Waardeloos

In augustus een tuinset gekocht. Na levering bleken er vlekken in de kussens te zitten. Ik moest ze uitwassen om te kijken of ze eruit gingen. Uit 1 kussen wel maar niet uit de bank. ( ik had het gevoel dat ik een showmodel geleverd had gekregen, maar volgens de medewerker aan de telefoon zou dit niet moeten kunnen) Nu ruim 3 maanden later is het nog niet opgelost want er schijnt heel moeilijk contact met de leverancier tot stand te kunnen komen. Maar op wonderbaarlijke wijze lukt het op 17 november dan toch door een medewerker..maar nu moet ik maar weer afwachten...en geduld hebben. Ik denk dat 3 maanden geduld hebben toch meer dan genoeg is. Ik raad niemand aan om hier iets te kopen want als er klachten zijn wordt er niets mee gedaan. Ze laten je maar in je sop gaar koken. En je wordt niet op de hoogte gehouden, je moet er zelf achteraan. Ik ben dan ook totaal niet blij met mijn aankoop. De lol is er wel vanaf.

Nette zaak goed geholpen!

Lekker rond gekeken en goed advies gekregen! Levering volgens afspraak! Blij met de tuinset!

Goed product

Romantic seat outlet gekocht. Hardstikke mooi en stevig. Alleen de kussens hier en daar een vlek wat we van te voren wisten. Kussens gereinigd. Goed gelukt. Gratis thuis bezorgd. Heel blij met de set.

correcte afhandeling, vlotte service

vlotte omruiling kunnen doen.

Super !!!

Levering op tijd, doch er waren twee kussens te kort die probleemloos opgestuurd werden. Zeker een aanrader !

Geweldig bedrijf die zn afspraken nakomt

Een prachtig tuinset gekocht. Snel geleverd en een goede service. Zou AVH Outdoor tuinmeubelen aan iedereen aanraden. Heb je een vraag krijg je snel antwoord. TOP

Vriendelijke en goede uitleg en niet opdringerig, en bezorging op afspraak was ook perfect.

Perfect!

Prachtig tuinbankje netje afgeleverd.

Prima service en snelle levering volgens afspraak.

Fijn bedrijf en snelle levering

De communicatie verliep heel netjes en de tuinmeubelen zijn heel snel geleverd en zien er mooi uit!

Ik heb online een loungeset besteld. De afhandeling hierbij ging erg vlot. Ook kreeg ik snel een bericht over de levering. De levering was prima op de afgesproken dag. De set zelf is van goede kwaliteit en zit heerlijk. Aanrader.

Snelle levering tegen een scherpe prijs voor een hoe product.

Deskundige adviezen en top kwaliteitsborging. Met een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Alhoewel de levering paar dagen later kwam, heel tevreden over de aanpak van AVH Outdoor.

Bestelling op zondag gedaan. Op vrijdag gebeld naar de klantenservice want we hadden nog niets vernomen over de levering. Hebben ze adequaat opgepakt. Dinsdag erop de stoelen ontvangen. Keurig verpakt, prima mobtagetekening erbij. En resultaat zijn twee prachtige loungestoelen!

Uitstekend.

Werd goed op de hoogte gehouden van de aflevering. Deze was op tijd en vriendelijke chauffeur. Bestelde loungeset ziet er mooi en robuust uit. Een aanrader.

super blij ,mee , mooi zeteltje en fantastisch bij het afgesproken tijdstip ,

ik was super blij met de zetel , ook de begeleiding , met de bestuurder was oké !!!

NIET kopen

Partij komt geen afspraken na en maakt beloftes die ze niet nakomen. - Belofte om terug te bellen, tot 2x toe niet nagekomen - Zelf contact opgenomen en foute info gekregen. - Bij de levering zaten verkeerde vijzen. Zelf moeten gaan kopen, anders weer een week wachten. - Omruiling gevraagd voor de voet, omdat ik de verkeerde had besteld nav de foutieve info - Bij de 2de levering alweer de foute vijzen. Uiteindelijk beslist om niet bij zo een onprofessionele firma aan te kopen. Als je geluk hebt gaat alles goed en merk je hier niets van, maar als er iets mis is, zal je die veel tijd en frustratie kosten. Koop hier niet. PS; op de website zal je alleen positieve reviews vinden, want de negatieve verwijderen ze.

Lekker snel geleverd en goeie kwaliteit TOP!!

In één woord super

Heel klantvriendelijk en snelle service

Goede service en duidelijke afspraken met betrekking tot de levering.

Snelle en correcte service

Alles heel netjes verpakt om bevuiling tegen te gaan . Wel wat werk om alles van de verpakking te ontdoen, maar beter zo dan geen bescherming ! Alles werd mooi ter plaatse geleverd en geplaatst .

Prima firma

Product en levering geheel conform verwachting.

Mooi bedrijf met goede adviezen en hulp

Goed geholpen, veel keuze, vriendelijk, goede bezorging en communicatie

Zeer positief!!

Prettige ontvangst en een deskundig advies zodat wij snel tot koop konden besluiten.

Super aankoop

Ik heb rotan zetels aangekocht en ben er superblij mee Mvg Kathleen