Heel erg goed !!

Fijne klantenservice ! Er was een manco bij levering, maar artikel werd 2 dagen later alsnog bezorgd !! Top, ga zo door

Super bedrijf bedankt

Goed materiaal. Digitaal heel duidelijk alles goed geregeld. Ook bezorging chauffeur zeer vriendelijk.

Zeer gooed

Aandacht voor de klant en goede service

Slechte service, moeilijk bereikbaar

Onze loungeset zou een levertijd van 3 weken hebben, helaas liep dit uit tot 9 weken. Opzich was dit geen probleem als ze ons op de hoogte hadden gehouden, helaas zelf overal achteraan moeten gaan en via de mail totaal geen reactie, via de chat op de site wel altijd netjes antwoord. Week na week wist niemand ons te vertellen wanneer de set geleverd zou worden. Dan eindelijk een week voor de levering een mail om een afspraak te maken voor de levering, dit was allemaal goed voor elkaar ook de levering zelf! Vervolgens krijg ik het aanbod voor een textiel protector op 28 augustus om een beter gevoel over te houden aan het bedrijf. 8 september gevraagt of er misschien iets mis was gegaan omdat ik nog niks ontvangen had, ik kreeg al antwoord dat de post wat achter liep en dat ze het met spoed zouden verzenden maar nu ondertussen 23 september nog steeds niks ontvangen, dus het hoeft niet meer. De krukjes hebben een andere kleur kussens dan de bank en stoelen, toen ik dit aangaf kreeg ik te horen dat dit klopt. Ook zijn de kussens van de bank op de plekken waar meer gezeten word ontzettend door gezakt al, maar hier verwacht ik echt helemaal niks meer van! Al met al dus een zeer slechte ervaring en voor ons geen avh outdoor meer, zelfs de poging om te laten zien dat het als bedrijf wel kan mislukt!

Goede service en snelle levering

Na een prettige service in de winkel hebben wij snel onze tuinset mogen ontvangen.

Prachtige tafel voor een mooie prijs

Bij deze tafel was het liefde op het eerste gezicht! Werd al binnen enkele dagen keurig thuisbezorgd.

Super product

Snel geleverd en staat mooie zoals beschreven !

Alles super netjes verlopen.

Niet alles geleverd

Ik heb een parasol met een voet en een beschermhoes besteld. De 'snelle' levering duurde al een stuk langer dan op de website beschreven. Verder is het stuk tussen parasol en parasolvoet niet meegeleverd. Inmiddels al weken in contact met de klantenservice en het is nog steeds niet opgelost en hebben we een heel duure parasol liggen die we niet op kunnen bouwen.

Topservice!

Service is top! Hele vriendelijke bezorgers en de loungeset is in werkelijkheid nog mooier, robuuster dan op de afbeeldingen van het internet! Super!!!

Topervaring, prima service!!

Supermooie tuinstoelen, goei prijs, topservice, enkel het betalen aan de chauffeur was een klein probleempje, er was ons gezegd dat we met bancontact konden betalen maar het betaalapparaat was stuk, een klein ongeluk waar de leverancier niets aan kon doen..... Dan maar in sneltempo naar het bankkantoor om cash te betalen..... Ondanks dit kleine akkefietje is alles prima verlopen.... Topfirma en topservice, zeker aan te bevelen!!

We moesten er eind voor rijden, maar wat een een fijne ervaring om bij dit bedrijf te kopen. Zeer vriendelijk ontvangen, goede voorlichting, onder het genot van een kopje koffie. Ook prima geslaagd, tegen een zeer goede prijs. In vergelijk met andere zeker 30% goedkoper, en ondanks dat ook nog een prima service. Dacht de stoelen mee te kunnen nemen, maar helaas de laatste stoel paste niet meer in de auto,geen probleem ondanks de de korting die we hadden gekregen voor het zelf meenemen, werd er direct aangeboden de stoel te bezorgen, wat ook de volgende dag al is gebeurd. Grote klasse.

Snelle levering en zitten heerlijk. We hebben het weekend met onze nieuwe kapschuur heerlijk bij het openhaardje met visite zitten te genieten in onze nieuwe stoelen. Heb jullie al aanbevolen bij buren waren ook op zoek .

Alles volgens afspraak verlopen.

Snelle levering . Vriendelijk personeel.

ruime keuze prima service

Onlangs een mooie lounchbank gekocht die heel mooi in onze tuin past. In de winkel ontzettend veel keus en mogelijk om bijna tot op het uur een afspraak te maken voor de bezorging. Bezorger was bereid om achterom te bezorgen zodat de bank meteen in de tuin kon worden gemonteerd.

Absoluut fantastisch

Uit enorme keus in showroom onze keuze gemaakt. Fantastisch geholpen door de medewerkers en zeer snelle levering van tuinset. Zijn bijzonder blij en raden iedereen aan hier zeker naar toe te gaan.

Fijne, grote showroom.

Lekker rondstruinen tussen de tuinmeubelen. Geen verkoper achter ons aan, maar aanwezig voor als we iets wilden weten! Super!!! Binnen 4 werkdagen stond de lounge set in onze tuin....erg blij mee.

Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen.

Vertrouwen , ruime keuze, en de moeite waard om er 159 km voor te rijden

Onvrwacht fantastisch

Geheel tegen onze gewoonte in gingen we tuinstoelen kopen waar we nog nooit in hebben gezeten, en niet in het echt hebben gezien. Dus alles ging per computer en moeizaam door de telefoon. dit kwam door die lastige corona. En 275 KM rijden naar de winkel in numandsdorp was ook niet aantrekkelijk. Want je moet ook weer terug en dat is weer 275KM. Dus toen maar besloten om 6 stoelen te kopen via het internet en dat is heel goed gekomen. We zijn zeer blij met de aankoop en de adviezen van AVH telefonisch en via de whatup.

Zeer nette tuinmeubelen en enorme keuze.

Onze ervaring is heel erg goed. Alles volgens afspraak. Zeer vriendelijke bezorger. De tuinset zit geweldig. We gaan zeker reclame maken!!

Goed geholpen

Top service snel geleverd

Supergoed

alles is heel goed verlopen

Uitstekende seevice

Na ruim anderhalf jaar nieuwe kussens op mn lounge set gekregen nadat de eerste set erk verkleurde. In de zaak zelf wordt je ook nog ouderwets geholpen. Ook de bezorging doen ze niet moeilijk over. Dit maak je tegenwoordig niet vaak meer mee.

Zeer goede kwaliteit, prima levering, goede prijs

Wij zijn erg tevreden over de tuinset, de levering kwam netjes op het afgesproken moment, de set oogt kwalitatief heel goed, zit stevig, de kussens zien er heel mooi uit. We hebben op de valreep nog kunnen genieten van de nazomer dagen op deze prachtige set.

Mooi set

Heel mooi set staat ook erg netjes ,alleen vind ik de zitkussens iets te dun en zijn snel plat. Verder service was goed en geld ook voor de levering.