Te relax deze stoel. Je komt er niet meer uit.

Heerlijke stoel. Prima op tijd bezorgd.

Dank u!

Prachtige loungeset met professionele uitstraling hebben we binnen gekregen.

Deskundig en snel geholpen

Fijn om te horen, geniet ervan

Geen gezeur, garantie en afhandeling in 1 dag. WOW

Geen gezeur, garantie en afhandeling in 1 dag. WOW Een scheur in de parasolhoes werd zonder problemen afgehandeld in een onwerkelijk hoog tempo.

Het hoeft niet lang te duren

Wij hebben een rotan loungeset gekocht, en in Frankrijk ( waar we wonen) laten bezorgen en hij is snel geleverd en helemaal top Heel blij mee

Van aankoop tot levering...

Product, service en prijs; top

Een prachtige loungeset gekocht voor een goede prijs. Ik had deze op afroep klaargezet na een kleine aanbetaling. Na afroep had ik de set binnen een week in huis. Mooie kwaliteit en ik ben er superblij mee!

Geniet ervan!

Mooi assortiment voor een goede prijs

Dank u!

Snelle levering. Duidelijk te volgen metT&T. Produkt zoals afgebeeld.

We doen er ons best voor, geniet ervan

Ik ben goed geholpen in de winkel En ook aan de telefoon voor vragen.

Dank voor het delen

Dit is pas van mijn tuin genieten!

Eenvoudige winkels, maar goed overzicht. We werden sympathiek geholpen. Na een kop koffie en een rondje winkel waren we eruit. We hebben een goede deal kunnen maken en de bezorger kwam het snel gratis bezorgen. Na andere winkels bezocht te hebben zuchten we van opluchting. Zo eenvoudig kan het ook. Snel, simpel, overzichtelijk en goede prijs-kwaliteitverhouding.

Fijn om te horen, we zien u graag terug

Prima stielen

Correcte levering in tijdslot

Super, dank u!

Zweef parasol ben er zeer teverden mee

Heel fijn, geniet van de aankoop

Goede aanbieding, mooie set en snel geleverd.

Goede aanbieding, mooie set en snel geleverd

Super om te horen

Geweldige service

Ik heb onze tuintafel in het filiaal in Nijkerk gekocht en er was echt een geweldige service. De levering was ook helemaal top en de tuintafel is echt prachtig. Erg blij mee kom zeker nog een keer terug en ik stuur iedereen naar jullie. Mooie spullen en genoeg keus.

Heel erg bedankt, hier doen we het voor, mondelinge reclame we zien u graag nogmaals!

Ongelooflijk, prachtig

Op 16 juni plaatste ik 2 bestelling nu reeds geleverd, een set van 6 rotan stoelen showroomartikel, dus ik wist dat er gebreken aan konden zijn, bij het uitpakken van de stoelen, bleken ze nog in perfecte staat te zijn, waarvoor dank. De tweede bestelling was een rottan tafel echt prachtig, perfecte staat, niet tegenstaande de inpakking beschadigd was. Dank u wel voor de snelle levering en het prachtige stevige materiaal, klasse. Chaufeur was ook heel vriendelijk, dus alles tiptop.Nog een fijne dag gewenst! Mieke

Super om te horen, dank u!

Superzaak

In Numansdorp geweest, verkoopster met no-nonsense mentaliteit die goed advies gaf. Later telefonisch contact gehad met klantenservice en ook dat verliep helemaal naar wens,de bezorger was prima op tijd ( goed te volgen via track en tracé) de spullen waren precies zoals verwacht en eenvoudig te monteren. Zeker een aanbeveling waard, 1 nadeel er staan zoveel tuinsets dat je bijna verdwaald Dank Henk en Marianne

We hebben inderdaad veel, maar komt altijd goed!

Top zaak mooie producten super vriendelijk uitstekende service top op de plek waar het staat

Dank voor het delen!

Prima service door vriendelijk personeel.

Was 5 jaar geleden dat we bij AVH waren maar het was of dat dat vorige week was, je voelt je gewoon weer een gewaardeerde klant. De vriendelijkheid, de betrokkenheid en de service vind je tegenwoordig haast nergens meer. Om het maar kort te zeggen: PRIMA. PS. Ik ben geen medewerker en heb geen ook verder enkele connectie (behalve dat ik klant ben) met AVH.

haha, leuk om te horen, we zijn 1 grote familie

Geweldige winkel met top producten en goede service!

Vriendelijk en behulpzaam personeel, goed advies, ze nemen echt de tijd voor je! Super snelle levering, kwaliteits producten, goede prijs kwaliteit verhouding. Echt helemaal top! Blij mee

Dank u, geniet ervan

Aankoop tuintafel

Vlotte en snelle service, goede prijs, goede kwaliteit.

Super, dank u!

Heel fijn en snel geholpen

Even een belletje naar AVH en het werd direct voor ons klaargelegd, zodat wij het direct konden afhalen in de winkel.

Geen probleem

Alles prima in orde

Alles vlug geleverd en prima op tijd.

Top, dank voor de review

Helemaal top!

Ik heb hier een tuinset met stoelen gekocht en ben zeer tevreden over de service,op voorhand werd er gezegd om hoelaat ze deze kwamen leveren en waren mooi op tijd zonder verder enig probleem te ervaren!

Super, geniet van de aankoop

Correcte service

Uw medewerker heeft de Puccini tafel keurig in elkaar gezet, En hij genoot van een kopje koffie, en de tafel is prachtig! Heel blij mee!

U bedankt voor de koffie

Kwaliteit voor de goedkoopste prijs

2 lounge stoelen uitgezocht in de grote showroom in Nijkerk. Vriendelijk ontvangst, koffie aangeboden gekregen en rustig door de grote showroom kunnen lopen. Uiteindelijk 2 lounge stoelen gevonden voor een zeer mooie prijs. Goed contact via de mail over de levering, die real time te volgen is. Vriendelijke chauffeur heeft netjes de stoelen in de tuin gezet. AVH Outdoor Tuinmeubelen is echt een aanrader.

Dank u, waarderen het dat u de moeite neemt dit te delen!

Bedrijfsgegevens

Industriestraat 11-13

3281 LB Numansdorp

085 130 0078

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.