en op vrijdag werden deze al geleverd! Super service,vriendelijke chauffeur. Wij gaan genieten deze zomer en zijn fier op onze aankoop!

Super! van service tot en met levering en klantencontact

2x in de ruim opgezette showroom geweest te Numansdorp. Alles lijkt heel vol te staan maar dit komt volledig te goede voor de klant beleving. Alle sets,stoelen,banken en parasols zijn te bewonderen en uit te proberen. De service is vriendelijk en niet opdringerig. er wordt vrijblijvend met je meegedacht en gezocht zo wordt ons set in 2x geleverd gezien de langere levertijd op een deel van ons set. De levering was perfect te volgen via een gebruiksvriendelijk systeem waardoor je tot op de minuut je zending kunt volgen. De chauffeur was voorzichtig met de artikelen en heeft deze netjes in de tuin gezet. Na de levering nog contact gehad via de email en binnen enkele uren een gewenst antwoord. Wij kijken uit naar deel 2 van de levering en bevelen AVH aan iedereen aan. Waar voor je geld!

In één woord topbedrijf en service perfect.

In Numansdorp waar ik ben geboren, en weg ben gegaan, had ik nooit kunnen weten dat er zo een fantastische outdoor zou ontstaan.

Goed geholpen

Professioneel advies. Snelle levering. Nalevering van de klemmen voor de tuinbank ook zonder problemen snel geleverd. Top

Snelle verzending met een kloppend product

Waar er in eerste instantie een klein issue was met betaling aan de chauffeur (product werd geleverd door DHL, dus betaling was niet mogelijk), een telefoontje gepleegd. Direct een link naar Ideal en diezelfde dag verzonden. Volgende dag product in huis en naar wens. Goed opgelost door AVH.

mooi product en snelle levering

Mooie tuin tafel goede kwaliteit en snel geleverd

Hele mooie antraciet tuinset

Hele mooie antraciet tuinset

Snelle levering en goede service van de chauffeur

Tuinset geleverd op de dag die we graag wilde. De chauffeur heeft meegeholpen met uitpakken controleren en plaatsen waar vindt je dat nog. Kortom uitstekende service

Topservice!!!

AVH bied een topservice, het aanbod is voor ieder wat wils en ze bieden een goede prijs/kwaliteit aan!! Wij hebben al 2 hele mooie sets aangeschaft en verwijzen vrienden, collega's en kennissen allemaal door naar AVH!!

Topservice

Fantastische ervaring met AVH-outdoor. Om te beginnen, zeer mooie prijzen voor de meubelen. Super duidelijke afspraken mbt alevering. Op de leverdag perfect bij te houden hoe laat de levering te verwachten is. Helaas was bij levering 1 stoel kapot, klantenservice zeer goed bereikbaar, binnen een week wordt de stoel omgeruild. Helemaal top. Dus alles bij elkaar super blije klant, en een bedrijf met service waar ze trots op mogen zijn.

Perfect!!!

Vriendelijke medewerkers die heel behulpbaar zijn. Mooie loungeset gekocht van hele goede kwaliteit. Ook een snelle levering. Echt een aanrader!!!

In de winkel zeer ruime keus en goed geholpen! Helaas wel verkeerd geleverd

Zeer goed geholpen in de winkel, konden helemaal ons gang gaan, kregen wat te drinken, hebben alle vragen beantwoord en konden goed de verschillen tussen de louche sets benoemen. Prijs kwaliteits verhouding is ook goed, lounche set zit heerlijk! Helaas wel 1 onderdeel verkeerd geleverd. Duurde meer dan 1 week voordat het omgeruild werd. Nog een mail gestuurd sochtends vroeg of ze met het nieuwe juiste onderdeel een hoes mee wilden leveren, deze mail is helaas nog niet beantwoord. Iets minder tevreden dus over de planning

Snelle en correcte levering

Zeer degelijk en mooi tuinset.

Goede en snelle bezorgservice

De loungeset is snel en netjes geleverd goede prijs en mooie kwaliteit.

GEWELDIG!!

Fantastisch geholpen bij onze aankoop! Wij zijn heel tevreden en krijgen enthousiaste reacties! Hebben vrienden op jullie outdoor gewezen.

Super mooie tuinset en goede online winkelervaring

We zijn ontzettend blij met onze nieuwe tuinset. We hebben lang gezocht en zijn blij dat we uiteindelijk bij AVH terecht zijn gekomen. Het hout is van goede kwaliteit en we krijgen veel complimenten. Blij dat we voor een iets duurdere duurzame optie zijn gegaan. Levering ging ook volgens afspraak en contact verliep prettig. Zeker een aanrader. Het voelt niet als een anoniem grote webwinkel en dat is prettig.

top service bij aflevering en montage

fijne levering en zorgvuldige montage

Super vriendelijk personeel, netjes geholpen.

Vriendelijk personeel, zeer professioneel geholpen. Zeer blij met onze aankopen, we genieten er volop van. Mooie kwaliteiten van de producten.

mooi product

Netjes geleverd van een mooi product

Geweldige service!

Prachtige tuinbank extra zwaar 150 cm en goede leveringsafspraak.

Geweldigee service

Prachtige loungeset op zondag besteld en donderdags al in huis. De set is nog mooier dan op de afbeelding! Ook op ons mailcontact werd snel en adequaat gereageerd. Kortom: een aanrader

De service was fantastisch!

De chauffeur was zo vriendelijk om bij de aflevering van de zware parasolvoet deze even voor me te monteren zodat ik meteen lekker in de schaduw kon gaan zitten. Dat is Service met een hoofdletter!

Snelle levering mooi product zeer vriendelijke bezorger

Mooie Parasol voet werd snel geleverd en op het terras gezet door zeer vriendelijke bezorger. Kortom ben erg blij

Geweldige winkel

Super winkel met veel keuze,je wordt goed geholpen,zelfs de levering was heel snel,we hebben al veel plezier gehad van onze loungeset met het mooie weer

1 woord Super !!!!

Order makkelijk te plaatsen, keurig verpakt en afgeleverd, aanwinst voor onze tuin. Top !!!!