Dat ze naar je luisteren

De nette service die je krijg

Zeer tevreden met de service en levering. Alles op de afgesproken tijd en met zorg geleverd. We raden AVH ten zeerste aan.

Door een verkeerde hoes te hebben besteld ivm het langer stuk aan de andere kant was. Heb ik online contact gehad . Wat een service was binnen 3 minuten geregeld om het pakket terug te sturen en de goede te mogen ontvangen.

Geen probleem uiteraard

Goed geholpen in toonzaal en prima levering door heel vriendelijke chauffeur. Aanrader

Super, dank u

Prachtige,stevige tuinmeubelen

Veel keuze,goed advies,klantvriendelijk en correcte levering.

Dank u, fijn om te horen

Snelle goede service

Afspraak over (spoed)aflevering was snel te maken, duidelijk en werd precies nagekomen

Goed om te horen, geniet ervan

Wederom een geweldige ervaring.

Vorig jaar tuinstoelen gekocht bij AVH. Hier zijn we super tevreden over.. Nu hadden we een parasol nodig, dus weer naar AVH en jahoor. Weer super goed geholpen. De parasol werd netjes thuis afgeleverd en de medewerker was super vriendelijk. Ik zou zeggen AVH staat voor Altijd Voor Hun gaan.

Top, weer bedankt!

Snelle levering en goed advies

Dank voor het delen

To the point

To the point. Had specifieke vragen over een tuinstoel; deze werden adequaat en vlot beantwoord. Medewerkers dachten mee, en keuze werd duidelijk. Transporteur bracht de zon mee met de bestelde stoelen. Tuinstoelen zitten top, we zij er erg content mee!

Topservice èn goei spul...

De service van avh-outdoor is op alle fronten TOP! De klantenservice via de website werkt snel en adequaat. De bezorger bracht de 60kg parasolvoet zelfs helemaal tot op het terras! Geweldig!!! De parasol voldoet prima, de voet supersolid en ook de cover is geweldig handig met die ingenaaide stok. 100% tevreden! Aanrader!

Dank u, geniet ervan

Werd er goed geholpen.

We werden vriendelijk geholpen, ook het bezorgen was goed geregeld.

Fijn om terug te horen

Top kwaliteit!

Fijne winkel vriendelijk personeel!Wij werden snel geholpen door de vriendelijke verkoper,hij legde alles netjes uit,gaf ons tijd en ruimte om te beslissen wij gingen voor een parasol en kwamen met een hele set terug tafel in hoogte verstelbaar. Mooie tuinstoelen Parasol en voet. De bezorger Tim keurige man zetten alles in de achtertuin,legde deskundig uit hoe alles het makkelijkst was te monteren. Goede prijsstelling Tot de volgende keer wij komen zeker terug! Voor mooie tuin zonnebedden!

Super, tot de volgende keer

Mooi product jammer dat de chauffeur geen wisselgeld had

Helaas, we hebben inderdaad maar een beperkt cash, maar we kunnen u altijd het wisselgeld overmaken

Goede communicatie en aflevering en product geweldig

Super, dank u

Degelijk materiaal.

Degelijk materiaal, levering goed verlopen, goede service.

Top,. fijn!

Superservice

Alles liep van een leien dakje. Het bestellen en bezorgen was top. Zeer goede prijs en kwaliteit

Zo horen we het graag

Zeer positieve ervaring van eerste contact tot en met levering .

Alleen maar positieve ervaring van eerste contact tot aflevering. Alles prima

Heel fijn, dank voor het delen

Wat een goede zaak set gekregen van mn zus en zelf bijzettafel maar duurde ff maar wat is het een mooie complete set. En ondanks mijn gezeur over de bijzettafel bleven de medewerkers zeer beleeft en behulpzaam, en zodra de tafel weer leverbaar was had ik hem binnen een paar dagen. Heel blij met mijn mooie aanwinst

Top, dank voor uw geduld

Heel vriendelijke en behulpzame verkoper

Alleen maar aardige chauffeurs....:-)

Snelle afhandeling,en levering door een geweldige chauffeur

Dank u!

Snelle levering, vriendelijk personeel en goede communicatie!

Blij met onze tuintafel!

Fijn om terug te horen

Super ben er heel blij mee

Super ben er heel blij mee een super mooi loungeset dankjewel allemaal groetjes

Groetjes terug en geniet!

Alles komt goed

Voor onze balkons op 13 hoog hadden wij 2 parasols gekocht. Maar door de wind bleken die toch niet geschikt te zijn. In overleg met AVH zijn deze parasols omgeruild tegen perfecte zweefparasols met een veel zwaardere voet. Wij krijgen een nette deal aangeboden. Helemaal top.

Fijn dat het goed gekomen is

Mooie produkten

Ik had een deckchair besteld en er brak een latje. Probleemloos en snel werd de stoel omgeruild.

Dat hoort erbij!

Keurig op tijd bezorgd.

De tafel is door 2 vriendelijke mannen tot in de tuin neergezet. De tafel ziet er werkelijk prachtig uit. Zijn er erg blij mee. We kunnen er met 6 personen goed omheen zitten.

Super, nu iets meer zon...

Industriestraat 11-13

3281 LB Numansdorp