Topppp

Ben super tevreden met mijn schommelstoel die ik heb mogen ontvangen. Waarvan we al vanaf dag 1 genieten !

Top zaak, deskundig en klantgericht

Zonder enige vorm van druk konden wij elke vraag stellen. Werden niet gedwongen om iets te kopen. Geen vraag was te gek. Er werd echt tijd voor ons genomen. Uiteindelijk een goede keuze kunnen maken. Bezorger was super. Heeft alles netjes met een lach in de tuin gezet. Bij in elkaar zetten bleek 1 koppelstuk te missen. Gelijk contact opgenomen en deze word gelijk naar ons toegestuurd.

Supermooie tuinset

Wat fijn dat ik via de app precies kon zien waar de bezorger reed. De bezorger bracht de set zonder morren gewoon achterom. Prima service dus.

Alles netjes nagekomen en heel goed alles in gepakt nogmaals jullie zijn een top bedrijf!!

Prima en volgens afspraak

Prima service alles op tijd en volgens afspraak geleverd nu genieten van de louncheset.

Fijn bedrijf

Een goed en fijn bedrijf, nette chauffeur... erg behulpzaam. Aardige dames aan de telefoon... Ben zeer tevreden

Op tijd en prima service!

Goed bereikbaar en direct actie op vragen en opmerkingen!

Uitstekend en snel

Na mijn bestelling kreeg ik bijna direct een mail om een afspraak te maken voor de bezorging. Dit kon ik ook goed volgen via de link. Snelle en correcte bezorging.

Leuk om te horen, bedankt!

Goede stevige aluminium loungeset gekocht met dikke goedzittende kussens.

Ik koop hier zeker nog

Super tevreden over de aankoop !

Blij uw reactie te lezen, veel plezier met uw product.

Het bestelde werd keurig op de afgesproken tijd geleverd door een jonge man met mondkapje. We zijn heel blij met onze tuinstoelen.

Perfecte kwaliteit volgens afspraak snel geleverd

Alles ging op de best mogelijke manier: duidelijke website, gemakkelijk bestellen, snelle en correcte levering op het aangegeven moment.

Goede website, vlotte service, mooi product

Mooie website met veel keuze. Tuinbank van mooie kwaliteit hout. Vlot aan huis geleverd

Super mooie kwaliteit tuinmeubels

Super snelle service met super kwaliteit Wachten op mooi weetje, kunnen we met ons gezin heerlijk genieten

Veel plezier met uw meubels, komend weekend uitproberen hoop ik voor u.

Op en top

Snelle levering. Vriendelijke bezorger, en behulpzaam

Dank voor uw beoordeling

no nonsense communicatie en levering.

heel blij met mijn aankoop

Ik had eerder een tuinset bij een andere firma op het oog, na 2 weken dubben besloot ik die aan te schaffen. maar tot mijn schrik bleek deze ineens 400 euro duurder geworden. Maar na desillusie vond ik AVH die mij een hele leuke tuinset aanbood voor een redelijke prijs. Ik ben er enorm blij mee.

Heel fijn dat u blij bent met de set! De ene set is de andere niet altijd, hoe veel ze soms op elkaar lijken. Wij hopen dat u veel plezier heeft van de set.

Gewoon goed en op tijd geregeld.

Snelle service en tijdig geleverd.

Bedankt voor de positieve recensie, erg blij mee, graag tot ziens!

Behulpzaam en vriendelijk

Zonder dat ik al klant was hebben ze mij toch goed verder geholpen

Bij ons is iedere klant gelijk en wij helpen u graag. Veel plezier straks met het draaiplateau.

Supert

snelle reactie en levering zoals word afgesproken wordt er ook gehandeld

Dank voor de postitieve beoordeling, daar zijn we blij mee!

Geen gedoe, eenvoudig te bestellen en snel geleverd.

Ik heb enkel het bestel- en leverproces mogen aanschouwen. De spullen zitten nog ingepakt. In afwachting van mooi weer. Hopelijk komt dat snel...... Volgens de chauffeur was alles compleet. Ik heb dit voor waarheid aangenomen. Bij onregelmatigheden kon ik altijd met de zaak bellen. "De service ging ver", zei hij. Prima vent overigens !

Heel fijn dat u tevreden bent, dat is uiteraard altijd ons streven. Veel plezier met uw meubels!

Superfijne stoel, heerlijk relaxeplekje voor mij

De hangstoel zit/hangt heerlijk. Helemaal met het fijne dikke kussen wat er bij hoort. De stoel is voor mij maar als ik er niet ben of niet in zit hangt/ligt 1 van mijn dochters er wel in...

Leuk uw reactie te lezen, we zijn blij dat u blij bent! Veel plezier met de stoel.

Top service geen moeite teveel

Wij wilden een nieuwe loungeset. De keuze was moeilijk gezien we niet even live konden uitproberen.maar de oplossing was dat de chauffeur twee type stoelen mee zou nemen zodat we thuis konden testen en een keus konden maken.niet tevreden dan nam die ze weer mee. Wel tevreden dan bracht hij de rest.uiteindelijk kwamen we op de site al bij 1 set uit. Afspraak even zitten thuis en beslissen houden of weer meenemen. Ze zaten heerlijk dus alles bleef staan. Een geweldige service dus. Met vriendelijke groet, Gert

We zijn blij dat u op deze manier toch een mooie set heeft kunnen aanschaffen. In deze tijden vergt het enige creativiteit, maar gelukkig bent u geslaagd. Veel plezier met de set.

Vlot en netjes bezorgd!

Vlot en netjes bezorgd

Heel veel plezier met de Vegas dining stoelen!

Mooi assortiment, overzichtelijke website, zeer klantvriendelijk

Zie hierboven