Geweldig bedrijf en contact is uitstekend

Geweldig bedrijf contact is goed en levering is snel en goed kortom. Koop bij dit bedrijf ....grote klasse

Maken waar wat zij beloven op hun site!

Zeer duidelijke site. Wij hebben gebruikt gemaakt van de chatfunctie wat snel resultaat opleverde. De combinatie van een duidelijke site en snelle reactie via de chat heeft ervoor gezorgd dat wij ook snel tot aankoop zijn overgegaan. De levering was uitstekend en konden wij via een routeplanner volgen zodat er geen tijd verloren ging met wachten. Kortom Chapeau

Fantastisch ,van het uitzoeken tot de aflevering.

Vakkebekwame verkoper die luistert naar wat de klant wil en daarop reageert. toen zeer vriendelijk gehoplen bij het afspreken van het bestelmoment en als laatste een nette bezorger die zeer behulpzaam was. Wij zijn zeer te spreken over AVH Outdoor en delen dit graag met andere. Groetjes vanuit onze heerlijke loungeset.

Super levering en prachtige loungeset!

We hebben via internet bij AVH Outdoor Tuinmeubelen een loungeset gekocht. Werden goed op de hoogte gehouden van de levering, de set was keurig verpakt en de set ziet er prachtig uit en was snel in elkaar gezet. Nu wachten op het mooie weer voor de komende dagen en dan gaan genieten van onze prachtige nieuwe loungeset.

Een mooi en hulpzaam zaak

Mooie meubels, komen netjes hun afspraken na, en de meubels worden ook nog netjes thuisbezorgd. En nog gratis ook.

Prachtig loungeset en super service!

Mooi loungeset besteld, deze bleek super snel te worden geleverd. Top natuurlijk maar omdat wij nog midden in de verbouwing zaten konden wij deze niet direct in ontvangen. Maar AVH zorgde voor opslag tot wij zover waren! Alles netjes ontvangen en tafel was niet helemaal recht, mailtje gestuurd met foto’s en direct werd er een nieuwe tafel geleverd. Ik beveel dit bedrijf bij iedereen aan! Toppers!

Service was uitstekend. Heel erg blij met mijn deck- chair, zit heerlijk !! Dit wordt vakantie op mijn balkonnetje , de hele zomer lang !!! En een super kwaliteit !!

Mooie showroom, uitstekende service

Mooie houten loungeset gekocht. Na de levering bleek er helaas iets beschadigd. Word omgeruild en bezorgd...👌

In een woord Geweldig 👍

Ik heb er niets aan toe te voegen de stoelen de zeer snelle levering en de service kan gewoon niet beter helemaal top.

Super service- snel bezorg en mooie Loungeset

Ik ben heel blij met mijn aankoop. Bank en tafel past perfect in mijn tuin en het was niet te lastig om de ding in elkaar te zetten.

GOED !!

Geweldig goed. Ben super blij met mijn Tafel !!!!

Geweldige service en snel.

Geweldig en snel en ook nog in deze corona tijd heel goed op ingespeeld in de winkel door een apart beeldscherm waar je op mee kon kijken om je bestelling te zien, zodat je de 1,5 meter zeker haalt tussen jou en de verkoper tijdens het afrekenen. Echt top!

Levering en service

Snelheid van levering en de service in corona tijd zelfs top. AVH is een echte aanrader voor iedereen

Top service!! Goede producten

Mooie producten precies als op de foto’s.

Uitstekend geholpen tijdens ons showroom bezoek door een kundige verkoop adviseuse.

Na wat opstartproblemen alles uitstekend tot volle tevredenheid opgelost.

Super tevreden

Goede ervaring, goede service, goede kwaliteit

Prima geregekd

Snel antwoord, vriendelijke levering. Mooie spullen voor goede prijs

Gewoon TOP !!!!!!

Goede communicatie, snelle levering, netjes in elkaar gezet, een adres om te onthouden....

In één woord fantastisch.

Via googelen kwam ik op de site van AVH Outdoor Tuinmeubelen terecht. Zo!!! dacht ik, dat ziet er goed uit daar rij ik naar toe. In Numansdorp stapten wij een geweldige showroom binnen met een zeer complete collectie aan tuinmeubelen. Zo wie zo voor iedereen wat wils en met zeer concurrerende prijzen. We konden dan ook niet vertrekken zonder de aanschaf van diverse tuinmeubelen en accessoires die geheel gratis zijn thuisgebracht. Informatie door AVH Outdoor Tuinmeubelen naar de klant, na een aankoop, is super geregeld. Als klant wordt je heel goed op de hoogte gehouden over levering/bezorging.

Ondanks de 1,5 meter afstand was de service top

Vanwege de Corona crisis was het wat lastiger om fijn te gaan shoppen, maar we werden erg vriendelijk geholpen en kregen goede uitleg over de verschillende producten die ons interesseerden, uiteindelijk een mooie tuinset gekocht en zeer tevreden over alles , zowel de aankoop als de uitleg met de 1,5 meter afstand !

Ruime keuze en super service!

Ik ben erg tevreden met het loungeset Lola wat ik heb aangeschaft. Prijs en product zijn in balans , de levering is snel en de service m.b.t. het in elkaar zetten van de meubels is geweldig. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden.

Snel en netjes geleverd. Nog mooier dan ik had verwacht. Had de openingsseizoen korting gemist. Zag dit na mijn bestelling. Toen ik hierna vroeg kreeg ik de korting metteen terug gestort. Echt super service. Zal jullie zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen. Top

Super service!

Bij onze online speurtocht naar een nieuwe tuinset kwam ik steeds weer terecht bij AVH door de ruime keus en goede prijzen. Het was ruim een uur rijden vanuit Veenendaal maar het was het waard! Nette winkel en vriendelijk geholpen met eerlijke adviezen. En voor ons ook belangrijk; een goede prijs! Ook de levering was top geregeld. Wat ons betreft tot ziens!

Snelle klantenservice en goede bezorging

Avh denkt met je mee. Wij hadden een set die binnen een paar manden niet meer mooi was. Deze hebben wij mogen ruilen. Toen hebben wij een beschadigde stoel binnengekregen ook deze wordt nu omgeruild. Er wordt direct actie ondernomen.

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Van het telefonische contact tot aan de bezorging aan huis en de service achteraf. Zondag de bestelling geplaatst en woensdagochtend werd de tuinset bezorgd.