Kussen was een naatje losgeraakt. Contact gemaakt met klanten service. Binnen 2 dagen nieuw kussen in huis. AVH keurig geregeld 👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekend geholpen en een klein schoonheidsfoutje is direct opgelost!

Wilma heeft mij uitstekend geadviseerd en geholpen! Ik zal jullie aanbevelen naar mijn kennissen.

Zeer goeie ervaring

Netjes geholpen in de winkel en bezorger Cees is een zeer aardige man en levert netjes je spullen af.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service en snel bezorgt

Prachtig mooie loungeset van 4SO gekocht bij avh. Zijn er super blij mee, waren na het zien van de set gelijk verkocht en hem gelijk besteld. Binnen een paar dagen werden we gebeld en de dag er op geleverd. Super!

Fantastisch alles zoals aangegeven

Prima kwaliteit.exelente levering. Alles zoals aangegeven op de site

Alles volgens afspraak

Bestelling, telefonisch contact om levering te bespreken, tijdige levering

Snelle perfecte hulp

Vriendelijk personeel ! In de winkel goed Advies en mega snelle service

Zeer correcte levering en service

Volgens afspraak keurig geleverd. Echter na het uitpakken een kleine schade ontdekt en gemeld bij de klantenservice. Ook hier is men keurig mee omgegaan en is alles netjes verholpen. AVH Tuinmeubelen: Keurig!

Zeer correcte levering en service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldig ontvangen, Een geweldig assortment met een zeer goede prijs kwaliteitverhouding. Wij zijn door AHV uitstekend geadviseerd. Snel en correct geleverd. Uitstekende garantie, kortom AHV Outdoor kunnen wij van harte aanbevelen. In buitenmeubelen een absolute topper. Als je bij AHV niet kunt slagen dan lukt het nergens.

Ruime keus prima advies

Eerst een lekker kopje koffie en daarna prima geholpen, goed advies en een mooie aankoop

Super tevreden!

Na een flop op internet te hebben gekocht zijn we naar AVH geweest. Jari heeft ons uitstekend geholpen en mee gedacht wat het beste bij ons pastte. Ook met oog op onze 3 kleine kinderen. Dikke aanbeveling waard. Dank je wel!

Prima service!

Parasolvoet gekocht van graniet. Bleek er een barst in te zitten. Werd omgeruild voor een andere maar ook bij deze zat er een scheur in. Er werd weer een nieuwe besteld en 3x is scheepsrecht want deze voet is prima!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer tevreden van de vlotte levering.

Flexibele service

Na een eigen fout met betrekking tot kleurverschil van de geplaatste bestelling. Heb ik contact opgenomen met de klantenservice om het product te ruilen. Dit kon zonder problemen en binnen korte duur. Nu zijn we trotse eigenaar van een mooie en stevige tuinset. Mvg melwin

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Banken zijn op de hoek beschadigd aangekomen. Moeten we nog over bellen. Gedoe!

Banken zijn op de hoek beschadigd aangekomen. Moeten we nog over bellen. Gedoe!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en problemen worden gelijk opgelost.

Na 2x op een stoel gezetten te hebben is de rugleuning gebroken. Na telefonisch overleg en een mail met foto’s is er een nieuwe stoel gebracht binnen 2 weken. Echt service, bedankt.

Vriendelijk, correct en vlot

Mooie loungeset gekocht en vlot geleverd. Vriendelijke mensen aan de telefoon.

Goede service,snelle verzending

Vlotte communicatie en snelle verzending van het product. Zeker een aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Van verkoop tot afleveren perfect geregeld

Verkoopster was goed op de hoogte van de stand van zaken en kon zich goed inleven wat wij voor ogen hadden, met een goed gevoel de meubels gekocht. De hoge tafel die we gekocht hadden konden we zelf even komen bekijken/uitzoeken voordat deze geleverd zou worden. Prima geregeld allemaal!

Top 👍🏼

Super goed , halen en/of brengen was geen enkel probleem. Ook het ruilen van kussens ging super

TOP TEAM

prachtige meubels die een streling voor het oog zijn een luxe om in te zetelen laat de zomer maar komen jaar na jaar er van te kunnen te genieten wij hebben de lounge set ibiza xl aangeschaft en zou iedereen aanraden prima top luxe groetjes ben schelfhaut

Triple AAA

top tuintafel. perfecte correspondentie en een zeer vriendelijke bezorger, die dat bleef nadat hij de spiegel van zijn vrachtwagen reed.

goede service

schitterende tuinset is vandaag bezorgd. nette en vriendelijke bezorger wij zijn er superblij mee en zullen zekers genieten van deze tuinset

Bij AVH zit je goed.

Duidelijk, snel handelen en prijs kwaliteit is prima.

Over AVH Outdoor Tuinmeubelen

Filter op Taal